build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 08-Apr-2010 at 17:20
НИКАКО ДА ПРОФУНКЦИОНИРА ПАНЕВРОПСКАТА ТРАСА ОД АВСТРИЈА ДО ГРЦИЈА
Затаи Коридорот 10 во Србија

Владата на Србија не ги казнува виновниците, туку го прикрива доцнењето на изградбата на Коридорот 10, чијашто главна траса треба да поминува од Австрија низ Словенија, Хрватска, Србија и Македонија до Грција, со основање нова фирма, објавува белградски „Блиц“. Се уште нема смена на одговорните за недостатоците иако од 250 километри автопат се изградени само 47. Откриени се многу грешки, од лошата изработка на проектната документација, чиешто проектирање го бараа странски банки, до лошо објавените тендери, за кои многу фирми не добија согласност за изградба. Владата планира наскоро да донесе одлука за пренос на сите надлежности за изградбата на Коридорот 10. - Ако изградбата на Коридорот почне без комуникација и целосен увид што досега го ограничуваше ЈП „Патишта на Србија“, тој никогаш нема да биде завршен, иако најавуваат дека автопатот ќе биде готов до 2012 година - вели еден извор за „Блиц“. Меѓутоа, тоа не може да биде целосен одговор од надлежните. Уште помалку е прифатлива аболиција за тие што не сакаа или не ја знаеја својата работа да ја одработат како што треба, а паневропскиот коридор го сфатија како багателно располагање со партискиот плен. - Откако беа набавени парите, причина за целото доцнење со изградбата на Коридорот 10 е човечкиот фактор. На ниту еден пат не може да се спроведе изградба без соодветно изработена документација. Затоа треба да се сменат тие што не работеа добро и верувам дека ќе има кадровски промени ако е сериозна намерата на Владата да го забрза овој процес, а мислам дека е така. Кога фирмата не работи добро, не се гради нова зграда, туку се менуваат работниците - вели Милан Вујичиќ, професор на сообраќајниот факултет. Губењето на статусот трансевропски автопат во 1997 година, од кога официјално почна изградбата на коридорот, државата годишно ја чини милијарда евра. Толку пари ќе се слееаја во државната каса од приходите што ќе ги донесеше коридорот како дел од паневропската мрежа што ја поврзува Западна Европа со Блискиот Исток. Хрватска не штедеше средства и луѓе во рок од 10 години да ги изгради сите 1.100 километри автопат. Вистина е и дека поради важноста на српскиот проект во 2008 година Владата на Србија основа Национален совет за инфраструктура, чијшто претседател е претседателот на Србија Борис Тадиќ. Една година подоцна ова тело формираше фирма „Коридор 10“ за да може максимално да се забрза изградбата на сите нови делници, со најголема можна рационализација на трошоците. Ненад Иванишевиќ, член на УО на „Коридор 10“, вели дека нивната фирма нема одговорност бидејќи не доцнат во реализацијата на работите што им се доделени и во проектираните активности за 2010 година. Тој тврди дека тие се под постојан надзор од страна на светските кредитори. - Оваа недела доаѓа мисија на Светска банка, а потоа и други претставници на банки што се наши кредитори. Тие треба да одобрат кредити за новите делници и ќе кажат дали сме ја завршиле работата добро или не - вели Иванишевиќ. Коридорот 10 и решавањето на имотно-правните односи се директна надлежност на ЈП „Патишта на Србија“, кај кои се и средствата за проектирање и за имот. Фирмата „Коридор 10“ се занимава само со изградба на патната инфраструктура на Коридорот 10.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1988&ArticleID=137932
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 13-Apr-2010 at 19:27
Проекти за експресни патишта со 4 ленти на Паневропскиот транспортен коридор 9 во Бугариjа:


Шосетата Русе-Шумен и Русе-Велико Търново ще стават скоростни пътища

13 апр 2010

В програмата на сегашното правителство е заложено да се работи за превръщане на шосетата Русе - Шумен и Русе - Велико Търново в четирилентови скоростни пътища. Това съобщи в Русе министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев, цитиран от БТА.

В момента програмата се осъществява и се подготвя проектиране на тези два пътя, допълни министърът...


www.dnevnik.bg
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 14-Apr-2010 at 07:35
DODEKA NIE SE ZANIMAVAME SO LOKALNI KOSOVO KJE GRADI AVTOPAT!!!

