build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 25-Sep-2012 at 20:07


Тоа е регионален пат во Албанија иако се промовира како автопат. Барем јас колку што следам.

Тоа би било одлична конекција на Дебар со Тирана, но не сум подржувач коридорот да оди од таму.

Мислам дека регион со такви природни убавини како Маврово, кањонот на Радика, Дебар не заслужуваат меѓународен коридор, односно негативните аспекти кои одат со еден таков коридор.
Back to Top
TIM View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Aug-2012
Location: Debar
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TIM Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 25-Sep-2012 at 20:20
Originally posted by pbanks

[IMG]smileys/previous.gif" align="middle[/IMG]Тоа е регионален пат во Албанија иако се промовира како автопат. Барем јас колку што следам. Тоа би било одлична конекција на Дебар со Тирана, но не сум подржувач коридорот да оди од таму. Мислам дека регион со такви природни убавини како Маврово, кањонот на Радика, Дебар не заслужуваат меѓународен коридор, односно негативните аспекти кои одат со еден таков коридор.


vo pravo si za poddrzuvanje na prirodnite ubavini na ovie kraista, no koga veke kaj Boskov most se gradi hidrocentrala, ovoj pat bi zel zamo 2% od katastrofata sto mu se zakanuva na ovoj region , a gledajte sto se slucuva istotaka so Debar vo ekonomski aspekt- eden od najsiromasnite vo MK. Pa i po km e poekonomska varianta i ne treba da se zaborava deka Debar bil eden od najznaqcajnite gradovi vo minatoto pa zasluzuva da se slucuva nesto vo ovoj grad.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 25-Sep-2012 at 20:37


Нема логика да се прават такви паралели. Бошков мост е еден проблем (кој може да го дискутираме) ова е друг.

Што се однесува до економските импликации за Дебар. Арберскиот пат сам по себе му отвара перспективи за развој. Сепак се движиме кон отворени граници и економскиот развој не треба да се гледа исклучиво низ призма на гравитација кон главниот центар во државните граници туку и регионално. Односно линкот со Драч и Тирана сам по себе треба да донесе импулс и за Дебар.

Еве да земеме европски пример (иако од многу поголема земја/земји), Фрајбург сигурно повеќе гравитира кон Страсбур и Базел отколку кон незнам кон Минхен а да не зборам кон Берлин или Хамбург.

Но најбитно е дека автопатски коридор (и евентуална комерцијализација и индустријализација која оди со него) не се единствени начини еден регион економски да напредува. Напротив, дебарскиот крај треба повеќе да типува токму на тие природни убавини со кои располага и потенцијалите кои ги нуди едно такво окружување.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 25-Sep-2012 at 22:27
исто и министрите во владата на РМ од етничко албанско потекло ја застапуваат оваа варијанта.вероватно има некој усмен договор со колегите од Албанија да се турка оваа варијанта.незначи и дека е подобра или полоша варијанта,или дека има или нема некои задни намери.за све треба да се разговара и да се дебатира.заклучоците нормално одат на крај и тие ќе бидат ценети од народот и експертите
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 26-Sep-2012 at 08:11
Originally posted by ovaj_stariov

Поради повишувањето на бугарскиот стандард,плус отварањето на универзитет во Штип студирањето на македонци во Бугарија е во изумирање(пр. со Стара Загора,2004-запишани 50 македонски студенти,2005-40,2006-20,2007-3,2008-нема),а за бизнис или туризам мислам дека нема некоја разлика дали си македонец или албанец,зависи повеќе од парите.

Сепак истина е дека етничките албанци географски и културно се многу по-близо до Албания и Косово, отколку до Бугария. Па и затоа одат на море во Албания, прават бизнис со Албания и т.н., во многу по-голема степен отколку др. грагяни на Македония. Яз така сум слушал.
А македонци во Бугария ке студират и во иднина, макар и сега да им се намалува бройот. Особено со зближуванье на двете земи и подобруване на транспортните врски.
Back to Top
TIM View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Aug-2012
Location: Debar
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TIM Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 26-Sep-2012 at 17:04
Dobro, mislam samo po logika ako rasmisluvame da patuvame od Skopje vo Tirana (kako turist pa zosto da ne i transport na stoka) sekako deka po ekonomicno ke ni ide da patuvame preku Debar, dokolku prema Kicevo, posto i po kilometarska i vremenska dolzina ke ni ide pobrzo i poekonomicno. Na primer Skopje-Debar ke ni kosta 2 casa, a Debar-Tirana so noviot pat za 75 km ke treba 1 cas (potvrdeno). Znaci Skopje-Tirana za 3 casa.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 29-Sep-2012 at 14:17
Ќе се надоврзам подоцна на претходната дискусија, но најпрво еден поопширен апдејт за изградбата на автопатите и експресните патишта во Бугарија.



Зелено-изградено
Црвено-во изградба
Љиљаково-тендерски процедури, во изградба од 2013


1) Автопат Струма (Софија-Солун), А6 Е79. Делнца Долна Диканја-Дупница (Лот 1)
Изградбата започна пред нецела година и напредокот е феноменален:





















Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:21
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 29-Sep-2012 at 14:24












Тука се гради вијадука, за којшто моментално се леат основите:



А веќе на некои места е ставен и првиот слој асфалт:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 29-Sep-2012 at 14:28
2) Автопат Струма (Софија - Солун), А6 Е79. Делница Сандански - ГП Кулата (GR)   (Лот 4):







Инаку автопатот Струма е најголемиот приоритет за владата на Бугарија, затоа што патот носи навистина огромно количество на сообраќај, кој далеку го надминува капацитетот на магистралниот пат. ЕВе како изгледа за време на викенди или празници:







Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 29-Sep-2012 at 14:33
4) Автопат Хемус (Софија-Варна) А2 Е79 Е772. Делница Софиска обиколница - гара Јана:






8) Автопат Тракија (Софија-Бургас) А1 Е80 Е773. Делница Јамбол-исток - Карнобат (Лот 4б):











Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:33
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 29-Sep-2012 at 14:43
9) Автопат Марица (Пловдив - Свиленград) А3 Е80. Делница Првомај-Хасково-Харманли (Лотови 1 и 2):














Приоритети 2013 и 2014-2020:
Инаку деновиве излезе официјална карта со приоритетите во сферата на автопатите за периодот до крајот на 2013 година, кога освен со започнување на 3 нови делници од над 100 километри, се предвидува почеток на опсежно проектирање на нови автопати и експресни патишта. Патиштата се проектираат сега, за кон 2014 да се започне со нивната реализација. Оваа карта воедно ги претставува приоритетите на Бугарија до 2020 година. Она што може посебно да не радува е дека еден од нив е и автопат до македонската граница и тоа како дел од автопатот Рила. Трасата е Ѓуешево - Ќустендил - Дупница, а не Ќустендил-Перник.



плаво - во изградба во текот на 2013
црвено - проектирање во 2013, изградба 2014-2020.

Автопат север-југ (Русе-СТара Загора-Хасково), Коридор 9  Е85. Изградба преку концесија на Катар

Еве една моја карта, на која е напишан и експресниот пат по коридорот 9, во ансока север-југ од Русе до Хасково преку Стара Загора и треба да го опслужува транзитот помеѓу Турција на една страна и Романија, Украина и Русија на друга. Автопатот ќе биде даден под концесија на Катар за што веќе се склучени договорите и тече проектирањето. Инвестицијата се проценува на 1,5-2 милјарди евра.



Темно плаво - сигурни автопати и експресни патишта во изградба 2014-2020
Светло плаво - експресниот пат Русе-Ст. Загора-Хасково даден на концесија на Катар

Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:46
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 29-Sep-2012 at 15:54
За последниот проект мислам дека сеуште не е ништо дефинитивно,засега е по скоро само идеја според мене.
Турция се отказа от скоростния път Свиленград - Русе

България и Катар продължават двустранно преговорите по проектната компания за пътя Русе - Свиленград, тъй като турската страна се е отказала от проекта, съобщи пред журналисти министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.

„Отказът не е заявен официално, а само в рамките на срещите и работните групи. Те могат да участват в проектната компания и да кандидатстват за концесии, но на този етап се оттеглят, защото не намират достатъчно интерес, за да се включат в този процес", обясни министър Павлова.

Екип от българска и от катарска страна работи по изготвянето на меморандум, който предстои да бъде утвърден от двете правителства и да бъде подписан официално. На негова основа ще се формализират по-нататъшните действия, посочи Лиляна Павлова. Ще се направи и предварително инвестиционно проучване за това какви са нуждите. Очаква се резултатите от него да са готови до края на месеца.

След това ще бъде създадена малка компания, която да възлага следващите действия. „Това, което се бяхме разбрали през месеците май и юни, е в ход. Надявам се до края на септември да бъде реализирано на документи", каза още регионалният министър.

През май трите страни се разбраха, че са готови да създадат проектна компания за изграждането на пътя Свиленград - Русе. Той не е включен в европейските транспортни коридори и България не може да получи европейско финансиране за него. Затова, ако бъде построен от консорциум, преминаването по него ще се заплаща с тол-такси.

В края на юни България, Турция и Катар избираха между нови три варианта за трасето на скоростния път. Един от тях бе предложен от турската страна и включваше изграждането на нов граничен пункт. Втората опция бе за път Русе - Малко Търново, който ще свързва Варна и Бургас, а третата - пътят да минава през прохода "Шипка".

Тогава премиерът Бойко Борисов заяви, че изграждането на новия 4-лентов път ще превърне Русе във втора столица на България, а всеки тир ще носи приходи от 600 лева. За сметка на строежа на магистралата, България се отказва да прави газова връзка с Турция.

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1556778
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 29-Sep-2012 at 23:59
патот е Русе - Свиленград, зошто завршува во Карџали?



Инаку одлична работа, Андреj!

Edited by Delyno - 30-Sep-2012 at 00:01
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 01-Oct-2012 at 07:44
Дунав Мост II при Видин е многу близо до краj.

Вчера бе завршена на 100% работата по новата обиколница на Видин,
дел от проектот во формат 2х2 со 8 патни и железнички клучки.

Еве ситуациjата на мостот. Остануват само броени метри помегу столбове 11 и 12.

Поглед кон Бугариja







Фалештите метри помегу столб 11 и столб 12



Поглед кон Романиjа





Edited by pavche - 02-Oct-2012 at 08:23
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 11-Oct-2012 at 14:49
Ремонтират пътя към границата ни с Македония

Започна рехабилитация на 24 километра републикански път в Благоевградско.

Строителството на Лот 40, Благоевград – Станке Лисичково – ГКПП Македония, e част от Оперативна програма "Регионално развитие", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет.

Изпълнител е ДЗЗД "Обединение Агроинженеринг лот 40". Строителният надзор ще осъществи "Пътинвестинженеринг" АД.

Пътят от Благоевград до македонската граница не е ремонтиран от 30 години. В момента е в изключително лошо състояние. Ежедневно в този участък преминават над 1300 моторно- превозни средства и в двете посоки.

Символичната първа копка на обекта бе направена в ранния следобед днес на изхода на Благоевград в посока Станке Лисичково.

На церемонията бяха заместник-областният управител Георги Баханов, Татяна Бояджиева от Агенция пътна инфраструктура, кметът на Благоевград Атанас Камбитов, директорът на Областно пътно управление Иван Кунев и представител на инженерното обединение, което ще извърши рехабилитацията и реконструкцията на пътя.

С рехабилитацията и реконструкцията на републиканския път ще се повиши безопасността на движение на жителите от община Благоевград и на всички пътуващи към и от Република Македония, подчерта Татяна Бояджиева.

Предварителните разчети показват, че след завършването на строителните работи средно на денонощие трафикът ще се увеличи с около 10 процента. С подобряване на състоянието на пътя ще се стимулира развитието на туризма и достъпът до административни, здравни, образователни и културни услуги.

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=976136
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 17-Oct-2012 at 11:17
Објавен е тендер за изработка на проект за идниот експресен пат долж Коридорот 9 од Русе (Романија), до автопатот Марица кон Турција. Ова е уште една стапка кон реализација на овој 300 километри долг проект, а неговата изградба сеуште не е сигурна.

Автопат север-југ (Русе-Стара Загора-Хасково), Коридор 9 Е85. Изградба преку концесија на Катар



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 20-Oct-2012 at 01:17
Originally posted by Delyno

патот е Русе - Свиленград, зошто завршува во Карџали?



Инаку одлична работа, Андреj!

Заштото Карџали до граничниот премин со Грциja се гради по оперативна програма "Транспорт" на ЕУ, а кога нешто е изградено по оперативна програма не може да бида дадено на концесиja.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 24-Oct-2012 at 15:06
Белово - Велинград   III-842   II-84
Второкласни (регионални) и третокласни (локални) патишта од А1 Тракија кон туристичкиот центар Велинград. Патот е во сериозна реконструкција, се градат потпорни ѕидови, одводи, се реконструираат мостовите, се проширува коловозот... Тотално се што треба за целосна промена на еден планински пат:
























Edited by Andrej_LJ - 24-Oct-2012 at 15:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 24-Oct-2012 at 22:07
sum bil u jundula...ja sakam planinska bugarija.....posebno velingrad......pak bi setal tamu...
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 25-Oct-2012 at 00:07
Днес беше сврзан Дунав мост 2 мегу бугарскиот град Видин и романскиот град Калафат.
Започнува создаването на заедничка комисиja,коja ке управува со мостот. Приближните такси за преминуване през него за обичните автомобили ке биде около 3-5 евро, а за тир около 30 евро.
Интересна е историjaта на самиот мост.
- Таа почва далече во 1907 година,кога обштината Видин имала идеja и желба да гради мост.
- Во 1974 година има согластност да се гради втор мост мегу Бугариja и Романиja но тоj да биде на друго место.
- 1998 година идеjaта за мостот беше обновена во време на ембаргото и воjните во бивша Jгославиja. Романиja не сакаше мостот и тоа создаде големи проблеми и тежкотии. Почна спор за местото дали тоа да е Видин-Калафат,дали тоа да е Лом-Расту,дали тоа да е Никопол -Турно Магуреле или Орjaхово-Бекет.
- Во 2000 година двете држави си стиснаха рацете за мост мегу Видин-Калафат.
- Мегу 2001-2003 беха икономските рачуни и геоложките проучуваниja
- Во 2004 година еколожката оценка на проектот получи зелено светло
- Во 2005 година двете држави си стиснаха рацете Бугариja да финансира 225,1 милиона евра,а Романиja само 48 милиона евра.
- Во 2007 година е избрана фирмата за грежните работи и е подпишан договор - тоа е шпанската FFC Construction S.A.
- Во 2008 година започна изградбата.Мостот требаше да биде готов за 38 месеци.
- Во краja на 2012 или почетокот на 2013 мостот ке биде отворен
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.