build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од регионот (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 64>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 15-Nov-2010 at 02:57
Може и им е паметно што е така блиску. Наместо да биде само by-pass за транзитни возила вака ќе се користи многу повеќе и за внатрешниот сообраќај. на пример Скопската обиколница е by-pass, ама и не е за внатрешен сообраќај освен што на некое непосредно население може да му послужи за некои конкретни локации. Овоа во Букурешт е полу-обиколница, полу внатрешен сообраќаен прстен и паметни се што ја градат така. Две муви со еден удар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 15-Nov-2010 at 03:25
Question

Не зборевме дали е блиску до градот или не, туку дека има два прстена кои се страшно блиску еден до друг. Што би било толку паметно во тоа?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 612
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 15-Nov-2010 at 19:49
@ Andrej...
Interesena reportaja za AM Hemus , Andrej..Ona naistina e najspekulativnata i kontraversna magistrala vo Bulgaria.
jaz sum od Pravez i dokolko si spomnjam (ne sum 100% siguren) uchastokot Sofia -Pravez be odkrit 1983 -4 godina .. Potniot jazol Pravez be odkrit mnogu po kasno ,koga se izgradi i drugiot del -nekade kon 1997-8 godina.
Pozdrav
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 18-Nov-2010 at 09:13
The last segment of the superstructure, 16.11.2010

     The assembly of the last segment of the superstructure of Danube Bridge Vidin-Calafat in the non-navigable channel of the river was completed – from the first to the eight pier. The total number of the assembled concrete segments is 292. Each of them was produced according to individual parameters in the production plant of FCC Construccion, situated in the vicinity of the construction. The length of the superstructure in this part of the river is 650 meters.

   In the navigable channel of the Danube the superstructure will be made with bigger segments, which are being produced and stored  in the production plant.

     Cantilever wings are being constructed on both sides of the deck of the superstructure with the help of self-moving cantilever installation.











http://www.danubebridge2.com
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 19-Nov-2010 at 14:40
Grci grade koridor 10 od Vranja do Bujanovca

Tanjug      | 19. 11. 2010. - 13:57h | Komentara: 2
Ugovor za izgradnju autoputa na koridoru 10, od Vranja do Bujanovca u dužini od osam kilometara, potpisan je danas u Vladi Srbije sa grčkom kompanijom "Aktor", koja bi taj posao trebalo da završi u proleće 2012. godine.

Reč je o deonici Donji Neradovac - Srpska kuća, koja će biti finansirana iz donacije grčke Vlade, posredstvom Helenik (HiPERB) plana u vrednosti od 21,84 miliona evra.

Član Upravnog odbora preduzeća "Koridor 10" Nenad Ivanišević izjavio je da je eksproprijacija zemljišta u potpunosti završena i da bi pripremni radovi trebalo da počnu za oko dve nedelje, uz rok za izgradnju od 18 meseci.

Ugovor su potpisali državni sekretar u Ministarstvu ekonomije i nacionalni koordinator plana HiPERB Vesna Arsić, nacionalni koordinator za HiPERB Konstantin Papadopulos, član Upravnog odbora "Koridor 10" Nenad Ivanišević i predsednik Odbora direktora kompanije "Aktor" Dimitrios Kutras, u prisustvu ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića.

Mrkonjić je izjavio da će izgradnja koridora 10 u Srbiji značajno napredovati početkom izgradnje deonice od Vranja do Bujanovca, što je i prva deonica koju finansira HiPERB na jugu Srbije.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/218525/Grci-grade-koridor-10-od-Vranja-do-Bujanovca

Ova e dobra vest i za nas, konecno ke se skrati patuvanjeto kon Makedonija...
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 20-Nov-2010 at 16:23

Ete za razlika od nas, vo Albania avtopatite se mnogu poskupi. So tie pari ke gi izgradime koridorite 8 i 10 niz cela Makedonija.

Сабота, 20 Ноември 2010 08:38

Според албанската телевизија „Топ-чанел“, изградбата на автопатот Драч-Кукс наликува на бизнис кој никогаш не завршува.

avtopat50020112010
Иако автопатот свечено е пуштен во употреба неколку пати, сепак за него ќе се трошат пари од буџетот и наредната година.

Нови 100 милиони долари албанската Влада ќе даде за делот од патот Решен-Калимаш.

Овој износ претставува една петтина од вкупните инвестиции во инфраструктурата, кои Владата ги планира за 2011 година.

Заедно со овие  пари фактурата за изградба на автопатот достигнува 1,8 милијарди долари или 17,7 милиони долари за еден километар од патот.


http://www.kurir.mk/svet/region/8559-18-miljardi-dolari-cinela-izgradbata-na-avtopatot-Drac-Kuks
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 20-Nov-2010 at 16:32


Plugger, нема тука некоја особено голема разлика во цената на километар автопат помеѓу Албанија и Македонија. Претпоставувам таа разлика што постои во таков смисол е мала и баш во Македонија е нешто поскапо, ама не којзнае колку.

