build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 562
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 23-Apr-2013 at 03:58
Originally posted by pavche

Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj



Каков е патот Видин-Софија?
Мислам во однос на тоа да го замени коридорот 10?

Edited by kiriOK - 23-Apr-2013 at 03:59
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 525
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 27-Apr-2013 at 10:53
Originally posted by kiriOK

Originally posted by pavche

Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj



Каков е патот Видин-Софија?
Мислам во однос на тоа да го замени коридорот 10?

Софиja-Ботевград е автопат -2+1/2+1
Ботевград-Мездра-2/2 тендер за изградба во моментот 1+1
Мездра-Враца - 2/2
Враца-Видин - 1/1

Проектот - целиот пат после Ботевград да биде скоростен пат - 2/2

От грчка граница до Софиja е вака:
-Изградба на автопат Струма ЛОТ 4- от граничен премин до Сандански-2+1/2+1.
-Сандански - Благоевград - проекиране на автопат 2+1/2+1 - овде е наjтежкиот дел - предвидува се бушене на 13км тунел. Изградба после 2014 година.
- Благоевград-Дупница-изградба на автопат 2+1/2+1
- Дупница - Долна диканja - изградба на автопат 2+1/2+1-скоро се пуска во употреба.
- Долна Диканja - София - автопат 2+1/2+1

Вкупно целиот коридор преку Бугариja ~ 450км

Edited by ink - 27-Apr-2013 at 11:13
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 562
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 07-May-2013 at 01:02
Изненаден сум,гледам дека Бугарија има помала густина на автопатишта од Македонија,но темпото со кое се гради е неверојатно.
Жално што тапкаме во место и само чекаме да не претркаат сите.

Edited by kiriOK - 07-May-2013 at 01:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 07-May-2013 at 13:26
Originally posted by kiriOK

Изненаден сум,гледам дека Бугарија има помала густина на автопатишта од Македонија,но темпото со кое се гради е неверојатно.
Жално што тапкаме во место и само чекаме да не претркаат сите.


Така е! Практично по падот на комунизмот имаше многу малку автопати во Бугарија, а половина од границите беа практично затворени (особено кон Грција и Турција), кои сега се главни трговски партнери. Второ во комунизмот апсолутен приоритет во развојот имаше железницата. И трето воглавно ги проспаа 90тите години кога се опоравуваа од шокот наречен пазарна економија.

Македонија пак релативно добро темпо држеше во 90тите години кога се изградија и пуштија неколку многу значајни делници и оттогаш освен Обиколницата на Скопје практично ништо.

Што се однесува до брзината на работа таа многу зависи од археологијата, чистата траса (отуѓено земјиште) и од самиот изведувач. Така еден од двата лота на Марица кој треба да се пушти до крајот на годинава сигурно ќе го пробие рокот и оди кон летото на 2014. Истиот изведувач работи на тој лот како и на последниот лот на А1 Тракија и сега сите сили се насочени кон неговото завршување. Од друга страна, најдобрата бугарска градежна компанија ГБС - Главболгарстрой работи турбо на сите објекти, од кои најважни се лот 1 и 2 на А3 Струма (Долна Диканја-Дупница-Благоевград) со вкупна должина од околу 54 километри.

Еве слики ПРЕД и ПОТОА што сработил ГБС на Лот 1 на Струма во последниве 8 месеци, од кои како што знаеме повеќето беа зимски. Само уште околу месец дена и оваа 17 км отсечка ќе биде пуштена во сообраќај:









































Edited by Andrej_LJ - 07-May-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1929
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 07-May-2013 at 13:38
Леле браво за работата ,алал да им е ... Кај нас вака да се работеше и да се градеа автопати мислам дека досега ќе ги стигневме Словенија и Хрватска особено ако земеме во предвид дека Македонија е мала земја од рангот на Словенија.
Back to Top
zdravozivo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2012
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote zdravozivo Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 07-May-2013 at 16:19
Со брзо темпо кај нас може само Прилеп - Битола, Охрид - Струга...

Скоро сите останати магистрални правци се преку карпести планински предели кои чинат многу повеќе пари, и уште толку повеќе време за да се изградат.

Жал ми е за тоа што и денеска да почнат процедурите за сите автопати наеднаш, ќе поминат најмалку 10-15 години до завршување
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 07-May-2013 at 16:51
Ова воопшто не е точно. Тешки делници кај нас се Демиркаписката клисура (која се гради), отсечката околу Крива Паланка и ГП Деве Баир, Велес-Прилеп и делницата од Гостивар се до Охриско поле. Сите останати се повеќе или помалку лесни делници, а тие не се малку: Велес-Штип-Кочани, Скопје-Штип-Струмица-Ново Село, Охрид-Струга-ГП Ќафасан, Куманово-Страцин...

