build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 14-Jun-2013 at 09:14
Originally posted by Denko

Originally posted by Andrej_LJ

За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. CheersИначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).

Pak ke povtoram. Naplakanje mostarina e cista krazba. Tunel e nesto drugo (iako i tuka ne e vo red na se naplaka). Si plakas vinjeta i sto sakaat poveke?



Тезава ти издишува од повеќе аспекти:

1) Каква е разликата помеѓу мост и тунел та да било друго? И двата типа објекти чинат многу пари, долго време се градат, тешко се одржуваат и најчесто за многу го скратуваат патот.

2) Зошто да е чиста кражба и дали ова значи дека држави кои немаат винетки туку патарини не ги крадат своите патници?

3) Кога наплаќањето за вакви големи објекти е меѓународна практика, од каде ти е тебе тезата дека наплаќањето на мостарина или такса за тунел е чиста кражба? По оваа логика јас можам да прогласам секаква форма на наплаќање на патиштата за чиста кражба!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 14-Jun-2013 at 12:27
BBC известува за отворањето на Дунав мост 2:

BBC on the new bridge > One-mile-long bridge across Danube due to open

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22903569

Британскиот ВВС ги искалкулирал трошоците за превоз на 20т камион од Пиреас до Хамбуг преку трите рути (Македонија, Дунав мост 1 и Дунав мост 2). Излегува дека патувањето низ Македонија иако има најмалку километри сепак е за 20% поскапо од она преку Дунав мост 2. Во калкулацијата не се вклучени и трошоците за чекање по границите кои повторно се далеку поголеми кај нас, а ќе нараснат во блиска иднина кога Бугарија и Романија ќе се вклучат во Шенген.

From Piraeus to Hamburg

  • Route 1: Greece-Macedonia-Serbia-Croatia-Slovenia-Austria-Germany: 2,641km; cost for a 20-tonne lorry: 580 euros
  • Route 2: Greece-Bulgaria -(Ruse-Giurgiu bridge) Romania - Hungary - Slovakia - Czech Republic - Germany: 3,157km; cost for a 20-tonne lorry: 500 euros
  • Route 3: Greece-Bulgaria- (new Vidin-Calafat bridge) Romania-Hungary-Slovakia-Czech Republic-Germany: 2,780km; cost for a 20-tonne lorry: 460 euros

Calculations refer to a trip from the Greek port of Piraeus to the German port of Hamburg. Costs include road tolls and fuel, but not waiting. Source: Fanty-G Transport

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22903569


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2013 at 13:42
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 14-Jun-2013 at 13:54
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Denko

Originally posted by Andrej_LJ

За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. CheersИначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).

Pak ke povtoram. Naplakanje mostarina e cista krazba. Tunel e nesto drugo (iako i tuka ne e vo red na se naplaka). Si plakas vinjeta i sto sakaat poveke?
Тезава ти издишува од повеќе аспекти:1) Каква е разликата помеѓу мост и тунел та да било друго? И двата типа објекти чинат многу пари, долго време се градат, тешко се одржуваат и најчесто за многу го скратуваат патот.2) Зошто да е чиста кражба и дали ова значи дека држави кои немаат винетки туку патарини не ги крадат своите патници? 3) Кога наплаќањето за вакви големи објекти е меѓународна практика, од каде ти е тебе тезата дека наплаќањето на мостарина или такса за тунел е чиста кражба? По оваа логика јас можам да прогласам секаква форма на наплаќање на патиштата за чиста кражба!
Jas zboruvam za site, odnosno tokmu za taa megunarodna praktika, koja samo bara nacini da kasira pari, a ti seto toa vaka smireno si go zemas za normalna megunarodna praktika. Zosto da platam dopolnitelno za mostot koga sum si platil vinjeta? Gradenjeto mostovi i tuneli e sostaven den na avtopatot i zatoa ne gledam pricina za ekstra naplata. Zarem 15 evra od vozilo za vinjeta ne se dovolni za odrzuvanje na celokupniot avtopat (toa sto nikoj ne nudi tranzitna vinjeta e posebna prikazna). Tunelite se nesto drugo pred se od bezbednosna gledna tocka. Tuka ima dopolnitelno angazirani luge, koi ja nadgleduvaat bezbednosta i reagiraat dokolku nesto ne e vo red.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 14-Jun-2013 at 13:58


Не е така, големи мостови исто така најчесто имаат дополнително ангажирани луѓе. На пример Голден Гејт мостот во Сан Франциско вработува околу 200 луќе за тековно одржување.