Вистинската разлика е во тоа на каков терен се гради автопатот. Автопатов Драч-Кукс на кој се повикуваш во најголема мерка поминува низ ужасно тежок терен. Од таму потекнува релативно високата цена.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 26-Nov-2010 at 19:30
Датум: 26.11.2010, 14:01

Претставен проектот за автопатот Приштина - Скопје

Автопатот Приштина - Скопје ќе се гради по целосно нова траса, во должина од 55 километри, а ќе има три тунели и четири моста, изјави министерот за транспорт и врски, во заминување, на Косово, Фатмир Лимај, на презентацијата на проектот.

Според него, автопатот освен што ќе ги поврзува Косово и Македонија, ќе биде врска и со Бугарија и со Турција. Максимално дозволената брзина на автопатот ќе биде 120 километри, а најголемиот тунел ќе биде кај косовското селото Качаник, со должина од 2,2 километра.

Проектот за овој автопат го изработила француската компанија "Егис БЦЕОМ интернационал". За начинот на финансирање, Лимај изјави дека предност ќе му се даде на јавно-приватното партнерство.

http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D5BEFB7CA743EC4DA03D61F0F86CCAAB
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 26-Nov-2010 at 19:34

Значи може да се очекува реализирање од македонска страна посебно делот на влезот на Скопје на север и спојувањето со северна обиколницна каде што е предвидено доработување на детелината за приклучување... Е сега дали оваа траса ќе поминува од тука јас се надевам дека нема да се помести трасата токму поради влезов во Скопје и спојувањето со обиколницата.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 01-Dec-2010 at 18:43
Еве до каj стигна изградбата на делницата Драгичево на автопатот "Лулин",от каj е патот за Гуешево.


Това е во правец от Благоевград ком Софиja. Делницата е на три нива.

Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:43
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 01-Dec-2010 at 18:49

Едно време градевме многу поголеми проекти и виадукти со тунели...днес не знам дали можем да изградим нешто вакво...
Винаги когато сум поминувал со автомобила през тези виадукте се молам да нема земетрос

Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:50
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 01-Dec-2010 at 20:19
Originally posted by ink


Едно време градевме многу поголеми проекти и виадукти со тунели...днес не знам дали можем да изградим нешто вакво...
Винаги когато сум поминувал со автомобила през тези виадукте се молам да нема земетрос


И друг пат сме ја имале оваа слика на форумов. Прекрасни се. Кога се градени?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 01-Dec-2010 at 21:01
Originally posted by pbanks

Кога се градени?

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=667&PID=80618#80618
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 01-Dec-2010 at 22:05
Originally posted by pbanks


И друг пат сме ја имале оваа слика на форумов. Прекрасни се. Кога се градени?

Граденето е започнато 1984 но,ком краja на 1989 е прекинато поради финански проблеми. Завршено е 1999 година.
Това се уште е иднственото место,кадето е пробиена Стара Планина(Балкан)от автопат. От многу години се зборува за изградба на тунел под врв Шипка,но се прават планови да биде вклучен во програма Транспорт за 2013-2020.
Тунела мора да биде долог 10,8 км и се оценува дека ке чини некаде около 120 милиона евро.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 01-Dec-2010 at 22:39
Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата



Edited by ink - 01-Dec-2010 at 22:40
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 03-Dec-2010 at 14:26
Вчера, како што беше најавено, се отвори бај пасот на романскиот град Сибиу, во должина од 17.5 км, со што вкупната должина на автопатите во Романија достигна 328 километри. За следната година се најавува (според оптимистичката варијанта) да се отворат уште 105 км автопати и тоа следните делници:

Cernavoda-Medgidia - 20 km
Medgidia-Constanta - 32 km
A4 (Constanta by-pass) - 22 km
Timisoara-Arad - 32 km (???)

Картата кон крајот на 2010:



Сибиу бај-пас од вчера:





Како и изградбата на јужниот крак на обиколницата на Констанца, кој води до Чернавода и Бугарија:








Една релативно нова вест е дека ЕУ го вклучи патот Констанца - Варна во ТЕН-Т коридорите што ќе добијт пари за изградба на автопат во следниот програмен период по 2014. Според плановите, Бугарија и Романија треба да ги врзуваат три автопати, како и 4 моста на Дунав.

Edited by Andrej_LJ - 03-Dec-2010 at 14:26
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 04-Dec-2010 at 11:39
Автопатската делница на Марица А3 Е85 (која ги сврзува АМ Тракија и Свиленград крај турската граница) се финализира. Имено, оваа недела беше објавен тендерот за АМ Марица ЛОТ 1 (Оризово-Димитровград-Узунджиево) од 5км-48км или со должина од околу 43 километри. ЛОТ 2 (Узунджиево-Харманли) со должина од 25 километри пак ќе биде даден на тендер во понеделник. Вкупната должина на трасата е околу 68 километри, при што индикативната вредност на проектот е 210 милиона евра (ЛОТ1-105 и ЛОТ2-104 милиона евра), изградбата се предвидува да започне пролетта на 2011 година, рокот за изведба е 25 месеци, при што автопатот треба да биде готов до летото на 2013 година.



