Електрични локомотиви |
Post Reply | Page <1 678910 15> |
Author | ||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #141 Posted: 19-Feb-2012 at 23:44 | |
Можеби со надвор од темава, ама сметам дека навистина е лудост зошто не може да потпишеме договор со Србија, Косово и Грција за давање на дозвола за македонските локомотиви да сообраќаат на нивна територија и обратно. Ем ќе ни заживее барем во бои железничкиот сообраќај, во даден момент ќе може да се анулира недостигот на локомотиви, а и ќе се намали времето на патување во сообраќајот, особено кај патничкиот. Не гледам логика од Скопје до Солун, Приштина па и Ниш да се менуваат локомотиви на растојание од 200 или помалку километри. Треба да се огледаме на позитивни случаи од регионот, како што се Србија и Црна Гора.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #142 Posted: 12-Mar-2012 at 02:18 | |
442-001 на главната станица во Скопје 461-00? кај железара, која пред некој ден ја постираше Андреј во една од неговите репортажи |
||
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #143 Posted: 04-May-2012 at 20:30 | |
Vo negotino
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #144 Posted: 31-May-2012 at 22:37 | |
Дали некој знае да каже, како се задоволни во МЖ од модернизираните 462-ки? Како се покажаа овие локомотиви?
|
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #145 Posted: 06-Jun-2012 at 00:55 | |
Со еден збор ОДЛИЧНИ !!! |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #146 Posted: 26-Jul-2012 at 11:21 | |
Локомотивата 461-118 настрада во директен судир на два товарни воза
помеѓу станиците Илинден и Трубарево Отпремна, во декември 1978 година.
Другата настрадана локомотива беше српската 461-115, која беше потоа поправена.
Деловите и погонските склопови од локомотивата 461-118
беа употребени за поправка на локомотивата 461-119,
која се запали при влез во станица Куманово во 1980 година, со собирен товарен воз
кој бил преоптоварен за таа пружна делница (Романовци - Куманово).
Значи локомотивата 461-119 сега работи со погонските склопови од локомотивата 461-118.
Што се случи со кошот од локомотивата 461-118 не ми е познато.
Во локомотивската работилница на МИН - Ниш,
јас лично ја примив поправената локомотива 461-119,
со деловите и склоповите од локомотивата 461-118.
Тогаш извршените проби покажаа дека локомотивата 461-119 е одлично поправена.
Така во кошот на локомотивата 461-119 и ден денес 30 години работи погонот на 461-118. Edited by MAPJAH - 26-Jul-2012 at 11:26 |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #147 Posted: 14-Sep-2012 at 00:06 | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #148 Posted: 05-Oct-2012 at 23:35 | |
Владее тотална збрка околу бројот на електрични локомотиви што ќе се обновуваат како дел од активностите што ќе се спроведуваат со финансиите обезбедени од 50-милионскиот кредит од ЕБОР. Имено првично беше најавено и долго време потоа беше спомнувана бројка од три локомотиви. При потпишувањето на договорот за заемот пред некој ден, се истапи со бројка од 5-6 локомотиви. Денеска на емисијата „Пресинг“ на Алфа ТВ гостин беше директорот на МЖ-Т, а тој спомна обнова на десет електрични локомотиви... Може ли некој да фрли повеќе светло врз целава работа? Edited by Cloverstack - 06-Oct-2012 at 03:45 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #149 Posted: 06-Oct-2012 at 16:00 | |
Tomo или Zookisk можеби знаат подетални инсајдерски информации? Би сакал да бидат 10 електрични локомотиви, но всушност дали ќе имаме и толку за реконструкција, во последниве 10 години имаме реконструирани 5. |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #150 Posted: 07-Oct-2012 at 20:42 | |
Томо ќе даде најдобар одговор на ова прашање но според мене реконструкција и освежување може да добијат: 441-028 441-108 441-109 442-001 442-003 441-755 (настрада во судар со камион пред некој месец) |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #151 Posted: 09-Oct-2012 at 01:50 | |
442-001 и 442-003 ? Тие се меѓу петте најнови и најсовремени локомотиви кои ги имаме, односно веќе беа темелно модернизирани пред десетина години. Нели би било пологично да се модернизираат оние постарите? Можеби и на овие две им треба ремонт, но во однос на потемелно модернизирање сум скептик. Барем јас така го разбирам заемов, дека е за вградување на нови посовремени системи во локомотивите. Во стил на тоа што се направи со старите локомотиви кои преминаа во сериите 442 и 462. Ја спомна и 441-109 Последен пат што ја имаме регистрирано е пред една година, како лежи пропадната и канибализирана: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=680&PID=114698#114698 Ептен би ме радувало доколку и таа биде обновена. Тоа би значело дека не правиме само модернизација на постојниот возен парк, туку и негово проширување со враќање во живот на отпишани локомотиви. Може ли малку подетално во каква состојба е оваа локомотива? 441-108 ми се чини дека ја немам видено подолго време. Жива здрава ли е? |
||
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #152 Posted: 09-Oct-2012 at 09:03 | |
Moja PRETPOSTAVKA e, na remont da odat lokomotivite od serijata 461.
Potocno 461-119, 461-120 i 461-121. Ova se ostanatite lokomotivi od serijata 461 so klasicen birac na napon, koi po nivna tiristorizacija bi se vratile kako 462. Lokomotivite od serijata 461, po mene, se dosta amortizirani i cesto vo tekot na nivnata eksploatacija javuvaat preodni defekti. Od "malite" 441 MOZNO e na tiristorizacija da odat 441-028, 441-108 ili 441-109. 441-755,lokomotivata koja ucestvuvase vo nesrekata, vo koja za zal zagina vozacot na kamionot i za golema sreka masinskoto osobje ostana nepovredeno, se ocekuva nabrzo povtorno da bide pustena vo soobrakaj. Vo nesrekata stradase samo limarijata, dodeka vlecnata oprema ne e ostetena, taka da povtorno ke gi ima vlecnite karakterisiki koi i predhodno bea dobri. Na 442-001,002 i 003 ne im treba modernizacija , tuku samo dobar remont, odnosno popravka na otpornicite za kocenje i stavanje na uredot za avtomatsko vozenje vo funkcija. |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 753 |
Quote Reply #153 Posted: 09-Oct-2012 at 10:20 | |
Tomo, dali mozes da go poobjasnis ovoj ured? Negova namena, kako funkcionira, koga se upotrebuva i slicno?
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #154 Posted: 09-Oct-2012 at 14:13 | |
Благодариме на деталниот одговор Томо 441-506... |
||
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #155 Posted: 09-Oct-2012 at 16:28 | |
Se raboti za kompjutersko upravuvanje, kontrola na zadadena brzina na lokomotiva/voz. Na tiristoriziranite 442/462, pokraj manipulatorot za zadavenje na napon (kaj ovie lokomotivi struja) postoi i eden dzoistik so koj vizuelno na brzinomerot i monitorot i elektronski vo kompjuterot se zadava sakanata brzina so koja bi trebalo da se dvizi vozot. Npr po zadavanje na brzina od 80 kmh i nejzinoto postignuvanje so lokomotivata, avtomatski se namaluva vlecnata sila na lok do momentot dodeka brzinata ne pocne da pagja do nekoi 77 kmh. Potoa povtorno se vklucuva ili zasiluva vlecata (avtomatski) do sakanata zadadena brzina (80 kmh). Ova vazi koga lokomotivata e vo vleca na ramnina ili nagornina. Koga se spusta na nadolnina, vistinskata brzina (onaa na lok/voz) dostignuva do 83 kmh po sto stapuva vo funkcija uredot za avtomatsko kocenje, koj ja spusta brzinata na okolu 77 kmh po sto se isklucuva avtomatskoto kocenje. Vo rezim na el.kocenje vlecnite motori se odnesuvaat kako generatori i sozdadenata struja ja prakjaat vo otpornicite za kocenje, koi elektricnata energija ja pretvoraat vo toplinska i so pomos na prinudno ladenje (ventilatori)ja prakjaat vo atmosfera. Elektricnoto kocenje ne se preporacuva kaj teski vozovi koi se dvizat nadolu, zosto doagja do pregrevanje na otpornicite i so samoto toa neefikasnost vo kocenjeto. Vo ovoj slucaj obvrzno e koristenje na pnevmatski kocnici ili kombinacija na pnevmatsko i elektricno kocenje. Toa e sto se odnesuva do avtomatskoto vozenje. Koga toa e iskluceno, masinovozacot mora sam da ja regulira i odrzuva brzinata i ne e vo moznost da ja koristi el.kocnica. |
||
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #156 Posted: 09-Oct-2012 at 16:30 | |
[/QUOTE]Благодариме на деталниот одговор Томо 441-506...[/QUOTE]
Povelete i drugpat g-dine Zokisk! |
||
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #157 Posted: 09-Oct-2012 at 19:28 | |
...Mon...gornoto objasnuvanje moze da se sporedi i so modelite. So analogno upravuvanje ti zgolemuvas napon na uspon ili namaluvas vo pad.
So digitalno, vozovite se dvizat so edna (zadadena) brzina bez ogled na toa dali odat po ramnina uspon ili pad. Principot e vo sustina ist... |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 753 |
Quote Reply #158 Posted: 09-Oct-2012 at 23:22 | |
Blagodaram Tomo, odlicno objasnuvanje za nesto koe veruvam ce bide novina za mnogumina koi go citaat ovoj del od forumov.
I dadeniot primer analogno - digitalno upravuvanje na modeli e odlicen.
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #159 Posted: 10-Oct-2012 at 13:48 | |
Eve kako odprilika izgleda upravuvacnicata so kratki objasnuvanja
Edited by tomo441 - 10-Oct-2012 at 14:00 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #160 Posted: 10-Oct-2012 at 22:24 | |
Какви се' информации може да се добијат на мултифункционалниот дисплеј? |
||
Post Reply | Page <1 678910 15> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |