build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А1] Табановце - Богородица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 25-May-2016 at 16:29
Јас не се гордеам со оваа реконструкција, јас се срамам од тоа што се прави после толку време. Граѓаните на Куманово и Скопје, како сето она што транзитира низ земјава, ја имаат преплатено реконструкцијата на оваа автопатска делница!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 26-May-2016 at 09:14
Ок, знаеме за тебе.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 26-May-2016 at 09:41
Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 26-May-2016 at 10:19
Originally posted by WolfLeader



Значи почнато е да се работи и од страна на Куманово така ?


неможам да се сетам точно, бидејќи брзав дома после долго возење и не внимавав на детали.

Но, голем сегмент пред патарината куманово се вози во една лента, а и по патарината има одредени сегменти каде е стеснет коловозот.


Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 26-May-2016 at 13:30
Originally posted by pbanks


Originally posted by WolfLeader


Значи почнато е да се работи и од страна на Куманово така ?
неможам да се сетам точно, бидејќи брзав дома после долго возење и не внимавав на детали. Но, голем сегмент пред патарината куманово се вози во една лента, а и по патарината има одредени сегменти каде е стеснет коловозот.


Аха , океј како и да е сепак почнато е да се работи , а уште нешто ме интересира дали забележа до каде се работите за изградба на новата патарина ?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 26-May-2016 at 13:48
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.


BOJAN , пријателе на сите ни е јасно и знаеме дека владата касно се сети за реконструкција на дотраените патишта , факт е тоа дека требаше многу порано да се почни со работа од тоа неможе да се избега , но сепак веќе кога е почнато да се работи не гледам причина зошто да се има негативни мислења, мислам дека нема потреба од такво нешто , во сите држави од окружувањето е исто , и кај бугарите и кај србите и еве во босна па и во албанија каде што до ден денеска се уште постојат патишта кој што се со да не кажам ''коњски дупки'' и нивните влади касно почнаа со работа и касно се сетија дека треба малце повеќе да се обрне внимание на патна инфраструктура ,немој да мислиш дека кај нив е се мед и млеко, верувај дека до пред неколку години беа по отепани и од нас ,сега може малце од малце се по управија, во босна во тунел минуваш а од сите страни течи вода мислиш река има над тунел,и да не ти набројувам други ситуации каде што овие неколку држави што ти ги набројав се за никаде во споредба со нас ,значи не е само нашата држава таква , секаде во секоја држава постојат некој слаби страни а ете на нашата , веројатно тоа им беше слаба страна и го запоставија делот со патишта , но ете сега од пред 2-3 години кога се почна со изградба на новите автопатишта а и со континуирана реконструкција на постоечките да се надеваме дека од сега па натаму веќе повеќе ќе се вложува и инвестира во патната инфраструктуа и дека конечно ние како држава ќе може да се пофалиме со нешто ново и добро изградено ,сепак тоа е самиот наш менталитет македонски ,бидејќи кога во европа се градеа автопатишта ние не знаевме што е тоа така да , се надеваме на подобри денови и мислам дека ќе ме разбериш што сакам да кажам , тоа е моето мислење.

Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 26-May-2016 at 14:25
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.
Ок, следен пат кога ќе имам работа во Општина Центар, ќе те побарам да се запознаеме.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 26-May-2016 at 15:00
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.


BOJAN , пријателе на сите ни е јасно и знаеме дека владата касно се сети за реконструкција на дотраените патишта , факт е тоа дека требаше многу порано да се почни со работа од тоа неможе да се избега , но сепак веќе кога е почнато да се работи не гледам причина зошто да се има негативни мислења, мислам дека нема потреба од такво нешто , во сите држави од окружувањето е исто , и кај бугарите и кај србите и еве во босна па и во албанија каде што до ден денеска се уште постојат патишта кој што се со да не кажам ''коњски дупки'' и нивните влади касно почнаа со работа и касно се сетија дека треба малце повеќе да се обрне внимание на патна инфраструктура ,немој да мислиш дека кај нив е се мед и млеко, верувај дека до пред неколку години беа по отепани и од нас ,сега може малце од малце се по управија, во босна во тунел минуваш а од сите страни течи вода мислиш река има над тунел,и да не ти набројувам други ситуации каде што овие неколку држави што ти ги набројав се за никаде во споредба со нас ,значи не е само нашата држава таква , секаде во секоја држава постојат некој слаби страни а ете на нашата , веројатно тоа им беше слаба страна и го запоставија делот со патишта , но ете сега од пред 2-3 години кога се почна со изградба на новите автопатишта а и со континуирана реконструкција на постоечките да се надеваме дека од сега па натаму веќе повеќе ќе се вложува и инвестира во патната инфраструктуа и дека конечно ние како држава ќе може да се пофалиме со нешто ново и добро изградено ,сепак тоа е самиот наш менталитет македонски ,бидејќи кога во европа се градеа автопатишта ние не знаевме што е тоа така да , се надеваме на подобри денови и мислам дека ќе ме разбериш што сакам да кажам , тоа е моето мислење.



