Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 1516171819 69> |
Author | |||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1344 |
Quote Reply #321 Posted: 15-May-2011 at 21:24 | ||
Reportaja od oficialnoto otkrivane na autopatot ,,Lulin,, http://bnt.bg/bg/news/view/52924/am_lulin_veche_e_gotova
|
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #322 Posted: 16-May-2011 at 11:31 | ||
Во новиот програмен период ке биде граден патот ком Кустендил и ком граничниот премин. |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #323 Posted: 16-May-2011 at 11:33 | ||
Во наредната 1 година,а може и повеке нема да има друг влез след като затворат за генерален ремонт сегашниот пат. |
|||
Korsis
Senior Member БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply #324 Posted: 16-May-2011 at 17:43 | ||
Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #325 Posted: 16-May-2011 at 19:26 | ||
Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.
Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:29 |
|||
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #326 Posted: 16-May-2011 at 19:31 | ||
koridorot 8 , treba da se napravi avtopat po celata dolzina .ako nemozeme nego da go izgradime , sto ostanuva za drugite patni pravci koi ne se del od nekoj megunaroden koridor
|
|||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #327 Posted: 16-May-2011 at 19:39 | ||
Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор, но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.
Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници. Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:39 |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #328 Posted: 16-May-2011 at 20:44 | ||
Стратегија за сообраќај не се праи како што правиме и се во државата - од инает! Тоа што Бугарија не гради автопат е нејзина работа, не може никако да влијае на нашиот дел. Проблемот не е дека не треба таму автопат (бидејќи факт е дека не треба), туку што на сметка на тој непотребен пат во овој момент, се закочени други поважни проекти. Треба променети приоритети, па понатаму нека дојде на ред и автопат до БГ граница. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #329 Posted: 16-May-2011 at 20:50 | ||
Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.
Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:07 |
|||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #330 Posted: 16-May-2011 at 21:04 | ||
|
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #331 Posted: 16-May-2011 at 21:26 | ||
По твојава логика треба да престанеме да го градиме и коридорот 10, пошто и од Грчка страна е експресен, а не автопат. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #332 Posted: 16-May-2011 at 21:43 | ||
Има суштинска разлика. Во Бугарија сега не е ни експресен. Зборуваме за плановите. Грција барем во плановите има зацртано автопат што е компатибилно со нашите планови, а Бугарија очигледно дефинитивно вцртала експресен пат, што не е компатибилно. Но поважно: - Коридорот 10 е централен коридор за Македонија и внатрешно и меѓународно гледано, без разлика што има на грчка страна. Автопат Куманово - Крива Паланка ни приближно ја нема таа тежина (за разлика од другиот крак на К8 према Охрид). - К10 Речиси 90% е веќе изграден, логично е да се заокружи преостанатото. - К10 со сообраќај стои подобро (иако не сјајно) од правецот према Бугарија. Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:44 |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #333 Posted: 16-May-2011 at 21:52 | ||
ОК, ама мора да признаеш дека има логика прашањето што го поставив?
Дали Бугарите ќе изградат или не, нивни проблем. Не шкоди да се има автопат, па макар и до половина пат до Софија, ако веќе не може цел пат. |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #334 Posted: 17-May-2011 at 15:44 | ||
До 2013 година коридор 8 ке биде изграден от бугарска страна на едно 90%. Ке остане само от делницата Даскалово до самиот граничен премин,а разликата ке е дека нема да е 2+1/2+1,а ке биде 2/2 (како Тетово-Гостивар). Нема да има авариjни ленти. Не можам да се согласам дека не е форсиран К8. Форсиран е и на железничката инфраструктура и на патната инфраструктура,но автопат не се гради от днес за утре. Целиот автопат "Тракиja" е дел от К8. Само по неja се градат 3 лота во момента. Edited by ink - 17-May-2011 at 15:51 |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #335 Posted: 17-May-2011 at 16:11 | ||
Тежко е да се каже поради едно единствено нешто,но тук се земат предвид доста работи. Прво потокот през това трасе не е многу голем, терена е многу неблагоприjaтен за прокарване на автопат, не дека не е можно,но ке се спестат пари, за тези 85 км от Перник (ПJ Даскалово до граничниот премин) се оценуват на около 220 милиона евро. Во този програмен период ке биде само проектиран,а во наредниот ке започне изградбата. И не на последно место има тук и политика.Промените станаха след идването на новата влада во Бугариja. |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #336 Posted: 17-May-2011 at 16:21 | ||
Кога е предвиден рокот на изградба да биде завршено до граница?
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #337 Posted: 17-May-2011 at 17:26 | ||
@ ink
Во ред е сето тоа што го кажуваш, јас не го негирам, само велам дека за Македонија е нерационално да гради автопат од Куманово према Крива Паланка, воколку Бугарија од другата страна исто така не гради автопат. Впрочем и кај нас има други поголеми приоритети, а исто така и кај нас теренот кај Крива Паланка е ужасен. Така да резонот тука е ист. Покрај тоа не треба да се заборави дека Ќустендил е 3 пати поголем град од Крива Паланка, па доколку Бугарија кон Ќустендил гради само експресен пат, за Македонија би било уште понерационално да гради автопат кон Крива Паланка. Она што е помеѓу Куманово и Крива Паланка исто така ни од далеку не изискува автопат. Инаку разликата помеѓу автопат и експресен пат не е само во лентите за застанување, туку во редица стандарди, како на пример радиусите на кривините, што е многу построга кај автопатите. Овие повисоки стандарди се особено проблем кај тежок терен, така да разликата во цена ите како би била голема. А ова исто така значи дека таков пат во таква околина не може едноставно да се надгради во автопат со тоа што ќе му се додадат ленти за застанување. Ако Бугарија решила да гради експресен пат на оваа делница, тоа е долгорочен избор. Кај вас сте донеле одлука која било проценето дека е во најдобар интерес на Бугарија. И Македонија треба да донесе одлука која е во најдобар интерес за нас, а во овие околности сметам дека нема веќе дилеми дека автопат Куманово - Крива Паланка е неоправдан и нерационален проект. Edited by Cloverstack - 17-May-2011 at 17:28 |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #338 Posted: 17-May-2011 at 20:18 | ||
Нема точен датум,заштото се уште не е гледана новата програма от ЕУ. Новата програма почнува от 2014 до 2020 година. Ако останат пари от изградбата на сегашните автопати има можност да почнат и този програмен период на градат. Така стана со автопатот Софиja-србска граница(останаха им пари от тендерите на магистрала Тракиja и со нив започнаха проекта и реализациjaта). |
|||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #339 Posted: 17-May-2011 at 20:28 | ||
Наполно сум согласен,дека е тежок теренот и от ваша страна. Не можам да кажам колко е долгосрочен избор от страна на бугарската влада,заштото само преди 1 година се зборуваше за автопат.Се е можно да се промени. Докато немаме краен вариант е многу тежко да се каже друго. Лично jaс не гледам проблем и от двете страни да биде експресен автопат или при повеке финансии и желба - тунел неколко километри со автопат от двете страни на границата. |
|||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #340 Posted: 17-May-2011 at 21:53 | ||
Едно видео на целата траса на А5 Лjулин од Софиjа до почетокот на Струма.
|
|||
Post Reply | Page <1 1516171819 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |