build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 08-Nov-2010 at 17:11
Originally posted by Cloverstack



Не можам да се орјентирам на ГЗ, каде поточно е овој јазол на сликите?


http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=E871&daddr=42.602514,23.124926&hl=en&geocode=FUMKigIdRtxgAQ%3B&mra=mift&mrsp=1&sz=15&sll=42.603673,23.129053&sspn=0.022522,0.038581&ie=UTF8&t=h&z=15
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 08-Nov-2010 at 17:15
Originally posted by Cloverstack

Не можам да се орјентирам на ГЗ, каде поточно е овој јазол на сликите?


Се наоѓа непосредно западно од Перник. Тука се сечат главниот пат Софија-Скопје и се влева АМ Струма, која ќе продолжува во АМ Лјулин. Иако никој незнае точно за каков точно јазол се работи, јас претпоставувам дека главниот пат Софија-Скопје, како и пругата Софија-Ќустендил ќе поминувааат на сегашното ниво (нулто), над нив би бил кружниот тел за менување на насоките и на третот најгорно е големиот мост, по кој ќе тече главниот сообраќај Софија-Солун, односно АМ Струма ќе се влева во АМ Лјулин:



Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 17:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 08-Nov-2010 at 17:26
Originally posted by Andrej_LJ

Иако никој незнае точно за каков точно јазол се работи
Малце претера нели
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 08-Nov-2010 at 17:29
Odlicna reportaza. Me iznenaduva inteneiztetot na infrastrukturna gradba vo Bugarija. I toa vo srede globalna kriza. Me potsetuva na Hrvatska pred 10 godini. Mene i profesionalno me interesira finansiranjeto na tie proekti. Dali tie ke ja frlat Bugarija vo golema finasiska zavisnost? Gledam deka glavno se koristat evropskite fondovi no i tie sredstva ne se za dzabe. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 08-Nov-2010 at 17:31
Не, дилемата е дали патот Софија-Перник (сегашниот кој минува исток-запад) ќе остане на ниво 0 или ќе треба дополнително да го оптоварува кружниот тек на ниво 1. Односно не се знае дали ќе биде јазол на 2 или 3 нива, затоа што сегашниот пат Софија-Перник-Скопје е отклонен и на негово место се изградени огромните столбови за ескадата. Дали потоа ќе се изгради нов пат кој ги заобиколува стобловите, засега не се знае. Барем јас не сум наидел на конкретна потврда која докажува финално каков ќе биде јазолот.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 08-Nov-2010 at 17:37
Originally posted by nenad

Odlicna reportaza. Me iznenaduva inteneiztetot na infrastrukturna gradba vo Bugarija. I toa vo srede globalna kriza. Me potsetuva na Hrvatska pred 10 godini. Mene i profesionalno me interesira finansiranjeto na tie proekti. Dali tie ke ja frlat Bugarija vo golema finasiska zavisnost? Gledam deka glavno se koristat evropskite fondovi no i tie sredstva ne se za dzabe. 



Токму со фактот дека среде криза се градат автопати, Бојко Борисов се фали на сите страни (за разлика од пред-кризната Влада на БСП, која во години на буџетски излишоци не градеше ништо). Ова го кажувам без да фаќам страни. Инаку колку што знам Бугарија освен за Хемус (во иднина), не се задолжува за овие патишта што моментално се градат. Главницата од средствата се сливаат од ЕУ фондовите Регионално развитие, Оперативна програма Транспорт и др. Државата дава пред се пари за пред-градежните работи: изработка на проект, расчистување и откупување на имотите долж трасата, археологија, преместување на друга државна инфраструктура... Значи за воопшто да кандидираш за ЕУ фонд, треба готов целосен проект и комплетно чиста траса. Државата исто така ко-финансира мал дел од проектот, но главно средствата се на ЕУ и практично не генерира никаква задолженост.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 08-Nov-2010 at 17:49

Интересно е дека не се планира патниот првец од Софија до Бугарско-српската граница со идеја поврѕување преку Ниш со коридорот 10. Дали е тоа стратешко ѕаобиколување на Србија а со тоа и на Македонија? 