Тоа со ,,задоцнето палење,, може да се прости и за тоа може да се најдат безброј оправдувања. Но, криминалот и кражбата не се простува. Не ми е целта да внесувам и да пропагирам политика и ставови на било кој овде, само сакам да кажам дека и претходните влади градеа и тука нема спорно ништо. Спорни се цените и индициите за криминални зделки во случајот со актор каде де факто се докажа дека апла 35 милиони евра се изнесени од Македонија и за останатите 2 делници со кинезите каде едноставно самата сума сама по себе фрла сомнеж, настрана сите други индиции и фактот што синохидро лимитед е на црната листа на САД, Шпанија, Франција и Италија... Мислам дека сите би требало да се сложите околу тоа, а кој тврди дека најбитно е градењето па макар и по 30 милиони евра од секоја делница да се краде тој релативизира и гледа само на краток рок. Чисто грубо и за споредба: владата на Ивица Рачан, онаа што ја изгради речиси целата автопатска мрежа во Хрватска во периодот од 2000 до 2004 за изградба на 1000 километри автопат потроши околу 2 милијарди евра. Кај нас за изградба на 160 км автопат колку што се трите делници кои се градат во моментот се плаќа над 750 милиони евра. И да, цената на нафтата е скоро како во тој период. Јас само би прашал, зошто кога цената на нафтата лани и оваа година падна за 40-45% никој не праша дали според договорот цената треба да биде ревидирана во надолна линија...?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 26-May-2016 at 21:08
Kratko i jasno: Zapocnuvanjeto so rekonstrukcija na dotraenite delnici e za golemo pozdravuvanje i radost. Golemoto docnenje na istite voopsto ne e za prostuvanje, bidejki se potrosija edno cudo milioni evra na lecenje kompleksi i gluposti, a nie za toa vreme si gi iskrsivme kolite.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 26-May-2016 at 23:31
Denko истото го реков и јас , тоа што касно се почна со реконструкција не се оправдува никако во ниеден случај и тоа што колите се искршија колку и да збориме џабе е   ... иначе Vasilij нема да навлегувам во тоа кој колку криминал правел и како правел , секоја влада која што помина во нашата држава направи криминал , секој кој што седна на фотеља украде пари така људски кажано , неможе да ме убедиш дека претходната влада направила божем кој знае што и дека се било таман и дека немало малверзации , и тогаш имаше арамилок само немаше ''паметен'' човек да го октрие тоа и да го објави во јавност , за разлика од сега , јас не ја бранам ниедна влада да се разбереме , за мене која и да дојде знам дека ќе биде иста , македончето пак ке зима плата од 200 евра и пак ќе бидеме последни во се и сешто па незнам кој да дојди на власт исти кур ќе биде ,а да не зборуваме за инфраструктура , се виде што изградија претходните и што направиа овие сега , срамота и жално е да се каже дека една влада успеале да направи 200 километри пат , како што и сам кажа во Хрватска се направиа 1000 километри пат за рок од 3-4 години , а во нашата држава во рок од 2000-2016 значи цели 16 години се иградија смешни и мизерни бројки на километри автопатишта.Пак ќе кажам нема да навлегувам во тоа кој фирми се избрани дали се забранети некаде и т.н тоа ни ту јас ги бирав ни ту пак можам нешто да сменам или било кој друг , во секоја капитална инвестиција мора да има некој што ке чари нешто тоа е факт ,и тоа се случува кај нас многу многу одамна пред сегашната влада , а и така ќе продолжи во иднина без разлика дали ќе се смени власта или не ,секогаш ќе постои некој кој што на секоја убава работа ќе остави црна дамка.А тоа за криминал и кражба да не навлегуваме ,ниедна влада која што беше кај нас на власт не е цвеќе за мирисање и претходната влада изнаправи криминал само тоа никој не го зборува и многу брзо се заборави , тоа изгледа простено им е , така да узалуд е правењето муабет кој колку направил , кратко и јасно , НИКОЈ НИШТО НЕ НАПРАВИ по што некој би го паметел , барем за сега , за во иднина дај боже кога ќе се сменат некој генерации да биде уште подобро и да се мисли многу повеќе на инфраструктурни проекти ...

Edited by WolfLeader - 26-May-2016 at 23:33
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 29-May-2016 at 18:27
Реконструкцијата од страна на Куманово кон Скопје е започнатата од поодамна, јас уште пред повеќе од месец дена се враќав од пат по тој пат. Од клучката за К.Паланка до куманово имаше уште тогаш неколку дела затворени за сообраќај и гребени.
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 13-Jun-2016 at 21:26

нема да се мешам во математиките кај нас, но морам да признаам дека паушално се тресат зелени со оние пр. во Хрватска, и не дека е лошо да се фрлаат дигресии апропо криминал, но веќе доколку се споредува бар проверете си бројките кои ги посочувате, ова не е случај само со Василиј ами со еден куп членои чија параноја колку и да е оправдана нека биде бар поартикулирана, во спротивно форумов ќе потоне во медиоритет и паушалност

нејсе 1000 км за 2 милијарди нит со глина немоит да се напраи
на дел од хрватката А1 за 147km дале 990 мил.$

http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/gradili-su-ceste.-na-putu-su-izgubili-23-milijarde/2878799/

настрана плаќањата вкупниот долг денеска им е 4.1 милијарда евра итн.

https://vlada.gov.hr/vijesti/ministar-hajdas-doncic-za-vecernji-list-ipo-hac-onc-a-je-pitanje-odrzivosti-sustava-cesta-u-hrvatskoj/17227

криминал сигурно секаде има, та зар европа мислите нема корупција, само што сето тоа треба и да се докаже, а кога тоа е очигледно а сите без приговор ќутат тогаш дефакто каменот ошол во црни државни фондови преку кои се сервисираат кавер операции, пр. дисецирање шовинистички аорти преку контраразузнавачки геврегџии кои не фигурираат на хартија мајтап или не нема нешто што е скриено а да не излезе на виделина та било тоа и во Куба



Edited by +Protagorist - 13-Jun-2016 at 21:27
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 14-Jun-2016 at 10:58
Би те замолил да не релативизираш  со објави за автопати кои се градат сега. Јас убаво кажав тека во периодот јануари 2000та - јануари 2004 километар автопат според податоците таму чинел од 2 до 2,5 милиони евра. E сега во тоа време според податоците кај нас исто така тука некаде се движела цената за автопатите - Скопје - Тетово, Неготино-Демир - Капија Градско-Неготино освен за скопската обиколница која се градеше во периодот од 2003 до 2006 каде што цената е нешто повисока. Цената по километар конкретно за Миладиновци - Штип е нешто над 5 милиони евра, а јасно е дека теренот во над 80% од трасата е целосно рамен. Тогаш цената се образложи со повисоката цена на нафтата во споредба со пред 5-6 години, но во 2015 цената на нафтата падна за околу 40% , а цената за делницата не беше ревидирана..

'Od 2001. do 2004. godine pušteno je promet 876 kilometara autocesta, a od 2005. do 2012. samo 324 kilometara. Kad se stave u odnos krediti i kilometri, onda se dođe do frapantnih podataka – do 2004. godine HAC i ARZ su se zaduživali 2,5 milijuna eura po kilometru sagrađenih autocesta, a od dolaska HDZ-a na vlast, ti krediti po sagrađenom kilometru iznose čak 8,7 milijuna eura!'
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 14-Jun-2016 at 11:44
Цената за автопатот е дефинирана кога се потпишувал договорот, согласно цените во тој период. Редивирање на цена на инфраструктурен проект заради пад на цената на дел од ресурсите, мене не ми е позната пракса. Или поточно, не знам за ниту еден пример каде цената е надолно ревидирана. Тоа е дел од оперативниот ризик за изведувачот во овој случај, но и за инвеститорот во обратна ситуација.

Edited by Navigator - 14-Jun-2016 at 11:45
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 14-Jun-2016 at 16:37
Originally posted by Navigator

Цената за автопатот е дефинирана кога се потпишувал договорот, согласно цените во тој период. Редивирање на цена на инфраструктурен проект заради пад на цената на дел од ресурсите, мене не ми е позната пракса. Или поточно, не знам за ниту еден пример каде цената е надолно ревидирана. Тоа е дел од оперативниот ризик за изведувачот во овој случај, но и за инвеститорот во обратна ситуација.


Звучи разумно ова што си го пишал, но веднаш ми текнува примерот со хидроелектраната Св. Петка кога изведувачот (словенечката компанија „Рико“) во 2009 година почна да бара многу повеќе пари отколку што предвидуваше договорот, со аргументација дека им пораснале трошоците поради поскапи градежни материјали и не знам какви триста чуда. ЕЛЕМ и државата као нешто се опираа, но после 2-3 години сепак им исплативме на Словенците околу 10 милиони евра плус (и тоа до сумата од 10 милиони евра се стигна откако на „Рико“ им беа пресметани пенали за доцнењето на проектот, па после сумите беа пребиени). Ако добро се сеќавам, реалните или нереалните „зголемени трошоци“ на „Рико“, македонскиот граѓанин на крај ги плати со дури 30% поголема цена на хидроелектраната.