Сигурно има случаи каде што единствена цел е да се земат екстра пари, но сепак кај многу од овие комплексни инфраструктурни проекти има потреба од тековно одржување кое е скапо.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 14-Jun-2013 at 14:28


I sto ako imaat. Demek fondot za patista nema dovolno sredstva za odrzuvanje pa ajde sega udri dopolnitelno po djebot na vozacite.

Inaku sekoja peda od bilo koj pat ima potreba od odrrzuvanje, a za seto toa fondovite za patista imaat dobar priliv na sredstva.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 14-Jun-2013 at 14:39
Еве ако зборуваме конкретно за Бугарија: според овој твој пристап би требало да се дигне цената на винетните стикери за 100% оваа или следната година бидејќи државата ги дуплираше километрите автопат и бројот на мостови на Дунав. Значи сите објекти бараат поголеми финансии за тековно и ремонтно одржување. Но, таа практика е дискриминаторна од гледна точка трошоците за мостот да се распределуваат врз сите корисници на патиштата без оглед на тоа дали и кој ги користи големите обкети (мостови и тунели). Затоа мислам дека е пофер да се таксуваат само оние кои ги користат големиве објекти, а за сите други цената на вињетите да остане иста. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 14-Jun-2013 at 15:01
Originally posted by Andrej_LJ

Еве ако зборуваме конкретно за Бугарија: според овој твој пристап би требало да се дигне цената на винетните стикери за 100% оваа или следната година бидејќи државата ги дуплираше километрите автопат и бројот на мостови на Дунав. Значи сите објекти бараат поголеми финансии за тековно и ремонтно одржување. Но, таа практика е дискриминаторна од гледна точка трошоците за мостот да се распределуваат врз сите корисници на патиштата без оглед на тоа дали и кој ги користи големите обкети (мостови и тунели). Затоа мислам дека е пофер да се таксуваат само оние кои ги користат големиве објекти, а за сите други цената на вињетите да остане иста. 

E mnogu kilometri avtopat ima Bugarija. Od planirani ca. 1200km izgradeni se ca. 550km, a toa kako gi odrzuvat poznato ni e.

Sakam da kazam deka postojat dovolno sredstva da se odrzuva celokupnata patna mreza i nema potreba od dopolnitelna taksa za mostarina. Zgora na se, ova ne e edinstven most na Dunav, a znaeme deka sekade ne se naplaka za mostarina za Dunav.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 14-Jun-2013 at 15:23


Сега колку километри има јасно е дека не се доволно, но се градат засилено. Не би се согласил дека не се одржуваат патиштата, мене ми се познати само три лоши делници и тоа на А1 Ихтиман-Пазарджик и Пловдив-Оризово и на А1 околу Каспичан и Невша. Тоа се вкупно околу 90 километри. Се друго е во добра состојба, сепак голем дел од автопатите се само неколку години стари.

Сеедно не ја влечи дискусијата во друга насока. Ти кажав дека заради дискриминација овие инфраструктурни оибјекти не се вклучени во формирањето на цените за винетните такси. Не сите ги користат нив. А и многу важен факт е дека овие објекти се многу сложни и скапи за изградба. 2 километра на Дунав мост 2 чинеа скоро 300 милиони евра или колку што се даде за изградба на 115 километри од А1 Тракија. Така што доколку се нема директен финансов мотив изградбата на ваквите објекти се доведува во прашање. Трето е што е пограничен мост помеѓу две држави и нема како да се распределуваат парите, а не смее да се заборави драстичното олеснување кои го носат овие објекти. За најсличен ваков објект во наша близина е Караванке тунел помеѓу Словенија и Австрија, за кој се разбира се плаќа такса покрај постоечките винетки на Словенија и Австрија.

не заборавај и дека цената за винетките во Бугарија за автомобили е убедливо најсниска во регионов и изнесува само 67 лв/30 евра за цела година. Околу 180 милиони евра мислам дека се собираат годишно од таксите, што се разбира не е нити приближно доволно за одржување, ремонт или вложување во нови патишта.


Edited by Cloverstack - 14-Jun-2013 at 16:50
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 14-Jun-2013 at 15:48
Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 14-Jun-2013 at 16:03
Originally posted by Denko

Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?


Ти слободно можеш да не се согласиш. И мене порано кога ја открив оваа практика ми беше чудна но сега разбирам зошто е тоа така. Пред се конкретно за овој проект се работи за објект во две држави. Бугарија за проектов издвои околу 87% од средствата, додека Романија само мал дел. Доколку би немало патна такса специјално за овој мост, нема начин парите да се вратат под истиот клуч - кој колку вложил. Тогаш овој заем што Бугарија го зема (околу 200+ милиони евра) нема никогаш да може да го врати од самиот проект, иако вакви објекти имаат пошироко значење, не само чисто и директно финансиско.

Сега споредби со Германија или Холандија се излишни и мислам дека не може ни да ги има. Таму има многу силни економии кои можат индиректно да го финансираат одржувањето и изградбата на патиштата, скоро во сите други земји тоа не е случај (иако во двете земји камионите плаќаат такси, само автомобилите мислам дека директно се исклучени но не сосема - дел се плаќа се разбира при регистрација). Втор фактор е што автопатите низ Зап. Европа се многу пооптоварено со сообраќај, така што побрзо се враќаат парите вложени во проектите. Иако патиштата се износуваат со повеќе сообраќај, сепак не е исто темпото на износување со приходите од неспоредливо поголем сообраќај.

Еве да ја земеме за пример Австрија која е дури побогата од Германија по глава на жител, сепак има и винетни такси и наплаќа такси за користење на тунели (како внатрешни, така и меѓу држави). Истото важи и за Данска како што спомена Пбенкс и за многу други држави, помеѓу кои е и Црна Гора која наплаќа за тунелот Солзина кој патем е обичен 1+1 тунел.


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2013 at 16:04
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 14-Jun-2013 at 16:24
Originally posted by Andrej_LJ



Originally posted by Denko

Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?
Ти слободно можеш да не се согласиш. И мене порано кога ја открив оваа практика ми беше чудна но сега разбирам зошто е тоа така. Пред се конкретно за овој проект се работи за објект во две држави. Бугарија за проектов издвои околу 87% од средствата, додека Романија само мал дел. Доколку би немало патна такса специјално за овој мост, нема начин парите да се вратат под истиот клуч - кој колку вложил. Тогаш овој заем што Бугарија го зема (околу 200+ милиони евра) нема никогаш да може да го врати од самиот проект, иако вакви објекти имаат пошироко значење, не само чисто и директно финансиско. Сега споредби со Германија или Холандија се излишни и мислам дека не може ни да ги има. Таму има многу силни економии кои можат индиректно да го финансираат одржувањето и изградбата на патиштата, скоро во сите други земји тоа не е случај (иако во двете земји камионите плаќаат такси, само автомобилите мислам дека директно се исклучени но не сосема - дел се плаќа се разбира при регистрација). Втор фактор е што автопатите низ Зап. Европа се многу пооптоварено со сообраќај, така што побрзо се враќаат парите вложени во проектите. Иако патиштата се износуваат со повеќе сообраќај, сепак не е исто темпото на износување со приходите од неспоредливо поголем сообраќај. Еве да ја земеме за пример Австрија која е дури побогата од Германија по глава на жител, сепак има и винетни такси и наплаќа такси за користење на тунели (како внатрешни, така и меѓу држави). Истото важи и за Данска како што спомена Пбенкс и за многу други држави, помеѓу кои е и Црна Гора која наплаќа за тунелот Солзина кој патем е обичен 1+1 тунел.
Bugarija ke ima golem kar od izgradbaza na ovoj most. Golem del od teskiot soobrakaj ke se prenasoci kon ovaa delniva, a teskasite plakaat visoki sumi za vinjeta (toa e vo red). Zarem vo Bugarija ne se plaka za patista pri registracija? Inaku vo Germanija se plaka danok za vozilo a vinjeti ima samo za teskasite. Drzavita ne sam sto ne pomaga (zboruvam vo delot na odrzuvanjeto, a toa e i temata), tuku i krade od tie pari, taka sto od danokot za voziloto samo 1/3 zavrsuvaat vo fondot za patista (klasicna krazba). Primerite so Avstrija, Slovenija i Danska se isto taka porazuvacki. Seto toa moze da odrzuva so vinjeta. Vo toa sum 100% siguren.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 15-Jun-2013 at 13:19
Ноќно возење по осветлениот мост во насока од граничниот пункт кај Калафат (заеднички бугарско-романски каде и се наплаќа за мостот, што всушност е и правата цел на објектот), се до бугарскиот брег:




http://www.youtube.com/watch?v=Nt6PuAoI6Hk&feature=youtu.be

Може ли бре некој да ми објасни зошто не ми излегува клипот како што треба иако го следам упатството на форумов и мислам дека правилно е внесен кодот?

Got it, thx!


Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2013 at 13:54
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 16-Jun-2013 at 21:08
Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html

Edited by gjoko - 16-Jun-2013 at 21:09
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 16-Jun-2013 at 22:01
Браво Албанија 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 16-Jun-2013 at 22:39
Originally posted by gjoko

Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html
Vozel li nekoj vo posledno vreme niz Albania? Kakvi se patistata generalno vo Albanija? Pred 4-5 godini kupiv avto-karta na Evropa (vo Germanija) i samo za Albanija pisuvase deka patistata se mnogu osteteni, odnosno vo katastrofalna sostojba.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 16-Jun-2013 at 23:09
јас одам секоја година таму.Од граница до Елбасан магистралата ја правеше мислам наша фирма(Гранит),а од Елбасан до Рогожине(тоа е скоро на море) е поширока магистрала.Иако се две траки има простор да се разминат 4 коли.Драч и Тирана се поврзани со автопат сличен на Гостивар-Тетово.Од Тирана до граница со Црна Гора е добра магистрала.На југ до валона е скоро автопат со исклучок на 15 км околу Фиер кои сега го рабптат.Од Валона до Саранда преку море е реконструирана магистралата.Од Фиер до Ѓирокастро се гради нов автопат кој околу половина е готов.Значи до Саранда има две алтернативи.

Лано се пушти едната страна од автопатот Драч-Косово кој е еден од најтешките правци воопшто
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 16-Jun-2013 at 23:29
Originally posted by gjoko

јас одам секоја година таму.Од граница до Елбасан магистралата ја правеше мислам наша фирма(Гранит),а од Елбасан до Рогожине(тоа е скоро на море) е поширока магистрала.Иако се две траки има простор да се разминат 4 коли.Драч и Тирана се поврзани со автопат сличен на Гостивар-Тетово.Од Тирана до граница со Црна Гора е добра магистрала.На југ до валона е скоро автопат со исклучок на 15 км околу Фиер кои сега го рабптат.Од Валона до Саранда преку море е реконструирана магистралата.Од Фиер до Ѓирокастро се гради нов автопат кој околу половина е готов.Значи до Саранда има две алтернативи.

Лано се пушти едната страна од автопатот Драч-Косово кој е еден од најтешките правци воопшто
Kolku sto mozam da razberam vo Albanija intenzivno se gradat patista i ovaa konstatatija od mojata avto-karta poleka go gubi znacenjeto.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 17-Jun-2013 at 00:02
Originally posted by gjoko

Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html


Пуштен автопат ама шипки. Пуштен е само едниот тунел (едната цевка), додека другата и сите коловози сеуште се во изградба, а на едниот коловоз сеуште нема асфалт. Не дека ова не е голем и важен проект на кој му се гледа крајот, но треба да се разграничи политички маркетинг (на Бериша кој отишол да се пофали дека едната неупотреблива цевка од тунелот е готова) и пуштање на автопат во употреба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 17-Jun-2013 at 15:26
Елбасан и Тирана се поврзани со други две патни врси-едната со половина делница автопат и половина со многу добра магистрала,а другиот пат е директен преку планина,слично како нашиот превој `Стража`.Овој проект е дирекно поврзување низ планина.

Сум ги возел двете делници,а оваа планинската е пожелно да се вози или ноќе или под `лексилиум` поради глетката која се пружа покрај патот(амбиси)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 23-Jun-2013 at 11:50
А1   Е773   ТРАКИЈА (Јамбол-изток - Карнобат) L=35 km се отвора на 12.07.2013 година, петок

Последната делница од 360 километарскиот автопат помеѓу Софија и Бургас треба да се отвори пред почетокот на главната туристичка зона. Новите 35 километри, како и оние 80 кои беа отворени лани го скратуваат патот помеѓу главниот град на Бугарија и Јужното Черноморие од 5-6 часа на само 3 часа:

км.291:


км.291+500:


км.292:


км.293:


км.293+200 - км.293+160:


км.293+300:


км.293+300:


км.294:


км.295 - км.294+980:




км.296:


км.297:


Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.