Пред-градените работи иначе не е лесно да се изведат, пример е Србија каде исто така им се ветени некои пари од ЕУ фондовите, но тие не можат да ја реализираат експропријацијата и изработката на идејни и главни проекти. Така да тие пари им стојат. Затоа уште еднаш честитки до Бојко. Иако милам дека ЕУ фондовите не се неповратни, и тие треба да се вракаат но со поволен грејс период и камата. 

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 08-Nov-2010 at 18:04
Originally posted by nenad



Интересно е дека не се планира патниот првец од Софија до Бугарско-српската граница со идеја поврѕување преку Ниш со коридорот 10. Дали е тоа стратешко ѕаобиколување на Србија а со тоа и на Македонија? 

Пред-градените работи иначе не е лесно да се изведат, пример е Србија каде исто така им се ветени некои пари од ЕУ фондовите, но тие не можат да ја реализираат експропријацијата и изработката на идејни и главни проекти. Така да тие пари им стојат. Затоа уште еднаш честитки до Бојко. Иако милам дека ЕУ фондовите не се неповратни, и тие треба да се вракаат но со поволен грејс период и камата. 



Напоменав, дека се планира изградба на патниот правец Софија-Калотина (Калотина се вика граничниот премин на БГ-СРБ граница) до 2014 година. Тоа го договорија Борисов и Тадич при една скорешна средба. Сепак за гастарбајтерите (како турски, така и бугарски) главниот пат кон Европа е преку Ниш, не преку Романија. Инаку веќе постои 2x2 пат на дел од патот Софија-Калотина и тоа на делницата Софија-Сливница. Разбирливо е дека Бугарија пред се ќе сака да се поврзе со своите ЕУ соседи (иако на пример делницата Софија-Русе-Букурешт засега не се зема сериозно во предвид), па потоа со Србија, која има поголема економска и геостратешка позиција од Македонија и на крајот (до 2020) се планира и изградба на автопат кон Ќустендил и Македонија. За да стојат работите вака неповолно за нас, допринесува и фактот што по текот на патот Перник-Ќустендил има само два релативно мали градови со опадната економска моќ (Радомир и Ќустендил), доколку имаше некој поголем и поважен бугарски град, сепак мислам дека автопат би се изградил побрзо. Еве како изгледа делницата Софија-Сливница (од ГЗ). Се гледа дека овој пат не генерира постојан, туку сезонски сообраќај во летните месеци:







Инаку има разлика во парите од ЕУ за Србија и Бугарија. Србија црпи пари од ЕБОР (Европска Банка за Обнова и Развој), кои се кредити и мора да се вратат. Во Бугарија, средствата доаѓаат од фондовите на ЕУ за подеднаков регионален развој и средствата се неповратни.

Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 18:17
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 08-Nov-2010 at 19:08

Znaci, naravoucenie e, nisto ne gradi dodeka ne vlezes vo EU....

Dali imate nekoi informacii kakva e sostojbata vo Romanija? BEv tamu pred 4 godini, sostojbata so patista im bese katastrofalna!

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 09-Nov-2010 at 00:31
Originally posted by nenad

Znaci, naravoucenie e, nisto ne gradi dodeka ne vlezes vo EU....

Dali imate nekoi informacii kakva e sostojbata vo Romanija? BEv tamu pred 4 godini, sostojbata so patista im bese katastrofalna!



Не е точно така, секоја земја си определува свои приоритети и рокови на изградба. Да речеме Словенија, Чешка, Унгарија и Хрватска си изградија автопати без голема помош на ЕУ, што не е случај со Грција, Романија, Полска, Бугарија, кои основно градат од ЕУ. Сега ние со Србија и другите сме во друга категорија воопшто. Пред се сме далеку од влегување во ЕУ, а тоа само по себе не носи ништо доколу државата нема способност да изготви проект, отуѓи земјиште и спроведе јасен, транспарентен и фер тендер.

Токму Македонија и Србија ако си дозволат да ја чекаат Европа да дојде и ги направи делниците, ќе минат уште минимум 10 години до почетокот на градбата и 15 до пуштањето во употреба на тешките делници. До тогаш сите соседи ќе имаат супер мрежи, само ние ќе бидеме изолирани (иако сметам дека нема потреба да се грижиме толку за К8 против Вие Игнација или К10 против К4, затоа што коридорите се планирани доволно далеку еден од друг и поврзуваат градови и центри кои генерираат доволно сообраќај за автопати по целите делници). Затоа не смееме да се ослонуваме на ЕУ неповратните средства и на поволното задолжување треба да се гледа како на исплатлива инвестиција, која има огромна улога во подобрувањето на животот и економскиот просперитет во земјата.

