Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 3031323334 69> |
Author | |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #621 Posted: 25-Sep-2012 at 20:07 |
Тоа е регионален пат во Албанија иако се промовира како автопат. Барем јас колку што следам. Тоа би било одлична конекција на Дебар со Тирана, но не сум подржувач коридорот да оди од таму. Мислам дека регион со такви природни убавини како Маврово, кањонот на Радика, Дебар не заслужуваат меѓународен коридор, односно негативните аспекти кои одат со еден таков коридор. |
|
TIM
Newbiе Joined: 11-Aug-2012 Location: Debar Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #622 Posted: 25-Sep-2012 at 20:20 |
vo pravo si za poddrzuvanje na prirodnite ubavini na ovie kraista, no koga veke kaj Boskov most se gradi hidrocentrala, ovoj pat bi zel zamo 2% od katastrofata sto mu se zakanuva na ovoj region , a gledajte sto se slucuva istotaka so Debar vo ekonomski aspekt- eden od najsiromasnite vo MK. Pa i po km e poekonomska varianta i ne treba da se zaborava deka Debar bil eden od najznaqcajnite gradovi vo minatoto pa zasluzuva da se slucuva nesto vo ovoj grad. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #623 Posted: 25-Sep-2012 at 20:37 |
Нема логика да се прават такви паралели. Бошков мост е еден проблем (кој може да го дискутираме) ова е друг. Што се однесува до економските импликации за Дебар. Арберскиот пат сам по себе му отвара перспективи за развој. Сепак се движиме кон отворени граници и економскиот развој не треба да се гледа исклучиво низ призма на гравитација кон главниот центар во државните граници туку и регионално. Односно линкот со Драч и Тирана сам по себе треба да донесе импулс и за Дебар. Еве да земеме европски пример (иако од многу поголема земја/земји), Фрајбург сигурно повеќе гравитира кон Страсбур и Базел отколку кон незнам кон Минхен а да не зборам кон Берлин или Хамбург. Но најбитно е дека автопатски коридор (и евентуална комерцијализација и индустријализација која оди со него) не се единствени начини еден регион економски да напредува. Напротив, дебарскиот крај треба повеќе да типува токму на тие природни убавини со кои располага и потенцијалите кои ги нуди едно такво окружување. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #624 Posted: 25-Sep-2012 at 22:27 |
исто и министрите во владата на РМ од етничко албанско потекло ја застапуваат оваа варијанта.вероватно има некој усмен договор со колегите од Албанија да се турка оваа варијанта.незначи и дека е подобра или полоша варијанта,или дека има или нема некои задни намери.за све треба да се разговара и да се дебатира.заклучоците нормално одат на крај и тие ќе бидат ценети од народот и експертите
|
|
Blagoevgrad
Newbiе Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #625 Posted: 26-Sep-2012 at 08:11 |
Сепак истина е дека етничките албанци географски и културно се многу по-близо до Албания и Косово, отколку до Бугария. Па и затоа одат на море во Албания, прават бизнис со Албания и т.н., во многу по-голема степен отколку др. грагяни на Македония. Яз така сум слушал. А македонци во Бугария ке студират и во иднина, макар и сега да им се намалува бройот. Особено со зближуванье на двете земи и подобруване на транспортните врски. |
|
TIM
Newbiе Joined: 11-Aug-2012 Location: Debar Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #626 Posted: 26-Sep-2012 at 17:04 |
Dobro, mislam samo po logika ako rasmisluvame da patuvame od Skopje vo Tirana (kako turist pa zosto da ne i transport na stoka) sekako deka po ekonomicno ke ni ide da patuvame preku Debar, dokolku prema Kicevo, posto i po kilometarska i vremenska dolzina ke ni ide pobrzo i poekonomicno. Na primer Skopje-Debar ke ni kosta 2 casa, a Debar-Tirana so noviot pat za 75 km ke treba 1 cas (potvrdeno). Znaci Skopje-Tirana za 3 casa.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #627 Posted: 29-Sep-2012 at 14:17 |
Ќе се надоврзам подоцна на претходната дискусија, но најпрво еден поопширен апдејт за изградбата на автопатите и експресните патишта во Бугарија.
Зелено-изградено Црвено-во изградба Љиљаково-тендерски процедури, во изградба од 2013 1) Автопат Струма (Софија-Солун), А6 Е79. Делнца Долна Диканја-Дупница (Лот 1) Изградбата започна пред нецела година и напредокот е феноменален: Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:21 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #628 Posted: 29-Sep-2012 at 14:24 |
Тука се гради вијадука, за којшто моментално се леат основите: А веќе на некои места е ставен и првиот слој асфалт: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #629 Posted: 29-Sep-2012 at 14:28 |
2) Автопат Струма (Софија - Солун), А6 Е79. Делница Сандански - ГП Кулата (GR) (Лот 4):
Инаку автопатот Струма е најголемиот приоритет за владата на Бугарија, затоа што патот носи навистина огромно количество на сообраќај, кој далеку го надминува капацитетот на магистралниот пат. ЕВе како изгледа за време на викенди или празници: Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #630 Posted: 29-Sep-2012 at 14:33 |
4) Автопат Хемус (Софија-Варна) А2 Е79 Е772. Делница Софиска обиколница - гара Јана:
8) Автопат Тракија (Софија-Бургас) А1 Е80 Е773. Делница Јамбол-исток - Карнобат (Лот 4б): Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:33 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #631 Posted: 29-Sep-2012 at 14:43 |
9) Автопат Марица (Пловдив - Свиленград) А3 Е80. Делница Првомај-Хасково-Харманли (Лотови 1 и 2):
Приоритети 2013 и 2014-2020: Инаку деновиве излезе официјална карта со приоритетите во сферата на автопатите за периодот до крајот на 2013 година, кога освен со започнување на 3 нови делници од над 100 километри, се предвидува почеток на опсежно проектирање на нови автопати и експресни патишта. Патиштата се проектираат сега, за кон 2014 да се започне со нивната реализација. Оваа карта воедно ги претставува приоритетите на Бугарија до 2020 година. Она што може посебно да не радува е дека еден од нив е и автопат до македонската граница и тоа како дел од автопатот Рила. Трасата е Ѓуешево - Ќустендил - Дупница, а не Ќустендил-Перник. плаво - во изградба во текот на 2013 црвено - проектирање во 2013, изградба 2014-2020. Автопат север-југ (Русе-СТара Загора-Хасково), Коридор 9 Е85. Изградба преку концесија на Катар Еве една моја карта, на која е напишан и експресниот пат по коридорот 9, во ансока север-југ од Русе до Хасково преку Стара Загора и треба да го опслужува транзитот помеѓу Турција на една страна и Романија, Украина и Русија на друга. Автопатот ќе биде даден под концесија на Катар за што веќе се склучени договорите и тече проектирањето. Инвестицијата се проценува на 1,5-2 милјарди евра. Темно плаво - сигурни автопати и експресни патишта во изградба 2014-2020 Светло плаво - експресниот пат Русе-Ст. Загора-Хасково даден на концесија на Катар Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:46 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #632 Posted: 29-Sep-2012 at 15:54 |
За последниот проект мислам дека сеуште не е ништо дефинитивно,засега е по скоро само идеја според мене.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1556778 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Delyno
Newbiе Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #633 Posted: 29-Sep-2012 at 23:59 |
патот е Русе - Свиленград, зошто завршува во Карџали?
Инаку одлична работа, Андреj! Edited by Delyno - 30-Sep-2012 at 00:01 |
|
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #634 Posted: 01-Oct-2012 at 07:44 |
Дунав Мост II при Видин е многу близо до краj.
Вчера бе завршена на 100% работата по новата обиколница на Видин, дел от проектот во формат 2х2 со 8 патни и железнички клучки. Еве ситуациjата на мостот. Остануват само броени метри помегу столбове 11 и 12. Поглед кон Бугариja Фалештите метри помегу столб 11 и столб 12 Поглед кон Романиjа Edited by pavche - 02-Oct-2012 at 08:23 |
|
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #635 Posted: 11-Oct-2012 at 14:49 |
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=976136 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #636 Posted: 17-Oct-2012 at 11:17 |
Објавен е тендер за изработка на проект за идниот експресен пат долж Коридорот 9 од Русе (Романија), до автопатот Марица кон Турција. Ова е уште една стапка кон реализација на овој 300 километри долг проект, а неговата изградба сеуште не е сигурна.
Автопат север-југ (Русе-Стара Загора-Хасково), Коридор 9 Е85. Изградба преку концесија на Катар |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #637 Posted: 20-Oct-2012 at 01:17 |
Заштото Карџали до граничниот премин со Грциja се гради по оперативна програма "Транспорт" на ЕУ, а кога нешто е изградено по оперативна програма не може да бида дадено на концесиja. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #638 Posted: 24-Oct-2012 at 15:06 |
Белово - Велинград III-842 II-84
Второкласни (регионални) и третокласни (локални) патишта од А1 Тракија кон туристичкиот центар Велинград. Патот е во сериозна реконструкција, се градат потпорни ѕидови, одводи, се реконструираат мостовите, се проширува коловозот... Тотално се што треба за целосна промена на еден планински пат: Edited by Andrej_LJ - 24-Oct-2012 at 15:40 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #639 Posted: 24-Oct-2012 at 22:07 |
sum bil u jundula...ja sakam planinska bugarija.....posebno velingrad......pak bi setal tamu...
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #640 Posted: 25-Oct-2012 at 00:07 |
Днес беше сврзан Дунав мост 2 мегу бугарскиот град Видин и романскиот град Калафат.
Започнува создаването на заедничка комисиja,коja ке управува со мостот. Приближните такси за преминуване през него за обичните автомобили ке биде около 3-5 евро, а за тир около 30 евро. Интересна е историjaта на самиот мост. - Таа почва далече во 1907 година,кога обштината Видин имала идеja и желба да гради мост. - Во 1974 година има согластност да се гради втор мост мегу Бугариja и Романиja но тоj да биде на друго место. - 1998 година идеjaта за мостот беше обновена во време на ембаргото и воjните во бивша Jгославиja. Романиja не сакаше мостот и тоа создаде големи проблеми и тежкотии. Почна спор за местото дали тоа да е Видин-Калафат,дали тоа да е Лом-Расту,дали тоа да е Никопол -Турно Магуреле или Орjaхово-Бекет. - Во 2000 година двете држави си стиснаха рацете за мост мегу Видин-Калафат. - Мегу 2001-2003 беха икономските рачуни и геоложките проучуваниja - Во 2004 година еколожката оценка на проектот получи зелено светло - Во 2005 година двете држави си стиснаха рацете Бугариja да финансира 225,1 милиона евра,а Романиja само 48 милиона евра. - Во 2007 година е избрана фирмата за грежните работи и е подпишан договор - тоа е шпанската FFC Construction S.A. - Во 2008 година започна изградбата.Мостот требаше да биде готов за 38 месеци. - Во краja на 2012 или почетокот на 2013 мостот ке биде отворен |
|
Post Reply | Page <1 3031323334 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |