build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 15>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 15-Feb-2011 at 14:50
Не ме зезај Владимир . Виз ер, Сименс Таурус.... Многу ќе ни дојде од еднаш ))
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3856
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 15-Feb-2011 at 17:06
Vakvi ima mnogu vo svajcarija i avstria, a ne se losi i spored izgledot!
Sto znaci ova so drugi zborovi?Kje se proba dali e dobra a potoa kje se kupe????
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 15-Feb-2011 at 19:37
Ako e ova vistina togas prethodnite izjavi najverovatno ne bile zaludni, vistina zeleznicava odi kon podobro
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 15-Feb-2011 at 19:37
Тоа е стандардна процедура пред да се купи локомотива од нова серија. Најпрво се врши тестирање дали задоволува за нашите пруги и услови на влеча. Ако задоволува тогаш се прави муабет за купување.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 15-Feb-2011 at 19:58
а знае ли некој колку чини една таква локомотива?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-Feb-2011 at 20:30
Од сигурни извори во железница после подолго барање (неколку години) од владата се одобрени тие фамозни 50 милиони евра, меѓутоа колку што разбрав треба да се набавуваат со тендер. Затоа и ме изненади ова. Ама ако јас се прашувам не мора тендер ако се мисли озбилно таурус да се купуе.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12071
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Feb-2011 at 20:30
@ mitatos

Еве Словенија набави 12 за вкупна цена од 47,7 милиони евра, значи околу 4 милиони за парче.

Siemens to sell locomotives to Slovenia

The Slovene railway agency Slovenske zeleznice has ordered 12 locomotives of type "Taurus 3" worth 47.7 million Euros from Siemens Austria. The contract that was signed last Friday provides for their delivery between April and September, 2009. The contract also has an option for the purchase of an additional 20 locomotives. The agency said that the new locomotives would replace current ones 30-to-40 years old that were proving unable to cope with increasing freight traffic. The agency will finance five per cent of the purchase price out of its own funds and use credit to pay the remainder.

http://austriantimes.at/?id=2821&print=1-newentry



Ама словенските Тауруси колку што знам се тросистемски и тоа е логично со оглед на нивното соседство, но значително ја зголемува цената. Е сега прашање е за колкусистемски локомотиви се интересираме ние. Претпоставувам дека наскоро наши локомотиви ќе почнат да се движат низ други земји и обратно, но со оглед на тоа што во поширокиот регион е имплементиран исклучиво еден систем на напојување, претпоставувам голема е веројатноста да набавуваме едносистемски локомотиви и да поминеме поевтино:






------------------------------------------


Владимир ајде каде си, сите чекаме да чуеме нешто повеќе за Таурусот 


Edited by Cloverstack - 15-Feb-2011 at 20:32
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 15-Feb-2011 at 20:39

                     
Словенскиве со сигурност не патуваат накај Хрватска, затоа што памтам дека чекав некои пола саат додека сменат локомотива со хрватите. Можда ако ги користат за Австрија или Италија. Како и да е имаат доволно голем број на линии за да ги користат и низ Словенија а и за теретни композиции. Одвај чекам да е вистина ова!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12071
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 15-Feb-2011 at 20:45


Со Италија имаат ист систем, според она што пишува на railfaneurope.net Таурусите засега им се за Австрија и за Унгарија:

Triple-voltage locomotives by Siemens, also suited for operation in Italy and Hungary
3kV=+15+25kV
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 15-Feb-2011 at 21:21

Да да, за Унгарија и Австрија. Меѓутоа не верувам дека нашиве би ги возеле низ Србија, со оглед на уште покатастрофалната состојба со српските железници, каде на делови се вози и по 10 км/час. Ајде прво Владимир да ни ја потврди шпекулацијата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12071
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 15-Feb-2011 at 22:10
Добро секако збориме за подолгорочен развој на настаните, ни Србите не стојат во место, а ние додека добиеме Тауруси или нешто друго (на нероден Петко веќе капа му скроивме ) фо флотата на МЖ, сигурно ќе има значително подобрување на железничката инфраструктура на север, за тоа веќе има сериозна поткрепа. А низ Србија веќе транзитира една ES 64 локомотива (и Таурус е иста фамилија ES 64, уствари мислам дека „народски“ името Таурус е раширено за сите ES 64 со заоблен изглед) на Bosphorus Express, така да моменталната состојба на пругите таму веројатно не се рачуна како пресудна пречка за да возат странски локомотиви:





