Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 2526272829 69> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #521 Posted: 21-Jun-2012 at 21:02 |
Автопат Тракија, ЛОТ 2 (Стара Загора - Нова Загора) А1 Е773
Околу 10 дена пред свеченото отворање на Лот2: Сликите се дело на членот vankkata од SSC! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #522 Posted: 01-Jul-2012 at 12:19 |
ако има интерес имам доста слики од автопатот Кожани-Игуменица кој е дел од нивниот Виа Егнација,па можам да ги ставам
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #523 Posted: 01-Jul-2012 at 16:19 |
Денеска беше отворен ЛОТ 2 на автопатот Тракија, односно отсечката која ги сврзува Стара и Нова Загора. Овој лот е долг 32 километри, неговата изградба траеше точно 2 години и чинеше нешто под 70 милиони евра. Еве како се предвидува да се отвораат делниците на Тракија во текот на ова лето:
ЛОТ 2 (Стара Загора - Нова Загора, 32 км) - 1 Јули ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол-запад, 36 км) - 12-15 Јули ЛОТ4а (Јамбол-запад - Јамбол-исток, 14 км) - 1 Август ЛОТ4б (Јамбол-исток - Карнобат, 35 км) - кон крајот на 2012 Инаку со оваа отсечка автопатот Тракија станува 275 километри долг, при што од својата полна должина од 360 километир го делат горе-набројаните делници. Што се однесува до вкупната должина на автопатксата мрежа во Бугарија, ситуацијата на 1 Јули 2012 година е следнава: 517 км во експлоатација 202 км во изградба 120 км во тендерски постапки, чијашто градба треба да започне до крајот на 2012, односно почетокот на 2013 година. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #524 Posted: 01-Jul-2012 at 17:28 |
Софија-Пловдив за автопат се рачуна така?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #525 Posted: 01-Jul-2012 at 22:44 |
Ставај, не прашувај BTW за Грција има нишка, стави ги таму: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1396 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #526 Posted: 02-Jul-2012 at 12:05 |
Па зависи на коj пат мислиш. Има стар, коj не е автопат, а има и автопат. Edited by ink - 02-Jul-2012 at 12:15 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #527 Posted: 02-Jul-2012 at 13:42 |
Карта на автопатите на Бугарија (статус 7.2012):
зелено - во употреба црвено - во изградба лила - во тендерска процедура Изградба на автопати во Бугарија во километри по години (2011-2013): Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 13:53 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #528 Posted: 02-Jul-2012 at 13:50 |
Автопат Тракија, ЛОТ 2 (Стара Загора - Нова Загора) А1 Е773
L = 32km Цена = € 68,5 мил. Цена по километар = € 2,14 мил./км Времетрање на изградба = 24 месеци |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #529 Posted: 02-Jul-2012 at 13:58 |
Патен јазол Бургас-југ I-9 E87
Минатиот викенд беше отворен патникот јазол Бургас-југ, кој го распределува сообраќајот кон јужните градови на Црно море, односно го спојува Бургас со експресниот пат кој води кон летувалиштето Созопол: Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 14:00 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #530 Posted: 02-Jul-2012 at 14:12 |
Еве како изгледа експресниот пат Бургас - Созопол (I-9, E87) кој после Созопол станува обичен 4 лентов пат со делумни вкрстувања на две нива и без преграда помеѓу коловозите:
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 722 |
Quote Reply #531 Posted: 02-Jul-2012 at 14:41 |
Слабо ја познавам ситуацијата во Бугарија, затоа добро дојден ми е форумов, да видам до каде се нашите источни соседи. Секоја чест, навистина голема динамика.