Лилава - АМ Марица ЛОТ 1 + ЛОТ 2
Зелена - Автопати во употреба
Црвена - Автопати во изградба
Плава - Автопати кои треба да одат на тендери и да започне реализација во 2011 година


Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 11:42
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 04-Dec-2010 at 12:18
Сакам да ви претставам (досега и за мене-човек што многу се интересира од патна инфраструктура, беше сосема непознато), колку ја имаат развиено автопатната мрежа нашите јужни соседи-Грција. Буквално имаат ршум направено, немаат оставено ни најмал град без сврзување со автопат или брз пат (како нашиот Тетово-Гостивар). Особно вчудоневидува дека мала земја со релативно мало население има нужда од волку густа патна мрежа, слична по густост на оние во најразвиените земји на Западна Европа или како сите балкански земји заедно (изразено во километри!).



СВЕТЛО ЖОЛТА - Автопат (130км/час, 2x(2+1))
ТЕМНО ЖОЛТА - Брз пат (110 км/час, 2x2)
ТЕМНО ЦРВЕНА - Автопат во изградба
СВЕТЛО ЦРВЕНА - Автопат во планирање

А1 ЕЈЏИЈАН (Евзони (МК)- Солун - Лариса - Атина. Овој автопат го сменил името во 2008 од ПАТХЕ на ЕЈЏИЈАН. Долг е 660 километри, од кои изградени и пуштени се 630 километри, додека 30 се моментално во изградба.



А2 ЕГНАЦИЈА (Игуменица - Александрополис ТР/БГ) е долг 680 километри и е изграден во целата своја должина ем убавина. За мене ова е најневеројатниот автопат на целиот Балкански полуостров, при што навистина може да се спореди со било кој друг европски автопат, според својата сложност. Не дојдов до информација колку милијарди евра се пљуснати во неговата изградба, но под 3 милијарди сигурно не! Еве нудам доста факти, за да се сфати величината на овој децениски потфат:

-50 клучки/излези
-350 надпатници и подпатници
-1650 мостови или виадукти, со вкупна должина од 40 километри (да, тоа е како од Скопје до Тетово да изградиме автопат кој минува по мостови по целата должина).
-76 тунели, од кои најдолгиот е 4,8 километри, а нивната вкупна должина изнесува 49,5 (или 99 км ако се сметаат тунелните цевки одделно).
-43 моста над реки
-11 моста над пруги



А3 ЦЕНТРАЛ-Кентрикис Еладас (Ламиа-Панагиа, односно врска помеѓу А1 и А2 преку централните делови на Грција). Долг е 231 километар и моментално се проектира. Даден е на 30 годишна концесија и неговата цена се поставува на 1,5 милијарди евра.


А5 ЈОНИА (Јанина - Патра). Со своите 196 километри треба да ги сврзе северните градови Јанина и Игуменица, со јужните пристаништа на Пелопонез и минува покрај Јонското Море. Делници од него се пуштени во сообраќај, некои делници се во изградба, додека најголемиот дел сеуште е во фаза на проектирање.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 04-Dec-2010 at 12:43
А6 АТТИКИ ОДОС е 65 километарски ринг на приградските населби на столицата на Грција - Атина. Граден е во 90-тите години на минатиот век, според принципот на кофинансирање (ЕУ и националната влада). По својата должина има најмалку (значи на одредени отсеци и повеќе) 2x(3+1) ленти и ги сврзува автопатите кон Солун и кон Пелопонез. Ве ноекои негови делови поминува и (при)градската железница на Атина. Има неверојатно сложни клучки и инфраструктурни решенија - право чудо на инженерството!





А7 ПЕЛОПОНИСУ (Коринт-Спарта/Каламата). Овој автопат има вид на превртен ипсилон. Започнува крај Коринт и завршува во јужниот дел на Пелопонез, при што пред својот крај се одделува на две гранки, источно кон Спарта и западно кон Каламата. Долг е 158 километри, при што поголемиот дел е веќе пуштен за сообраќај, додека останатите делници треба да се завршат во 2011 година.



А8 (Атина-Патра) е автопат долг 228 километри, кој ја поврзува столицата со северните делови на Пелопонез, се до градот Патра, каде се спојуваат А5, А8 и А9. Крај Атина има габарит од 2x(4+1), во делот од Атина до Коринт има 2x(3+1) и од Коринт до Патра има 2x(2+1) ленти. Скоро сите делници се завршени, додека останатите треба да се пуштат до 2011 година. Овој проект е со 6 годишен рок на изведба и чини 2,8 милијарди евра (без ДДВ). Спаѓа во најголемите проекти кои моментално се изведуваат во Европа.





А9 ОЛИМПИА (Патра - Каламата). Автопатот долг 164 километри, кија вредност е 830 милиони евра, треба да ги поврзе северниот и јужниот дел на Пелопонез, минувајќи на запад од полуостровот. Некои делници се пуштени во сообраќај, но главницата сеуште е во фаза на планирање.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:44
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 04-Dec-2010 at 12:59
Great job as always Andrej!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 64>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.