Романија колку што знам се занимава со автопатот Трансилванија (некаде прочитав дека тоа е моментално најдолгиот автопат во изградба во Европа, но мислам дека се гради на етапи), потоа го градат рингот на Констанца, нешто околу ринговите на Букурешт, Сибиу, Тимшоара и Арад, но за земја како Романија, крајно недоволно... Ќе прегледам деновиве па ќе те информирам подетално. Најавуваат многу амбициозна програма за 2011, кога планираат многу тендери.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 09-Nov-2010 at 09:19

Samo se seguvav, Andrej, potpolno go delam tvoeto mislenje. 

Povtorno gi procitav tvoite postovi i zabelezav deka bugarskite firmi dobile golem del od kolacot. Dali se tie navistina dobri ili imalo doza na protekcionizam pri dodeluvanje na tenderite?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 14-Nov-2010 at 13:04
Решив да ви го претставам најинтересниот и величевствен дел од А2 АМ Хемус (Софија-Варна). Најсложниот дел од овој патен правец е отсекот Софија-Јабланица, кој е веќе изграден и се состои во две етапи: 1) во времето на комунизмот и 2) пост-комунистичко време. Сложноста на трасата е диктирана од преминувањето на Стара Планина, која е еден од трите големи планински масиви во земјата (заедно со Родопите и Пирин).

1) Етапа 1: Софија-Правец. Работата на делницата Софија-Варна започнува токму од страната на Софија и продолжува на исток. Интересен факт е дека овој автопат се гради во 80тите години на 20 век, кога земјата (како и целиот Источен блок) се соочува со голема економска криза. Една од претпоставените причини за продолжување на градбата на оваа сложна делница е фактот што тогашниот комунистички лидер на земјата-Тодор Живков е родум од Правец, град кој тој сака да го поврзе со столицата и од кој сака да направи врвен ИТ центар. Целосната делница Софија-Правец е пуштена пред падот на комунизмот, но конкретна година не сретнав и покрај моите напори.

Етапа 2: Правец-Јабланица е започната во далечната 1984 година, но поради кризата на комунизмот истата е запрена. Оваа делница се пушта во употреба дури во 1999 година, односно по 15 години (нередовна и прекината) изградба. Го вклучува тунелот Павешки ханове и неколку големи виадукти.

Крај Јабланица втопатот во насока Варна завршува, за да започне повторно во околината на Шумен. Јабланица е избраната приоритетна точка на завршување, затоа што непосредно пред неа се дели и патот за градот Ботевград и цела северо-западна Бугарија, односно градовите Мездра, Монтана, Враца, Видин и Дунав Мост 2. Веднаш пак по Јабланица се разделува патот за градовите Плевен и Русе. Целта на АМ Хемус во овој дел е не само поврзување на Софија со Варна (вкл. и со Вел. Трново и Шумен), но и со Видин на едната и Плевен и Русе на другата страна.

Да не должам многу, најдов материали да ви ги претставам најголемите и најважни клучки, виадукти и тунели на овој одсек (Софија-Јабланица). Започнуваме по редослед од Софија кон Варна:





Вијадукт Елешница:







Од Елешница кон Жерково:



Патен јазол Жерково:



Од Жерково кон Витинја, веќе навлегуваме во Стара Планина:





Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:36
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 14-Nov-2010 at 13:14
Тунел Витинја - 1125 м, тунелот се состои од две цевтки, секоја со по 3 ленти во насока:



Јужниот влез во тунелот Витинја:



Северниот влез во тунелот Витинја:



Тунелот Ечемишка - 820 м:



Виадукт Бебреш, изграден во 1985 година е долг 720 метри, а највисокиот столб е поголем (засега) од било која зграда во Вугарија, односно 120 метри:









Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 14-Nov-2010 at 13:18
Тунел Топли Дол - 890 м:







Од тунелите Топли Дол кон Правец:









Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:38
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 14-Nov-2010 at 13:25
Патен јазол Ботевград. Од тука се дели патот кон Мездра, Монтана, Враца, Видин и Дунав Мост 2, односно патот по коридорот 4 или Е79.



Следен е патниот јазол Правец:







По заобиколувањето на Правец, автопатот повторно навлегува во планинините. Следува тунелот Павешки Ханове - 871 м.:





Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:39
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 14-Nov-2010 at 13:30
По тунелите Павешки Ханове, трасата на автопатот ги минува планините и теренот станува порамен:



Следуваат неколку патни јазли, како оној за Джурово:



Последниот патен јазол на западната отсечка на АМ Хемус е оној за Јабланица:



... и автопатот завршува, за повторно да почне околу 275 километри источно, крај градот Шумен:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 14-Nov-2010 at 13:55
Веќе се дефинираат трасите за тн. експресни патишта (2x2 и вкрстување на разчични нивоа) во Бугарија, кои би требало да се градат во програмниот период 2014-2020. Добрата вест за нас е дека се предвидуваат 2 автопатни правци до Ќустендил, едниот директно за Софија преку Перник, а вториот би правел обиколна врска со АМ Хемус (за Варна, Видин и Русе), за АМ Струма (за Благоевград и Солун) и за АМ Тракија (Пловдив, Бургас и Истанбул), преку градовите Дупница и Самоков. Лошата вест е дека автопат од Ќустендил до самата граница на Девебаир (барем од овој извор) не станува јасно дали се предвидува.
 
 
Седем скоростни пътя ще улесняват достъпа до България




Това е смисълът на предложението, което министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев оповести за първи път по време на конференцията BalREc "Общи усилия за устойчиво развитие".
Той бе сред участниците в панела "Икономическа перспектива за 2011 г., развитие на регионите в България, преки чуждестранни инвестиции и инвестиционен климат".
Първият е Видин - Мездра - Ботевград. Част от проекта е включен в Оперативна програма "Транспорт" за този програмен период.
Трасето е по коридор №4 Видин - Кулата и ще осигури бързо преминаване в посока север-юг след пускането в експлоатация на Дунав мост 2.
Вторият скоростен път е Кюстендил - София. Той е по коридор №8 и е пряката ни връзка с Македония.
За този програмен период е предложен за проектиране участъкът София - Гюешево с тенденция да бъде осъществен през следващия.
Кюстендил - Дупница - далечен обход на София. Проектът включва предложената за осъществяване магистрала "Рила". Като магистрала обходът няма икономически смисъл, уточни министър Плевнелиев пред журналисти, но като четирилентов ще осигури бърза връзка на потока от Гърция към магистрала "Тракия".
Скоростният път "Рила" е включен в инициативата "За развитие на Южните Балкани".
Цялото трасе от Дунав мост при Русе - Габрово - тунела под Шипка - Казанлък, до прохода Маказа е разделено на два проекта за четирилентови пътища, които следват очертанията на коридор №9 или път I-5.
Варна - Констанца ще завърши магистралния пръстен и ще го продължи като скоростен път за връзка с Румъния.
Русе - Шумен кандидатства и за трансевропейската транспортна мрежа, в която фигурира едноименното железопътно трасе.
Седмият проект - от Пловдив до Асеновград - е с дължина само около 20 километра, но според министър Плевнелиев е много важен за региона, защото обслужва около 800 000 души.
Трябва да се прави адекватна инфраструктура, която да е устойчива, а не инфраструктура на парче, каза още строителният министър.
Бюджетите спрямо 2007 и 2008 година, които са били 250 милиона лева, сега са значително намалени, припомни той.
До края на 2012 година Министерството на регионалното развитие и благоустройството планира да усвои 1 милиард лева по европейските програми. През 2011 година ще разплатим 60% от ресурса, а той ще е концентриран върху проекти, които имат смисъл, посочи Плевнелиев.
Инфраструктурата е базова за развитието на каквито и да било инвестиции, каза от своя страна заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Евгени Ангелов в отговор на въпрос какви са коментарите от чуждите инвеститори за инвестиция в инфраструктура.
Той посочи, че рисковият капитал в цял свят значително е намалял.
Инвестициите в индустрията са на едно относително постоянно равнище, докато има близо 10% спад на инвестициите в строителството, отбеляза Ангелов.
Държавата трябва да е в директен контакт с инвеститорите, каза още икономическият заместник-министър. В целия смят има борба за привличане на инвестиции, ние сме в конкурентни позиции и трябва да бъдем агресивни, коментира той.
По думите на Ангелов най-големият инвеститор в световен мащаб е Китай и в тази връзка той спомена частта от проекта за индустриална зона в Божурище, която е отделена за строителство на китайски завод. Преговорите са напреднали и се чака отговор от китайците дали ще се поззиционират, съобщи още Ангелов. 
България има благоприятна финансова рамка, каза заместник-министърът на икономиката, като даде за пример още решението на технологичната компания Hewlett-Packard да разшири центъра си за отдалечени услуги в България с разкриването на 2000 работни места.
България се позиционира на картата на аутсорсинг и офшоринг индустрията, каза Атанас Гаров, изпълнителен директор на българския клон на Colliers International.
Той припомни изводите от конференцията "България на световната карта за аутсорсинг и офшоринг", която се проведе вчера, че България има шанс за заеме място в тази индустрия, но не като евтина локация, а като място с наличие на висококвалифицирани кадри и като място за производство на иновативни продукти.
Нашите банки са от този тип, които следват успеха, а не го създават, каза от своя страна Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на УниКредит Булбанк.
Най-важна е локацията на капитала, тъй като днес капиталът е малко и е от съществено важно решение къде ще го сложим, за да работи най-ефективно, коментира той.
Търсенето на българския бизнес ще движи пазара, каза още Хампарцумян.
 

