build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 15>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 01-May-2013 at 12:25
tomo441,

реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба?

И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441?
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 07-May-2013 at 20:56
Originally posted by MIKI1

tomo441,реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба?И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441?



Za 462 znam deka se pojaki od 461... za poedinosti...vo nekoj nareden post
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 07-May-2013 at 21:42
тоа се 7000 коњски сили,тоа е многу голема моќност,ама вероватно на нагорнини би имале проблем со тракцијата при поголеми товари.

на друг форум сум разговарал со машиновоѓа кој вози за BNSF во САД,и објаснува дека за иста моќност(нивните локомотиви се по окоолу 4400 КС) кај некои се јавува проклизување ,а кај некои помалку или воопшто не,додека оние со два мотора кои заедно имаат 6600 Кс многу често се јавувало и кинење на квачилата од преголема снага и голем терет зад нив
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 23-May-2013 at 19:47
Во нишката за дизел локомотиви се е убаво средено за сите серии и подсерии кои МЖ ги има / имала и со години на производство. Дали некој може и за електричните локомотиви ова да го среди, од која година се локомотивите, кои се во употреба и сл.?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 05-Jun-2013 at 09:19
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 05-Jun-2013 at 09:23
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 05-Jun-2013 at 09:24
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 20-Jun-2013 at 12:23
Najprvo se izvinuvam za latinicata pisuvam od mob a mi ja snemalo kirilicata

Sea da prasam dali nekoj znae civa e taa kompozicija (mislam deka e el lokomotiva i povekje vagoni) koja momentalno e na zel.stanica skopje (glavna) imase bela boja
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 20-Jun-2013 at 17:09
Balkan Express, специјална композиција на Турските железници, колку што разбрав, се состои од 10-тина вагони и превезува студенти од Турција на запознавање на Балканскиот полуостров. Деновиве ќе биде во Скопје. Кој сака може да оди да ја види.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 20-Jun-2013 at 23:02
Сигурно има над 8 вагони ,кога ја видов бев во автобус и поради што беше зелено светлото на семафорот не успеав да ја сликнам ,но ми изгледаше премногу модерно за да е наше затоа и пишав.
Инаку интересно ,доколку имам време ќе поминам да ја видам а воедно да направам и некоја слика.
Фала за информациите во секој случај.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 20-Sep-2013 at 11:34
ШТО БИДНА СО ПОПРАВКАТА НА ЛОКОМОТИВАТА 441-109?

ТАА ЛОКОМОТИВА МИ БЕШЕ ПРВО ИСКУСТВО ВО 1979 ГОДИНА.

ТУКА БИ САКАЛ ДА ДАДАМ КОМЕНТАР ОКОЛУ ТИРИСТОРИЗАЦИЈАТА НА ЛОКОМОТИВИТЕ.

ИМА ЕДЕН МОМЕНТ КОЈ ОВДЕ НЕ Е ТРЕТИРАН,
А ТОА Е ФАКТОРОТ КОСИНУС ФИ!
ТОЈ ФАКТОР ОПРЕДЕЛУВА КОЛКУ Е ЕФИКАСНО КОРИСТЕЊЕТО
НА ЕЛЕКТРИЧНАТА ЕНЕРГИЈА ВО ЛОКОМОТИВАТА ВО ДАДЕНИОВ СЛУЧАЈ.
ИМЕНО ТОЈ ПОКАЖУВА КОЛКАВ ДЕЛ ОД ЕЛЕКТРИЧНАТА ЕНЕРГИЈА
СЕ КОРИСТИ ЗА ПОЛЕЗНА РАБОТА НА ЛОКОМОТИВАТА.

ЗА ЖАЛ КАЈ ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ ЛОКОМОТИВИ ТОЈ ФАКТОР
Е ДВОЈНО ПОЛОШ ОДОШТО КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СО ДИОДИ
И БИРАЧ НА НАПОНОТ КАЈ ГЛАВНИОТ ТРАНСФОРМАТОР.
ТОА ЗНАЧИ ДЕКА ДВОЈНО ПОВЕЌЕ СЕ ТРОШИ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА ЗА ИСТА РАБОТА.
ОД ТИЕ ПРИЧИНИ ТРЕБА МНОГУ ВНИМАТЕЛНО ДА СЕ ИЗБЕРЕ ШТО ЌЕ СЕ ТИРИСТОРИЗИРА.
ВО ДАДЕНИОВ СЛУЧАЈ КАЈ ВЕЌЕ ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ МЖ ЛОКОМОТИВИ
ОД СЕРИЈА 441 ВО СЕРИЈА 442 И ОД СЕРИЈА 461 ВО СЕРИЈА 462,
НАПРАВЕНА Е ГОЛЕМА ГРЕШКА СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН.

ЈАС БИ СЕ СЛОЖИЛ САМО СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ПОМОШНИОТ ПОГОН ВО ЛОКОМОТИВИТЕ,
СО ШТО СЕ ПОДОБРУВА РАБОТАТА И НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН,
КОЈ БИ ОСТАНАЛ НЕПРОМЕНЕТ СО ДИОДИ И БИРАЧ НА НАПОНОТ КАЈ ГЛАВНИОТ ТРАНСФОРМАТОР.

ДА РЕЗИМИРАМ.
СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН
НЕ СЕ ДОБИВААТ ПОДОБРИ ВЛЕЧНИ КАРАКТЕРИСТИКИ НА ЛОКОМОТИВАТА,
А СЕ ТРОШИ ДВОЈНО ПОВЕЌЕ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА.

ЗА ОВА МОРА ДА СЕ ВОДИ СМЕТКА ПРИ РЕКОНСТРУКЦИЈАТА,
БИДЕЈЌИ ЦЕЛТА НЕ Е ПОСТИГНАТА АКО СЕ ТРОШИ ПОВЕЌЕ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА,
А СО ТОА ИНВЕСТИЦИЈАТА НИКОГАШ НЕМА ДА СЕ ОПРАВДА.

БЛАГОДАРАМ ЗА ВНИМАНИЕТО.

ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 20-Sep-2013 at 14:58
јас сум ел.инженер и баш никако не сваќам каква врска има cosф со тиристорите.тиристорите во принцип се дупли диоди со помошна управувачка страна,и незнам како би го смениле овој параметар.Ако COSФ е лош,значи нешто влечи реактивна енергија,и тука треба да се бара чарето,а не кај тиристорите.

искрено на мојот смер го немав предметот `електрична влеча` но не верувам дека е проблемот до тирисорите.можеби лошо избрано решение,лошо направени пресметки за управувачкото коло на тиристорот,ама принципиелно тие се подобра варијанта

Edited by gjoko - 20-Sep-2013 at 14:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 20-Sep-2013 at 15:39
Не знам зошто не е реконструирана се` уште 441-109, ама сепак според моето скромно мислење електричните локомотиви и електромоторните гарнитури ќе мора да ги рехабилитираме надвор од Македонија. Она што го знам како новина од МЖ е дека е реконструирана уште една дизел маневарка, а деновиве беше распишан и тендер за избор на компанија што ќе го имплементира системот за електронско издавање на билети на станиците.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 23-Sep-2013 at 08:13
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php%3F/topic/4791-uporedni-dijagrami-cosfi-diodne-i-tiristorizovane-lokomotive/&q=diodne+lokomotive&sa=X&ei=J6g8UtqFDsHG4gSgx4C4Cw&ved=0CB4QFjAE
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 23-Sep-2013 at 10:09
Postaveniot link ne raboti, pa otidov direkt na zeljeznice.net, no i tamu postavenite dijagrami nemozev da gi otvoram.
Sepak, gi procitav diskusiite i Marjan e vo pravo. Ona sto mi padna za oko, a sto mnogu cesto se prasuvav vo sto e problemot e reaktivnata struja(po mene,laicki,povlecena i ne celosno iskoristena struja) koja pominuva niz glavnata prigusnica (se odnesuva na tiristorkite) e vsusnost predizvikuvac na mnogu cest defekt kaj ovie lokomotivi, a toa e "GLAVNA PRIGUSNICA PREGREANA"
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 02-Oct-2013 at 12:58
Originally posted by MIKI1


Не сум познавач на нивната механика и електрика, (не сум ни машинец ни електричар...) но критиките се во стилот: проблеми со електро-моторите при висока ампеража, преголема јачина на електро-моторите во однос на масата од локомотивите (што значи, мала фрикција на тркала на шините, а јаки/неискористени мотори...), изразено абење на шините, кое е посочено кај 461, поради 6-те осовини и сл...Да, тие се модели кои се произведуваат од доцни ‘60-ти, а сеуште се користат и од швеѓаните, кои ги имаат конструирано, а се користат и во Австрија, Романија, Бугарија, бившите ЈУ-републики, изнајмени се од Турција, така да не би било логично дека се толку лоши. Има и некоја „теорија„ дека бившата ЈУ, заедно со Романија, како соработник, ги има превземено како прототипови од Шведска, , без сите потребни проби и испитувања за локомитивите.


СЕ НАДЕВАМ ДЕКА МОЈОТ КОМЕНТАР НА ОВОЈ ТЕКСТ НЕМА ДА БИДЕ ЗАДОЦНЕТ.
СЕ ШТО Е НАВЕДЕНО ВО ТЕКСТОТ Е АПСОЛУТНО ТОЧНО !!!

ПРИ ИЗБОРОТ НА НОВИТЕ ЛОКОМОТИВИ ВО ШЕЕСЕТИТЕ ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК
МНОГУ БИТЕН КРИТЕРИУМ БИЛО ДАЛИ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ
ЌЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗРАБОТУВААТ ВО ФАБРИКИТЕ НА ТОГАШНА ЈУГОСЛАВИЈА.

ИМАВ АНАЛИЗИРАНО ИСПИТНИ ВОЗЕЊА СО ШВЕЃАНКИТЕ 441 И СЛИЧНА ФРАНЦУСКА
ЛОКОМОТИВА, КАДЕ ШТО ФРАНЦУСКАТА ЛОКОМОТИВА ПОКАЖАЛА ПОДОБРИ РЕЗУЛТАТИ.
АРНО АМА ФРАНЦУЗИТЕ НЕ СЕ СОГЛАСУВАЛЕ ТАА ДА СЕ ПРОИЗВЕДУВА
ВО ПОРАНЕШНА ЈУГОСЛАВИЈА, ПА ПОРАДИ СОГЛАСНОСТА НА ШВЕЃАНИТЕ,
УСВОЕНА Е ЛОКОМОТИВАТА СЕРИЈА 441.

НЕДОСТАТОЦИТЕ КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ 441 И 461 НИ ДО ДЕН ДЕНЕШЕН НЕ СЕ РЕШЕНИ.
НАРОДОТ ВЕЛИ - МНОГУ БАБИ, КИЛАВО ДЕТЕ.

ДУРИ СО ТИРИСТОРСКАТА ЛОКОМОТИВА РОДЕНА ВО ПОЧЕТОКОТ НА ОСУМДЕСЕТИТЕ
ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК СЕ НАПРАВИ ПРВИОТ ИСЧЕКОР ВО ПОЗРЕЛО РЕШЕНИЕ.
ВО ИНВЕСТИРАЊЕТО ЗА РАЗВОЈ НА ТАА ЛОКОМОТИВА, ТОГАШ СЕРИЈА 442,
ПАРТИЦИПИРАШЕ И МАКЕДОНСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА, КАКО ЖТП СКОПЈЕ.
ТАА ЛОКОМОТИВА Е СО ТИРИСТОРСКА РЕГУЛАЦИЈА НА НАПОНОТ И СТРУЈАТА
НА ВЛЕЧНИТЕ МОТОРИ КОИ СЕ ЗА ЕДНОНАСОЧНА БРАНОВИТА СТРУЈА
СО НЕЗАВИСНА ВОЗБУДА.
ТОА НЕ Е СЛУЧАЈНО ТАКА, БИДЕЈЌИ ТАКА СЕ ЗГОЛЕМУВА ФАКТОРОТ КОСИНУСФИ.

ЕДНОНАСОЧНИТЕ МОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА ЗА ЖАЛ ГО НАМАЛУВААТ КОСИНУСФИ,
ПОРАДИ ГОЛЕМАТА БРАНОВИДНОСТ НА СТРУЈАТА ОД ДИОДИТЕ И ТИРИСТОРИТЕ.

ОВА НЕКА БИДЕ РЕЗИМЕТО НА МОЈОТ КОМЕНТАР ЗА ЛОШИОТ КОСИНУСФИ
КАЈ ДИОДНИТЕ И ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ ЛОКОМОТИВИ СО ЕДНОНАСОЧНИ МОТОРИ
СО РЕДНА ВОЗБУДА КОИ ГИ ИМА КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441, 461, 442 И 462.
ЗНАЧИ ВЛЕЧНИТЕ ЕЛЕКТРОМОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА СЕ ПРИЧИНАТА ЗА ЛОШИОТ
КОСИНУСФИ КАЈ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ,
ПА ЗАТОА ДОАЃА ДО ПОЈАВАТА НА ДЕФЕКТОТ ПРЕГРЕАНА ГЛАВНА ПРИГУШНИЦА
КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 442 И 462,
КАЈ КОИ ШТО ГЛАВНАТА ПРИГУШНИЦА НЕ Е ПРОМЕНЕТА И Е ОСТАНАТА ИСТАТА
КАКО КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441 И 461.

ПАРЦИЈАЛНОТО РЕШАВАЊЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ РАЃА НОВИ ПРОБЛЕМИ !!!

ЗАТОА МИЛИ МОИ ВОЗОЉУБИТЕЛИ, БЕЗ РАЗЛИКА ШТО НЕ СТЕ ЕЛЕКТРОИНЖЕНЕРИ,
ПРИМЕТЕ ГО МОЈОВ КОМЕНТАР КАКО ВОДИЛКА ВО ПОНАТАМОШНИОТ ИЗБОР
НА НОВИ ЛОКОМОТИВИ ИЛИ РЕКОНСТРУКЦИЈА И МОДЕРНИЗАЦИЈА НА ПОСТОЕЧКИТЕ.

ИСКУСТВОТО НА СОПСТВЕНА КОЖА Е МНОГУ БОЛНО,
ЗАТОА ТРЕБА ДА УЧИМЕ ОД ИСКУСТВАТА НА ДРУГИТЕ.
НИЕ СМЕ МНОГУ МАЛА ДРЖАВА ЗА ДА ПРАВИМЕ ГОЛЕМИ ЕКСПЕРИМЕНТИ.
ТОА МОЖАТ ДА ГО ПРАВАТ ГОЛЕМИТЕ ДРЖАВИ.

ИМА ЕДНА АНГЛИСКА ИЗРЕКА КОЈА ГЛАСИ -
НЕ СУМ БОГАТ ЗА ДА КУПУВАМ ЕВТИНИ РАБОТИ !!!

СО КРПЕЊЕ НА ЛОШИТЕ ЧЕВЛИ ИСТИТЕ НЕМА ДА СТАНАТ УДОБНИ !!!
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 02-Oct-2013 at 15:51
Neznam kako e kaj novite lokomotivi,no trend kaj novite elektromotorni pogoni e ednonasočnite motori ds se zamenuvaat so naizmenični so regulacija na frekfencijata
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 31-Oct-2013 at 22:29
Дали некој знае зашто 462 001 и 002 стојат на Трубарево заедно со уште една локомотива од 441 ххх тип? Ги видов пред некој ден паркирани еден позади друг.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 01-Nov-2013 at 13:42
Originally posted by daci92

Дали некој знае зашто 462 001 и 002 стојат на Трубарево заедно со уште една локомотива од 441 ххх тип? Ги видов пред некој ден паркирани еден позади друг.



Моментално биле слободни...чекале воз...инаку редовно се во сообраќај...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 03-Mar-2014 at 11:05
441-109 и 442-003 во завршна фаза на генерална поправка...













Edited by zookisk - 03-Mar-2014 at 11:06
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.