build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 57585960>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12374
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 16-May-2019 at 09:08
R6 (Приштина-Скопје) во Косово

https://vimeo.com/336396580

Edited by Џоле - 16-May-2019 at 09:08
За сè има вторпат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9046
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 16-May-2019 at 09:14

Топ. Би рекол ние сме на ред, но ние веќе требаше да сме спремни за така мала и лесна делница.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12374
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 16-May-2019 at 09:30
Доцниме, како и во сѐ друго.
За сè има вторпат
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 18-May-2019 at 23:42
Vučić otvorio poslednju deonicu južnog kraka Koridora 10

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić večeras je u Vladičinom Hanu, kod mosta Vrla, koji je osvetljen u bojama srpske zastave, uz vatromet, svečano otvorio poslednju deonicu autoputa na južnom kraku Koridora 10 kroz našu zemlju, u dužini od 26,3 kilometra u Grdeličkoj klisuri.

http://rtv.rs/sr_lat/drustvo/vucic-otvorio-poslednju-deonicu-juznog-kraka-koridora-10_1018089.html
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12374
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 30-May-2019 at 08:35


Edited by Џоле - 30-May-2019 at 08:35
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2971
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 07-Aug-2019 at 16:54
Проект кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите









Со низа свечености на 18.5.2019 се одбележа отворањето на дел од автопатот на Коридорот 10 во Република Србија низ Грделичка Клисура. Заинтересираната стручна јавност повеќегодишните сложени градежни работи ги следеше со внимание и професионална љубопитност. Во оваа прилика ја претставуваме работата на фирмата „Интеграл инженеринг“АД од Лакташи (Босна и Херцеговина), која зазема видно место работејќи на градежниот потфат во Грделичка Клисура.

Коридорот 10 е паневропски коридор, кој покрај низ останатите држави, поминува и низ Србија и низ Северна Македонија. Програмата за изградбата на автопатот E-75 на овој коридор низ Србија се спроведува низ четири проекти кои се поделени на делници, а тие во договори (лотови). Проектот „Југ“ од Грабовница до Левосој со должина 75 километри содржеше пет делници, од кои три се завршени и пуштени во употреба. На пример, автопатот од Долни Нерадовци до Српски Куќи е во употреба од 2013 година, а од Владичин Хан до Долни Нерадовци од 2015 година.

Всушност, настаните од 18.5.2019 беа посветени на завршување на работите на преостанатите две делници со вкупна должина од 26.1 километар и тоа: Грделица-Царичина Долина (11.8 километри) и Царичина Долина – Владичин Хан (14.3 километри). Интересно е дека наведените делници се реализирани низ осум договори (лотови), работите ги изведуваа компании од Шпанија, Грција, Бугарија, Азербејџан, Босна и Херцеговина, како и од Србија. Финансирањето е обезбедено со кредити од Европската инвестициска банка (EIB) и во помала мера од Светска банка (WB).

Се очекува автопатот да има позитивно влијание на стопанството и трговските активности во регионот, а исто така да придонесе за регионалниот развој и поврзување на поширок простор на Балканот.

Интеграл инженеринг“АД, заедно со своите партнери („Интеркоп Мишар“ ДОО и „Приједорпутеви“ АД) ги изведе работите на делницата Царичина Долина – Владичин Хан, во рамки на која ги изгради патиштата и мостовите на подделницата Царичина Долина – тунел Манајле (LOT-5). Работите започнаа кон крајот на 2013 година, а успешно се завршени на 30.6.2018 година. Стануваше збор за крајно сложен проект, кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите. Надзорот на работите цело време го вршеше француската фирма Louis Berger. Оперативно со работите управуваше огранокот на „Интеграл инженеринг“ во Ниш.

Краток опис на изведените работи

Должината на изградениот автопат е 6,75 километри. Трасата на автопатот во најголем дел е сместена на десниот брег на реката Морава, додека населбата Џеп се заобиколува по левиот брег од километар 887+800 до километар 890+200.

На дел од автопатот од километар 886+275 до километар 887+200 изведено е изместување на постоечката железничка пруга во должина од 980 метри.

На трасата на автопатот извршено е изместување на оптички кабел и изведени се три ѕида за заштита од бучава со вкупна должина од 692 метри.

Сложените топографски услови, особено во попречна насока, изискуваа проектирање на голем број инженерски објекти и конструкции – мостови, конструкции за заштита на косините, галерии, заштитни и потпорни ѕидови.

На автопатот на делница од 6.75 километри изведени се седум моста: Селишки Поток, Јужна Морава 1, Јужна Морава 2, вијадуктот Момин Камен, Кучајска Долина, Соколица и вијадуктот Козничка Река.
Вкупната должина на мостовите е 2.540 метри или по 1.270 метри за секоја сообраќајна лента.

Заштита на косините Мртвица 1 и Мртвица 2, како и косината од ПР121 до ПР152 е изведена со тешка стабилизација на косината, со систем на скара на армиранобетонски греди во комбинација со геотехнички сидра, крути анкери и торкетирање на косината на вкупната должина на трасата од 1.520 метри и вкупна површина од 32.430 квадратни метри.

На дел од трасата извршено е етажирање на косината со минирање и заштита на косината со различни типови мрежи, IBO анкери и заштитни бариери: површината покриена со заштитна мрежа изнесува 145.000 квадратни метри, а бројот на IBO анкерите (со должина 1.5 – 12 метри) изнесува 6.970 парчиња.

Во зона на косината Момин Камен изведени се левиот заштитен ѕид со заштитна бариера и десниот потпорен ѕид, кој делумно е фундиран со шипови со дијаметар Ø1200 милиметри.

Краток преглед на обемот на работите:

-ископ на материјал од различни категории: 1.643.264,68 кубни метри

-изработка на насипи: 524.518,67 кубни метри

-изработка на одводнување 6.747,12 метри

-вградување BNS: 195.513,68 квадратни метри

-вградување асфалт-бетон: 24.238,42 квадратни метри

-вградување SMA: 111.069,49 квадратни метри

-вградување бетон 149.789,55 кубни метри, од кои пренапрегнат бетон 9.258,86 кубни метри

-вградување арматура: 11.181.092,00 килограми

-вградување јажиња за пренапрегање: 480.293,44 килограми

-вградување шипови Ø800 mm: 5.946,27 метри

- вградување шипови Ø1000 mm: 1.395,27 метри

- вградување шипови Ø12000 mm: 7.997,80 метри

- вградување шипови Ø1500 mm: 2.089,22 метри

- вградување пренапрегнати сидра: 52.144,00 метри

https://www.porta3.mk/proekt-koj-go-testirashe-znaenjeto-veshtinata-i-istrajnosta-na-neimarite/?fbclid=IwAR1PGpevXI0AhTd1a4o602CMazH8E9jfHruvUBg8mR6tmJjlPdo-eUvyg6U
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 20-Aug-2019 at 08:45
Srbija premnogu investira vo patnata infrastruktura poslednive nekolku godini. Me raduva sto i vo idnina planiraat da gradat. Se nadevam deka i kaj nas kje pochne da se raboti i najavenite proekti da se realiziraat.

https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3306092/500-kilometara-novih-puteva-pravimo-u-2020-do-kraja-godine-pocinje-izgradnja-4-nova-auto-puta-pogledajte-mrezu-planiranih-puteva

Edited by Bakica - 20-Aug-2019 at 08:46
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 576
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 29-Aug-2019 at 10:03
Македонските граѓани купиле 85.000 електронски вињети за користење на бугарските патишта во периодот од 1 јануари до 13 август годинава. Бугарската министерка за регионален развој и урбанизам Петја Аврамова вчера од Скопје ги пофали возачите со македонски регистарски таблички дека се едни од најревносните плаќачи на надоместокот за патишта, од кои бугарската држава овие месеци инкасирала над 1 милиони евра.
__
– Ова ја става Северна Македонија на петто место меѓу странските возила во продажба на е – вињета. Претходат Романија, Турција, Германија и Грција – изјави министерката Аврамова.
__
За разлика од патарините на македонските автопати, висината на надоместокот за користење на патиштата во Бугарија е многу помал. Возачите преку Интернет за својот автомобил можат да си купат е – вињета со траење од еден викенд, една недела, еден месец, три месеци или една година. Електронската вињета за еден месец во Бугарија чини 940 денари и овозможува неограничено користење на целокупната патна мрежа во тој период.

https://www.instagram.com/p/B1eIBtOH4iH/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1608
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 29-Aug-2019 at 11:18
I jas pred dve godini kupiv vinjeta a avtopat ne vidov.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 30-Aug-2019 at 12:25
Косовариве сериозно газат со автопатиштата. Челопек-Гнилане
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=42.50817&lng=21.29133&zoom=13&time=2019-08-25&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 16-Sep-2019 at 21:20
Импресии од новиот автопат низ грделичка клисура по кој возев изминатиот викенд:

Прво мора да напоменам дека автопатот веќе е сериозно закрпен на неколку места. По целата траса има нерамнини а на места и поголеми вдлабнатини. Квалитетот по мене е полош од новиот автопат Скопје-Штип. Исто така добар дел од трасата е ограничен на 100-ка и со истата брзина делува малце интезивно бидејќи лентите се потесни а кривините мн поостри од оние на делницата ДемирКапија - Смоквица. Исто така има едно делче од 1-2 км кое е на ниво на автопатот ако така се нарекову, Тетово-Гостивар, односно има две возни ленти без трета за застанување.

Да не испадне дека има само негативни работи, морам да ги пофалам мостовите и тунелите кој се мн слични на оние на ДемирКапија-Смоквица, а обработката во Тунелите изгледа поквалитетно (времето ќе покаже). Исто така како и секаде во светот многу подобра вертикална и хоризонтална сигнализација одколку кај нас. Најмногу ми е криво што во србија, замислете знаат дека од внатрешната страна на заштитната ограда за живно има само трева итоа искосена по целата траса до белград без исклучок исто како и зеленилото на клучките.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12374
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 09-Nov-2019 at 20:37
Пуштена во употреба делницата од источниот крак на Коридорот 10 во Србија (од Ниш до Димитровград), на отворањето присуствувале српскиот и бугарскиот премиер:





Должина на оваа делница - 86,9 км.

Има пет тунели и 87 мостови.

Цена: 476 милиони евра.

Повеќе информации тука:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=11&dd=09&nav_id=1614905

Edited by Џоле - 09-Nov-2019 at 20:38
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1608
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 10-Nov-2019 at 12:50
Odlicno. A sto se bugarskiot del?
Bugarija e totalno nezainteresirana za zapadnoto sosedstvo.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 10-Nov-2019 at 17:02
Bugarija zabrzano go gradi avtopatot od Sofija do granicata so Srbija. Toa treba nas da ne plasi zatoa sto koga kje se zavrsi avtopatot mnogu povekje kje se patuva niz Bugarija do more otkolku niz Makedonija

https://www.porta3.mk/bugarite-kje-gradat-avtopat-kon-srbija-belgrad-sofija-za-tri-chasa/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 534
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 12-Nov-2019 at 13:30
Nemora voopsto da ne plasi toa deka tranzitot preku nasata drzava do Grcija ke se izostavi vo nieden slucaj zosto :Bidejki od Tabanovce do Bogorodica e avtopat prav bez nikakvi isklucuvanje ,semafori i neznam sto, i koj sto se prevozuva za 1 saat ,i e zaednicki premin pomegju Makedonija i Srbija, dodeka preku Bugarija patot e podolg i site bukvalno ja izbegnuvaat bidejki seuste ima lazni policajci koj sto patroliraat po patistata i lovat stranski turisti i si naplakjaat za toa i si delat so vistinskite , mnogu od turistite go kazuvaat toa i bas poradi toa i ja izbegnuvaat taa drzava kako tranzit do Grcija.Baska cela srbija koja sto odi vo Grcija odat vo Paralia taka da vo nitu eden slucaj ne im odgovara da vozat preku Bugarija.Bugarija nas moze da ne plasi samo so turizmot bidejki imaat more so nisto drugo.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1608
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 12-Nov-2019 at 14:46
Originally posted by WolfLeader

Nemora voopsto da ne plasi toa deka tranzitot preku nasata drzava do Grcija ke se izostavi vo nieden slucaj zosto :Bidejki od Tabanovce do Bogorodica e avtopat prav bez nikakvi isklucuvanje ,semafori i neznam sto, i koj sto se prevozuva za 1 saat ,i e zaednicki premin pomegju Makedonija i Srbija, dodeka preku Bugarija patot e podolg i site bukvalno ja izbegnuvaat bidejki seuste ima lazni policajci koj sto patroliraat po patistata i lovat stranski turisti i si naplakjaat za toa i si delat so vistinskite , mnogu od turistite go kazuvaat toa i bas poradi toa i ja izbegnuvaat taa drzava kako tranzit do Grcija.Baska cela srbija koja sto odi vo Grcija odat vo Paralia taka da vo nitu eden slucaj ne im odgovara da vozat preku Bugarija.Bugarija nas moze da ne plasi samo so turizmot bidejki imaat more so nisto drugo.
Odredeni destinacii se poblisku preku Bugarija i zatoa eden del tranzitira preku Bugarija. Tabanovce e zaednicki premin no na Gevgelija znae da se ceka i po 7-8 casa, plus 5 zastanuvanja na glupavite patarini.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 68
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 13-Nov-2019 at 09:56
Zaednicki e i preminot megu Bugarija i Grcija, a otkako kje vleze Bugarija vo Shengen sto kje se sluchi za mnogu brzo nema da ima nikakva granica megu Bugarija i Grcija.



Od tuka se gleda deka momentalno od Nis do Solun e samo 30km podolgo patuvanjeto preku Sofija. Koga kje se zavrat avtopatite niz Bugarija plus vlezot na Bugarija vo Shengen (ova bi bilo za okolu 5 godini) patuvanjeto od Nis do Solun kje bide pobrzo preku Sofija otkolku preku Skopje.

Edited by Bakica - 13-Nov-2019 at 10:00
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1608
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 13-Nov-2019 at 13:51
Samo kon Makedonija nema nitu peda asfalt izgradeno. Ocigledno Bugarite voopsto ne se zainteresirani za Makedonija!?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 534
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 14-Nov-2019 at 11:10
Na sekoja granica se ceka po mnogu saati mislam deka toa e sekade isto , eve na primer i od Hrvatska za vlez vo Ungarija se ceka po 10 saati , koga e letnata sezona i koga e udarot na bran od turisti togas situacijata sekade e ista ,fakt e deka nekoj turisti od Srbija za nekoj destinacii poblisku im e da odat preku Bugarija no tie se mnogu pomalku , za razlika od toa deka skoro site odat nakaj Paralia i toj del im e mnogu poblisku preku Makedonija ,i da ne zaboravime deka gorivoto vo Makedonija e naj eftino od Srbija,BUgarija i Grcija , toa e mnogu biten faktor zosto Srbite a i mnogu drugi stranski turisti tranzitiraat bas preku nasata drzava ,bidejki so toj rezervoar sto go polnat kaj nas go pominuvaat celiot odmor vo Grcija a toa e znacitelno mnogu po eftino od kolku da stavaat gorivo vo Grcija ,a za toa dali Bugarija ke vleze vo Shengen i da fleze ne bi promenilo koj znae sto , djabe e toa koga Srbija i Makedonija ne se vo Evropska unija a Grcija i Bugarija se , da se site 4 drzavi vo Evropska unija e togas prikaznata bi bila po druga i procedurata za pominuvanje na granica bi bila po ednostavna.E sega edinstveno nesto glupavo za tranzit preku nasata drzava e definitivno 5 patarini.

Denko - Bugarija nikogas ne ja gledala Makedonija kako zemja vo koja sto gleda perspektiva ,so samo 2 milioni sto korist dobivaat nikakov , normalno deka ke gradat i vlozuvaat za Srbija toa e drzava od 10 milioni izvozot na nivniot pazar e pogolem i Srbija granici so Evropski drzavi kako Hrvatska , Ungarija ,a Makedonija so kogo granici so Kosovo i Albanija...
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 14-Nov-2019 at 18:09
од чудна перспектива гледате скоро сите, јас гледам инаку, да се поврземе со земјите што имаме голем извоз како Косово, Бугарија па потоа и со Грција преку меџитлија и албанија на две места Ќафасан и Дебар. нашите компанија да им се триплира извозот а вие радујте се на пари од патарини
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 57585960>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.906 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.