Ме интересира автопатот А2, варна-Софија, дали и тој ќе се изведува во автопатско решение? Не гледам голема потреба од тоа, бидејќи какви времиња дојода, треба да се внимава со вложувањатаво инфраструктура, да не се сллучи должничката јамка да се намести и на вратот на Бугарија, како што е случај со Шпанија, Хрватска и Грција. Па макар се користеле и европски средства, не се тоа неповратни средства. Го гледам на другата нишка автопатот Вие Егнација, прекрасноизгледа, на извонредно тежок терен, но неискористен до крај. Значи полу-промашена инвестиција. А заради него го загубивме нашиот коридор 8. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #532 Posted: 02-Jul-2012 at 15:00 |
Дианмиката е навистина импресивна. Но, допушти да не се согласам со тебе околу изградбата на автопатот Хемус (А2 Софија-Варна). Тој минатата година беше вклучен во европската програма ТЕНТ иако претходно не беше вклучен во никој пан-европски коридор, со што доби финансирање од ЕУ. Грешиш, средствата што ги влече Бугарија од фондовите на ЕУ се во целост неповратни и учествуваат со 80% од вредноста на даден објект, додека останатите 20% се учество на бугарската влада.
А2 е клучен автопат за Бугарија, бидејќи ја сврзува половина земја, т.е. цела Северна Бугарија и градови како Плевен, Ловеч, Велико Трново, Шумен и Варна, кои имаат вкупно население од над 1 милион жители. Второ овој автопат поврзува цели 4 идни автопати кои ќе се градат кон Романија (Ботевград-Видин-Крајова, Вел. Трново-Русе-Букурешт, Шумен-Русе-Букурешт и Варна-Добрич-Констанца). Варна е најголемото морско пристаниште на Бугарија, додека Русе е најголемото речно пристаниште. Затоа сообраќајот по А2 Хемус е многу густ преку целата година, особено со тешки товарни возила. А2 Хемус ги сврзува и многу актуелните во последно време автопати кои ќе се градат на концесии (Катарците ќе го градат правецот Русе-Трново-Стара Загора-Димитровград-турска граница, а турците се заинтересирани за автопатот Констанца-Варна-Бургас-Малко трново-турска граница), по кои се оценува дека ќе има многу сериозен сообраќај. За овие два автопати со вкупна должина од околу 600км ќе напишам дополнително деновиве. Русе-Велико Трново-Стара Загора-Димитровград-Истанбул Констанца-Варна-Бургас-Малко Трново-Истанбул Нема никаква опасност Бугарија да ги следи грција или Шпанија бидејќи земјата е втора најниско задолжена во ЕУ (со околу 16% долг), а како што кажав финансирањето ќе дојде од ЕУ во голема мерка. А2 Хемус треба да се гради по 2014 година, при што има варианта да се гради во форма на автопат од Софија до Велико Трново, додека делницата од Трново до Шумен да биде експресен пат, иако ништо не се знае. Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 15:03 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Delyno
Newbiе Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #533 Posted: 02-Jul-2012 at 15:40 |
Андреј, благодарам многу за детални информации. Не е ли сепак Бургас поголемо пристаниште. Сум видел и двете и во Бургас е многу поголемо и беше со многу повеќе бродови од Варна.
Еве слики од Варна од автопат Црно Море пред 7 години бев. Edited by Delyno - 02-Jul-2012 at 15:46 |
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 722 |
Quote Reply #534 Posted: 02-Jul-2012 at 15:49 |
Благодарам Андреј, многу исцрпно и информативно, како и секогаш!
Сега уште повеќе ја согледувам Бугарија како транспорна велесила. НО сепак, би укажал на гоелма внимателност околу финасирањето, иако верувам дека Бугарската влада е доволна препазливост. Тие автопатишта треба и дасе одржуваат после, веќе ја спомнав Шпанија која сега подига кредити за одржување на брзите пруги и своите (доста непотребни на места) автопатишта, кои исто така ги изгради со ефтини пари од ЕУ. Дали знаеш дали ќе се наплаќа патарина во БГ, и колку изнесува таа? И уште еднаш, можеби задолжувањето сега е 16 %, Толку беше и во Србија пред 3-4 години, а сега е веќе над 50%. А не направија ниту еден автопат! |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #535 Posted: 02-Jul-2012 at 16:01 |
@Delyno, о не пристаништата на Варна се многу поголеми од тие на Бургас.
2011 ВАРНА Варна Запад + Варна Изток = обработени 9,15 милиони тони товари БУРГАС Пристаништен комплекс Бургас = обработени 3,5 милиони тони товари Нафтен пристаништен терминал Росенец (за потребите на рафинеријата Нефтохим Бургас) = над 9 милиони тони обработен товар (предимно нафта и деривати) @ненад Нема проблем, со задоволство одговарам. Бугарија е доста далеку (една декада) од искористување на добар процент од потенциалот кој го има во смисла на транспортен и логистички великан. Според мене ова се плусовите и минусите во однос на перспективите: + -Енормниот раст на Турција, Азија, Блискиот и Средниот Исток. Бугарија е непремостлива врата особено кон Турција, а се повеќе и кон Русија, Азербејџан, Иран итн. -Гоелмиот раст на великан како што е Романија. Заедничката граница помеѓу овие две земји дава добра подлога за сериозен развој на транспортот, а со тоа и на инфраструктурата. -Релативно високите и брзи инвестиции во сите сфери на транспортната инфраструктура: пристаништа, автопати, железници, мостови, гранични премини, нафто и гасоводи. - -Застарената и непостоечка инфраструктура, која бара континуирано влагање на огромни средства за одржување или нова изградба. -Многу лошата состојба во Грција, која несомнено има негативна улога врз сите економии во регионот, особено на Бугарија затоа што пред кризата Грција им беше главниот трговски партнер и инвеститор. Состојбата таму нема да се среди ни за 10 години. -Лошата состојба на Македонија и Србија го уназадуваат и развојот на Бугарија -Пренасочување на стредтсвата на ЕУ за програмскиот период 2014-2020 од инфраструктура кон наука, траен развој, екологија и зелена енергетика/технологии. Наплатата на патиштата во Бугарија не се врши преку патарини, туку со системот на Винетки. За разлика од во Словенија на пример, винетките во Бугарија се обавезни не само за автопатиштата, туку и за сите национални и магистрални патишта. Патиштата за чие користење е потребна винетка се обележани вака: Цените се многу ефтини: 1 недела - 5€ 1 месец - 13€ 1 година - 34€ Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 16:06 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #536 Posted: 03-Jul-2012 at 10:47 |
Не верувам дека коридор 8 може да се изгуби бидејќи самиот факт дека тој поврзува повеќе големи балкански градови значи многу. Не може вечно политиките и односите на Балканот да бидат вакви какви што се, еден ден ќе мора да се нормализираат. Дали тоа ќе биде во нашиот животен век незнам, но во секој случај за мене тоа е природен процес. Виа Егнација од друга страна е подобра врска за транзитот од Турција кон запад, но тука завршува предноста. |
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 722 |
Quote Reply #537 Posted: 03-Jul-2012 at 13:47 |
Eden den....
dali ke gi docekame site tie denovi? |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #538 Posted: 03-Jul-2012 at 16:55 |
Znae li nekoj do kade e gradbata na avtopatot Horgos-Belgrad?
|
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 722 |
Quote Reply #539 Posted: 03-Jul-2012 at 18:14 |
Да, јас бев пред неколку дена таму. Готов е (конечно). Остана само едно делче околу НОви Сад кое не е во автопатско решение, каде не е готова едната лента, а ни исклучувањето за НОви Сад. Исто така се реноваира едниот мост кај Бешка.
Треба да се знае, дека се градеше едно 10-15 години едниот смер, тој има солиден квалитет, со малку бранест асфалт на места, додека стариот пат, спрема Белград е многу полош, испукан асфалт, понекоја дупка, треба да се внимава. Жално е што обиколницата околу БГ не е готова, отворија две делници, се уште незавршени, се уште е подобро да се оди низ градот (освен ако не се оди со камион, тогаш мора околу). НО на две места се реновира авотпатот, мислам дека се менува асфалтот, околу Бубањ ПОток, и во самиот град, се прават невидени гужви, така да мојот совет е да се темпира транзит низ градот, или навечер или во раните утрински часови, пред 7. Во споротивно, треба 1 па можеби и 2 сати |
|
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #540 Posted: 03-Jul-2012 at 20:13 |
Коридор 8 е мртов
незнам како уште не ви е јасно тоа |
|
Post Reply | Page <1 2526272829 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |