build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од регионот (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 63>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 664
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 25-Jun-2013 at 01:26
Од кога се старите делници на Тракија?
И дали се планира некаква реконструкција?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 27-Jun-2013 at 14:49
del

Edited by ink - 27-Jun-2013 at 14:51
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 27-Jun-2013 at 14:49
Originally posted by kiriOK

Од кога се старите делници на Тракија?
И дали се планира некаква реконструкција?

Изградбата почнува во 1973 година.

До 1990 година е изградена до Пловдив.
Еве ги етапите на GIF
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Trakia_mw_bg.gif
Пловдив-Оризово - 1995 година - 32 км

Реконструкции на старите делови имаше, но без реконструкция е делот мегу Пазарджик и Пловдив,коj е во наjлоша состоjба.
Предвидуваше се да се реконстроира целостно от старата влада,но сега не се знае што ке се деси.

Edited by ink - 27-Jun-2013 at 14:53
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 08-Jul-2013 at 15:52
Одлични резултати покажува новиот Дунав мост 2 (кој официјално беше крстен Нова Европа). Во првите две недели од пуштањето по него преминале вкупно 31 500 возила, од кои дури 11 000 камиони. Тоа значи дека просечно дневно по мостот проаѓаат по 2214 возила, од кои дури 786 камиони.

Иначе знам дека некој праша за реконструкција на старите делови на А1 Тракија: обезбедени се 35 милиони евра за целосна реконструкција на околу 70 километри, која треба да се одвива во текот на следната година, додека оваа се вршат целосни реконструцкии на најголемите виадукти (вклучително и со целосна замена на носечките греди).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1780
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 08-Jul-2013 at 19:00
Originally posted by Andrej_LJ

Одлични резултати покажува новиот Дунав мост 2 (кој официјално беше крстен Нова Европа). Во првите две недели од пуштањето по него преминале вкупно 31 500 возила, од кои дури 11 000 камиони. Тоа значи дека просечно дневно по мостот проаѓаат по 2214 возила, од кои дури 786 камиони.

Иначе знам дека некој праша за реконструкција на старите делови на А1 Тракија: обезбедени се 35 милиони евра за целосна реконструкција на околу 70 километри, која треба да се одвива во текот на следната година, додека оваа се вршат целосни реконструцкии на најголемите виадукти (вклучително и со целосна замена на носечките греди).
Ova e skoro nisto. Spored mojata matematika nema ni dve vozila na minuta.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 08-Jul-2013 at 19:17
Па јас се согласувам дека генерално насекаде низ Балканов сообраќајните статистики се мизерни. Сепак многу е важен делот на камионите во вкупниот сообраќај бидејќи тие покажуваат економска активност и плаќаат неколкукратно повеќе од автомобилите. Втор фактор е што нема автопат до Видин и таков ќе нема уште најмалку неколку години.
Инаку како за споредба, Дунав мост 2 генерира повеќе сообраќај од нашиот најголем и најважен граничен премин Табановце, каде минуваат до 500 камиони дневно (информација од братучед ми кој работи таму на царина). И повторно овој е помалку важен мост од оној кај Русе, каде минуваат по 10 000 возила дневно, од кои помеѓу 3 и 4 илјади се камиони.

А и самиот објект е сосема нов и треба време да се расчуе дека веќе има нова алтернатива.

Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 19:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1780
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 08-Jul-2013 at 19:37
Originally posted by Andrej_LJ

Па јас се согласувам дека генерално насекаде низ Балканов сообраќајните статистики се мизерни. Сепак многу е важен делот на камионите во вкупниот сообраќај бидејќи тие покажуваат економска активност и плаќаат неколкукратно повеќе од автомобилите. Втор фактор е што нема автопат до Видин и таков ќе нема уште најмалку неколку години.
Инаку како за споредба, Дунав мост 2 генерира повеќе сообраќај од нашиот најголем и најважен граничен премин Табановце, каде минуваат до 500 камиони дневно (информација од братучед ми кој работи таму на царина). И повторно овој е помалку важен мост од оној кај Русе, каде минуваат по 10 000 возила дневно, од кои помеѓу 3 и 4 илјади се камиони.

