build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А1] Табановце - Богородица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1 Topic: [А1] Табановце - Богородица
    Posted: 08-Jun-2020 at 14:30
Originally posted by ironm

Само затоа што некој ни кажал дека се автопати, не значи дека навистина се. Во едно не така минато време ни кажаа дека Велес - Кадрифаково е експресен пат, па сега сите така го нарекуваме.

Остај тоа политичарите што ни го кажуваат, немаме сите розови цвикери како нив, но мислам дека се согласуваме повеќето тука за дефиницијата за експресен пат. Конфигурација слична (но не иста) како за автопат во смисла на косини, успони, ширина, клучки задолжителни, раскрсници никако. Поголема разлика е тоа што ќе има по една возна лента во правец и по една за застанување. Да, поправилно би било да ги ставиш во две автопатски категории, отколку да ги изедначуваш со експресните (иако многу подобро ќе беше да потрошеа уште некој тон асфалт и да добиевме по 2 возни ленти, па како сакат нека го нарекуваат после). Бистро постојат супермодерни автопати со по 6 ленти, а одвоени само со бетонски плочи или метални банкини, неодвоени физички со зелен појас. Баш поради тој факт и ги градат овие експресни патишта, за да може во иднина да се надградат во автопатишта.

Edited by Marxentric - 08-Jun-2020 at 14:41
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 07-Jun-2020 at 21:57
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 07-Jun-2020 at 18:12
Originally posted by Bistro

Па најголемата разлика меѓу автопат и останатите меѓу кои и експресен е таа што кај автопатот спротивните насоки на движење се физички одвоени.

Не би се согласил дека тоа е најголемата разлика, има улога и ширина на ленти, број на ленти, степен на искачување/спуштање, кривини, дозволена брзина, помош на пат, итн. Ако најголемата разлика е физичко одвојување на лентите, тогаш по теркот на Тетово - Гостивар (кој нели ни го продаваат како автопат) да ставиме бетонски прегради на Велес - Кадрифаково и имаме нов автопат.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 07-Jun-2020 at 17:29
Има и експресни патишта кои што се исто така физички одвоени. 90% од експресните патишта во Бугарија се така. Ретко каде да најдеш експресен пат кој што е профил 2+2, во вид на Булевар, или пак 1+1 /1+1 како што прават кај нас.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 07-Jun-2020 at 17:14
Па најголемата разлика меѓу автопат и останатите меѓу кои и експресен е таа што кај автопатот спротивните насоки на движење се физички одвоени.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 07-Jun-2020 at 16:14
Само затоа што некој ни кажал дека се автопати, не значи дека навистина се. Во едно не така минато време ни кажаа дека Велес - Кадрифаково е експресен пат, па сега сите така го нарекуваме.

Уште кога ја објавив првата верзија од мапава лани имаше дискусија за истото, можеме и сега да дискутираме и да направам промена само да го правиме тоа во соодветната тема. Поентата беше дека мора да се обележат поразлично бидејќи ни самата држава не го смета Тетово - Гостивар за автопат, па зошто ние би го сметале (тоа што наплаќаат не е никакво мерило).

Се согласувам дека вака делува дека се на исто рамниште, но идејата беше да не се воведуваат премногу варијанти иако можеби треба. Тетово - Гостивар и Велес - Кадрифаково имаат ист број на ленти. Точно е дека на првиот дозволено е да се вози на 4 ленти, а на другиот само на 2 (иако во пракса се вози на 4).

Можеби можам да воведам нешто како автопат прва категорија и втора категорија, делниците со две ленти да се втора категорија, па така ќе има и разлика со експресните. Во секој случај мораме да ги разликуваме бидејќи во спротивно зошто би се правело upgrade на Петровец - Катланово (постот погоре) и како би го означиле тоа ако претходно биле исто обележани?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 07-Jun-2020 at 15:52
Не знам зошто упорно ги ставате на исто ниво Тетово - Гостивар и Миладиновци - Куманово со експресните патишта? Точно дека фали помошна лента на нив, но тие сепак се автопатишта, иако со помал стандард. Лично сум возел на автопат со само две ленти на Запад, а платив доста скапа патарина. Додуша растојанието без помошна лента не беше 30 км, туку околу 10 км и тоа поради неповолниот терен. Друга карактеристика поради која не може да ги изедначуваме е тоа што на експресните ќе има само по една возна лента во правец и по една помошна, додека на претходно споменатите делници сепак има по две возни ленти во правец. И на крај, експресните патишта ќсе планира да бидат бесплатни, нема да се наплаќа патарина.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 07-Jun-2020 at 10:52
Во право си, јас самиот сум го постирал тоа пред 3 месеци, ама згрешив синоќа при постирањето.

