build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Електрични локомотиви
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1850
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 03-Mar-2014 at 11:24
Браво
Има нешто менувано освен надворешниот изглед?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 03-Mar-2014 at 13:23
Originally posted by daci92

Браво Има нешто менувано освен надворешниот изглед?


Mislam deka ubavo stoi napisani GENERALNA
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1850
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 03-Mar-2014 at 14:24
Обединета знам дека е напишано ,но ако добро мислам зоокиск работи таму па ме интересира што е сменето.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3389
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 03-Mar-2014 at 16:54
И Владимир на неколку од фотките како помош во финалниот дел од дизајнот на локомотивата ! Штета што не е на форумов повеќе, ќе можеше и лични впечатоци да пренесе
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 03-Mar-2014 at 17:32
Од Владимир имам дозвола да ги препостирам сликите што ги вади на еден друг форум за железници.разговара и го сваќам,му сметаат некои работи кои и мене повремено ме вадат од такт,но ....
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 04-Mar-2014 at 09:13
Originally posted by daci92

Обединета знам дека е напишано ,но ако добро мислам зоокиск работи таму па ме интересира што е сменето.



Ќе постираме и слики од внатрешниот дел во кабините и во делот кај моторите...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1850
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 04-Mar-2014 at 12:08
Епа одлично со душа чекам
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 04-Mar-2014 at 12:33
Originally posted by MAPJAH

Originally posted by MIKI1


Не сум познавач на нивната механика и електрика, (не сум ни машинец ни електричар...) но критиките се во стилот: проблеми со електро-моторите при висока ампеража, преголема јачина на електро-моторите во однос на масата од локомотивите (што значи, мала фрикција на тркала на шините, а јаки/неискористени мотори...), изразено абење на шините, кое е посочено кај 461, поради 6-те осовини и сл...Да, тие се модели кои се произведуваат од доцни ‘60-ти, а сеуште се користат и од швеѓаните, кои ги имаат конструирано, а се користат и во Австрија, Романија, Бугарија, бившите ЈУ-републики, изнајмени се од Турција, така да не би било логично дека се толку лоши. Има и некоја „теорија„ дека бившата ЈУ, заедно со Романија, како соработник, ги има превземено како прототипови од Шведска, , без сите потребни проби и испитувања за локомитивите.


СЕ НАДЕВАМ ДЕКА МОЈОТ КОМЕНТАР НА ОВОЈ ТЕКСТ НЕМА ДА БИДЕ ЗАДОЦНЕТ.
СЕ ШТО Е НАВЕДЕНО ВО ТЕКСТОТ Е АПСОЛУТНО ТОЧНО !!!

ПРИ ИЗБОРОТ НА НОВИТЕ ЛОКОМОТИВИ ВО ШЕЕСЕТИТЕ ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК
МНОГУ БИТЕН КРИТЕРИУМ БИЛО ДАЛИ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ
ЌЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗРАБОТУВААТ ВО ФАБРИКИТЕ НА ТОГАШНА ЈУГОСЛАВИЈА.

ИМАВ АНАЛИЗИРАНО ИСПИТНИ ВОЗЕЊА СО ШВЕЃАНКИТЕ 441 И СЛИЧНА ФРАНЦУСКА
ЛОКОМОТИВА, КАДЕ ШТО ФРАНЦУСКАТА ЛОКОМОТИВА ПОКАЖАЛА ПОДОБРИ РЕЗУЛТАТИ.
АРНО АМА ФРАНЦУЗИТЕ НЕ СЕ СОГЛАСУВАЛЕ ТАА ДА СЕ ПРОИЗВЕДУВА
ВО ПОРАНЕШНА ЈУГОСЛАВИЈА, ПА ПОРАДИ СОГЛАСНОСТА НА ШВЕЃАНИТЕ,
УСВОЕНА Е ЛОКОМОТИВАТА СЕРИЈА 441.

НЕДОСТАТОЦИТЕ КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ 441 И 461 НИ ДО ДЕН ДЕНЕШЕН НЕ СЕ РЕШЕНИ.
НАРОДОТ ВЕЛИ - МНОГУ БАБИ, КИЛАВО ДЕТЕ.

