build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1344
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 15-May-2011 at 21:24
Reportaja od oficialnoto otkrivane na autopatot ,,Lulin,,
http://bnt.bg/bg/news/view/52924/am_lulin_veche_e_gotova
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 16-May-2011 at 11:31
Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.

Во новиот програмен период ке биде граден патот ком Кустендил и ком граничниот премин.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 16-May-2011 at 11:33
Originally posted by pbanks

Во врска со твојата предпоследна реченица. Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин?

Во наредната 1 година,а може и повеке нема да има друг влез след като затворат за генерален ремонт сегашниот пат.
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 16-May-2011 at 17:43
Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 16-May-2011 at 19:26
Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:29
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 16-May-2011 at 19:31
koridorot 8 , treba da se napravi avtopat po celata dolzina .ako nemozeme nego da go izgradime , sto ostanuva za drugite patni pravci koi ne se del od nekoj  megunaroden koridor
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 16-May-2011 at 19:39
Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор,  но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.

Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:39
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 16-May-2011 at 20:44
Originally posted by Cloverstack


Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.


Стратегија за сообраќај не се праи како што правиме и се во државата - од инает!

Тоа што Бугарија не гради автопат е нејзина работа, не може никако да влијае на нашиот дел. Проблемот не е дека не треба таму автопат (бидејќи факт е дека не треба), туку што на сметка на тој непотребен пат во овој момент, се закочени други поважни проекти. Треба променети приоритети, па понатаму нека дојде на ред и автопат до БГ граница.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 16-May-2011 at 20:50
Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:07
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 16-May-2011 at 21:04
Originally posted by Korsis

Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Корсис, која е причината за ваква промена во планот?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 16-May-2011 at 21:26
Originally posted by Cloverstack


Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.


По твојава логика треба да престанеме да го градиме и коридорот 10, пошто и од Грчка страна е експресен, а не автопат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 16-May-2011 at 21:43


Има суштинска разлика.

Во Бугарија сега не е ни експресен. Зборуваме за плановите. Грција барем во плановите има зацртано автопат што е компатибилно со нашите планови, а Бугарија очигледно дефинитивно вцртала експресен пат, што не е компатибилно.

Но поважно:

- Коридорот 10 е централен коридор за Македонија и внатрешно и меѓународно гледано, без разлика што има на грчка страна. Автопат Куманово - Крива Паланка ни приближно ја нема таа тежина (за разлика од другиот крак на К8 према Охрид).
- К10 Речиси 90% е веќе изграден, логично е да се заокружи преостанатото.
- К10 со сообраќај стои подобро (иако не сјајно) од правецот према Бугарија.




Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:44
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 16-May-2011 at 21:52
ОК, ама мора да признаеш дека има логика прашањето што го поставив?


Дали Бугарите ќе изградат или не, нивни проблем. Не шкоди да се има автопат, па макар и до половина пат до Софија, ако веќе не може цел пат.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 17-May-2011 at 15:44
Originally posted by Cloverstack


Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор,  но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници.

До 2013 година коридор 8 ке биде изграден от бугарска страна на едно 90%.
Ке остане само от делницата Даскалово до самиот граничен премин,а разликата ке е дека нема да е 2+1/2+1,а ке биде 2/2 (како Тетово-Гостивар). Нема да има авариjни ленти.
Не можам да се согласам дека не е форсиран К8. Форсиран е и на железничката инфраструктура и на патната инфраструктура,но автопат не се гради от днес за утре.
Целиот автопат "Тракиja" е дел от К8. Само по неja се градат 3 лота во момента.

Edited by ink - 17-May-2011 at 15:51
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 17-May-2011 at 16:11
Originally posted by Мартин

Originally posted by Korsis

Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Корсис, која е причината за ваква промена во планот?