А и самиот објект е сосема нов и треба време да се расчуе дека веќе има нова алтернатива.
Celosno se soglasuvam, osven vo starata tema koja veke ja debatiravme a koja se vika "Mostarina"   
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 664
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 09-Jul-2013 at 04:06
Значи таксите се делат 83% за бугарската страна а останатото за романците?

Тоа конечна разпределба е така?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 09-Jul-2013 at 11:49
Да, таксите се распределуваа според тоа која држава колку инвестирала во пероектов.
Инаку била формирана мешовита бугаро-романска комисија, која треба да ги подготви анализите и проектите за почеток на изградба на Дунав мост 3, којшто веројатно ќе биде помеѓу градовите Силистра и Калараши и би бил патно-железнички мост.

A1    E773 Тракија (Јамбол-изток - Карнобат)   L=35 km


Што се однесува за најдолго очекуваната новина оваа година во Бугарија, последниот лот на А1 Тракија вчера пројде технички прием (акт 15), во моментов се работи на решение за употреба (акт 16). Официјалното отворање на автопатов е закажано за понеделник, 15 Јули, кога од Софија до Бургас ќе се патува за само 3 часа по 360 километров автопат. Забележете дека и на двата лот има тн. "шумна маркировка", демек линиите издаваат звуци при нивното преминување. Некои софорумци веќе ја испробале со брзини од 140 км/час:

















A3   E79   Струма   (Долна Диканја - Дупница-север)   L=17km


Готов е и овој лот, кој треба да помине технички прием и да добие акт 16, по што да се отвори кон 20 Јули. Со тоа најдобрата варијанта за патување од Скопје до Софија се менува. Имено наместо преку Радомир, подобро ќе биде од Ќустендил да се вози до Дупница (КН-ДУП беше целосно реконструиран лани), од каде има над 60 километри автопат до Софија. Околу 10 километри е подолг патот, но сите правци се нови и побрзо се стига.

















Едно видео на Галин Градев на Лот 1 со 140км/час:




До крајот на оваа недела треба да започне и изградбата на терен на лот 2 на А3 Струма, кој ќе биде 37,5 километри долг и ќе ги поврзува градовите Дупница и Благоевград. Лотот ќе завршува токму на вкрстувањето со патот кој води до ГП Делчево. Исто така кон почетокот на Август треба да се пуштат и двата лота на А2 Хемус во вкупна должина од 17 километри. Со тоа отворањата на автопати за оваа година во Бугарија ќе завршат, а балансот е околу 70 километри нови атопати, 10 километри експресен пат и Дунав мост 2.



Edited by Andrej_LJ - 09-Jul-2013 at 11:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1780
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 11-Jul-2013 at 20:35
Edno prasanje koe mozebi Andrej ke znae da go odgovori. Cinam deka se raboti za bugarskiot A3. Imeno stanuva zbor za klasicem avtopat a bugarite go obelezale kako magistrala i brzinata ja ogranicile na 90km/h. Za sto se raboti, navistina ne mi e jasno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 11-Jul-2013 at 21:34
Се работи за лот 0 на А3 (Перник - Долна Диканја) кој го градеше нашето ГП Маврово. Прво патот требало само да се реконструира, но во текот на реконструкцијата се изменил планот и е изграден автопат со некои измени на првичниот план. Затоа бидејќи се е правено во лет, патот отстапува од првичните габарити и проект и до сега неможе да добие Акт 16 (решение за употреба), а работи со помош на времено такво решение. Се направија сите напори да се искупат сите проблемни парцели и за некој месец патов треба да стане автопат и официјално, заедно со поштањето на лот 1.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1780
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 11-Jul-2013 at 21:40
Fala. Znaci se raboti za praven problem. Sepak ova e paradoksalna situacija. Vozis po otvoren nov avtopat so nekoi bizarni 90km/h
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 664
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 12-Jul-2013 at 07:51
Не сум многу во тек,затоа површно само се информирам.
Колку знам 2014 е нов програмен период,дали со него започнуваат нови проекти и нели парите од програмите треба да се усвојат,но дали може да се започне со изградба а усвојувањето да се остави за после?

Edited by kiriOK - 12-Jul-2013 at 07:51
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 12-Jul-2013 at 10:52
Originally posted by kiriOK

Не сум многу во тек,затоа површно само се информирам.
Колку знам 2014 е нов програмен период,дали со него започнуваат нови проекти и нели парите од програмите треба да се усвојат,но дали може да се започне со изградба а усвојувањето да се остави за после?


Почнува нов програмен период от 2014, старите проекти,кои са во тек се изплакjaт до 2015 от парите за сегашниот програмен период. 2014 почнува примането и аплицирането за новите проекти.

Проектите са движат на етапи, државава или државните фирми плакjaт 100% на даден етап, поднесуват баране за поврат от европската комисиja во зависност колко % е по програмата, разгледува се и се вракjaт парите. Во повекето проекти,тоа са 80%, во некои 100%.

Проекти,кои ке бидат во новиот програмен период во програма Транспорт и подетаjлно от шосетата са АМ "Хемус", единиот ЛОТ на АМ "Струма" (реално наjтежкиот со голем тунел ~ 13км), тунел под Шипка, скоростни патишта и така натаму...

Edited by ink - 12-Jul-2013 at 10:58
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 664
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 12-Jul-2013 at 11:26
Има точни рокови кога се зпаочну изградба на Хемус,Тунелот под Шипка,Струма?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 12-Jul-2013 at 11:41
Originally posted by kiriOK

Има точни рокови кога се зпаочну изградба на Хемус,Тунелот под Шипка,Струма?


Ќе ти ги напишам според нивната приоритетност (иако често се мнуваат во ход):

1) Лот 3 на А3 Струма (должина од 67 км од кои 18 километри тунели)  - во моментов се изработуваат сите проекти, изградбата треба да започне во 2015.
2) Сите проекти за лотовите на А2 Хемус (8 лота со вкупно 255 км) се актуализираат и тоа треба да заврши идната година. Има целосно готов проект за Лот 1 (кај што завршува софискиот дел на Хемус до местото Јабланица). Изградбата ќе оди фазно, при што приоритет имаат 5те лота до Велико Трново. Изградбата на нив треба да започне помеѓу 2014 и 2016 во зависност од лотовите.
3) Експресен пат Видин-Ботевград (190 км во 5 лота) од кои во моментов сите се проектираат, а треба да завршат следната година, кога се очекува да се започне со изградбата на барем дел од лотовите. Целта е сите лотови да се почнати до 2016.
4) Тунелот под Шипка има целосно готови проект, веројатно изградбата ќе почне до 2015 година. Првиот лот на овој пат веќе се гради и тоа е обиколницата на град Габрово. Иначе целото премостување на преходот Шипка опфаќа вк. 4 лота.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 15-Jul-2013 at 10:06
От днес е завршена автомагистрала (автопат) Тракиja во Бугариja.
От Софиja до Бургас веке имаме автопат, тоj е дел и от К8.

Добрата новина днес е дека,ке започне рехабилитациja на старите делове и во рамките на 2 години ке имаме наполно ремонтирани стари делови.
http://dnes.bg/politika/2013/07/15/bez-kyrpeji-preasfaltirat-trakiia-krai-pazardjik.193681
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 15-Jul-2013 at 10:30
Честито прва целосно завршена автомагистрала Banana
Ќе ја испробам за неколку дена!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1312
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 15-Jul-2013 at 14:51
Originally posted by Andrej_LJ

Честито прва целосно завршена автомагистрала BananaЌе ја испробам за неколку дена!


Мислам дека Љуљин се води како прва целосно завршена магистрала,иако е кратка
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 15-Jul-2013 at 15:02
Е да де но всушност логишно е да е дел од А3, барем додека не се изгради некаков автопат Перник-Скопје (кој најверојатно нема да го видиме бидејќи се повеќе се збори за автопат Дупница-Скопје).
Ништо чудно Лјулин да е создаден токму со таа цел, за да може некој политичар да каже јас ја завршив првата автомагистрала. Но, всушност Тракија е првата реално завршена таква. 360 километри не се мала работа.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 63>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.