build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 12131415>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 28-Apr-2019 at 22:03
Originally posted by mon

Originally posted by mon

... човек добива впечаток дека се работи за некоја Siemens-ова BR152 (ES64) на DB во ново боење а не за лкомотива на МЖ.
Покрај превземениот дизајн (лиценца?)...

И да си одговорам сам на себе :
како што претпоставував, според пишувањето на германскиов форум
се работи за кинеска локомотива изработена според лиценца од Siemens.

https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8902972
.


Да, локомотивава навистина има „профил„ од моделите од BR 185/189.

Колку ми е познато, кинеските локомотиви за Србија (за ТЕНТ) се градени во соработка со “Сименс„, веројатно до делот од електриката и моторите, оти шасијата е типичен кинески дизајн.

Изненадува тоа што Кинезите се‘ уште се повикуваат на лиценци, иако самите градат свои извозни модели од локомотиви.



Edited by MIKI1 - 28-Apr-2019 at 22:03
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 10-May-2019 at 14:01
Новата локомотива е веќе во Скопје ја видов пред околу полувина час на главната пруга Скопје-Велес кај Кисела Вода.
Најверојатно ја тестираа Брзо пролета покрај мене не успеав да ја сликам целата само фатив еден дел на поминување.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 13-May-2019 at 00:57
Локомотива од заседа
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 28-Jun-2019 at 00:17
Дали некој налетал на информација за наводна некомпатибилност (што и да значи) на кинеските електрички?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 29-Jun-2019 at 15:56
Немам сретнато таква вест по медиумите.
За сè има вторпат
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 03-Jul-2019 at 20:46
Скоро 2 месеци поминаа откога ја видов како ја возеа оваа локомотива и од тогаш ја немам видено незнам што се случи Dunno.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 23-Aug-2019 at 14:21
Владата се подготвува да ја тужи кинеската компанија за неиспорачаните локомотиви

Кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ која годинава требаше да ги испорача локомотивите за македонската железница најверојатно ќе заврши на меѓународен арбитражен суд бидејќи не го исполнила договорот за испорака на уште три локомотиви од договорените четири. Владата планира да ги заштити павата на земјава во договорот со кинеската фирма.

Неодамна Владата ѝ даде рок од 15 дена на Железници транспорт да достави информација за тоа кој арбитражен суд е надлежен за овој договор и да достави информација за состојбата со локомотивите со правно и техничко образложение зошто е испорачана само една од договорените четири локомотиви, како и за моменталната состојба со патничките гарнитури, со причини зошто не е направен технички прием за истите.

Од ова информација ќе зависи дали кинеската компнија ќе биде тужена за непочитување на договореното.

Проектот за набавка на локомотиви како и Проектот за набавка на патнички гарнитури се финансирани од кредити од ЕБОР. Договорот за набавка на четири електрични ломотиви меѓу кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ (China National Railway Locomotive & Rolling Stock Industry Corporation) и МЖ „Транспорт“ беше потпишан во јануари 2017 година. Него од македонска страна го потпиша поранешниот директор на транспорт Никола Костов. Обврска на кинеската компанија беше да ги испорача локомотивите до април годинава, но пристигна само една од четирите планирани.

Инвестицијата вредна осум милиони евра беше обезбедена преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а се реализира во рамки на Проектот за обнова на возниот парк.

Од кинеската компанија претходно беа набавени и шест нови патнички гарнитури.

Од Железници-транпорт велат дека е формирана комисија кој работи на задачата, но до каде е постапката и дали има улови за тужба, иако ветија не одговорија на прашањата на Плусинфо.

https://plusinfo.mk/%d0%b2%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d1%81%d0%b5-%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%83%d0%b2%d0%b0-%d0%b4%d0%b0-%d1%98%d0%b0-%d1%82%d1%83%d0%b6%d0%b8-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81/
За сè има вторпат
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 01-Sep-2019 at 06:19
Originally posted by sase

Новата локомотива е веќе во Скопје ...не успеав да ја сликам целата само фатив еден дел на поминување.....

Sase (или некој од останатите членови на форумов) дали од некаде може да се направи фотографија од височина на која би се гледале пантографите и останатата кровна опрема на локомотивава?
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 01-Sep-2019 at 16:18
Таква фотографија може да направи некој што работи во влеча зошто мислам дека локомотивата е паркирана внатре во некоја од гаражите.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 04-Sep-2019 at 11:46
Или доколку некој може да ја „начека„ локомотивата на поминување покрај некое повисоко место (мост, зграда)
па де направи фотографија од горе.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 16-Nov-2019 at 14:10
МЖ Транспорт АД-СКОПЈЕ ја информира јавноста дека вчера официјално е пуштена во сообраќај првата од четирите нови електролокомотиви, откако претходно беше извршена контрола пред испорака во Н. Р. Кина.

Производител на овие електролокомотиви е CRRC ZhuZhou Locomotives од Жужо, Н. Р. Кина. Вредноста на една електролокомотива изнесува 2.130.000 евра, а средствата се обезбедени од страна на Европската Банка за Обнова и Развој (ЕБОР).

Локомотивата ги помина сите тестови и добиен е ТСИ – Сертификат од страна на производителот, како и Дозвола за пуштање во сообраќај од страна на Управата за сигурност во железничкиот сообраќај на РСМ.

Од страна на ЖРСМ Транспорт направени се тестирања според тендерските барања на пругите низ РСМ, со што се утврди дека тестирањата го задоволија тендерското барање да повлече 1.600 тони на 17 промили.

Генералниот Директорот на ЖРСМ Транспорт АД-Скопје, Орхан Муртезани, за време на престојот во Н.Р.Кина, изјави дека согласно договореното предвидено е до средината на месец декември да пристигнат во Скопје и останатите три локомотиви.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 16-Nov-2019 at 17:34
Дали испорачувањето на сите овие локомотиви ќе значи на пример враќање на експресниот воз СК-БТ? Јас колку што разбрав укинат е веќе скоро две години поради недостиот на возни гарнитури...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 16-Nov-2019 at 21:24

Нема електрифицирана пруга кон Битола, може да сообраќаат само дизел.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 17-Nov-2019 at 06:26
^
Баш ме интересира дали има некој инфо колку чини да се изврши електрификација на пругата Велес - Битола ?
Ја мислам дека возењето со електричен воз е каде каде поштедливо отколку со дизел, плус да додадеме дека електричните каде каде побрзо забрзуваат од дизелите, особено од Кенеди (иако ми е легендарна локомотива со невероватен звук кога забрзува)
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 26-Dec-2019 at 16:38
Од фејсбук страницата на Клуб на љубители на железниците во Македонија

Наскоро и во МАКЕДОНИЈА
MZ 443-001, 443-003, 443-004
Derince Port, Turcija


За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 07-Jan-2020 at 17:51
Стигнати се:





За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 11-Jan-2020 at 21:46
Фоткава е од трети јануари...

News for Macedonian Railways by Krassen Panev, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 11-Jan-2020 at 22:24

Шо барале преку Бугарија?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 12-Jan-2020 at 12:09
Поради Договорот за добрососедство, отсега па натаму сѐ ќе мора да оди преку Бугарија

(мала шега)
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 20-Mar-2020 at 19:19
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 12131415>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.142 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.