build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од регионот (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 575859
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 16-May-2019 at 09:08
R6 (Приштина-Скопје) во Косово

https://vimeo.com/336396580

Edited by Џоле - 16-May-2019 at 09:08
За сè има вторпат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 16-May-2019 at 09:14

Топ. Би рекол ние сме на ред, но ние веќе требаше да сме спремни за така мала и лесна делница.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 16-May-2019 at 09:30
Доцниме, како и во сѐ друго.
За сè има вторпат
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 18-May-2019 at 23:42
Vučić otvorio poslednju deonicu južnog kraka Koridora 10

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić večeras je u Vladičinom Hanu, kod mosta Vrla, koji je osvetljen u bojama srpske zastave, uz vatromet, svečano otvorio poslednju deonicu autoputa na južnom kraku Koridora 10 kroz našu zemlju, u dužini od 26,3 kilometra u Grdeličkoj klisuri.

http://rtv.rs/sr_lat/drustvo/vucic-otvorio-poslednju-deonicu-juznog-kraka-koridora-10_1018089.html
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 30-May-2019 at 08:35


Edited by Џоле - 30-May-2019 at 08:35
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2470
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 07-Aug-2019 at 16:54
Проект кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите









Со низа свечености на 18.5.2019 се одбележа отворањето на дел од автопатот на Коридорот 10 во Република Србија низ Грделичка Клисура. Заинтересираната стручна јавност повеќегодишните сложени градежни работи ги следеше со внимание и професионална љубопитност. Во оваа прилика ја претставуваме работата на фирмата „Интеграл инженеринг“АД од Лакташи (Босна и Херцеговина), која зазема видно место работејќи на градежниот потфат во Грделичка Клисура.

Коридорот 10 е паневропски коридор, кој покрај низ останатите држави, поминува и низ Србија и низ Северна Македонија. Програмата за изградбата на автопатот E-75 на овој коридор низ Србија се спроведува низ четири проекти кои се поделени на делници, а тие во договори (лотови). Проектот „Југ“ од Грабовница до Левосој со должина 75 километри содржеше пет делници, од кои три се завршени и пуштени во употреба. На пример, автопатот од Долни Нерадовци до Српски Куќи е во употреба од 2013 година, а од Владичин Хан до Долни Нерадовци од 2015 година.

Всушност, настаните од 18.5.2019 беа посветени на завршување на работите на преостанатите две делници со вкупна должина од 26.1 километар и тоа: Грделица-Царичина Долина (11.8 километри) и Царичина Долина – Владичин Хан (14.3 километри). Интересно е дека наведените делници се реализирани низ осум договори (лотови), работите ги изведуваа компании од Шпанија, Грција, Бугарија, Азербејџан, Босна и Херцеговина, како и од Србија. Финансирањето е обезбедено со кредити од Европската инвестициска банка (EIB) и во помала мера од Светска банка (WB).

Се очекува автопатот да има позитивно влијание на стопанството и трговските активности во регионот, а исто така да придонесе за регионалниот развој и поврзување на поширок простор на Балканот.

Интеграл инженеринг“АД, заедно со своите партнери („Интеркоп Мишар“ ДОО и „Приједорпутеви“ АД) ги изведе работите на делницата Царичина Долина – Владичин Хан, во рамки на која ги изгради патиштата и мостовите на подделницата Царичина Долина – тунел Манајле (LOT-5). Работите започнаа кон крајот на 2013 година, а успешно се завршени на 30.6.2018 година. Стануваше збор за крајно сложен проект, кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите. Надзорот на работите цело време го вршеше француската фирма Louis Berger. Оперативно со работите управуваше огранокот на „Интеграл инженеринг“ во Ниш.

Краток опис на изведените работи

Должината на изградениот автопат е 6,75 километри. Трасата на автопатот во најголем дел е сместена на десниот брег на реката Морава, додека населбата Џеп се заобиколува по левиот брег од километар 887+800 до километар 890+200.

На дел од автопатот од километар 886+275 до километар 887+200 изведено е изместување на постоечката железничка пруга во должина од 980 метри.

На трасата на автопатот извршено е изместување на оптички кабел и изведени се три ѕида за заштита од бучава со вкупна должина од 692 метри.

Сложените топографски услови, особено во попречна насока, изискуваа проектирање на голем број инженерски објекти и конструкции – мостови, конструкции за заштита на косините, галерии, заштитни и потпорни ѕидови.

На автопатот на делница од 6.75 километри изведени се седум моста: Селишки Поток, Јужна Морава 1, Јужна Морава 2, вијадуктот Момин Камен, Кучајска Долина, Соколица и вијадуктот Козничка Река.
Вкупната должина на мостовите е 2.540 метри или по 1.270 метри за секоја сообраќајна лента.

Заштита на косините Мртвица 1 и Мртвица 2, како и косината од ПР121 до ПР152 е изведена со тешка стабилизација на косината, со систем на скара на армиранобетонски греди во комбинација со геотехнички сидра, крути анкери и торкетирање на косината на вкупната должина на трасата од 1.520 метри и вкупна површина од 32.430 квадратни метри.