Edited by Cloverstack - 15-Feb-2011 at 22:12
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 15-Feb-2011 at 22:59
Еве повеќе за таа вест, ексклузивно во Build.mk на кратко

Словенски Железници во оквир на РЕ Товарен Промет, во Македонија регистрира предприатие д.о.о. Подружница Алпе Балкан Карго Скопје кое во почетокот ќе вози со еден Таусусот или серија 541 по македонските пруги.

Веќе еден машиновозач од МК е обучен за таа локомотива и наскоро како се надеваат ќе ја донесе таја локомотива.



Edited by Vladimir P - 15-Feb-2011 at 23:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12071
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 15-Feb-2011 at 23:15


Помислив на можноста да се работи за друг оператор или чисто за транзит како низ Србија, ама го препрочитав твојот пост - „Таурус на проба во МЖ“ и не сакав веќе да мислам на други варијанти 

Во секој случај многу позитивна вест  Cheers
Ваљда конкуренцијата ќе биде иницијална каписла за вистински да се реализира поголем инвестициски циклус во МЖ Транспорт и вистински да почне развојот на таа компанија, а не со ова да дозаглави.


Edited by Cloverstack - 15-Feb-2011 at 23:18
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 15-Feb-2011 at 23:29
Ова ќе биде соработка во рамки на мжт или ќе си биде посебна фирма. Ќе биде ли либерализација со тоа што сериозна ваква компанија ќе стане конкурент на транспорт и ќе почне да нуди поквалитетни услуги или ќе биде сепак купување од страна на транспорт. Понормално е да се обезбеди услови за фирми дса се регистрираат одколку една компанија по секоја цена да се оддржува како да е министерство. Го правевме муабетов еднаш да не го повторувам, но сеуште не е јасно што е конечно исходот. Кои се односите на транспорт со новата фирма.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 15-Feb-2011 at 23:51
Еве на кратко,

Во МК постои „Регулаторна агенција за железници на Република Македонија“
http://www.arpz.mk/

Или, инфраструктурата е државна а посебни транспортни претпријатија може да има повеќе.

Така да ова претприатие е конкуренција во карго транспортот на МЖ Транспорт.

П.С. Но прво нека дојде, а потоа да видиме како ќе се одвиваат работите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 16-Feb-2011 at 00:08
E sega e pochisto. Da znam koi se odnosite so transport. Sekako deka se probuvaat na teren na infrastruktura. Nego dali samo vo tovaren ili vo patnichki tranziten ili pa eventualno nekoja linija domashna.

Или, инфраструктурата е државна а посебни транспортни претпријатија може да има повеќе.
Ova e jasno i vo toj konteks prashav. Da nema zabuni deka transport kupuva lokomotiva taurus.

Edited by lslcrew - 16-Feb-2011 at 00:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 16-Feb-2011 at 00:09
Името кажува се - Алпе Балкан Карго Скопје
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-Feb-2011 at 00:11
E sega imash li soznanija kakvi se odnosite so onaa edna kompanija shto sakashe predhodno da se registrira ili se raboti za odvoeni raboti.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 16-Feb-2011 at 00:21
Originally posted by lslcrew

E sega imash li soznanija kakvi se odnosite so onaa edna kompanija shto sakashe predhodno da se registrira ili se raboti za odvoeni raboti.

Таа компанија може да се нарече „квази“, или по мое мислење покушај на „некој бизнисмени“ дали можат да се урнат до толку цените и да се завладее со тој пазар - БАЛОН
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 16-Feb-2011 at 00:24
- Овде се насобраа толку постови за кратко да можда е добро да овој дел влезе во нова нишка како Трансопрти компании или нешто слично !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.184 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.