Во Косово ќе се гради автопат вреден 700 милиони евра

13.04.2010 | автор: Мк Фондови

Владата на Косово потпиша договор за изградба на автопат вреден 700 милиони евра.

Автопатот со должина 180 километри, ќе биде изграден од страна на  американско – турскиот конзорциум Бехтел – Енка.

За изградбата на автопатот ќе бидат ангажирани околу илјада работници.

Средствата наменети за изградбата на автопатот ќе бидат обезбедени од  буџетот на Косово, како и од кредити кои ќе бидат обезбедени од меѓународни финансиски институции во кои Косово е член

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15519-%D0%B2%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD-700-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0.html
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 14-Apr-2010 at 14:34
Originally posted by axel

DODEKA NIE SE ZANIMAVAME SO LOKALNI KOSOVO KJE GRADI AVTOPAT!!!<h1>Во Косово ќе се гради автопат вреден 700 милиони евра</h1>
            <div ="date">13.04.2010 | автор: Мк
Фондови

<h3 align="justify"><font face="Arial">Владата на Косово потпиша договор
за изградба на автопат вреден 700 милиони евра.</h3>

<p align="justify"><font face="Arial">Автопатот со должина 180
километри, ќе биде изграден од страна на  американско – турскиот
конзорциум Бехтел – Енка.


<p align="justify"><font face="Arial">За изградбата на автопатот ќе
бидат ангажирани околу илјада работници.


<font face="Arial">Средствата наменети за изградбата
на автопатот ќе бидат обезбедени од  буџетот на Косово, како и од
кредити кои ќе бидат обезбедени од меѓународни финансиски институции во
кои Косово е членhttp://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15519-%D0%B2%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD-700-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0.html


Идниот автопат Драч-Приштина-Ниш-Софиjа во комбинациjа со постоjниот Егнатиjа Одос во Грциjа (со идна врска од Солун до Софиjа) и со македонската (анти)политика кон паневропските транспортни коридори вероjатно ќе jа одложат за подолг период изградбата на автопатот Тирана-Скопjе-Софиjа. За превозниците од исток, североисток и jугоисток патот до Албаниjа и поопшто до земјите од Западниот Балкан ќе има две немакедонски алтернативи, преку Грциjа и преку Србиjа и Косово. Многу би сакал да не сум во право, но претпоставувам дека е можно во среднорочна перспектива Македониjа да остане само со автопатот во правецот север-jуг на паневропскиот коридор 10.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 14-Apr-2010 at 14:59

Не гледам никаква македонска антиполитика кон паневропските коридори.Коридорот 10 е во завршна фаза(уште Демир Капија-Смоквица),а од коридорот 8 е изградена делницата Куманово-Гостивар,во случај да се пријави некој на концесијата наредниов месец,ние можи ќе бидиме и првата земја во регионов што во целост ги завршила паневропските коридори.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 14-Apr-2010 at 15:05
Originally posted by ovaj_stariov


Не гледам никаква македонска антиполитика кон паневропските коридори.Коридорот 10 е во завршна фаза(уште Демир Капија-Смоквица),а од коридорот 8 е изградена делницата Куманово-Гостивар,во случај да се пријави некој на концесијата наредниов месец,ние можи ќе бидиме и првата земја во регионов што во целост ги завршила паневропските коридори.


Стварно?! Кога поточно ќе биде завршен македонскиот автопат од Албаниjа до Бугариjа? Исто така кога ќе биде завршена брзата пруга од Албаниjа до Бугариjа?
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 14-Apr-2010 at 15:26

ауу осетив сарказам во поракава
Епа кога не си информиран,да те информирам.
Па изборот на концесионер ќе биде во мај,а ќе биде обврзан да ги изгради автопатите за најмногу 6 години.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 14-Apr-2010 at 16:39


Не е прв пат Корсис своите политички ставови да ги бутка таму каде што не треба.

Фактите говорат дека Макеоднија има изградено половина од должината на Коридор 8 низ својата територија (152 од 309km) додека остатокот од трасата е покриен со прилично квалитетен магистрален пат чиј профил овозможува далеку поголем проток на сообраќај отколку што е и потребно во моментов.

Далеку од тоа дека работите се сјајни и дека нема уште многу што да се направи, но причина за непостоечкото темпо е веќе докажаната македонска политичка и административна неспособност а некаква теорија на заговор. Да се постават така работите укажува во најмала рака непознавање на околностите.

Бидејќи Македонија е главниот кочничар интересно е да се слушне колкав дел од својот коридор 8 имаат изградено Бугарија и Албанија?




Edited by pbanks - 14-Apr-2010 at 16:39
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 14-Apr-2010 at 17:10
Pbanks тука воопшто не би се сложил со тебе, напортив гледам голема логика во мислењето на Корсис.
Прво кажи ми кои се тие делници што прават 152 км?
Гостивар-Скопје = 70km
Скопје Ринг = 25 км
Скопје-Куманово = 35 км
ЗАЕДНО 130 км кое е околу 40% од целокупната должина на трасата на К8 во Македонија. Не заборавај дека се што имаме од овој коридор е изградено низ релативно лесни предели (од страна на релјеф), додека градбата на Куманово-Деве Баир и Гостивар - Охрид/Струга е далеку потежок и позахтевен предел.

Потоа безбројниот број пропаднати тендери и навистина лошите услови (за државата не за инвеститорите) за тендерите, како и многу малата заинтересираност на компаниите за македонија, земја со исклучително мала раздвиженост ми даваат повод да мислам дека Македонија крајно несериозно се однесува кон ова стратешко прешање. Исто така мислам дека поврзувањето со Софија и Охрид е многу поважно од она со Тирана.

Моментално во Бугарија се градат 19 км автопат од К8, а до летово уште 120 километри ќе почнат да се градат на автопатот Стара Загора-Карнобат. Во ОП Транспорт во периодот 2014 - 2020 е вклучен автопатот Гјуешево, односно Перник - ГП Гјуешево. Тоа што ме нервира кај анс е што нема никакви рокови, никакви гаранции дека нешто ќе се заврши на време.

Што се однесува до Албанија, вреди да се напомене дека тој фамозен АВТОПАТ Драч - Кукс - Морине(КС), во НИКОЈ дел не е автопат, туку делумно експресен пат, додека низ тешките предели околу Кукс си е класичен 4 лентов пат без меѓусебно одвојување или пресекувања на две нивоа. Така што споредби со Албанија мислам дека ниту е достојно, ниту е полезно да се прават. Ако има поголеми фушери од нас, тоа се токму тие.

Да додадам дека не треба да се размислува на начин штом соседите не прават, тогаш и ние не треба да правиме. Тоа воопшто не е така. Нас ни е пред се важно да го врземе Охрид и Охр. Езеро за другите делови на земјава со брза автопатска и железничка врска. Коридорите не се само да поврзат соседни змеји, туку намерно се поклопуваат со локалните потреби, така што пред се треба да се гледа да се поврзе Македонија внатре со себе.

Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 17:13
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 14-Apr-2010 at 17:28
pbankks ми го зеде зборот во однос на Бугарија и Албанија. Навистина Бугарија има изградено солиден дел, но тоа се делници кои се градени за поинакви цели и случајно се поклопуваат со коридорот 8. Недостасува токму делот кој треба да ги поврзе Македонија и Бугарија, а тоа е западно од Перник. На форумов беше постирано нешто во однос на делницата, но токму како потврда дека нема ништо опипливо. Тоа дека е влезен во план 2014-2020 не е многу охрабрувачки, а дополнително знаеме колкава гаранција се плановите, особено во нашиов регион. Би било добро доколку некој од форумашите од Бугарија успее да ископа нешто повеќе на тема Перник-МК, особено ако има било какви новости.

Во Албанија пак нема апсолутно ништо на тема коридор 8, единствено бесмислените „идеи“ за изместување на коридорот преку Дебар.