Originally posted by ironm

Со оглед на најновиот тендер за проширување на патот помеѓу Петровец и Катланово ја ажурирав мапата да прикажува дека тој дел е во градба. Знам дека уште не е во градба, ама да не правам маркетинг на сред политичка кампања за некоја недела Crazy Ако направив некоја грешка во приказот на делницата, поправете ме.

Едит: Претходните верзии за споредба можете да ги разгледате назад низ постовите или отворете на фликр налогот.

Автопати и експресни патишта v20200305 by ironm, on Flickr
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 07-Jun-2020 at 06:58
Најавата за трета лента е Петровец - Катланово и обратно, не Катланово - Велес.

Таа најава е од времето на Груевски ,но уште не ја добивме, мислам дека на излез од Катланово односно после тунелот имаше табла уште од 2016 за отпочнување на проектот.


Edited by daci92 - 07-Jun-2020 at 06:59
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 06-Jun-2020 at 18:54
Така е, најавата е дека ќе се рехабилитира делницата Велес - Градско - Неготино во должина од 25 км.

За Катланово - Велес најавата е за проширување со трета лента.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Jun-2020 at 14:43
За летово имаше најава Велес-Неготино ако не сум грешка за обратниот правец не сум слушнал најава,мислев дека тоа парче ќе го опфатат со претходната реконструкција но го оставија...Имаше најава и за потегот околу Катланово кон Велес некаква реконструкција но сеуште нема ништо почнато.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Jun-2020 at 14:37
Дали има некој информација за реконструкцијата на автопатот околу Неготино? Знам дел се реконструираше од Демиркапија до ТЕЦ Неготино но остана уште едно многу лошо парче кое беше најавено за летово.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Apr-2020 at 09:18
Thanks, се надевам ќе продолжат да се користат овие за сметка на Патна мрежа и ќе заживеат повторно Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 07-Apr-2020 at 00:10
Originally posted by ironm

Можеби треба да направиме засебни теми за А1, А2, А3 и А4, покрај темите за секоја од делниците што веќе ги имаме за да можеме општи работи таму да ставаме.


Одамна постоеја засебни нишки, ама настана хаос кога направија нова класификација на патиштата:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1430

Од тогаш постовите воглавно почнаа да се трупаат во општата нишка за патната мрежа и во општата нишка за автопати и експресни патишта.

Сега ги средив и ги консолидирав старите нишки и го префрлив твојот пост тука. Се согласувам дека овие треба да се користат за општи работи за патот за кој се наменети. Добро структуриран форум, освен попрегледна дискусија има и многу поголема архивска вредност.




Edited by Cloverstack - 07-Apr-2020 at 00:19
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Apr-2020 at 12:32
Ova e nesto najdobro sto imame slusnato godinava , da se nadevame deka ke bide instalirano i napraveno so evropskite standardi i normalno ke bide odrzuvano kako i sto treba i dolikuva na eden evropski koridor kakov sto e nasiot. Ovoj sistem go ima vo Grcija i Hrvatska i e inzvonreden so toa sto dolz celiot avtopat dobivas realni inofmracii i izvestuvanja za momentalnata sostojba na toj avtopat , edinstveno sto bi trebalo vladata da razmisluva e voveduvanje dolz celiot avtopat elektronski radari za brzina koj sto ke bide povrzan so ovoj sistem i sistemot na MVR i kaznite direkno ke stigaat na adresa na prekrsitelot , pa da vidime togas dali ke se leta so 250 i veruvam deka soobrakajnite nesrekji bi se svedile na minimum , a toa sto policiska patrola ili ke zastane denes da kontrolira ili ne e veke pominat model ,so toa se regulira celiot soobrakaj 24/7 i kaznite koga direkno ke stignat na adresa mislam deka sekoj eden ke voze kulturno i ke go pocituva redot koga si na avtopat i nema da ima divjaci kako sto e sega.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 05-Apr-2020 at 16:57
Можеби треба да направиме засебни теми за А1, А2, А3 и А4, покрај темите за секоја од делниците што веќе ги имаме за да можеме општи работи таму да ставаме. За А1 (коридор 10) ја имаме само темата за негова реконструкција, ама веста што следи не е поврзана со реконструкција, па ја постирам овде.

Корона кризата нема да го откаже воведувањето на видео-надзорот на автопатот на Коридор 10

Епидемијата со корона вирусот во нашата земја нема да ја откаже реализацијата на проектот за воведување на Интелигентен транспортен систем (ИТС) на автопатот долж Коридорот 10. Од Министерството за транспорт и врски најавуваат пролонгирање на објавата на тендерот за избор на изведувач, па така наместо кон средината на годинава, тој ќе биде објавен до крајот на 2020 година. Од ова министерство за „Мета.мк“ велат дека во моментов се подготвува тендерската документација за овој проект.

– Во тек на втората половина на 2020 година се планира да се ангажира Консултант за имплементација на соодветните ЕУ директиви и подготовка на стратегија за одржување на ИТС опремата – посочуваат од Министерството за транспорт и врски.

Интелигентниот транспортен систем предвидува инсталирање на камери за видео-надзор долж автопатот, метеоролошки станици, електронски знаци и СОС телефони на автопатот од Табановце до Гевгелија. Проектот вреден 18,6 милиони евра треба да им овозможи на возачите во реално време да се информираат за временските услови на патот, евентуалните ограничувања на брзината на движење и прекините во сообраќајот.

Преку двата контролни центри на Јавното претпријатие за државни патишта во Петровец и Неготино деноноќно ќе може да се мониторира сообраќајот и временските услови на патот, но и брзо да се дејствува во случај на појава на вонредни настани на автопатот. Главната цел на идниот комуникациско – информациски систем за контрола и управување на сообраќајот е да се зголеми безбедноста на сообраќајот и да се намали бројот на сообраќајни несреќи со фатални последици на Коридорот 10.

https://meta.mk/korona-krizata-nema-da-go-otkazhe-voveduva%d1%9aeto-na-video-nadzorot-na-avtopatot-na-koridor-10/

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 23-Jun-2017 at 10:38
Од 13 минута може да се види реконструираната делница Куманово-Миладиновци, на 13 мин. и 19 секунди се гледа новата патарина

За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 05-Jun-2017 at 18:59
Куманово- Миладиновци веќе се реновира ,на одреден дел асфалтот е изгребан но во краток дел, Исто така новата наплатна Романовце веројатно за некој месец ќе биде готова можеби и до крајот на месецов бидејќи кабините се поставени и кровот е скоро целосно поставен. После наплатната Петровец на влез од Куманово нешто се работи ,веројатно местат светло.
Ова сето е од вчера, го возев во двата правци Скопје- Куманово, додуша Скопје- Војник ама излишно е да се коментира на Куманово - Страцин ....

Задоволство беше да се вози по обновената делница Куманово - Миладиновци иако на некој места ко повторно да има нерамнини, но не сум сигурен.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 04-Jun-2017 at 23:54
Originally posted by fichot

Originally posted by WolfLeader

Охх грешка сум пишал извините, мислев Катланово-Петровец до клучка Петровец која и таа ќе добие реконструкција , а овој другиот дел нели е со две ленти од Катланово па натаки накај Петровец , е сега ќе биде и реконструиран и ќе се додади уште една лента што значи ќе се адаптира на ниво на автопат.https://www.google.com/maps/@41.8948835,21.6742412,3a,75y,292.34h,73.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1scLdaXglThOSHmasYAzmZVg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1 Од прилика тука некаде па натаки ..


Баш се прашував зошто тој дел (а ми се чини и поголем дел од автопатот кон Куманово) нема трета лента и добро е што конечно ќе се додаде.


Ако тоа што е планирано се изведе ќе биде супер , тој дел што го споменав , исто и Романовце - Миладиновци до двата правци се очекува реконструкција, така да ако се остварат најавите би било одлично.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 04-Jun-2017 at 18:56
Originally posted by WolfLeader

Охх грешка сум пишал извините, мислев Катланово-Петровец до клучка Петровец која и таа ќе добие реконструкција , а овој другиот дел нели е со две ленти од Катланово па натаки накај Петровец , е сега ќе биде и реконструиран и ќе се додади уште една лента што значи ќе се адаптира на ниво на автопат.https://www.google.com/maps/@41.8948835,21.6742412,3a,75y,292.34h,73.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1scLdaXglThOSHmasYAzmZVg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1 Од прилика тука некаде па натаки ..


Баш се прашував зошто тој дел (а ми се чини и поголем дел од автопатот кон Куманово) нема трета лента и добро е што конечно ќе се додаде.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.