build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1281 Posted: 05-Jan-2021 at 02:37
Originally posted by user8642

Со мало задоцнување месецов, редовниот апдејт од Црна Гора, Бар-Болјаре



Гледам нешто не ми личи ова на автопат во полн профил. Вака некако многу тесно за 3+3 формација.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1282 Posted: 07-Jan-2021 at 12:44
Drone photos from the construction of Sofia Ring Road.











https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1283 Posted: 09-Jan-2021 at 18:06
Podgorica Autoput KADROVI DRON 04 januar

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1284 Posted: 15-Jan-2021 at 06:36
Незнам колку сте запознаени со политичката ситуација и внатрешното уредување во Босна, но тамо сеуште преовладува една политичка некултурна "навика" на пред се Бошњчките и Српските политичари, навика која остана од после војната и не се искорени до ден денес. А тоа е дека ги користат позициите и функциите све што може да премеруваат "на кантар" и да сметаат дека "се исплати" понекогаш, дека е поважно да се направи на другиот штета, отколку да се направи за себе добро.

Е сега да објаснам зашто овој пост почнува вака политички. Неколку години во Босна се води битка околу плановите за националната патна мрежа и како да се договорат автопатските траси, а тоа да биде од интерес на сите етнички заедници и ентитети. Босна од Југославија, па и од војната после, излезе без километар автопат (јер Тито све напраил и неможеме да окречиме, ама тоа е друг муабет), и на некој начин почнува од нула со развивање на мрежата. Па така некаков начелен план има, некаква изведба тече, ентитетите градат нешто по малку што е од директен моно-етнички интерес на секоја од заедниците (Сарајево-Зеница, БањаЛука-Добој, Мостар-Хрватска), нешто се поклапа со еропскиот коридор 5-Ц, некаква привидна нормалност има на површината. Далеку од сјајна е ситуацијата, но нешто се движи.

Она што не е нормално е следново. Страните неможеа до скоро никако да се договорат по кој приоритет би требало да се изведуваат новите меѓународни поврзувања со соседните држави, па така со оглед на тоа што граничните премини се федерална ингеренција, се користеа сите можни начини да му се саботираат проектите кои се од интерес на другиот. Тоа доведе до ситуација денес во Босна да има два новоизградени меѓународни моста и еден граничен премин што сеуште не се во употреба, а стојат со години изградени.

1. Првиот е мост Братољуб (помеѓу градовите Братунац и Љубовија) на истокот кој поврзува Срби со Срби, мостот е финансиран и изграден од Србија, ама нема премин зашто Бошњаците ја саботираа изградбата.
2. Мост Свилај кој е на северисток и поврзува Хрвати со Хрвати (посавски кантон, хрватска ексклава на ФБИХ) ама проектот за граничен премин е саботиран од Србите. Освен неколку километра автопат низ посавски кантон, понатаму не продолжува автопатот према Добој-Зеница-Сарајево зашто е саботиран од србите иако е дел од коридорот 5-Ц.
3. Трето доаѓа автопатот БањаЛука до Градишка кој завршува во слепо и сеуште нема мост према Хрватска и поврзување со автопат кај Градишка, ама затоа од Босанска страна има џилитка нов граничен премин кој Република Српска го изгради сакајќи ова да биде првото автопатско поврзување преку Сава, ама државата Хрватска ја саботираше изградбата на мостот и поврзувањето према автопат.
4. Тука може и да се наброи мост Пељешац, хрватски проект за континутитет и поврзување на ексклавата околу Дубровник, дипломатски жестоко оспоруван од Бошњаците, а Република Српска за чудо не покажа интерес да се замешува во овој спор, што мислам дека беше преломниот момент да почнат да се одмотува клопчето. Сепак Хрватска продолжи со изградбата неоформално поддржана и од ЕУ како преуслов за аспирациите за влез во Шенген зона.

И се ова траеше до пред некоја година кога се договорија пред се Хрватската и Српската страна да не си ги оспоруваат проектите, паралелно да ги одглават трите почнати проекти, мост Градишка, мост Свилај и мост Братољуб, србите не покажаа никаков интерес за оспорување на Пељешац како надворешно прашање, и на последниве локални избори дури и договор имаа за поддржка едни на други во местата кај што малцински имаа корист за освојување на локална власт.

Некако целава ситуација ми изгледа толку извештачено, сите со рацете во туѓите гаѓи и едни за други се држат за муда. На крај се изнајде некакво решение да се завршат проектите после долго време, но останува тоа некакво кисело расположение. Една страна да се решеше да повлече нога и прва да се откажеше од саботирањето на проектите, ќе доведеше друга страна после тоа да и биде "редот" за несаботирање и можеби све ќе беше готово уште пред десетина години. Ама не, мораше сите како магариња на мост да се заинатат и желбата на другиот да му се направи лошо преовладуваше долго време на разумот. Ако видите некои постари дебати на SSC за оние што следат, сум прочитал коментари од типот "Очемо им дамо...", "Нечемо им дамо...." и такви глупоштарии расправии што било "паметно" да се саботира а што да се дозволи, омразата како национален спорт.

Most Svilaj



Most Bratoljub



Most Gradiska



Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 06:39
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1285 Posted: 15-Jan-2021 at 20:06
Originally posted by user8642

Незнам колку сте запознаени со политичката ситуација и внатрешното уредување во Босна, но тамо сеуште преовладува една политичка некултурна "навика" на пред се Бошњчките и Српските политичари, навика која остана од после војната и не се искорени до ден денес. А тоа е дека ги користат позициите и функциите све што може да премеруваат "на кантар" и да сметаат дека "се исплати" понекогаш, дека е поважно да се направи на другиот штета, отколку да се направи за себе добро.

Е сега да објаснам зашто овој пост почнува вака политички. Неколку години во Босна се води битка околу плановите за националната патна мрежа и како да се договорат автопатските траси, а тоа да биде од интерес на сите етнички заедници и ентитети. Босна од Југославија, па и од војната после, излезе без километар автопат (јер Тито све напраил и неможеме да окречиме, ама тоа е друг муабет), и на некој начин почнува од нула со развивање на мрежата. Па така некаков начелен план има, некаква изведба тече, ентитетите градат нешто по малку што е од директен моно-етнички интерес на секоја од заедниците (Сарајево-Зеница, БањаЛука-Добој, Мостар-Хрватска), нешто се поклапа со еропскиот коридор 5-Ц, некаква привидна нормалност има на површината. Далеку од сјајна е ситуацијата, но нешто се движи.

Она што не е нормално е следново. Страните неможеа до скоро никако да се договорат по кој приоритет би требало да се изведуваат новите меѓународни поврзувања со соседните држави, па така со оглед на тоа што граничните премини се федерална ингеренција, се користеа сите можни начини да му се саботираат проектите кои се од интерес на другиот. Тоа доведе до ситуација денес во Босна да има два новоизградени меѓународни моста и еден граничен премин што сеуште не се во употреба, а стојат со години изградени.

1. Првиот е мост Братољуб (помеѓу градовите Братунац и Љубовија) на истокот кој поврзува Срби со Срби, мостот е финансиран и изграден од Србија, ама нема премин зашто Бошњаците ја саботираа изградбата.
2. Мост Свилај кој е на северисток и поврзува Хрвати со Хрвати (посавски кантон, хрватска ексклава на ФБИХ) ама проектот за граничен премин е саботиран од Србите. Освен неколку километра автопат низ посавски кантон, понатаму не продолжува автопатот према Добој-Зеница-Сарајево зашто е саботиран од србите иако е дел од коридорот 5-Ц.
3. Трето доаѓа автопатот БањаЛука до Градишка кој завршува во слепо и сеуште нема мост према Хрватска и поврзување со автопат кај Градишка, ама затоа од Босанска страна има џилитка нов граничен премин кој Република Српска го изгради сакајќи ова да биде првото автопатско поврзување преку Сава, ама државата Хрватска ја саботираше изградбата на мостот и поврзувањето према автопат.
4. Тука може и да се наброи мост Пељешац, хрватски проект за континутитет и поврзување на ексклавата околу Дубровник, дипломатски жестоко оспоруван од Бошњаците, а Република Српска за чудо не покажа интерес да се замешува во овој спор, што мислам дека беше преломниот момент да почнат да се одмотува клопчето. Сепак Хрватска продолжи со изградбата неоформално поддржана и од ЕУ како преуслов за аспирациите за влез во Шенген зона.

И се ова траеше до пред некоја година кога се договорија пред се Хрватската и Српската страна да не си ги оспоруваат проектите, паралелно да ги одглават трите почнати проекти, мост Градишка, мост Свилај и мост Братољуб, србите не покажаа никаков интерес за оспорување на Пељешац како надворешно прашање, и на последниве локални избори дури и договор имаа за поддржка едни на други во местата кај што малцински имаа корист за освојување на локална власт.

Некако целава ситуација ми изгледа толку извештачено, сите со рацете во туѓите гаѓи и едни за други се држат за муда. На крај се изнајде некакво решение да се завршат проектите после долго време, но останува тоа некакво кисело расположение. Една страна да се решеше да повлече нога и прва да се откажеше од саботирањето на проектите, ќе доведеше друга страна после тоа да и биде "редот" за несаботирање и можеби све ќе беше готово уште пред десетина години. Ама не, мораше сите како магариња на мост да се заинатат и желбата на другиот да му се направи лошо преовладуваше долго време на разумот. Ако видите некои постари дебати на SSC за оние што следат, сум прочитал коментари од типот "Очемо им дамо...", "Нечемо им дамо...." и такви глупоштарии расправии што било "паметно" да се саботира а што да се дозволи, омразата како национален спорт.

Ее и после причај ми за народ кој нема или не контролира национална држава.. Бошњаците иако се можеби најскромните, пријателски настроени и најмирни народи на Балканот, сепак си имаат проблеми многу поголеми од нашите. Првиот автопат им го изгради Гранит дури во 21 век, што е жално. Пријател има работено на тој проект, убав народ и земја, но си патат од човековата глупост, тоа е.
Се сеќавам, при влез од Хрватска во Р. Српска, граничарот ме прашуваше дали имам МК налепница на колата, чудно, но било демек задолжително и за среќа имав, па поминав лесно, па сега си велам камо тука таков закон кајшто секоја втора табличка е пречкртана и модификувана за да може лесно да се помине одморот во Грција...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1286 Posted: 15-Jan-2021 at 23:49
Проблемот е повторно сличен како во Македонија, која за среќа или не, сеуште е унитарна држава, Босна не е унитарна. Бошњаците иако само 51 - 52% се обидуваат Босна да ја прикажат како нивна национална држава, што е едната страна на проблемите. Еднакво се криви како и другите страни што не се политички прагматични и што не им е функционална државата. Па бошњаците се тие кои прават грубо кршење на Дејтонскиот договор, кој каков таков сепак е во сила, и им бирата на Хрватсите нивни претставник со груго кршење на правилата и планирано галасање за хрватски претставник во претседателството, така да да ги надгласаат хрватите. Жељко Комшиќ иако е хрват не е одбран од Хрватите него е гласан од Бошњаци, што е уште една форма на злоупотреба на институциите. Вистинскиот нивни лидер е Драган Човиќ. Така да, еднакво се криви какоиСрбите за упропастување на функционалсноста на Босна. Ако би морал да бирам страна, Хвртаската страна во Босна е сосема пристојна, и највеќе во право кога станува збор за внатрешното уредување.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1287 Posted: 25-Jan-2021 at 02:06
Бар-Бољаре, редовен апдејт.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1288 Posted: 25-Jan-2021 at 06:52
Од видеово се забележува дека во правец Подгорица према Бољаре константно ќе биде сериозна нагорнина.
Камиони и коли со послаби мотори ќе се мачат за во тој правец.
Ама затоа према Подгорица и во лер ќе може да се вози   

Edited by FiLo - 25-Jan-2021 at 06:53
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1289 Posted: 04-Feb-2021 at 01:34
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1290 Posted: 21-Feb-2021 at 23:09
Редовен апдејт од Бар-Болјаре...
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1347
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1291 Posted: 17-Mar-2021 at 23:47
Sofia Ring Road

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1292 Posted: 21-Mar-2021 at 18:34
Му се гледа крајот! Штета што досега не е почната постапка за наредна делница што би се крадела. Има некое придвижување на работите околу Подгоричката обиколница, ама тоа сепак не е пробивање автопат какошто е оваа "приоритетна делница". Само напред!



Edited by user8642 - 21-Mar-2021 at 18:35
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1293 Posted: 21-Mar-2021 at 20:31
Po se izgleda 2020 ke bide gotov , ako ne se zalam i nesto porano ... Definitivno crnogorcite ke ima so sto da se pofalat , nemaa nikakov avtopat i sega naednas lup prejako inzinersko cudo za nasite prostori ,Sepak za drzava kako Crno gora ova e pregolem i skap zalak ,ali so tek na vreme ke gi povratat finansiite so patarina turisticka drzava se. Kako i da e eekoa cest vredi proektot za site pari
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1294 Posted: 21-Mar-2021 at 20:55
Патарината, особена таа од туристи, е најмалиот и најповршен придонес кој го има една држава од оваков автопат. Ова е излез на Србија на море на најблиското пристаниште кое може да го добијат, пред се кон држава која е етнички и културолошки блиска, и од друга страна е првиот автопатски излез на Црна Гора према Европа. Така да и да не наплаќаат патарина, се исплати автопатот и во економска и во геостратешка смисла.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1295 Posted: 22-Mar-2021 at 01:06
Мост Пељешац, Хрватска. Повеќе политички проект отколку инфраструктурен, за да се заобиколи Неумскиот залив и да се обезбеди континуитет на Хрватска.

Како и за многу други работи, така и овој пат ЕУ излезе контрадикторна во сопствените политики, па од една страна на Хрватска и го постави континуитетот и поврзувањето на ексклавата како предуслов за влез во Шенген Зона, од друга страна и рекоа на Хрвтаска дека со ЕУ фондови не се финансираат политички мотивирани проекти, туку само оние од суштинска потреба, и дека долгорочната визија на ЕУ е цел Балкан потполно интегриран во ЕУ и дека потреба од ваков мост нема, зашто нели некогаш сите ќе бидеме Шенген. Затоа заради внатре-ЕУ контрадикторноста Хрватска реши да си побара партнери во Кина за проектот.

Сега е во напредна фаза, третина од сегментите се веќе поставени на лице место. Моментално сеуште стигаат од Кина на бродови префабрикуваните сегменти и се очекува во наредниов период да се поставуваат и следните сегменти, како и сајлите со доградбата на столбовите кои имаат носечка улога за оние сегменти кои се наоѓаат на средина на распоните.

    
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1296 Posted: 22-Mar-2021 at 11:34
Crna gora 2018 godina imala 2.1 milion turisti i prihod od poveke od milijarda evra , zborot mi e deka za turisticka drzava vakov mega proekt e za vek i vekovi i deka so samoto naplakanje na patarina niz godinite toa ke si se isplati ...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1297 Posted: 22-Mar-2021 at 17:35
Добро, не дека сите тие туристи ќе се решат да го користат автопатот Ќе има користи не дека не, ама задолженоста им рипна многу во години кога туристичката сезона им е преполовена, а држава која како што кажуваш живее од туризам, тоа се почувствува премногу.

Реално мостот Пељашац е потребен, не само за Шенген, туку општо, реално мачење е чекањето на граници (вкупно 4), а Босна како и нас ќе влезе во ЕУ кога врбата ќе роди грозје
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #1298 Posted: 22-Mar-2021 at 19:16
А можда ни тогаш
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1299 Posted: 22-Mar-2021 at 21:35
Da definitivno , ne site ke go koristat toa e fakt , mnoguima od evropskite turisti odat so avion , no nasite pecalbari pa i site ovde vo regionot odime so kola zar ne , a toa gledano za 10-15 godini nema da bide vo nieden slucaj mal broj na vozila koj sto pominale i platile patarina , zboruvam za dolgorocno naplata od patarina ke si se isplati ... No mislam deka za zemja kako Crna gora ova e pregolem i preskap zalak , proektot cini mnogu pari za drzava od pola milion ziteli , a kako ke go opravdaat ke pokaze idninata i vremeto ) )

Edited by WolfLeader - 22-Mar-2021 at 21:36
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1347
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1300 Posted: 24-Apr-2021 at 15:49
Напредъкът от строежа на АМ,,Хемус,, Лот1 от П.В.Боаза до П.В.Дерманци

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.