@ Korsis
Можам да се сложам дека Македонија прашањето на коридорот 8 го третира прилично нерационално, но ни малку во правец каков што се чита од твојот пост. Всушност во овој момент за Македонија не прави никаква логика да се гради автопат кон Бугарија, со оглед на мизерниот сообраќај и немањето на реципрочен план од бугарска страна. Кон исток единствено прави логика да се реализира јужната обиколница околу Куманово.
Кон запад, иако исто така недостасува реципрочна иницијатива од Албанија, има подобар сообраќај и повеќе што да се поврзе, така да продолжување на автопатот од Гостивар кон Охрид и Струга сепак прави логика. Во моментов од коридорот 8 во Македонија според мене на дневен ред би требале да бидат следниве автопатски делници и тоа токму по овој редослед на приоритетност:
1. Гостивар - Букојчани
2. Охрид - Мешеишта
3. Јужна обиколница Куманово
4. Букојчани - Мешеишта

Се друго би би било логично да следува во зависност од паралелна реализација на потребните делници во Бугарија и Албанија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 14-Apr-2010 at 17:51
152км должина е грешна бројка, податокот бил за железница и го имам земено од тука. Бројката од 130km која ја пресмета ти не ми делува дека ми ја менува поентата која беше дека Македонија не ги саботира коридорите за да се зезне сама себе и за да ја претркаат соседите. Никакви кружни лакови преку Приштина и Ниш неможе да бидат алтернатива за Коридорот 8 кој си е сосема доволно логичен сам по себе. Грчката паралела на Коридор 8 го сметам за некаква конкуренција но тој е сепак линк помеѓу Солун и грчката провинција и претставува патна врска помеѓу Истанбул и јужниот дел на Италија можеби (преку Игуменица). И тој зјае полупразен во моментов и тек треба да го докаже своето регионално значење (за тоа зборуваме нели).

Споредбите мислам дека ти се крајно небалансирани. Албанија пред само 10 години беше земја која немаше ниту земјени патишта и самото тоа што поставија пристојни магистрали на повеќето битни правци е за почит.

"Моментално се градат 19км а до летово ќе почнат да се градат уште 120км" искрено не ме импресионира. Секоја чест на Бугарија за напредокот кој го прави на секое поле, но коридорот 8 на нејзина територија е исто така далеку од реализација, особено делот кој ја тангира Македонија.

И Бугарија и Албанија се фокусирани на она што тие го сметаат за приоритети, за Бугарија тоа е правецот Ниш-Истанбул каде го имаат и главниот проток на луѓе, за Албанија врзувањето со Косово кое веќе го имаме дискутирано.

За Македонија во оваа ситуаација, тоа е Коридорот 10, каде имаме уште многу малку да завршиме работа а упорно се влечкаме што само докажува дека сме можеби крајно неспособни влечковци, но не докажува постење на некаква (анти)политика за Коридор 8.

И за крај не се се сложувам дека е приоритет Македонија да се поврзе сама со себе. Не треба научна анализа да се увиди дека самите генерираме многу малку сообраќај и дека освен неколку микрорегиони како оној помеѓу Скопје-Гостивар македонските патишта зјаат празни. Населението е сконцентрирано во Скопје, економијата е сконцентрирана во Скопје и дневната миграција е многу мала. Македонија мора да размислува како да се приклучи кон регионот, потребни ни се целосни коридори кои единствено како такви ќе прават логика и евентуално ќе привлечат барем транзит преку нашата територија а коридорот 10 ни е многу поопиплива шанса во моментов.

Доколку јас се прашувам, во моментов сите ресурси би ги усмерил на комплетирање на Демир Капија-Смоквица и на темелна реконструкција на постоечките коридори, од асфалт до сигнализација и патарини. Со еден нормален менаџмент, ова се прави за не повеќе од 1-1.5 години.

Дури потоа би размислувал на нови автопатски делници.



Edited by pbanks - 14-Apr-2010 at 18:35
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 14-Apr-2010 at 17:51
Мхм, тоа и јас се чудам многу години. Зошто барем во Охридско поле не се направи автопат Охрид - Струга и крак кон Мешеишта (претпоставувам дека токму таму се влева новата планирана делница, источно од сегашната). Тоа е многу лесен терен и немалку километри, верувам околу 50 или повеќе во целиот тој превртен ипсилон (хрватите имаат истарски, ние би имале Охридски), но во секој случај за релативно мали пари би се направиле доста нови ДРЖАВНИ (кои не би ги поклониле некому подоцна) автопати. Кловер колку е отприлика самата делница Охрид-Мешеишта?

И ме интересира твоето (и сечеие) мислење, каде го гледате излезот од затапеноста, некомпетентноста и незаинтересираноста на нашиве власти во патниот сектор?

Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 18:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 14-Apr-2010 at 17:57
Originally posted by Andrej_LJ


И ме интересира твоето (и сечеие) мислење, каде го гледате излезот од затапеноста, некомпетентноста и незаинтересираноста на нашиве власти во патниот сектор?


Затапеноста, некомпетентноста и незаинтересираноста, е доктрина која нашите власти ја употребуваат за се вклучувајќи го и патниот сектор.

Теоретски излезот е јасен.

- донесување на вистинска стратегија за развој
- приоретизација на правци
- динамичен план на изведба кој ќе се почитува
- издвојување на сериозни средства од буџетот барем 5 години по ред за да брзо се комплетираат најприоритетните сегменти

Практично навистина не знам. Едноставно не гледам кој е тој јунак од позицијата или опозицијата кој ќе го истурка тоа веќе SF сценарио за македонски поимања.


Edited by pbanks - 14-Apr-2010 at 18:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 14-Apr-2010 at 19:03
Originally posted by Andrej_LJ

Кловер колку е отприлика самата делница Охрид-Мешеишта?
Од клучката на излезот на Охрид, до влезот во долината на Сатеска Река (малку посеверно од Мешеишта) има 16 километри.
Дополнително, мислам дека теренот не е толку страшен и понатака кон север, дополнителни 20 километри, се до неколку километри пред планинскиот превој Пресека.


Originally posted by Andrej_LJ


И ме интересира твоето (и сечеие) мислење, каде го гледате излезот од затапеноста, некомпетентноста и незаинтересираноста на нашиве власти во патниот сектор?

Листата на пбанкс звучи логично, а реално теоријата и не е rocket science. Мислам проблемот во пракса лежи што нема политичка воља (затоа што нашиот народ не знае да препознае што е вистинска вредност и приоритет, а што се популистички шарени приказни, па сходно на тоа и политичарите продаваат магла) и тоа што на проективе „работат“ премногу неписмени партиски војници (премногу и во смисол на бројност и во смисол на неписменост).
Прв практичен чекор - чистка на таквиот „кадар“. За политичката воља малку потешко... за тоа ќе треба народот малку да созрее, а тоа не се случува преку ноќ  Wallbash


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 19:04
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 14-Apr-2010 at 22:30
Originally posted by pbanks

Секоја чест на Бугарија за напредокот кој го прави на секое поле, но коридорот 8 на нејзина територија е исто така далеку од реализација, особено делот кој ја тангира Македонија.И Бугарија и Албанија се фокусирани на она што тие го сметаат за приоритети, за Бугарија тоа е правецот Ниш-Истанбул каде го имаат и главниот проток на луѓе...


Бугариjа е фокусирана на 3 правци: Пловдив-Бургас, Пловдив-Одрин и Солун-Софиjа-Видин. Се очекува до 2013 година околу 450 километри од коридорот 8 на бугарска териториjа да бидат завршени, така што до границата со Македониjа ќе останат уште 60 километри. Автопатот "Љулин", коj се гради во моментот, а исто така и делницата од автопатот "Струма" од Перник до Дупница, се поврзани со коридорот 8 токму во делот кој ја тангира Македонија.
Исто така транспортната инфраструктура се гради и во региони без голем проток на луѓе, бидеjки самата инфраструктура креира нов проток и услови за локален развоj. Пример за тоа е новиот мост каj Видин и поопшто транспортниот коридор 4 Солун-Софиjа-Видин-Арад/Тимишоара-Будимпешта, коj претставува директна конкуренциjа на транспортниот коридор 10.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 14-Apr-2010 at 22:33
Originally posted by Korsis

Бугариjа е фокусирана на 3 правци: Пловдив-Бургас, Пловдив-Одрин и Солун-Софиjа-Видин. Се очекува до 2013 година околу 450 километри од коридорот 8 на бугарска териториjа да бидат завршени, така што до границата со Македониjа ќе останат уште 60 километри. Магистралата "Љулин", коjа се гради во моментот, а исто така и делницата од автопатот "Струма" од Перник до Дупница, се поврзани со коридорот 8 токму во делот кој ја тангира Македонија.
Токму се потврдува фактот - се што се гради служи во прв ред за некои други цели, а не „изворно“ за К8. И токму сегментот што треба да биде врската со Македонија воопшто не е на повидок.


