Електрични локомотиви |
Post Reply | Page <1 7891011 15> |
Author | |
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #161 Posted: 11-Oct-2012 at 10:09 |
Casovnik, datum, broj na voz/trasa po koj lok ili vozot soobraka, napon vo vozen vod, struja na vlecni motori (struja na vleca i struja na el kocenje), pokazuvaci za rabota na odredeni lok agregati (kompresor, ventilacioni uredi itn.), pokazuvaci za defekt ili optovaruvanje na odredeni lok agregati ili nejzini sistemi(so palenje na odreden znak/simbol i voedno tekstualen opis na defektot), sostojba na lok pri nejzina priprema za vozenje (indikatori za podiganje na pantograf, vklucuvanje na gl.prekinuvac, podgotvenost na lok za dvizenje...),kontrola na SIFA uredot, Pokazuvac na brzinata so koja lok se dvizi, pokazuvac na zadadena brzina pri avtomatsko vozenje i... i... ako nesto ne sum zaboravil... toa bi bilo Eh, da... postoi i HDMI konektor so koj uredot se povrzuva so kompjuter, za citanje na podatocite od nego ( brzini na vozovi, defekti koi se slucile pri patuvanjata), kako i za intervencija na softverskiot del na uredot... |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #162 Posted: 11-Oct-2012 at 23:02 |
Благодарам Томо
А на кој јазик се испишани информациите? |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #163 Posted: 12-Oct-2012 at 08:26 |
MKD Edited by tomo441 - 12-Oct-2012 at 08:27 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #164 Posted: 19-Oct-2012 at 18:51 |
`позајмени` слики од Владимир од обновената локомотива што настрада во сударот MZ 441-755
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #165 Posted: 14-Nov-2012 at 22:11 |
прва вожња на реновираната локомотива,слики благодарение на Владимир(поздрав ако чита)
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #166 Posted: 15-Nov-2012 at 01:42 |
Честитки до вработените во депо Лисиче. Очигледно дека одлично се справуваат со обврските што ги добиваат. Паралелно да ги одржуваат постоечките локомотиви и вагони, а покрај тоа да реконструираат запуштени дизел моторни гарнитури и дефектни локомотиви.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #167 Posted: 15-Nov-2012 at 13:17 |
За тие веројатно мали средства кои им се на располагање и условите на работа, голема работа вршат.Уште некако да се сетат раководителите да одобрат средства за обнова на машината за миење локомотиви, па да се вака или приближно олку чисти
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #168 Posted: 13-Dec-2012 at 01:38 |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #169 Posted: 01-Mar-2013 at 11:15 |
Наскоро ќе започне постапката за реновирање на дел од електричните локомотиви кои ќе бидат наменети за товарниот железнички сообраќај. Не разбрав само дали проектот ќе се финансира од сопствени финансиски средства или пак се работи за парите од кредитот.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #170 Posted: 02-Mar-2013 at 02:24 |
Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #171 Posted: 02-Mar-2013 at 11:25 |
Јас немам информации кои електрични локомотиви ќе се модернизираат, но можеби некаква инсајдерска информација ќе искрсне наскоро на форумов. Ми се чини дека две-три локомотиви подолго време се паркирани во депото Лисиче и служат како резервни делови за другиот возен парк. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #172 Posted: 18-Apr-2013 at 17:14 |
Скопје - Табановце , само видеото е до Куманово.