ДУРИ СО ТИРИСТОРСКАТА ЛОКОМОТИВА РОДЕНА ВО ПОЧЕТОКОТ НА ОСУМДЕСЕТИТЕ
ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК СЕ НАПРАВИ ПРВИОТ ИСЧЕКОР ВО ПОЗРЕЛО РЕШЕНИЕ.
ВО ИНВЕСТИРАЊЕТО ЗА РАЗВОЈ НА ТАА ЛОКОМОТИВА, ТОГАШ СЕРИЈА 442,
ПАРТИЦИПИРАШЕ И МАКЕДОНСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА, КАКО ЖТП СКОПЈЕ.
ТАА ЛОКОМОТИВА Е СО ТИРИСТОРСКА РЕГУЛАЦИЈА НА НАПОНОТ И СТРУЈАТА
НА ВЛЕЧНИТЕ МОТОРИ КОИ СЕ ЗА ЕДНОНАСОЧНА БРАНОВИТА СТРУЈА
СО НЕЗАВИСНА ВОЗБУДА.
ТОА НЕ Е СЛУЧАЈНО ТАКА, БИДЕЈЌИ ТАКА СЕ ЗГОЛЕМУВА ФАКТОРОТ КОСИНУСФИ.

ЕДНОНАСОЧНИТЕ МОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА ЗА ЖАЛ ГО НАМАЛУВААТ КОСИНУСФИ,
ПОРАДИ ГОЛЕМАТА БРАНОВИДНОСТ НА СТРУЈАТА ОД ДИОДИТЕ И ТИРИСТОРИТЕ.

ОВА НЕКА БИДЕ РЕЗИМЕТО НА МОЈОТ КОМЕНТАР ЗА ЛОШИОТ КОСИНУСФИ
КАЈ ДИОДНИТЕ И ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ ЛОКОМОТИВИ СО ЕДНОНАСОЧНИ МОТОРИ
СО РЕДНА ВОЗБУДА КОИ ГИ ИМА КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441, 461, 442 И 462.
ЗНАЧИ ВЛЕЧНИТЕ ЕЛЕКТРОМОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА СЕ ПРИЧИНАТА ЗА ЛОШИОТ
КОСИНУСФИ КАЈ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ,
ПА ЗАТОА ДОАЃА ДО ПОЈАВАТА НА ДЕФЕКТОТ ПРЕГРЕАНА ГЛАВНА ПРИГУШНИЦА
КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 442 И 462,
КАЈ КОИ ШТО ГЛАВНАТА ПРИГУШНИЦА НЕ Е ПРОМЕНЕТА И Е ОСТАНАТА ИСТАТА
КАКО КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441 И 461.

ПАРЦИЈАЛНОТО РЕШАВАЊЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ РАЃА НОВИ ПРОБЛЕМИ !!!

ЗАТОА МИЛИ МОИ ВОЗОЉУБИТЕЛИ, БЕЗ РАЗЛИКА ШТО НЕ СТЕ ЕЛЕКТРОИНЖЕНЕРИ,
ПРИМЕТЕ ГО МОЈОВ КОМЕНТАР КАКО ВОДИЛКА ВО ПОНАТАМОШНИОТ ИЗБОР
НА НОВИ ЛОКОМОТИВИ ИЛИ РЕКОНСТРУКЦИЈА И МОДЕРНИЗАЦИЈА НА ПОСТОЕЧКИТЕ.

ИСКУСТВОТО НА СОПСТВЕНА КОЖА Е МНОГУ БОЛНО,
ЗАТОА ТРЕБА ДА УЧИМЕ ОД ИСКУСТВАТА НА ДРУГИТЕ.
НИЕ СМЕ МНОГУ МАЛА ДРЖАВА ЗА ДА ПРАВИМЕ ГОЛЕМИ ЕКСПЕРИМЕНТИ.
ТОА МОЖАТ ДА ГО ПРАВАТ ГОЛЕМИТЕ ДРЖАВИ.

ИМА ЕДНА АНГЛИСКА ИЗРЕКА КОЈА ГЛАСИ -
НЕ СУМ БОГАТ ЗА ДА КУПУВАМ ЕВТИНИ РАБОТИ !!!

СО КРПЕЊЕ НА ЛОШИТЕ ЧЕВЛИ ИСТИТЕ НЕМА ДА СТАНАТ УДОБНИ !!!


Не е проблем што Твојов коментар е задоцнет, проблем е и тоа што јас со задоцнување го читам...Big%20smile

Во секој случај, Ти благодарам на постот.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 04-Mar-2014 at 18:44
Додека студирав знам дека проф.Панчо Врангалов беше буквално преокупиран со електричните локомотиви и постојано го повикуваа за оправка.

Значи проблемот бил проектански а не да се пронајде кварот и да се смени делот
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 06-Mar-2014 at 12:23
И, како се снаоѓаат вработените за набавка на делови за одржување на „електриките„, кои зад себе имаат 3-4 децении стаж и се веќе застарени модели?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11705
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 17-Mar-2014 at 00:33
Ќе се реконструираат три електрични локомотиви на МЖ – Транспорт



Две електрични локомотиви од серијата 441 и една локомотива од серијата 461 ќе се реконструираат преку Проектот за обнова на возниот парк на Македонски железници – Транспорт. Деновиве беше објавен меѓународен тендер за прибирање понуди од компаниите што се заинтересирани да ја извршат ревизијата и модернизацијата на застарените локомотиви. Крајниот рок за доставување на тендерските понуди е 28 април. Со проектот ќе се промени речиси целата опрема на локомотивите, ќе се модернизира кабината на машиновозачите и ќе се реализира внатрешно и надворешно бојадисување. Овој проект се финансира преку подигнатиот заем од Европската банка за обнова и развој во висина од 50 милиони евра, кој вклучува набавка на 150 товарни вагони и шест моторни гарнитури.

Повеќе на http://www.build.mk/?p=33575
За сè има вторпат
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 20-May-2014 at 14:48
МЖ 442-003 после генералната поправка, повторно во сообраќај









Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 21-May-2014 at 12:49
Ова е тазе ремонтирана локомотива?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 21-May-2014 at 21:41
битен е погонот и управувањето,а надворешноста нема врска.

ако го средиле ова нема да имаа проблем,а ако не бојата ќе им стои по пругите како декор
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 24-May-2014 at 12:50
Originally posted by gjoko

битен е погонот и управувањето,а надворешноста нема врска.

ако го средиле ова нема да имаа проблем,а ако не бојата ќе им стои по пругите како декор


442-003 има комплетно нови постоља. Нови гума-метал елементи, нови тркала, нови електро мотори. Има комплетно репарирани електро сталаци, има комплетно репарирани пневматски сталаци и нов надворешен тазе изглед како и во двете управувачници. Сето ова опфаќа генерална поправка.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3389
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 24-May-2014 at 15:51
Originally posted by zookisk

Originally posted by gjoko

битен е погонот и управувањето,а надворешноста нема врска.

ако го средиле ова нема да имаа проблем,а ако не бојата ќе им стои по пругите како декор


442-003 има комплетно нови постоља. Нови гума-метал елементи, нови тркала, нови електро мотори. Има комплетно репарирани електро сталаци, има комплетно репарирани пневматски сталаци и нов надворешен тазе изглед како и во двете управувачници. Сето ова опфаќа генерална поправка.


Нека е со среќа користење. Долго да остане во функција и стотици илјади километри да помине
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 25-May-2014 at 21:14
Originally posted by zookisk

Originally posted by gjoko

битен е погонот и управувањето,а надворешноста нема врска.

ако го средиле ова нема да имаа проблем,а ако не бојата ќе им стои по пругите како декор


442-003 има комплетно нови постоља. Нови гума-метал елементи, нови тркала, нови електро мотори. Има комплетно репарирани електро сталаци, има комплетно репарирани пневматски сталаци и нов надворешен тазе изглед како и во двете управувачници. Сето ова опфаќа генерална поправка.


Колкав е односот на цените за една нова и за една комплетно репарирана електрична локомотива од (приближно) иста класа на особини?

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 28-Sep-2014 at 09:10
МЖ 462-002

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11705
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 13-Oct-2014 at 10:02
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1050
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 23-Oct-2014 at 19:51
Сликиве се од друг форум (ЖС-ВВ Ниш).
Прашање, зошто е оваа црнотија напред на 462-002? Масло или нешто друго?
И зошто не е уште исчистено, со оглед дека едната слика е денешна, а другите од пред 8 месеци?





Edited by Тркало - 23-Oct-2014 at 19:53
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.