 

Еве како би изгледало тоа на практика:

зелено-автопат
плаво-експресен пат
светло плаво-мои предлози за додатни експресни патишта
црвено-главни гранични премини поврзани со автопати или експресни патишта
 
 
 
 
Кон Македонија се планира еден автопат, до ГП Девебаир/Гјуешево
Кон Србија, исто така еден автопат до ГП Калотина
Кон Турција повторно само еден автопат до ГП Капитан Андреево
Кон Грција се планираат два автопати и тоа до ГП Кулата и ГП Маказа
Кон Романија се планираат 2 автопати и тоа на ГП Дунав Мост 1 (Русе), ГП Дунав Мост 2 (Видин) и ГП Генерал Тошево (Добрич).
 
Мислам дека е голема греша што барем дел од трасиве не се испланирани како полни автопати и тоа најмногу делниците Јабланица-Враца (ако не до Видин, барем до Враца би требало да има автопат),  како и делницата Велико Трново-Русе. Јас исто така би предложил и уште 3 делници, на  кои би можело да има автопат и тоа:
 
-Јабланица - Плевен . Како голем областен град и важен културен и економски центар.
-Асеновград-Смолјан, како важен туристички центар во регионот на Пампорово, Чепеларе и Лаки,
-Бургас-Китен (кој си е веќе експресен пат до Созопол), како важен летен туристички центар и транзитен пат кон Турција (за Малко Трново).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 14-Nov-2010 at 14:37
Originally posted by nenad

Znaci, naravoucenie e, nisto ne gradi dodeka ne vlezes vo EU....

Dali imate nekoi informacii kakva e sostojbata vo Romanija? BEv tamu pred 4 godini, sostojbata so patista im bese katastrofalna!



Се позаинтересирав што точно се работи во Романија и изгледа дека кризата ги погоди фино, така што плановите им беа продолжени. Самата патна мрежа на Романија е во добра состојба во смисла на националните патишта, но очајна е состојбата од страна на автопати. Имаат огромен сообраќај (што е сфатливо со оглед на тоа дека се огромна земја со силна економија), кој транзитира низ многу населени места, тесни патишта и мала просечна брзина. Еве каква е состојбата во Ноември 2010:



ЗЕЛЕНО-ВО УПОТРЕБА и тоа:
-А1 Букурешти - Питешти
-А2 Букурешти - Чернавода (кон Констанца). Во Чернавода им се наоѓа и единствената нуклеарка во Романија, близу Дунав и границата со Бугарија.
-А3 Турда-Гилау

ЖОЛТО-ВО ИЗГРАДБА И СЕ ОТВОРА ВО ТЕКОТ НА 2010 и тоа:

-А3 Турда- Кампиа Луции (која веќе е отворена од вчера)
-А1 Ринг Сибиу

ЦРВЕНА-ВО ИЗГРАДБА И СЕ ОТВОРА ВО 2011/2012
СВЕТЛО СИНО-ДЕЛ ОД КОРИДОРОТ 4 КОИ БИ ОДЕЛЕ НА ТЕНДЕР ВО ТЕКОТ НА 2010
ТЕМНО СИНО-дел од А1 кој го доби Штрабаг пред неколку дена
КАФЕНО - АВТОПАТ ТРАНСИЛВАНИА, кој го доби Бехтел, но на овие секции нема започнато работа
СИВО-Комарник-Брашов, чиј тендер годинава пропадна и треба повторно да се води целата процедура.
ВИОЛЕТОВО - Сибиу-Питешти, кој во следната 2011 година БИ МОЖЕЛО да добие европски пари, но ништо не е сигурно.
 
 
Вчера точно се отвори и една мала делница на нивниот А3 (Букурешт-Плоешти-Брашов-Тургу Муреш-Клуж Напока-Орадеа-Унгарија). Делницата е 17 км и се наоѓа помеѓу Турда и Кампиа Турзии, која е дел од патот помеѓу големите градови Тургу Муреш и Клуж Напока. А3 им е многу важна затоа што им е главната врска на земјата и Букурешт кон Европа, преку Унгарија. Инаку според тоа што го гледам сум пријатно изненаден, делниците се навистина модерни со сите детали, но се многу малку во смисла на километража. Во целата 2010 година, 25 милионска Романија успеа да отвори 27 км нови автопати!

Турда - Кампија Турзии (од вчерашното отворање):









Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 14:46
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 14-Nov-2010 at 17:40
Она што многу ме зачуди е состојбата во која се наоѓа обиколниот пат на Букурешт. Имено, патот целосно го заобиколува градот во полн круг, при што на многу места навлегува во зоните на градот (или подобро речено градот навлегол во зоните на патот со безбројните комерциални објекти). Сегашниот обичен пат е во процес на надградба и реконструкција, но во формат на 2x2 и пресекувања на етажи. Сметам дека на 2,5 милионски град како Букурешт му е нужна една обиколница од типот на 2x4! Станува збор за внатрешниот круг на сликата, додека надворешниот кој им е во план треба да биде целосен автопат. Сега навистина не ми е јасно зошто би граделе две обиколници на релативно блиска оддалеченост. Како и да е еве како изгледа и што се планира на внатрешниот (мислам дека е сметан за 2 ринг на Букурешт, додека централниот веќе е започнат да се гради во сегменти):



ЗЕЛЕНО - во изградба
ЦРВЕНО - склучен договор со изведувач, работите треба да започнат во 2011
СИНО - тендер за изведувач следува да биде објавен во 2011 година

Еве како мизерно изгледа северниот дел на обиколницата, која треба брзо да биде пуштена во сообраќај:





Но, во самиот Букурешт многу се градат клучки и пасажи, од кои би го издвоил ПАСАЖУЛ БАСАРАБ, за кој ќе стане збор подоцна. Навистина огромен и многу интересен проект.


Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 17:43
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 15-Nov-2010 at 02:49
Одличен осврт врз Романија, за мене досега беше најголема непознаница од целиот наш поширок регион. Инаку Романија е интересен пример, колку што знам Чаушеску им остави закржлавена патна мрежа, но солидна железничка мрежа. Многу ме копка што се случува и на железнички план кај нив. Освен за К4, досега не сум наишол на никакви други информации.

Да се вратам на патиштата... Обиколнициве на Букурешт и мене не ми се јасни. За оваа старава (особено поради бетонските централни прегради) прво помислив дека е случај како во Будимпешта, каде во прва фаза на повеќе сегменти функционираше таква обиколница 2х2, но само како привремено решение додека не се изгради уште еден паралелен коловоз со 4 ленти, па тогаш ги тргаат бетонските прегради и се оформува автопат со профил 2х4 и средишно зеленило. Но во таков случај која би била поентата на онаа втора обиколница на Букурешт? Особено кон југ и кон исток делува малоумно блиску до постоечкиот прстен... Претпоставувам дека има некој резон и некакво објаснување, но сепак... она е преблиску   Dunno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.