build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[Р-501] Охрид - Св. Наум

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11922
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: [Р-501] Охрид - Св. Наум
    Posted: 01-Jan-2008 at 08:00
Патниот правец Р-501 се протега од Охрид до границата со Албанија кај Свети Наум. Должината на Р-501 е 32km.
Трасата е веднаш до или релативно блиску до источниот брег на Охридското Езеро и ги поврзува сите населени места и туристички населби и објекти што се на брегот.
На делот од Охрид до Свети Стефан патот е еден вид експресен пат 2х2, но во појужните делови има многу субстандардни моменти кои се особено проблематични за време на сезоната.




Edited by Cloverstack - 27-Jul-2009 at 20:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 27-Jul-2009 at 12:08

Пет часа од Свети Наум до Охрид

За враќање од Свети Наум и од плажите на источното охридско крајбрежје на возачите завчера им беа потребни околу пет часа за да стигнат до Охрид. Колоната од неколку илјади возила повеќе стоеше во место отколку што се движеше.
Нервозните возачи беа принудени да возат со втора брзина и со околу 20 километри на час. Проблеми создаваа и старите возила на кои им откажуваше ладењето на моторите, а некои останаа и без бензин.
"Тргнавме од Свети Наум околу 18 часот, а веќе во Пешатни не дочека ноќ. Не знам дали летово уште еднаш ќе се одлучам да одам на плажа во Свети Наум. Охрид мора нешто да направи овој патен правец да има поголема пропусна моќ", вели една исселеничка во Канада која престојува во Охрид.
Според слободна проценка за викендот на охридскиот брег имаше над 30 илјади гости од земјава и од странство.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=546786284DBDB141BE81B483D827FD9F
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 27-Jul-2009 at 12:14
Сериозно мора да се размисли околу изградба на патот Р-501. Барем овој пат знаеме дека во сезоната е оргомна гужва и еден од ретките патишта низ Македонија со таква гужва. Барем за овој пат знаеме дека е повеќе од исплатливо да се изгради. Сега за сега изграден е од клучката со М-5 (влезот на Охрид) до излезот на Охрид и натаму до Лагадин. После Лагадин е обично локално патче што генерира гужви, нервоза и трошок. Натака до Св. Наум малку може да има потешкотии поради преизграденоста и можноста да е узурпирана трасата што нормално нели не треба да биде пречка. Исто така друга пречка е што земјиштето на трасава е значително поскапо од било каде поради атрактивноста.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11922
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 27-Jul-2009 at 20:32

Имеме регистрирано една најава (декември 2008) за осовременување на патот која би почнала тек во 2010.
Исто така нема никакви детали што точно се подразбира под осовременување.

Инаку мислам дека засега доволно би било патот да се прошири на 2х2 евентуално до Пештани, а понатака до Свети Наум значително да се подобрат техничките карактеристики.
Доколку туристички и економски би почнала да напредува и албанската страна, пред се Поградец, тогаш би можело да се размислува и за комплетен прстен со поголем капацитет околу езерото. Сепак се работи за еден регион кој го спојува многу посилна природна врска отколку што треба да го раздвојува границата, особено во некоја ЕУ иднина.

Еве ја веста со најавата за Р-501:
Охрид, 11 декември (МИА)Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески при неодамнешната работна посета на Охрид најави дека Владата, односно ресорното Министерство, издвоиле 11,8 милиони денари за реконструкција на постоечките пристаништа и изградба на ново пристаниште на Охридското Езеро, во чиј состав ќе биде изградена и соодветна бензинска пумпа.

Според Јанакиески, на тој начин ќе се надмине проблемот со снабдувањето гориво за бродовите и чамците.

Тој најави и реконструкција на обиколницата на Охрид, односно улицата „Железничка“, што ги спојува магистралните правци кон Скопје односно Битола. Работните зафати на оваа важна сообраќајница во Охрид е предвидено да започнат во февруари идната година.

Предвидена е реализација на проект за осовременување на делницата на потегот Охрид – Свети Наум, чија изградба би почнала во текот на 2010 година. Тој патен правец е изграден во 50-те години на минатиот век и не соодветствува на современите потреби за патен сообраќај. Проблеми во одвивањето на сообраќајот особено се јавуваат во летните месеци кога значајно се зголемува фреквенцијата на возила на тој патен правец.

http://www.mia.com.mk/


Edited by Cloverstack - 27-Jul-2009 at 20:37
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 27-Jul-2009 at 21:23
Bi bilo podobro ovaj pat(avtopat kako da go narecem) ako moze da se povrze so patot M-5 Podomlje - Granicen premin Zvegor kaj Resen za da se izbegne gradskata guzva i za da ima pocista sredina vo gradot Ohrid.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 27-Jul-2009 at 23:52
Драган незнам дали си прочитал по форумов мислам дека во нишката за охридски сообраќај беше, во Охрди се гради обиколница која всушност не го елиминира скроз поминувањето низ градот туку делумно го поместува нсообраќајот по периферија на градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11922
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 30-Jul-2009 at 00:56
Фотки на pbanks од октомври 2007

1
Делот во близина на Трпејца е сосема несоодветен за потребите


2
Во близина на Свети Стефан


3
Делот помеѓу Свети Стефан и Охрид е надграден во експресен пат 2х2


4


5


6


7

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 09-Aug-2009 at 14:18
Патот Охрид-Св Наум, лето 2009 во екот на туристичката сезона:
Охрид-Св. Стефан е најоптоварениот дел од патот, којшто пред околу 10 години беше изграден на ниво на брз пат со 2 пати по 2 ленти во насока. Сепак раскрсниците не се ниту денивелирани ниту пак регулирани со семафори, што создава голем хаос на оваа многу оптоварена делница.





Потоа патот се стеснува на 2 ленти коишто се крајно недоволни и скратени дури и на една лента поради паркираните возила особено во Лагадин, Пештани и Елшани.



Ја поминуваме Трпејца и потоа патот станува навистина тесен, со остри завои и многу стара и рѓосана сигнализација.





Мало отклонување од патот. Тргнуваме кон Отешево/Преспа преку националниот парк Галичица. Патот иако тесен и на многу места без банкини ниту било каква хоризонтална или вертикална сигнализација, сепак е удобен а асфалтот беше над моите очекувања. Веројатно поради малиот број на возила и никаквиот сообраќај на товарни возила по тој пат.







Назад кај раскрсницата при Свети Наум. Таму стојат знаци поставени пред повеќе од 20 години (пишува Н. Р. Албанија), но истите не се ниту оштетени, ниту избледени и освен кирилично-латиничната ознака наместо кирилично-англиската, немам никакви забелешки:


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7066
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 09-Aug-2009 at 14:50
на осмата слика имам offroad чувство LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 22-Feb-2010 at 17:31

Патот Охрид - Свети Наум нема да се урне

"Сос­тој­ба­та е стабилна, а што се однесува до патот Охрид - Свети Наум, мо­жам да кажам дека тој нема да се урне, како што завчера изјави гра­до­на­чал­ни­кот. На самото место беа професори од Градежен факултет што ја согледаа состојбата. Мерки за санација ќе се преземат по на­ма­лу­ва­ње­то на нивото на Езерото", изјави вчера министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, при посетата на Пештани каде што веќе трет ден жителите на куќите крај патот се борат со поплавите во при­зем­ни­те и подрумските простории.
Ја­на­ки­е­ски напомена дека нивото ан Охридското Езеро е 13 до 14 сан­ти­мет­ри над критичната кота, која изнесува 693, 75 метри. Предочи де­ка од Езерото во Дрим се испуштаат по 53 кубни метри вода во се­кун­да и оти таа количина не може да се зголеми бидејќи ќе се поплави па­тот Струга - Дебар.
Во време додека Јанакиески беше во Пештани, сопствениците на сто­ти­на куќи ја црпеа водата од кујните и од спалните соби. Трајан Си­мо­но­ски од невладина организација "Пештански чун" вели дека ако не се нап­ра­ви потпорен ѕид на самиот влез од селото, силниот ветер мрач­ник и Езерото ќе го повлечат целиот пат.

http://vest.com.mk/?ItemID=F932A3347D45754B9D126354171902E0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 02-Aug-2010 at 13:38
За викендов бев во Охрид и имав прилика неколку пати да го возам патов. Делот што е со профил 2||2 супер успева да опслужи таков сообраќај. А викендов по кажувањата била најголемата гужва што е можно да се случи преку лето. Викенд + пивофест + концерти + празник. Е сега во делот што е профил 1|1, од Славија па натака до Свети Наум се случува по саат време да не се мрдне од место, гасиш возило и надвор а воздух. Најголемите гужви се ствараат во Елшани со Лагадин последователно се блиску, и втората гужва е кај Пештани. Сериозно мора да се размислува некое било какво решение за овие две места. Гужвата всушност и не потекнува толку од бројот на возила колку што е од вртење кола, паркирање, автобуси и слично. После Градиште сообраќајот и не е така гужва, нормално изгледа. Супер би било ако може барем до градиште да се обезбеди 2||2, но за почеток мора да се најде начин, некаква обиколница 1|1 околу овие две места со тоа што постоечките ќе останат внатрешни локални улици или па макар ако треба и да се ускрати малку од парк, малку од плажа па понатака да се попесочи плажата за да се надомести, но решение мора да се најде. Не се работи за никаква комоција, има секакви итни ситуации. Во однос на состојбата со коловозот сум делумно задоволен, освен на еден дел при крај на Пештани каде што е раскопан поради некаква тековна активност за местење канализација и беше почнато, а не беше доасфалтирано и има некои делови околу Трпејца со многу нерамен асфалт, тесен коловоз и по некој радиус што бара малку работа. Во секој случај, би го ставил на листа за реконструкција, но не е итен. Но овие двете локации погоре треба што поскоро да се решат.







Edited by lslcrew - 02-Aug-2010 at 13:44
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 09-Aug-2010 at 09:10
zar se na makedonskom kaze ovako upozorenje?
http://i415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/DSC_0747.jpg
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1967
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 09-Aug-2010 at 09:20
Да.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1044
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 14-May-2011 at 15:34
Со мини блокада пештанци го актуелизираа проблемот со оштетениот пат Охрид - Св. Наум


Пред почетокот на предизборната кампања, жителите на Пештани и околните населени места повторно го актуелизираа проблемот со регионалниот пат Охрид-Св. Наум кој е во многу лоша состојба.

Тие се незадоволни од бавното реагирање на институциите, кои како што велат, само ветуваат но ништо не остваруват. Се жалат дека 40 години од изградбата овој фрекфентен патен правец не е реконструиран.

- Овој пат е изграден далечната 1969 - 70 и оттогаш наваму ништо не е направено. - вели жител на Пештани.

Друг пак ги изброил дупките од Метропол до Пештани.

- На тој потег има преку 180 дупки и невозможно е да се избегнат, изјави друг граѓанин, кој смета дека државата го заборавила овој пат и не прави ништо за да се реши проблемот.



Незадоволните граѓани велат дека лошата состојба на регионалниот пат Охрид - Св. Наум влијае и на туризмот и апелират надлежните што поскоро да извршат целосна санација на оваа фрекфентна сообраќајна делница.

http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=31063

По не знам кој пат протести
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 14-May-2011 at 15:42
Овој пат е срамота за Охрид и Македонија. Се возев пред две недели и навистина е неверојатно како еден туристички толку важен пат може да биде во таква очајна состојба. Несакам да знам како е кога се вози по овој пат во летната сезона.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 14-May-2011 at 21:27
Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода. (мада не сум сигурен дали се за тој пат)
После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1044
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-May-2011 at 22:25
Originally posted by Tuvok

.
Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода (мада не сум сигурен дали се за тој пат)

После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин


Го имам истово чуено од неколку луѓе низ град,мислам дека е точно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 15-May-2011 at 02:23
Како проект е предвиден за реализацијa во иднина од владеачката партија.
Магистрален пат Косел–Охрид–граничен премин Св. Наум
Овој патен правец е сосема нов паралелен пат на постојниот покрај плажите, а во понатамошниот период ќе бидат меѓусебно поврзани со попречни локални патишта. Вкупната должина на новиот пат ќе биде 39 км, а широчината на коловоз од две ленти од по 3,75 м. Патот е од особено значење за развој на туризмот во Охрид. Со изградбата на оваа делница значително ќе се олесни протокот на сообраќајот низ населените места Косел, Лескоец, Скребатно, Велгошти, Охрид, Рамне, Велестово, Коњско, Елшани, туристичката населба Горица, Свети Стефан, Лагадин, Пештани, Трпејца, Љубаништа, Свети Наум, а преку Галичица и кон Преспанскиот регион, особено во летните месеци во годината. Вредноста на проектот се проценува на 70 милиони евра. Средствата се планира да бидат обезбедени со заем од меѓународните финансиски институции и национално кофинансирање од Буџетот на Република Маке-
донија.
Р о к : в т о р а п о л о в и н а 2 0 1 3 - 2 0 1 9 г о д и н а .



Edited by lslcrew - 17-May-2011 at 16:53
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1044
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 15-May-2011 at 19:21

1.Средствата се планира да бидат обезбедени со заем од меѓународните финансиски институции и национално кофинансирање од Буџетот на Република Маке- донија.
2.Р о к : в т о р а п о л о в и н а 2 0 1 3 - 2 0 1 9 г о д и н а .


1.Финансиските средства мораме да ги бараме од не знам каде,а и условите за добивање на кредити се непознати,а претпоставувам не се едноставни.
Уште полошо ако фрлиме поглед на цела програма за сите патишта е истото напишано ...

2.Под претпоставка и да се најдат средства за изградба,6 години за 36 километри пат е неприфатливо!Ама со оглед на времето за Куманово-Табановце ништо чудно

Edited by lslcrew - 17-May-2011 at 16:53
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 458
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 15-May-2011 at 19:32
Добро би било ако дозволува теренот од Косел до клучката за Градиште да се оди на 2х2, а потоа до граница со само 2 ленти. А реконструкција на постоечкиот пат мора да се направи подитно.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.