build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 14-Jun-2012 at 14:11
Originally posted by nenad

Испаѓа дека на Балканот само Скопје и Загреб имаат готови обиколници, транзитот не мора да оди низ град. Тоа во Букурешт не знам како да го наречам, хаос можда е најдобро!
што се однесува до Белград, 2015 е рокот, кој веќе е пробиен, за ПОЛУПРОФИЛ, значи само една лента, а целата обиколница во автопатско решение тешко дека ќе ја завршат во оваа декада. Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот.
Da, no ne zaboravaj deka skopskata delnica bese relativno lesna za gradenje. Belgradskata e za 15km podolga i relativno teska za gradenje, so poveke tuneli i most preku Sava. Toa sepak ne e opravduvanje za odolgovlecuvanje na gradbata na taka znacajna delnica!
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 725
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 14-Jun-2012 at 16:19
Па добро, не беше баш ни лесно со сите проблеми околу експропријацијата. Во секој случај навистина теренот е полесен, не дека е околу Белград невозможен терен, но сепак имам респект (до душа не знам која влада го тераше тоа, Црвенкоски или Груески, не е важно) кон нашата држава што успеа да истурка со тие лопови од Терма.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 14-Jun-2012 at 16:31
Originally posted by nenad

Па добро, не беше баш ни лесно со сите проблеми околу експропријацијата. Во секој случај навистина теренот е полесен, не дека е околу Белград невозможен терен, но сепак имам респект (до душа не знам која влада го тераше тоа, Црвенкоски или Груески, не е важно) кон нашата држава што успеа да истурка со тие лопови од Терма.
Treba da se spomene deka vrednosta na skopskata obikolnica e nekade okolu 135 minioni evra i deka fondot za patista na RM dobi mnogu povolen kredit od evropskata investiciska banka, dodeka vrednosta na belsgradskata obikolnica e mnogu povisoka (ima li nekoj tocen podatok) a Srbite ja gradat pred se so budzetski sredstva. Kako i da e Skopje t.e. fondot za patista na RM si ja zavrsi taa rabota, taka sto glavniot grad veke nekolku godini ima moderen tranziten avtopat Applause
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 725
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 14-Jun-2012 at 18:17
точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 14-Jun-2012 at 21:47
Знам дека е тотален офтопик, ама не ми текнува друго место кај да прашам. Се надевам дека тука има шетани деца, шо ќе можат да ми помогнат.

Значи вака.

За летото сакаме со еден другар да се враќаме со кола во Македонија. Колата е со словенечки регистарски таблици, и тој има словенечка возачка дозвола. Бидејќи патот е долг, ќе треба да се менуваме за возење. Инаку, јас имам само македонска возачка дозвола.
Значи, прашањето е дали можам со македонската возачка дозвола, без проблеми да ја возам неговата кола низ Хрватска и Србија?

Фала ви однапред.

Edited by jonny - 14-Jun-2012 at 21:48
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 14-Jun-2012 at 22:08
Јас колку што знам во Софија си постоеше прстенот  за да не влегуваш низ градот само не им беше автопатски решен со повеќе ленти.
Еве сега со евро фондовите што проекти направија и дури добиват пари и за проширување на метрото.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 14-Jun-2012 at 22:15
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Block

Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава.

Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто
3 км обиколница и сега трубење до даска.

OhnoWTF?!?Па ти ли ќе кажуваш што да се постира и што да не? Ајде сега по ред да расчистиме неколку работи:Ти очигледно немаш појма како течат тендерските постапки и критериуми. Прво во секој тендер има многу критериуми како: цена, рок на изведба, привремено сообраќајно решение итн.  Зарем мислиш дека во сите држави нема критериум цена во изборот на изведувач? Зарем мислиш дека во нпр. тендерот за Смоквица-Д.Капија цената не е клучен фактор? И тоа непремено треба да значи дека патот ќе се распадне за една година или дека властите не се сериозни или не се гради со памет? Она што варира е колку проценти од бодувањето е зависно од цената. Со новите постапки критериумот цена отпаѓа, при што се создава услов за поквалитетна изведба на работите. Инаку досегашните проекти кои се реализираат според критериумот најниска цена се во целост следени од надзорната фирма, од која најмногу зависи квалитетот на извршената работа и спазување на ветеното на тендерот.Што се однесува за 3,5 километарскате делница на јужниот ринг ќе ти го кажам следново: Критериум дали една вест ќе ја објавам тука не е должината на патот, а неговата сложност, изведба и значење за градот, државата и регионот. Оваа делница чинеше големи 44 милиони (повеќе од 10 милиони за километар) и е исклучително сложна бидејќи содржи бројни комплексни транспортни решенија. Второ што целиот овој јужен ринг е само привремено транзитен, додека не се изгради северниот дел на рингот кон 2015, што ќе го превземе транзитот. Потоа оваа делница ќе има значење на внатрешно градска магистрала затоа што минува низ квартови, трговски зони, генерира до околу 100 000 возила дневно и ги опслужува внатрешните градски движења.  И наместо да се зајадуваш со нас, подобро ќе биде ти да ни претставиш нешто што сметаш дека е важно, не само беспочвено да критикуваш!


Па со толку пари од ЕУ само обиколница и неколку делници од автопати ли се градат?
незнам ти си експерт за ситуацијата кај источниве

Edited by Block - 15-Jun-2012 at 16:23
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 14-Jun-2012 at 22:32
Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 14-Jun-2012 at 22:33
Па да...само тоа.
Бугарија е земја членка на ЕУ од 2007 година (значи до сега 5 години), при што ги користи средствата од тековниот програмен период 2007-2014 година. Факти како што се: земјата како нова членка нема искуство со управување на овој вид средства (изработка на проекти, нивна приоритизација, тендерски постапки, изведба, надзор и завршно предавање), како и големата корупција на минатата Влада доведоа до минимална искористеност на средствата до 2009 година. Од тогаш скоро целиот ресурс (над 90%) од сите програми се договорени, а исплатените средства се околу 30% од вкупната вредност на програмите.
Еве дел од големите проекти кои се градат во моментов:
Само неколку делници од 240 километри автопат кои се градат во моментов и уште околу 120 километри кои ќе се градат до 2014 година. Околу 400 километри двојни железнички пруги кои се реконструираат за брзина од 160 километри на час, реконструкција на главните железнички станици, обнова на возниот парк на БДЖ, изградба на неколку интермодални терминали, нов мост на Дунав, 2 метро линии во главниот град и програми за јавен транспорт во 6-те најголеми Бугарски градови за над 200 милиони евра.
Целосна реконструкција или изградба на над 2000 километри магистрални, регионални или локални патишта. Изградба на десетици регионални депа за отпадоци и уште повеќе пречистителни станици. Целосна обнова на водоводните мрежи во десетици Бугарски градови, програми за конкурентоспособност, развој, туризам, иновации, хај-тек парк во Софија...
Ако некој ултра-брзо се развива на секој план на Балканов тоа е несомнено Бугарија.
И не треба да се заборави дека сепак програмските фондови на ЕУ се ограничени, а процедурите за нивно добивање и користење се многу сложни и бараат долг период на реализација. И не треба да се очекува нагло подобрување на состојбите во земјата пред десетата година од влагањето на дадена земја во Сојузот. Ќе видиме каде сме ние и каде се тие за едно 5-10 години.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 14-Jun-2012 at 22:42
Originally posted by Denko

Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?


И јас би ти го препорачал истово. Па затоа што реално има повеќе километри отколку право преку Белград, сообраќајот низ Белград е олеснет бидејќи заврши реконструкцијата на главниот мост, при што беа тргнати рестрикциите. Потоа по целата должина обиколницата е обичен пат и не автопат (вториот коловоз не е започнат со градба), при што само половина од трасата е нова, додека втората половина е старата краса, т.е. Кружни пут кој бил во лоша состојба. Овој пат се користи и од многу шлепери, затоа претекнувањето е ограничено.


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2012 at 22:43
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 14-Jun-2012 at 22:54
Originally posted by Andrej_LJ

Originally posted by Denko

Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?


И јас би ти го препорачал истово. Па затоа што реално има повеќе километри отколку право преку Белград, сообраќајот низ Белград е олеснет бидејќи заврши реконструкцијата на главниот мост, при што беа тргнати рестрикциите. Потоа по целата должина обиколницата е обичен пат и не автопат (вториот коловоз не е започнат со градба), при што само половина од трасата е нова, додека втората половина е старата краса, т.е. Кружни пут кој бил во лоша состојба. Овој пат се користи и од многу шлепери, затоа претекнувањето е ограничено.
Blagodaram za sovetot.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 15-Jun-2012 at 09:02
Originally posted by jonny

Знам дека е тотален офтопик, ама не ми текнува друго место кај да прашам. Се надевам дека тука има шетани деца, шо ќе можат да ми помогнат.

Значи вака.

За летото сакаме со еден другар да се враќаме со кола во Македонија. Колата е со словенечки регистарски таблици, и тој има словенечка возачка дозвола. Бидејќи патот е долг, ќе треба да се менуваме за возење. Инаку, јас имам само македонска возачка дозвола.
Значи, прашањето е дали можам со македонската возачка дозвола, без проблеми да ја возам неговата кола низ Хрватска и Србија?

Фала ви однапред.


Нема проблем ти да возиш се додека сопственикот или полномошникот на колата е со тебе (другар ти).

Сепак би било згодно да имаш меѓународна возачка дозвола за која веројатноста дека ќе ти ја побараат некаде е токму по балканските пространства.

Во врска со менување, мислам дека не е некој страшен пат така да комотно може да го извози и еден од вас. Скопје-Загреб не е повеќе од 9 часа сосе паузи и пристојно возење. Загреб-Љубљана порано ме иритираше бидејќи немаше автопат па мораше човек да внимава на полиција, но сега верувам дека е бонбона за возење.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 15-Jun-2012 at 09:42
Мора да имаш меѓународна, trust me on this one, ќе ти ја извадат маста (и парите од џеб) без неа. Понекогаш се прашувам која е добивката од новите возачки, штом се бескорисни во странство...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 17-Jun-2012 at 03:47
Originally posted by Andrej_LJ

Па да...само тоа. Бугарија е земја членка на ЕУ од 2007 година (значи до сега 5 години), при што ги користи средствата од тековниот програмен период 2007-2014 година. Факти како што се: земјата како нова членка нема искуство со управување на овој вид средства (изработка на проекти, нивна приоритизација, тендерски постапки, изведба, надзор и завршно предавање), како и големата корупција на минатата Влада доведоа до минимална искористеност на средствата до 2009 година. Од тогаш скоро целиот ресурс (над 90%) од сите програми се договорени, а исплатените средства се околу 30% од вкупната вредност на програмите.Еве дел од големите проекти кои се градат во моментов:Само неколку делници од 240 километри автопат кои се градат во моментов и уште околу 120 километри кои ќе се градат до 2014 година. Околу 400 километри двојни железнички пруги кои се реконструираат за брзина од 160 километри на час, реконструкција на главните железнички станици, обнова на возниот парк на БДЖ, изградба на неколку интермодални терминали, нов мост на Дунав, 2 метро линии во главниот град и програми за јавен транспорт во 6-те најголеми Бугарски градови за над 200 милиони евра. Целосна реконструкција или изградба на над 2000 километри магистрални, регионални или локални патишта. Изградба на десетици регионални депа за отпадоци и уште повеќе пречистителни станици. Целосна обнова на водоводните мрежи во десетици Бугарски градови, програми за конкурентоспособност, развој, туризам, иновации, хај-тек парк во Софија...Ако некој ултра-брзо се развива на секој план на Балканов тоа е несомнено Бугарија.И не треба да се заборави дека сепак програмските фондови на ЕУ се ограничени, а процедурите за нивно добивање и користење се многу сложни и бараат долг период на реализација. И не треба да се очекува нагло подобрување на состојбите во земјата пред десетата година од влагањето на дадена земја во Сојузот. Ќе видиме каде сме ние и каде се тие за едно 5-10 години.



Го гради тоа што Грција и Хрватска го имаат одамна и од мое липчно искуство од она што сум го видел сеуште е инфраструктурно позади Србија.

Бугарија дур се оправи инфраструктурно веќе и ние ќе влеземе во ЕУ

Edited by Block - 17-Jun-2012 at 03:48
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 17-Jun-2012 at 13:10
Originally posted by pbanks

Нема проблем ти да возиш се додека сопственикот или полномошникот на колата е со тебе (другар ти). Сепак би било згодно да имаш меѓународна возачка дозвола за која веројатноста дека ќе ти ја побараат некаде е токму по балканските пространства. Во врска со менување, мислам дека не е некој страшен пат така да комотно може да го извози и еден од вас. Скопје-Загреб не е повеќе од 9 часа сосе паузи и пристојно возење. Загреб-Љубљана порано ме иритираше бидејќи немаше автопат па мораше човек да внимава на полиција, но сега верувам дека е бонбона за возење.


Автопат е од Љубљана до Ниш, буквално. И да, не е некој голем пат, ама тој нема многу возено на долги релации, и нема многу искуство, затоа ќе се менуваме.

Originally posted by гитардемон

Мора да имаш меѓународна, trust me on this one, ќе ти ја извадат маста (и парите од џеб) без неа. Понекогаш се прашувам која е добивката од новите возачки, штом се бескорисни во странство...


Иначе, официјален одговор од АМСМ:

доколку сопственикот на возилото е присутев во возилото со Вас, можете да управувате со истото. Можеби ќе беше посигурно доколку имате и Меѓународна возачка дозвола , но мислам дека нема да имате проблем бидејќи во 99% случаи не ја бараат.


Сепак, посигурно да си ја имам. Фала ви дечки за одговорите. Последен off-topic од моја страна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 17-Jun-2012 at 16:08


Jonny, проблемот е со тој 1% веројатност за меѓународната возачка дозвола, бидејќи тој 1% ќе ти се случи во Србија, Хрватска или некоја слична земја а не во Германија или Данска на пример. Затоа, ако можеш да набавиш меѓународна возачка дозвола, подобро имај ја со себе.
Back to Top
jolush View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jun-2012
Location: Ohrid
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jolush Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 17-Jun-2012 at 17:35
Од моето искуство можам да кажам дека, на релација од Германија па до Македонија никаде не ми побараа меѓународна возачка.
Едино кога одев за Албанија на граничниот премин кај св. Наум ми побараа. Наместо службеникот да ме врати или казна да ми пише, ми побара 100 денари мито.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 17-Jun-2012 at 18:15
тие кажуваат `кафе` а не мито ,но во последно време е скоро искоренето.во Албанија секојдневно се бркаат полицајци и цариници од работа.тоа е како добро утро таму.

лани мене ми се деси праските што им ги даде гостиварчанецот пред мене,полицаецот одма ми го даде мене покажувајќи на моето дете-демек се за него.

за жал кај нас нема ваква позитивна промена
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 17-Jun-2012 at 18:30
Originally posted by jolush

Од моето искуство можам да кажам дека, на релација од Германија па до Македонија никаде не ми побараа меѓународна возачка.
Едино кога одев за Албанија на граничниот премин кај св. Наум ми побараа. Наместо службеникот да ме врати или казна да ми пише, ми побара 100 денари мито.
Pogolema glupost od megunarodna vozacka vo posledno vreme nemam videno. I sto, ako imas megunarodna, podobro ke vozis? Barem sega vo site zemji vozackite se karticki, mnogu slicni i za razlika od porano potesno se falsifikuvaat. Inaku mene od Germanija do Makedonija veke nekolku pati bukvalno nikoj ne mi bara nikakva vozacka Smile
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 725
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 17-Jun-2012 at 18:51
Дечки, едвај чекам да се заврши тој Коридор 4, да можам да ја заобиколам Србија, бидејќи не се издржува со обиколницава повеќе. Во последно време доста патувам до Австрија и Унгарија, за жал низ Србија оди најкраткиот пат, но заглавувам барем 3-4 пати од по сат време низ нивниот т.н. автопат, посебно е фрустрирачки обиколницата околу БГ, еднаш ја пуштаат, еднаш ја затвараат, а полицијата се не тера натаму да одиме. Несериозно, во најмала рака речено
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.377 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.