build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 05-Jul-2012 at 11:56
Originally posted by nenad

Овде се дискутира за економската исплатливост на К8. далеку од тоа дека е важен за Македонија. НО се согласувам дека не е важен за Бугарија и за Албанија. Па ни за Косово. А тоа значи дека не е важен ни за ЕУ, нејзините фондови, банки и инвеститори. Затоа и нема да се изгради! МОжеме да фантазираме колку што сакаме. Затоа пак ќе потвлечам, за МАкедонија е доволно крак од Куманово до Деве Баир, и спојување со пругите. Не мора ни автопат, може како Те-Гостивар.
А од Гостивар до Охрид, па натаму до Драч, ЗАБОРАВЕТЕ. да не се заборава дека ако К8 сака да биде меѓународен коридор, треба дасе прошири и пристаништето во Драч. а тоа се веќе сериозни пари.

Ова другото, дали Бугарја е заинтересира, дали не сака, дали сме ние или други најлоши на светот е муабет за пред селска кафана.

А за Охрид како туристички центар поважен е аеродоромот отколку К8.


Искрено ме изненадуваш. Мислев дека си тип кој повеќе се залага за приоретизација на инфраструктурата. Се разбира ова не го прави твојот став полош од мојот, едноставно мислев дека повеќе важност и придаваш на инфраструктурата. Веројатно таков впечаток сум стекнал за тебе.
Пак ќе повторам, К8 е важен за сите 3 држави, при што изгледа најневажен е за нас! Па како можеш да тврдиш дека не е важен за Бугарија кога напоменав горе дека 80% од својата должина е веќе на ниво на автопат!? Потоа за следниов програмен период се предвидени два автопати кои ќе се движат паралелно кон Македонската граница: Ќустендил-Перни-Софија и Ќустендил-Дупница-Софија преку Самоков.
Сега факт е дека К8 во Бугарија е важен заради Бургас, но коридорите не се прават да поврзуваат само гранични премини, туку пред се градови и затоа се прават потапно, по фази. Затоа и делот кон Ќустендил ќе се прави таму последен. А тоа дека се гради автопат Софија-Бургас пак е од наша полза и допринесува за развојот на К8, бидејќи пристаништето на Бургас станува индиректно подостапно за нашите компании.
Што се однесува до Албанија и тие работат на К8. Еве го градат автопатот Тирана-Елбасан на кој има еден подолг тунел. Не треба ние да очекуваме дека одма ќе започне работа по целата должина до мак. граница, но еве веќе ќе има сегмент Драч-Тирана-Елбасан.
Во тој контекст мислам дека е погрешно да прогласуваш дека сонуваме и дека треба да заборавиме на автопати. Тие се едноставна и брза работа за изградба (за разлика да речеме од големи енергетски објекти, или не дај Боже метро или нуклеарки) а поттикнуваат целосен развој и најважно тотално го менуваат квалитетот на живот.
Апсолутно не се согласувам дека на Охрид му е потребен само Аеродромот. Автопат му е потребен минимум два пати повеќе бидејќи грото од гостите кај нас се од Бугарија, Србија и Косово, сите од кои доаѓаат со автомобили преку патот Скопје-Охрид. Залудни се илузиите дека ние ќе почнеме преку ноќ да правиме висок туризам и привлекуваме стотици илјади скандинавци годишно. Па и за тој висок туризам се потребни автопати, бидејќи тој вклучува голем број на прошетки, активности и екскурзии, бидејќи богатите Европјани се инртересираат од нашата историја и култура.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 05-Jul-2012 at 12:04
Originally posted by Andrej_LJ

За жал со голема доза на политика и предрасуди го кажа сето ова. Мора да се согласиш дека со Македонија на инфраструктурен (а и секаков) план е многу тешко да се соработува во последните 10 години, бидејќи земјата застрани комплетно од правилниот курс и нашите приоритети диаметрално се разликуваат од оние на соседите. Додека ние ја трошиме енергијата и ресурсите на други работи, соседите се целосно посветени на инфраструктура. Се разбира ние самите сме си криви за ситуацијата во која се наоѓаме, а не некој од страна. Потсмевањето доаѓа како резултат, а не причина (и со право сите ни се исмејуваат, штом дури ние самите гледаме и признаваме во каква траги-комична ситуација се наоѓаме)!

И сепак како го гледаш ти раздвижувањето во насока на изградба на автопатска инфраструктура? Кои се според тебе приоритетите и каде стојат дадени делници на К8 во нив, во контекст на горниот муабет?



Ако зборуваме чисто низ делници (би почнал со поскромна листа), јас би почнал со

- пруга кон Бугарија
- автопат кон Косово

Тоа се според мене 2 стратешки важни правци за Македонија.

Во втор план би го ставил автопатскиот правец Гостивар-Охрид.

Значи наведувам поскромна листа од онаа која ја приложи ти но мислам дека се поклопуваме со таа размисла.

Во врска со остатокот од мојот пост. Во него нема ниту предрасуди ниту политика. Никогаш не сум бил склон кон ставови кои ја преценуваат или потценуваат ситуацијата. Точно, Македонија поминува низ еден период кој што е исклучително негативен за земјата на многу полиња (но не на сите). Без да навлегувам во причините зошто проаѓаме низ таков период, поентата ми е дека ниту особено полошо, ниту особено подобро стоиме во однос на сите балкански земји. 10 години е значителен период во кој некои работи може да се изменат (и тоа го имаме на терен губејќи чекор со многу земји во регионот и пошироко) но не е период во кој што разликите може да станат изразити како што тоа се претставува во погорната дискусија, небаре правиме компарација помеѓу Данска и Еритреа.

Значи работите се подинамични од тоа, инаку ниту Бугарија ќе се повратеше од банкротот, ниту Босна, Хрватска, Косово од војните, ниту Србија од бомбардирањето и санкциите или Албанија од нивната варијанта на комунизмот.

Оваа ситуација во Македонија неможе да трае вечно. Точно и ти детектираше дека ако Скопје 2014 има некоја позитивна страна, тоа е укажувањето дека ако нешто се сака, може да се истурка и тоа прилично брзо и ефикасно. Останува само да се освестиме и да ја усмериме таа енергија кон целоисходни проекти.


Edited by pbanks - 05-Jul-2012 at 12:06
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 05-Jul-2012 at 12:12
LOL Данска и Еритреа.

Да, само што пругата би чинела кон 400 милиони евра, а со нив може да се изградат кон 150 км автопат. Се разбира пругата е врвен приоритет, јас имав во предвид пред се автопатска инфраструктура. Автопатот кон Косово пак е навистина мало и лесно залче.
Само не би се согласил толку лесно со теоријата дека така лесно се менуваат работите. Лошото е што земјата за да фати таков моментум како што сега е присутен во Бугарија, треба околу декада подготовки на сите полиња, а инфраструктурата не се менува и гради така лесно. Ајде автопатите некако полесно се градат, но железницата и енергетиката не. Требаат средства и време за изведба на сите подготвителни и извршни фази. Што побргу се освестиме, толку помало закаснување ќе имаме во однос на соседите.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 725
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 05-Jul-2012 at 12:22
Прво да се извинам зараљди печатните грешки што ги правам, пишува на Ipad во паузите на работа, значи менувам мислење, Ајпед е ограничен уред, многу е тешко да брзо и мн да се пишува...

Нејсе, јас СУМ за инфраструктура! Но почнувам да ја уважувам состојбата на денешницата, а тоа е дека нема повеќе евтини пари за неограничено ширење. Дојде времето на приоритети! А озознав колкуе сиромашна и мала (економски) нашата сакана држава. НИе мора да преземе некои работи од на пр Јапонците а тоа е, ние сме сиромашни и секаде мораме да штедиме.
Ако не бев јасен ќе повторам, ИЗЛЕЗОТ ПРЕКУ БУГАРИЈА Е ВАЖЕН! Треба да се споиме, со тоа се спојуваме не само со К8, туку поважно К4. Тука Андреј, мислам дека се согласуваме, за тоа има економски, па и политички интерес. И уште поважно пругата.

За кракот кон Албанија не се соглауваме, и тоа е во ред, дај боже да не бидам во право. Не се времињата за градење на тој терен. Во последнава деценија се искрастилизира едно гледиште, кое не е прифатено од сите економисти до душа, а тоа е дека инфраструктурата е САМО една комонента во развојот. И таа само по себе не носи раст и развој, ако не се другите компоненти присутни, трошоците (посебно ако се фокусираат во краток рок со големо задолжување) ја местат јамката на задолжувањето. Кракот кон Албанија нема да донесе развој, таму има големи пречки за развој на индустрија, нема големи населби, нема големи индустрии, нема да има големи инвестиции, џабе да се направи пат, ако се користи со 5-10%. се разбира зборуваме за автопатско решение, за пруга која овозможува големи брзини, итн. Значи тој пат не е ПРИОРИТЕТ, не можат да се најдат ефтини пари, можеби ти изгледа дека не е голем трошок, но веќе споменав, ние сме зачудувачки мала држава, и тие пари во апсолутна цифра
е не погоди.

А бидејќи јас сум од Охрид, ти ТВРДАМ, дека за тие 2 месеци сезона, автопатот, освен конфорност, не носи повеќе туристи. кој што решил за Охрид, тој ќе пристигне по постоечкиот, кој мже малку и да се реновира, нешто владата го заборави
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 05-Jul-2012 at 13:27
Originally posted by pbanks

Би се осврнал само на дел од вашата дискусија.

Многу ми е смешно-жалостен аргументот дека Македонија не била интересна за Бугарија. Како аргументи наведени наводната „заостанатост“ на Македонија или пак заостанатост во ЕУ интеграциите. Овој дел не го насочувам кон она што го кажаа Галилео или Павче како поединци туку генерално кон ова очигледно популарно мислење во Бугарија. Се работи за истиот комплекс кој порано го потхрануваше она чувство на супериорност кај југословенските народи кон земјите позади железната завеса.


Види, aз не сметам, че станува сбор за истиот комплекс. Не и во истата степен.
Аз лично сум за много по-сероизна соработка помегу двете земи и соодветно поврзуване на инфраструктурата. И двете земи ке имат голема полза од тоа. И Андреj е прав, дека какви и обструкции да се прават од владите и политичарите, нештата си се редат макaр и бавно од само себе си на ниво обични луге или дребни бизниси. Еве, jaс имам веке една колежка на работа од Македониja, жена ми исто има од скоро 2 години за колега момиче-македонче, кое живее и работи во Софиjа, компаниjата во коja работи кум ми, се по сериозно врти бизнес со партнери во Македониjа и т.н.  Но како казува Галилео не може да се избегува от политиката. Политичката волja e таja со коja може да се реализират много брзо овие работи, но jа нема... Сборот ми е затова, дека преди и по време на самитот во Букурешт, Македониjа беше во много подобро положение на мегународната сцена, ги имаше повеке симпатиите односно проблемот со името и т.н. Сега веке нештата не стоjaт вака, а точно обратното. Сега на Македониjа се гледа како на проблемна држава, и тоа не говорja за Балканот, а за Европа. Вместо заедно с Хрватска, таа е веке е заедно во една група со Косово и БиХ.  Поантата ми е дека страната моментално не е интересна за ЕУ, чисто политически. А со тоа станува и  политически трудно за Бугариja да ги ставjа като приоритетни за развоj инфраструктурните правци кон границата со Македониja.  Да се надеваме, дека скоро нештата ке се променjaт за подобро.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 05-Jul-2012 at 13:28
Незнам што се напиња топлку со тие фамозни резултати што ќе дошле со изградбата на автоппати баш да видам дали Бугарија ќе процвета од тие автопати...Хрватска и Унгарија рапидно демек се се развиа од автопатската инфраструктура.


Edited by Block - 05-Jul-2012 at 15:19
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 05-Jul-2012 at 15:45
Бугарија нема да процвета од тие автопати, но за да процвета Бугариjа е потребно да ги има.
Односно ползите за Македониjа.
Во последно време се сбори много за економската соработка со Русиjа. Се споменува за извоз за македонски производи като овошjе и зеленчук примерно. Кога се гледа мапата, кога се користи К10 разстоjанието до Москва е малко над 2.600 км. Кога се користи патот преку Софиjа и Букурешт - малко над 2.100 км.
Има разлика.

Back to Top
sto View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Jul-2012
Location: bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sto Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 06-Jul-2012 at 19:26
Отскоро следя форума ви и особено изявите на Андрей .Незнам с какво се занимава но бих казал той не е македонец не е българин нито пък сърбин и още по малко грък или турчин -Той е ЕВРОПЕЕЦ .И дай боже на нашите измъчени Балкани повече хора като него.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 06-Jul-2012 at 19:37
За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Petar View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 269
  Quote Petar Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 06-Jul-2012 at 19:53
Originally posted by гитардемон

За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.


Djabe si ti evropeec koga ne te sakaat vo Evropa.

Odi vo Francija, Germanija, Anglija i prasaj gi sto se... se kladam deka 100% ke ti kazat se drugo samo ne Evropeec. Prvo treba da znaes sto si i od kade si pa posle mozes da bides Evropeec.
Problemot e sto na nekoi im smeta toa sto sme, pa nemozeme ni Evropejci da bideme.

Edited by Petar - 06-Jul-2012 at 19:54
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1353
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 06-Jul-2012 at 20:42
Originally posted by гитардемон

За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.


Въпрос на личен избор е как се чувства човек- може да биде лузер , може да биде победник , може да биде македонец , марсинец или европеец.
Въпрос на прагматизъм .
Що се отнася до Коридор 8 не се взема впредвид , че той е комбинация от магистрален и железопатен транспорт.
Аз донякъде съм оптимист за магистралния участък , но за железничкия съм песимист во близките 20 години.Там са и най-големте трошоци.
Един голем инфраструктурен проект се строи по 3 причини - политически , икономическа изгода и за престиж.
Остава да разберем поради коя от тези 3 причини ке биде пострен вопросниот коридор.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 06-Jul-2012 at 22:15
се согласувам со мислењето на Петар,а ако ги пишам моето последно искуство со проевропски држави од соседтството,можеби ќе ме банирате
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 09-Jul-2012 at 07:12
Статус на Дунав Мост 2 при Видин:


Производствената база в безмитната зона



Суперконструкцията на мостът



Суперконструкцията на мостът и ЖП естакадата



Пътен възел при влизането във Видин



Новата гара



Железопътен път при надлез Кула



Пътен възел Кула



Пътен възел Брегово



Toварната станция



Пътен възел Ново Село



Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 09-Jul-2012 at 10:35
Ех бре што мака виде мостов, како да премостува 20 километри, а не 2.
Иако министерот ваш се занесува дека патниот дел ќе бил целосно готов до ноември-декември, мислам дека се занесува и тоа многу. Огромен дел од основната работа останува да се заврши, а каде е асфалтирањето и довршителните работи.
Павче, каков ти е ставот за најавениот втор мост крај Русе? Јас (вака не познавајќи ја работата во длабочина) мислам дека и Дунав мост 1 си ја врши работата перфектно дури и со многу поголем сообраќај од денешниов. Ако паднат границите и пунктовите за наплата на патнина, тогаш пак апсолутно нема да има проблеми. Подобро е парите да отидат за Орјахово-Бекет или Силистра-Калараш според мене.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 09-Jul-2012 at 20:25
Znae li nekoj (nenad ti kaza deka skoro si vozel niz Srbija) kako e so patarinite vo Srbija?
Kolku cesto ima rampi i kolku cini celata delnica od Horgos do Presevo.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 09-Jul-2012 at 20:28
До Белград имаш 3 рампи (плаќаш само на 2) со вкупен трошок од нешто повеќе од 1000 српски динари.

За нагоре незнам како е со новите отворени делници.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 10-Jul-2012 at 10:46
Слики од неодамна пуштениот ЛОТ2 (Стара Загора - Нова Загора, 32км) на А1 Тракија, направени од страна на членот io_bg, SSC.
Во четврток (за 2 дена) се отвора и ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол, 36 км).







Многу ми се допаѓа овој начин на означување на опасност на патот, со поставување на знаците на жолта основа, што го прави воочувањето од страна на возачите многу полесно. Системов во огромна степен се применува во држави како Словенија, Австрија, Чешка, Германија...









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 725
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 10-Jul-2012 at 17:50
Некој праша за патарини низ Србија, - до Белград има 3, и од Белград до Унгарска граница уште 2. За леко возило околу 1600 динари, не можам да се сетам за тошната сума.

А како е деновиве таму од тектот во Политика
http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Razmislicemo-da-li-cemo-se-vracati-kroz-Srbiju.sr.html

Ниш – Срамотна и драматична ситуација у колонама од по 20 километара у недељу пред наплатном рампом „Наис”, на аутопуту Београд–Ниш, без икаквих сумњи нанела је невиђену штету држави Србији. Неколико десетина хиљада туриста који су својим аутомобилима кренули на летовања ка Македонији, Грчкој, Турској или Бугарској, али и транзитних путника, понајвише Турака, који раде и живе у земљама западне Европе, а који по традицији користе лето за годишње одморе у домовини, проклињали су нас у кркљанцу какав се не памти.

Температура у хладу званично је била 39 степени Целзијуса, али на сунцу је сигурно достизала и 50.

– Више од 25 година сваког лета са породицом пролазим кроз Србију. Путовао сам овим правцем и када је ваша земља била под санкцијама, када је било тешко набавити гориво. Навикао сам, нисам одустајао, као ни моји родитељи и браћа, много мојих сународника и пријатеља. Било је и раније гужви, али овакве никада нисмо доживели. Жалосно је што у вашој земљи није другачије регулисано, да се, као у западним земљама на граници могу купити и платити налепнице, вињете за путарину кроз целу Србију… Добро ћу размислити хоћу ли се враћати кроз Србију за Немачку, или ћу до Грчке путем, а онда бродом за Италију и даље. Сви смо били угрожени. И супруга и ја и наше троје малолетне деце – испричао нам је видно депримиран Јусуф Караоглу, који ради у околини Штутгарта, а упутио се на одмор у домовину.

Теже је путовати од запада Европе кроз Мађарску и Румунију, преко Трансилваније и потом Бугарске, објашњава његов сународник Ехмет Орду:

– Дужи је румунски пут и води преко планинских превоја, напорније је. Морали смо некада тим правцем, али смо се вратили на српске путеве, јер је безбедније. Ово заиста нисмо очекивали. Чекали смо на мађарско-српској граници шест и по сати, овде три сата, а чека нас мука и на улазу у Бугарску. Изгубимо скоро цео један дан на гужвама кроз Србију, што није у реду – рекао нам је Ехмет који је по проласку наплатне рампе застао на паркингу мотела „Наис” недалеко од Ниша.

Македонски држављанин Илчо Најдановски, возач празног камиона хладњаче, сав у зноју, нервозу је у недељу касно поподне покушао да излечи шалом:

– Сетио сам се оног филма „Ко то тамо пева”. Е, ово је баш тако. У суботу ујутру сам кренуо из Италије, у коју сам одвезао парадајз, прошао Словенију и на излазу из Хрватске био у 18 часова. На улазу у Србију у суботу увече и током ноћи чекао сам пет сати. Једва сам се после тога, заобилазним путем, да не идем кроз Београд, јер није дозвољено, пробио до Бубањ потока где је био велики застој због радова на прилазу и оној петљи, и где сам у колони био више од два сата. Ово код Ниша ме је докрајчило. У Скопље ћу да стигнем ко зна када, после сигурно 40, можда и више сати путовања. А морам да поштујем и закон, да успут одмарам. Јер полиција проверава тахограф. Страшно!

На наплатној рампи шеф Драган Милић објашњава да је све предузето за пријем овог јулског таласа и шпиц сезоне:

– Све што смо могли и што је у нашој надлежности учинили смо. Непрестано је било отворено свих девет пунктова за наплату, али неочекивано је било много путничких и, што је највише донело проблема, много теретних возила, камиона и шлепера.

Тома Тодоровић
Back to Top
lucho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-May-2012
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lucho Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 10-Jul-2012 at 20:16
Originally posted by Petar

Originally posted by гитардемон

За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.


Djabe si ti evropeec koga ne te sakaat vo Evropa.

Odi vo Francija, Germanija, Anglija i prasaj gi sto se... se kladam deka 100% ke ti kazat se drugo samo ne Evropeec. Prvo treba da znaes sto si i od kade si pa posle mozes da bides Evropeec.
Problemot e sto na nekoi im smeta toa sto sme, pa nemozeme ni Evropejci da bideme.


Е, недей така! Ние преди да влезем в ЕС казвахме, че ще влезем в Европа и ще станем Европейци, а учителите ни повтаряха, че е грешно, защото сме си Европейци и без ЕС и сме в Европа от преди много от западно европейските държави. Същото важи и за Македония. Като отидеш в западните държави, ако не знаят откъде си и не те мислят за Европеец, им казваш, че си Европеец и им го повтаряш докато го запомнят
Успех с инфраструктурните проекти в братска Македония и ще видите, че помагат на икономиката!

Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 25-Jul-2012 at 12:37
Преди недела беше отворен и ЛОТ 3 на автопатот "Тракиja" со должина от 37 км.
Во моментот продолжува работата по ЛОТ 4 мегу Jaмбол и Карнобат. Вкупната должина во моментот е 312 км. ЛОТ 4 по коjто се работи е со фалешта должина от 49 км и целиот автопат ке е готов.
Во моментот автопатот изгледа вака.



Поради преминуване на този дел от автопатот на патот на прелетни птици беха поставени мрежи за зачуване на птиците.










Еве и неколко слики от ЛОТ4





Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.385 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.