А и нереално долгите рокови за изградба на инфраструктура кај нас создадоа впечаток дека автопат се гради многу долго време. Според мене и регионалната практика следни се реалните рокови: рамински терен - макс. 2 години. Ридски предел околу 30 месеци и планински предели помеѓу 36 и 40 месеци (освен ако нема некои многу долги тунели или мостови). Ако се зафатиме плански, координирано и посветено мислам дека базичната автопатска мрежа може да се заврши за 4-5 години (цели К8 и К10 и автопатот кон Косово и Штип), а се останато во рамките на уште 5. Но тоа е друга тема.

Edited by Andrej_LJ - 07-May-2013 at 16:52
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 23-May-2013 at 21:46
Еве ги отворањата на автопати во километри за годините 2013-2015 во Бугарија.



Што се однесува до отворањата кои претстојат, тие во почетокот на летото ќе бидат навистина импресивни. 60 километри автопати на различни делници треба да се отворат во рамките на месец Јуни, исто како и Дунав мост 2 чие отворање е закажано на 14 Јуни. Лентата ќе ја сечат претседателите на Бугарија и Романија - Плевнелиев и Понта, како и ЕУ комесарот Јоханес Ханс. Овој според мене е поважен објект од сите други автопатски делници кои ќе се отворат годинава заедно.

Кон крајот на месец Јуни пред почетокот на главната туристичка сезона треба да се заврши и последниот 35 километарски лот од автопатот Тракија, со што ќе се комплетира автопатот помеѓу Софија и Бургас.

Во следните три години во Бугарија треба да се отворат околу 250 километри автопати, или по околу 80 километри годишно во просек.

Edited by Andrej_LJ - 23-May-2013 at 21:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 23-May-2013 at 23:46
Околу ова погоре еден коментар. Ај го разбирам тоа дека Романија е отсечена од Европа меѓутоа Бугарија? Бугарите со автопатската врска Истанбул-Софија-Ниш исто и од српска страна е приоритет и побргу ќе се заврши овој дел отколку Грдулица и до граница со Македонија. Веќе повеќе од пола од транспортот ќе се одвива по оваа рута а ако вака продолжат и од страна на нашиот јужен сосед ќе се користи рутата преку Благоевград со оглед да и ова им е план на Бугарите да оваа делница стане автопат. Бугарија е голема и стабилна држава која е членка на ЕУ и од која црпи и ќе црпи многу. Со туризам и релативно стабилна економија со оглед на тоа да се држава која нема отворени, национални, етнички проблеми и те како ќе чекори напред!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 562
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 24-May-2013 at 00:30
Најдов слики од мостот,изгледа супер,мала замерка поради немањето на пилони по целата должина.

Ова најголем мост по Дунав ли е?












Edited by kiriOK - 24-May-2013 at 02:29
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 562
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 24-May-2013 at 00:34










Edited by kiriOK - 24-May-2013 at 00:39
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4692
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 24-May-2013 at 01:48
Еден колосек?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 525
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 24-May-2013 at 07:30
Originally posted by Supervisor

Околу ова погоре еден коментар. Ај го разбирам тоа дека Романија е отсечена од Европа меѓутоа Бугарија? Бугарите со автопатската врска Истанбул-Софија-Ниш исто и од српска страна е приоритет и побргу ќе се заврши овој дел отколку Грдулица и до граница со Македонија. Веќе повеќе од пола од транспортот ќе се одвива по оваа рута а ако вака продолжат и од страна на нашиот јужен сосед ќе се користи рутата преку Благоевград со оглед да и ова им е план на Бугарите да оваа делница стане автопат. Бугарија е голема и стабилна држава која е членка на ЕУ и од која црпи и ќе црпи многу. Со туризам и релативно стабилна економија со оглед на тоа да се држава која нема отворени, национални, етнички проблеми и те како ќе чекори напред!

Бугариja беше удрена тежко от затваране на коридорот Истамбул-София-Белград-Западна Европа през войните и затоа уште некаде 2000 година беше земено решение да се развиjaт другите коридори, за да може да се заобиколат проблемните региони и Бугариja да не е зависна само от този коридор. Тогава Бугариja направи огромни напори да убеди Романиja да има втор мост каj Видин-Калафат. Еве мостот веке е речи си готов, а и многу побргу се преминуват "границите" во ЕУ,затоа се дава и приоритет на автопатиштата от Грциja-Софиja-Видин-Романиja.

Originally posted by FoSsiL

Еден колосек?

Да

Edited by ink - 24-May-2013 at 07:32
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4692
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 24-May-2013 at 09:17
Е зошто?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 24-May-2013 at 09:29
Прво има место за втор колосек кој може да се постави ако има потреба.
Второ мостот е долг 2 километри, а пругата е дизајнирана за 160 километри на час. Теоретски тоа значи дека по мостот можат да се разминуваат по повеќе од 60 воза на час, или по еден секоја минута. Дали ти реално мислиш дека на овој мост ќе има повеќе од 30 воза на ден во првите неколку години? Значи ова е 2 километарски мост, од кој на двете страни има жел. станици, а во Видин има и голема товарна ранжирна, така што разминувањето на возовите е дополнително олеснето бидејќи нивниот престој на станицата може да се вкалкулира и да не се чека дополнително пред мостот.

Иначе пред некој ден излезе студија дека реконструкција на пругата Софија-Видин за 160/200 би чинела над 2 милјарди евра и веројатно ќе се прави делумно и за помали брзини веројатно за 130.

@KiriOK Должината на мостот над самата река (значи без пристапите) е поделена на два дела: пловен и непловен дел од реката и соодветно на мостот. Ако видиш убаво на сликите пилоните се таму не заради убавина, туку заради конструктивна потреба. Само во пловниот дел на реката каде поминуваат бродови има 4 пилона. Под нив ќе забалежиш дека има огромни фундаменти, кои би дошле како речни еластични огради ако некој брод се удри во мостот, тој да остане конструктивно здрав и нечепнат. Ако имаше пилони по целата должина мостот неимоверно ќе поскапеше и ќе изгледаше на циркус кога сиромашна земја гради мост заради тоа како тој изгледа, а не за неговата функција како што тоа се случи во Белград и го банкротираше градот.

Edited by Andrej_LJ - 24-May-2013 at 09:41
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4692
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 24-May-2013 at 09:52
Originally posted by Andrej_LJ

Прво има место за втор колосек кој може да се постави ако има потреба.
Второ мостот е долг 2 километри, а пругата е дизајнирана за 160 километри на час. Теоретски тоа значи дека по мостот можат да се разминуваат по повеќе од 60 воза на час, или по еден секоја минута. Дали ти реално мислиш дека на овој мост ќе има повеќе од 30 воза на ден во првите неколку години? Значи ова е 2 километарски мост, од кој на двете страни има жел. станици, а во Видин има и голема товарна ранжирна, така што разминувањето на возовите е дополнително олеснето бидејќи нивниот престој на станицата може да се вкалкулира и да не се чека дополнително пред мостот.



Ок е тоа... заштеда и рационалност... разбирливо... притоа и оправдано и со тоа што ти го велиш...

Но кога веќе го правиш нов...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9079
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 24-May-2013 at 09:58
Originally posted by FoSsiL


Ок е тоа... заштеда и рационалност... разбирливо... притоа и оправдано и со тоа што ти го велиш...

Но кога веќе го правиш нов...


Што има врска ако е нов? Ова е слично како муабетот на Андреј со пилоните. Не се прават за да се убави, туку имаат функција. Исто е и со пругите. Зошто да има дупла траса, кога и на единичната траса ќе дува промаја уште долго време.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4692
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 24-May-2013 at 11:05
Не велам да има уште од сега пруга... само велам да биле овозможени услови за идна надградба...

Андреј вика дека има место за уште една пруга, ама мене не ми изгледа така... поправете ме ако грешам...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9079
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 24-May-2013 at 11:07


За тоа си во право, иако повторно, можеби проекциите се дека никогаш нема да се исполни капацитетот на оваа пруга па реално нема потреба.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 24-May-2013 at 11:17
Многу банална дискусија.
Земете го во предвид мостот на Дружбата помеѓу Русе и Ѓурѓево. Тој има многу поцентрална позиција, директно на патот на пругата Софија-Букурешт. Ако тој мост може до ден денешен (вклучително и во комунизмот кога огромни количини на производи заминуваа од и кон Бугарија за СССР) да се справува со количините на возови, зошто не би можел овој далеку помаргинален засега мост? Мислам треба секогаш да се размисли за враќањето на сретствата пред да се инвестираат пари).

Втора работа е што ова е третата железничка врска помеѓу Романија и Бугарија, а уште 3 моста се планирани по течението на Дунав, од кои минимум на еден ќе има железничка пруга. Значи 4 железнички конекции помеѓу две земји (пак да се тоа и Германија и Холандија) пак се повеќе од доволно.

Edited by Andrej_LJ - 24-May-2013 at 11:18
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.249 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.