На дел од трасата извршено е етажирање на косината со минирање и заштита на косината со различни типови мрежи, IBO анкери и заштитни бариери: површината покриена со заштитна мрежа изнесува 145.000 квадратни метри, а бројот на IBO анкерите (со должина 1.5 – 12 метри) изнесува 6.970 парчиња.

Во зона на косината Момин Камен изведени се левиот заштитен ѕид со заштитна бариера и десниот потпорен ѕид, кој делумно е фундиран со шипови со дијаметар Ø1200 милиметри.

Краток преглед на обемот на работите:

-ископ на материјал од различни категории: 1.643.264,68 кубни метри

-изработка на насипи: 524.518,67 кубни метри

-изработка на одводнување 6.747,12 метри

-вградување BNS: 195.513,68 квадратни метри

-вградување асфалт-бетон: 24.238,42 квадратни метри

-вградување SMA: 111.069,49 квадратни метри

-вградување бетон 149.789,55 кубни метри, од кои пренапрегнат бетон 9.258,86 кубни метри

-вградување арматура: 11.181.092,00 килограми

-вградување јажиња за пренапрегање: 480.293,44 килограми

-вградување шипови Ø800 mm: 5.946,27 метри

- вградување шипови Ø1000 mm: 1.395,27 метри

- вградување шипови Ø12000 mm: 7.997,80 метри

- вградување шипови Ø1500 mm: 2.089,22 метри

- вградување пренапрегнати сидра: 52.144,00 метри

https://www.porta3.mk/proekt-koj-go-testirashe-znaenjeto-veshtinata-i-istrajnosta-na-neimarite/?fbclid=IwAR1PGpevXI0AhTd1a4o602CMazH8E9jfHruvUBg8mR6tmJjlPdo-eUvyg6U
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 20-Aug-2019 at 08:45
Srbija premnogu investira vo patnata infrastruktura poslednive nekolku godini. Me raduva sto i vo idnina planiraat da gradat. Se nadevam deka i kaj nas kje pochne da se raboti i najavenite proekti da se realiziraat.

https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3306092/500-kilometara-novih-puteva-pravimo-u-2020-do-kraja-godine-pocinje-izgradnja-4-nova-auto-puta-pogledajte-mrezu-planiranih-puteva

Edited by Bakica - 20-Aug-2019 at 08:46
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 529
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 29-Aug-2019 at 10:03
Македонските граѓани купиле 85.000 електронски вињети за користење на бугарските патишта во периодот од 1 јануари до 13 август годинава. Бугарската министерка за регионален развој и урбанизам Петја Аврамова вчера од Скопје ги пофали возачите со македонски регистарски таблички дека се едни од најревносните плаќачи на надоместокот за патишта, од кои бугарската држава овие месеци инкасирала над 1 милиони евра.
__
– Ова ја става Северна Македонија на петто место меѓу странските возила во продажба на е – вињета. Претходат Романија, Турција, Германија и Грција – изјави министерката Аврамова.
__
За разлика од патарините на македонските автопати, висината на надоместокот за користење на патиштата во Бугарија е многу помал. Возачите преку Интернет за својот автомобил можат да си купат е – вињета со траење од еден викенд, една недела, еден месец, три месеци или една година. Електронската вињета за еден месец во Бугарија чини 940 денари и овозможува неограничено користење на целокупната патна мрежа во тој период.

https://www.instagram.com/p/B1eIBtOH4iH/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1599
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 29-Aug-2019 at 11:18
I jas pred dve godini kupiv vinjeta a avtopat ne vidov.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 30-Aug-2019 at 12:25
Косовариве сериозно газат со автопатиштата. Челопек-Гнилане
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=42.50817&lng=21.29133&zoom=13&time=2019-08-25&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 16-Sep-2019 at 21:20
Импресии од новиот автопат низ грделичка клисура по кој возев изминатиот викенд:

Прво мора да напоменам дека автопатот веќе е сериозно закрпен на неколку места. По целата траса има нерамнини а на места и поголеми вдлабнатини. Квалитетот по мене е полош од новиот автопат Скопје-Штип. Исто така добар дел од трасата е ограничен на 100-ка и со истата брзина делува малце интезивно бидејќи лентите се потесни а кривините мн поостри од оние на делницата ДемирКапија - Смоквица. Исто така има едно делче од 1-2 км кое е на ниво на автопатот ако така се нарекову, Тетово-Гостивар, односно има две возни ленти без трета за застанување.

Да не испадне дека има само негативни работи, морам да ги пофалам мостовите и тунелите кој се мн слични на оние на ДемирКапија-Смоквица, а обработката во Тунелите изгледа поквалитетно (времето ќе покаже). Исто така како и секаде во светот многу подобра вертикална и хоризонтална сигнализација одколку кај нас. Најмногу ми е криво што во србија, замислете знаат дека од внатрешната страна на заштитната ограда за живно има само трева итоа искосена по целата траса до белград без исклучок исто како и зеленилото на клучките.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 575859

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.