Тежко е да се каже поради едно единствено нешто,но тук се земат предвид доста работи.
Прво потокот през това трасе не е многу голем, терена е многу неблагоприjaтен за прокарване на автопат, не дека не е можно,но ке се спестат пари, за тези 85 км от Перник (ПJ Даскалово до граничниот премин) се оценуват на около 220 милиона евро. Во този програмен период ке биде само проектиран,а во наредниот ке започне изградбата.
И не на последно место има тук и политика.Промените станаха след идването на новата влада во Бугариja.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 17-May-2011 at 16:21
Кога е предвиден рокот на изградба да биде завршено до граница?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 17-May-2011 at 17:26
@ ink

Во ред е сето тоа што го кажуваш, јас не го негирам, само велам дека за Македонија е нерационално да гради автопат од Куманово према Крива Паланка, воколку Бугарија од другата страна исто така не гради автопат. Впрочем и кај нас има други поголеми приоритети, а исто така и кај нас теренот кај Крива Паланка е ужасен. Така да резонот тука е ист. Покрај тоа не треба да се заборави дека Ќустендил е 3 пати поголем град од Крива Паланка, па доколку Бугарија кон Ќустендил гради само експресен пат, за Македонија би било уште понерационално да гради автопат кон Крива Паланка. Она што е помеѓу Куманово и Крива Паланка исто така ни од далеку не изискува автопат.

Инаку разликата помеѓу автопат и експресен пат не е само во лентите за застанување, туку во редица стандарди, како на пример радиусите на кривините, што е многу построга кај автопатите. Овие повисоки стандарди се особено проблем кај тежок терен, така да разликата во цена ите како би била голема. А ова исто така значи дека таков пат во таква околина не може едноставно да се надгради во автопат со тоа што ќе му се додадат ленти за застанување. Ако Бугарија решила да гради експресен пат на оваа делница, тоа е долгорочен избор.

Кај вас сте донеле одлука која било проценето дека е во најдобар интерес на Бугарија. И Македонија треба да донесе одлука која е во најдобар интерес за нас, а во овие околности сметам дека нема веќе дилеми дека автопат Куманово - Крива Паланка е неоправдан и нерационален проект.


Edited by Cloverstack - 17-May-2011 at 17:28
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 17-May-2011 at 20:18
Originally posted by krale

Кога е предвиден рокот на изградба да биде завршено до граница?

Нема точен датум,заштото се уште не е гледана новата програма от ЕУ. Новата програма почнува от 2014 до 2020 година.
Ако останат пари от изградбата на сегашните автопати има можност да почнат и този програмен период на градат. Така стана со автопатот Софиja-србска граница(останаха им пари от тендерите на магистрала Тракиja и со нив започнаха проекта и реализациjaта).
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 17-May-2011 at 20:28
Originally posted by Cloverstack


@ inkВо ред е сето тоа што го кажуваш, јас не го негирам, само велам дека за Македонија е нерационално да гради автопат од Куманово према Крива Паланка, воколку Бугарија од другата страна исто така не гради автопат. Впрочем и кај нас има други поголеми приоритети, а исто така и кај нас теренот кај Крива Паланка е ужасен. Така да резонот тука е ист. Покрај тоа не треба да се заборави дека Ќустендил е 3 пати поголем град
од Крива Паланка, па доколку Бугарија кон Ќустендил гради само експресен
пат, за Македонија би било уште понерационално да гради автопат кон
Крива Паланка. Она што е помеѓу Куманово и Крива Паланка исто така ни од
далеку не изискува автопат.Инаку разликата помеѓу автопат и експресен пат не е само во лентите за застанување, туку во редица стандарди, како на пример радиусите на кривините, што е многу построга кај автопатите. Овие повисоки стандарди се особено проблем кај тежок терен, така да разликата во цена ите како би била голема. А ова исто така значи дека таков пат во таква околина не може едноставно да се надгради во автопат со тоа што ќе му се додадат ленти за застанување. Ако Бугарија решила да гради експресен пат на оваа делница, тоа е долгорочен избор.Кај вас сте донеле одлука која било проценето дека е во најдобар интерес на Бугарија. И Македонија треба да донесе одлука која е во најдобар интерес за нас, а во овие околности сметам дека нема веќе дилеми дека автопат Куманово - Крива Паланка е неоправдан и нерационален проект.

Наполно сум согласен,дека е тежок теренот и от ваша страна. Не можам да кажам колко е долгосрочен избор от страна на бугарската влада,заштото само преди 1 година се зборуваше за автопат.Се е можно да се промени. Докато немаме краен вариант е многу тежко да се каже друго.
Лично jaс не гледам проблем и от двете страни да биде експресен автопат или при повеке финансии и желба - тунел неколко километри со автопат от двете страни на границата.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 17-May-2011 at 21:53
Едно видео на целата траса на А5 Лjулин од Софиjа до почетокот на Струма.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.