Е сега колку што можев да приметам од видеово , возов иде доста брзо по целиот пат односно цело време се движи со околу 100км/ч што не е лошо бидејќи мислев дека и овој дел е лош и дека целосно да се замени.Видеово е снимано сега брзо. А овој 32 товарни вагони влече на Табановце Edited by daci92 - 18-Apr-2013 at 17:21 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #173 Posted: 18-Apr-2013 at 18:05 |
Бојан и Томо-зошто служи оној волан,за додавање на моќност на моторите или?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #174 Posted: 18-Apr-2013 at 20:14 |
Tomo441 или Zookisk нека ти одговорат на прашањево, јас сепак не сум машиновозач ... инаку и мене ме интересира ова прашање. Со воз до Табановце се стигнува за околу 40 минути, така што не знам зошто сметате дека некогаш имало проблеми со овој потег околу брзините.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #175 Posted: 18-Apr-2013 at 20:18 |
Сметав бидејќи кога се враќав за Македонија во јули на Табановце - Скопје просечна брзина со која возеше машиновозачот беше околу 60 (од 40 до 80 само на еден потег кај Миладиновци накај 100ка крена)
|
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #176 Posted: 26-Apr-2013 at 09:35 |
'Volanot" e vsusnost kontroler,preku koj se rakovodi so biracot na napon i na toj nacin se vrsi regulacija na brzinata.
Inaku kontrolerot ima 9 pozicii: 0,1,2,3,M,A,SC1,SC2,SC3. Od "0" vo "1" se vklucuvaat kontaktorite za vleca i se povrzuva biracot na napon,koj se naogja vo prv stepen, so motorite i lokomotivata se pridvizuva So stavanjeto na kontrolerot vo pozicija"2", biracot odi do tret stepen Vo pozicija "3" biracot odi do peti stepen. Ovie tri pozicii se narekuvaat uste i manevarski, zatoa sto se koristat (osven za trgnuvanje)za preflanje na lokomotivata na voz i nejzino zakvacuvanje. Vo "M" biracot na napon miruva. Ovaa pozicija se koristi zaedno so "A" sto znaci avtomatsko biranje na biracot na napon. Po stavanjeto na kontrolerot vo pozicija "A" biracot od peta pozicija postepeno odi kon krajniot cetirieset i prv stepen. Vo slucaj da treba da se zapre ponatamosnoto biranje (zadovolitelna brzina, pregolema struja na vl. motori)Kontrolerot se stava vo "M" so sto se prekinuva ponatamosnoto izbiranje. Ako po "ispukuvanjeto" na site 41 stepeni na biracot na napon lokomotivata se uste ja nema sakanata brzina, se pristapuva kon sentiranje, odnosno namaluvanje na mag.pole na statorot od motorot so sto se ovozmozuva polesno vrtenje na rotorot. Vo toj slucaj kontrolerot se stava vo poziciite "SC1"(prv sent),ako ima potreba "SC2" i "SC3" (vtor i tret sent) Odprilika toa bi bilo...ako uste nesto ve interesira,prasajte...ako znam ke objasnam Eh da... Brzinite na prugata TABANOVCE - SKOPJE se sledni: TABANOVCE-KUMANOVO 50kmh (poradi rekonstrukcijata) inaku ke bide 100 ako ne i 120kmh KUMANOVO-DELJADROVCE 90kmh DELJADROVCE-SKOPJE 100kmh (niz st.MADZARI pominuva so 50kmh) Tomo441 Edited by tomo441 - 26-Apr-2013 at 09:42 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #177 Posted: 26-Apr-2013 at 14:17 |
Што точно прави машиновозачот кога набрзина го „сецка“ контролерот помеѓу две позиции ? (3:10 на првото видео) |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #178 Posted: 26-Apr-2013 at 14:35 |
Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
|
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #179 Posted: 27-Apr-2013 at 10:30 |
Seckanjeto e "racno" izbiranje.
Od "M" kratko se stava vo"A" - biracot odi stepen dva nagore, pa povtorno se vraka vo "M" kade sto ja zadrzuva zadadenata pozicija (odreden stepen). Iako postoi opcija za avtomatsko vozenje, pogolemiot del od masinovozacite go koristat racnoto izbiranje,barem vo momentot na zabrzuvanje, so cel da ja odrzat strujata na vlecnite motori na cca 1000 A, sto pak doprinesuva za postiganje na sakanata brzina za pokratok vremenski period. |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #180 Posted: 27-Apr-2013 at 10:39 |
|
|
Post Reply | Page <1 7891011 15> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |