build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 15>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 11-Oct-2012 at 10:09
Originally posted by Cloverstack

Какви се' информации може да се добијат на мултифункционалниот дисплеј?



Casovnik, datum, broj na voz/trasa po koj lok ili vozot soobraka, napon vo vozen vod, struja na vlecni motori (struja na vleca i struja na el kocenje), pokazuvaci za rabota na odredeni lok agregati (kompresor, ventilacioni uredi itn.), pokazuvaci za defekt ili optovaruvanje na odredeni lok agregati ili nejzini sistemi(so palenje na odreden znak/simbol i voedno tekstualen opis na defektot), sostojba na lok pri nejzina priprema za vozenje (indikatori za podiganje na pantograf, vklucuvanje na gl.prekinuvac, podgotvenost na lok za dvizenje...),kontrola na SIFA uredot, Pokazuvac na brzinata so koja lok se dvizi, pokazuvac na zadadena brzina pri avtomatsko vozenje i... i... ako nesto ne sum zaboravil... toa bi bilo

Eh, da... postoi i HDMI konektor so koj uredot se povrzuva so kompjuter, za citanje na podatocite od nego ( brzini na vozovi, defekti koi se slucile pri patuvanjata), kako i za intervencija na softverskiot del na uredot...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 11-Oct-2012 at 23:02
Благодарам Томо
А на кој јазик се испишани информациите?
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 12-Oct-2012 at 08:26
Originally posted by Cloverstack

Благодарам ТомоА на кој јазик се испишани информациите?




MKD

Edited by tomo441 - 12-Oct-2012 at 08:27
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 19-Oct-2012 at 18:51
`позајмени` слики од Владимир од обновената локомотива што настрада во сударот MZ 441-755





Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-Nov-2012 at 22:11
прва вожња на реновираната локомотива,слики благодарение на Владимир(поздрав ако чита)




Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 15-Nov-2012 at 01:42
Честитки до вработените во депо ЛисичеBow. Очигледно дека одлично се справуваат со обврските што ги добиваат. Паралелно да ги одржуваат постоечките локомотиви и вагони, а покрај тоа да реконструираат запуштени дизел моторни гарнитури и дефектни локомотиви.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 15-Nov-2012 at 13:17
За тие веројатно мали средства кои им се на располагање и условите на работа, голема работа вршат.Уште некако да се сетат раководителите да одобрат средства за обнова на машината за миење локомотиви, па да се вака или приближно олку чисти
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 13-Dec-2012 at 01:38
Скопје 1989-та година...



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 01-Mar-2013 at 11:15
Наскоро ќе започне постапката за реновирање на дел од електричните локомотиви кои ќе бидат наменети за товарниот железнички сообраќај. Не разбрав само дали проектот ќе се финансира од сопствени финансиски средства или пак се работи за парите од кредитот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 02-Mar-2013 at 02:24
Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 02-Mar-2013 at 11:25
Originally posted by Cloverstack

Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?



Јас немам информации кои електрични локомотиви ќе се модернизираат, но можеби некаква инсајдерска информација ќе искрсне наскоро на форумов. Ми се чини дека две-три локомотиви подолго време се паркирани во депото Лисиче и служат како резервни делови за другиот возен парк.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 18-Apr-2013 at 17:14
Скопје - Табановце , само видеото е до Куманово.
Е сега колку што можев да приметам од видеово , возов иде доста брзо по целиот пат односно цело време се движи со околу 100км/ч што не е лошо бидејќи мислев дека и овој дел е лош и дека целосно да се замени.Видеово е снимано сега брзо.



А овој 32 товарни вагони влече на Табановце



Edited by daci92 - 18-Apr-2013 at 17:21
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 18-Apr-2013 at 18:05
Бојан и Томо-зошто служи оној волан,за додавање на моќност на моторите или?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 18-Apr-2013 at 20:14
Tomo441 или Zookisk нека ти одговорат на прашањево, јас сепак не сум машиновозач ... инаку и мене ме интересира ова прашање. Со воз до Табановце се стигнува за околу 40 минути, така што не знам зошто сметате дека некогаш имало проблеми со овој потег околу брзините.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 18-Apr-2013 at 20:18
Сметав бидејќи кога се враќав за Македонија во јули на Табановце - Скопје просечна брзина со која возеше машиновозачот беше околу 60 (од 40 до 80 само на еден потег кај Миладиновци накај 100ка крена) 
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 26-Apr-2013 at 09:35
'Volanot" e vsusnost kontroler,preku koj se rakovodi so biracot na napon i na toj nacin se vrsi regulacija na brzinata.
Inaku kontrolerot ima 9 pozicii:
0,1,2,3,M,A,SC1,SC2,SC3.

Od "0" vo "1" se vklucuvaat kontaktorite za vleca i se povrzuva biracot na napon,koj se naogja vo prv stepen, so motorite i lokomotivata se pridvizuva

So stavanjeto na kontrolerot vo pozicija"2", biracot odi do tret stepen
Vo pozicija "3" biracot odi do peti stepen. Ovie tri pozicii se narekuvaat uste i manevarski, zatoa sto se koristat (osven za trgnuvanje)za preflanje na lokomotivata na voz i nejzino zakvacuvanje.

Vo "M" biracot na napon miruva. Ovaa pozicija se koristi zaedno so "A" sto znaci avtomatsko biranje na biracot na napon.
Po stavanjeto na kontrolerot vo pozicija "A" biracot od peta pozicija postepeno odi kon krajniot cetirieset i prv stepen. Vo slucaj da treba da se zapre ponatamosnoto biranje (zadovolitelna brzina, pregolema struja na vl. motori)Kontrolerot se stava vo "M" so sto se prekinuva ponatamosnoto izbiranje.

Ako po "ispukuvanjeto" na site 41 stepeni na biracot na napon lokomotivata se uste ja nema sakanata brzina, se pristapuva kon sentiranje, odnosno namaluvanje na mag.pole na statorot od motorot so sto se ovozmozuva polesno vrtenje na rotorot.
Vo toj slucaj kontrolerot se stava vo poziciite "SC1"(prv sent),ako ima potreba "SC2" i "SC3" (vtor i tret sent)

Odprilika toa bi bilo...ako uste nesto ve interesira,prasajte...ako znam ke objasnam

Eh da... Brzinite na prugata TABANOVCE - SKOPJE se sledni:

TABANOVCE-KUMANOVO 50kmh (poradi rekonstrukcijata) inaku ke bide 100 ako ne i 120kmh
KUMANOVO-DELJADROVCE 90kmh
DELJADROVCE-SKOPJE 100kmh (niz st.MADZARI pominuva so 50kmh)

Tomo441


Edited by tomo441 - 26-Apr-2013 at 09:42
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 26-Apr-2013 at 14:17


Што точно прави машиновозачот кога набрзина го „сецка“ контролерот помеѓу две позиции ?
(3:10 на првото видео)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 26-Apr-2013 at 14:35
Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 27-Apr-2013 at 10:30
Seckanjeto e "racno" izbiranje.
Od "M" kratko se stava vo"A" - biracot odi stepen dva nagore, pa povtorno se vraka vo "M" kade sto ja zadrzuva zadadenata pozicija (odreden stepen).

Iako postoi opcija za avtomatsko vozenje, pogolemiot del od masinovozacite go koristat racnoto izbiranje,barem vo momentot na zabrzuvanje, so cel da ja odrzat strujata na vlecnite motori na cca 1000 A, sto pak doprinesuva za postiganje na sakanata brzina za pokratok vremenski period.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 27-Apr-2013 at 10:39
Originally posted by Denko

Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.