Originally posted by Korsis

Исто така транспортната инфраструктура се гради и во региони без голем проток на луѓе, бидеjки самата инфраструктура креира нов проток и услови за локален развоj. Пример за тоа е новиот мост каj Видин и поопшто транспортниот коридор 4 Солун-Софиjа-Видин-Арад/Тимишоара-Будимпешта, коj претставува директна конкуренциjа на транспортниот коридор 10.
Точно, се гради и во такви случаи, но за да се извагаат приоритетите прво треба една комплексна рачуница и нема едноставно пресликувања.

Кажав погоре, би се сложил дека Македонија дефинитивно треба да ги преиспита своите приоритети. Но дека Македонија се издвојува како кочничар на К8, тоа нема никаква врска со реалноста.


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 22:34
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 14-Apr-2010 at 22:46
Originally posted by Cloverstack

Токму се потврдува фактот - се што се гради служи во прв ред за некои други цели, а не „изворно“ за К8. И токму сегментот што треба да биде врската со Македонија воопшто не е на повидок.


Автопатот "Тракиjа" од Стара Загора до Карнобат е дел само од коридорот 8, а автопатот "Љулин" е дел од коридорот 8, но се поклопува и со коридорот 4. Изворно или неизворно, 19 километри од "Љулин" се во изградба, а во наредните месеци уште 120 километри од коридорот 8 ќе почнат да се градат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 14-Apr-2010 at 22:59
Мислам се вртиме во круг.

Автопатот од Стара Загора до Карнобат е внатрешен бугарски приоритет и нема баш голема тежина за регионално поврзување. Тие 19 километри од "Љулин" што се во изградба се пред се наменети за К4, а попатно за К8... ако не е така, зошто тогаш се гради автопат кон Грција, а не кон Македонија?

Ако ги примениме истите лабави критериуми, еве како може розово да ја протолкуваме ситуацијата во Македонија:
- речиси пола коридор е изграден (сме биле посветени во минатото)
- минатата година беше пуштена во употреба северната скопска обиколница долга над 26km (активно работиме на случајот во сегашноста)
- најдоцна за 6 години Македонија ќе го комплетира коридорот (имаме амбициозни планови за во иднина и силно сме посветени на коридорот)

Значи користејќи селективен пристап сличен на твојот, ако баш сакам да барам завера, можам да ја најдам во Бугарија, затоа што сегментот Перник-Ѓуешево го има ставено во некаков си план за до 2020.  Dunno


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 23:07
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 15-Apr-2010 at 01:36
Korsis мислам дека Кловер ти одговорил на се.

1. Многу јасно дека патна инфраструктура креира сообраќај и развој (иако оваа теза пречесто ја слушам како ултимативен аргумент, додека работата е далеку покомплексна и зависи од разни економско-демографски параметри помеѓу другото). Во случај кога Македонија има толку многу инфраструктурни зафати да почне/заврши, не сметам дека редоследот е погрешен. Темпото е секако мизерно.

2. Постот ти е очигледно тенденциозен и не видов аргументи кои би ме убедиле во спротивното. Македонија и Бугарија имаат политички проблеми, недоразбирања па и анимозитет тоа никој не го спори, но никој во оваа земја не е против автопатско, железничко, економско поврзување со Бугарија туку напротив....
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 15-Apr-2010 at 07:55
Само за споредба, делот од коридор 10, помегу Бугарија и Србија, односно Ниш-Софија е исто така во лоша состојба, иако има многу поголем сообраќај од Перник-Куманово. И тоа е проблем со години ... Е Што да правиме сега? Темпото е секако мизерно и тука во последните децении, но да се надеваме дека новиот министер за регионален развој, ќе продолжи со добрата работа од минатото лето досега. А односно зошто се гради автопат коњ Грција, а не коњ Македонија, тоа е затоа што приоритетни за ЕУ са прво врските помеѓу земјите-членки, и обезбедување на финансирање станува многу полесно. Ако европската интеграција на Македонија напредне побрзо, мислам дека во блиска иднина ќе биде многу лесно да се заврши и железничката и автомобилската врска помеѓу двете земји по коридор 8 и тоа главно со субвенциите на ЕУ.

Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 07:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.