Нормално се наметнува прашањето дали цената на проектите што се плаќаат од народни пари може да се ревидира само нагоре?


Edited by Cloverstack - 14-Jun-2016 at 16:38
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 24-Jun-2016 at 03:16
„Гранит“ ќе го реконструира автопатот Неготино-Демир Капија

Јавното претпријатие за државни патишта потпиша договор со „Гранит“ од Скопје за реконструкција на автопатската делница од Неготино до Демир Капија. Трасата во должина од 15,4 километри треба да биде целосно завршена во рок од три и пол години. Овој сегмент од паневропскиот Коридор 10 беше изграден во 2005 година, но во моментов се неопходни активности за рехабилитација и корекција на претходниот зафат. Според објавените податоци од Бирото за јавни набавки, реконструкцијата на автопатот Неготино-Демир Капија ќе чини над 305 милиони денари, односно речиси 5 милиони евра.




На тендерската постапка, започната на почетокот од февруари годинава, учествуваа шест компании, но понудата на „Гранит“ беше избрана за најповолна. Рехабилитацијата на постоечкиот коловоз ќе се врши во согласност со изработената проектна документација од фирмата „Геинг КуК Интернешнл“.




http://www.build.mk/?p=50824




Три и пол години за една реконструкција ??? Ова ќе да е врвот на врвовите во нашата напатена државичка, е за ваков поставен рок слободно треба да си извршат самоубиство од прв степен   
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 24-Jun-2016 at 10:49
Originally posted by mr bombastic

„Гранит“ ќе го реконструира автопатот Неготино-Демир Капија

Јавното претпријатие за државни патишта потпиша договор со „Гранит“ од Скопје за реконструкција на автопатската делница од Неготино до Демир Капија. Трасата во должина од 15,4 километри треба да биде целосно завршена во рок од три и пол години. Овој сегмент од паневропскиот Коридор 10 беше изграден во 2005 година, но во моментов се неопходни активности за рехабилитација и корекција на претходниот зафат. Според објавените податоци од Бирото за јавни набавки, реконструкцијата на автопатот Неготино-Демир Капија ќе чини над 305 милиони денари, односно речиси 5 милиони евра.




На тендерската постапка, започната на почетокот од февруари годинава, учествуваа шест компании, но понудата на „Гранит“ беше избрана за најповолна. Рехабилитацијата на постоечкиот коловоз ќе се врши во согласност со изработената проектна документација од фирмата „Геинг КуК Интернешнл“.




http://www.build.mk/?p=50824




Три и пол години за една реконструкција ??? Ова ќе да е врвот на врвовите во нашата напатена државичка, е за ваков поставен рок слободно треба да си извршат самоубиство од прв степен   


"Овој сегмент од паневропскиот Коридор 10 беше изграден во 2005 година"


Точно е дека се многу три и пол години но уште пострашен е фактот дека автопат граден во 2005 личи како да преживеал 2 светски војни. Тој пат е опасен по живот а нерамнините кои ги има не се реконструираат со едноставно гребење на асфалт туку таму треба комлетно ново тампонирање и други глупости кои не биле направени тогаш кога требало. НО како и да е ќе повторам уште еднаш. Три и ПОЛ години и мене му личат многу особено затоа што се работи за многу битна делница.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 24-Jun-2016 at 11:08
По мое мислам дека нерамнините се појавиа со самиот факт дека кога се правела делницата не се употребувал соодветен материјал , глина или што таму се става за да не дојде до вакво нешто ,и пред некое време делницата беше испитувана од институт зошто е дојдено до тоа ,и се докажа дека патот не е изграден така како што треба , туку е само заразмнат и поставен асвалт , а има многу сегменти кој што не се вметнати.Зголеменото сообраќајно оптоварување, нецелосното функционирање на системот за одводнување, „ефектот на стареење на битуменот“ што влијае на стабилноста кај асфалтните слоеви, како и комплексните геотехнички услови на предметната средина, предизвикуваат поголеми оштетувања кои ја загрозуваат безбедноста на сообраќајот и удобноста при возење, поради што е потребно да се изврши санација и рехабилитација согласно потребите и барањата на Инвеститорот во овој случај Гранит.процесот на изработка на проектот e извршена детална теренска и визуелна проспекција на постоечката состојба на делницата при што се забележани подолжни и попречни пукнатини, вертикална деформација на нивелетата, слегнување на коловозната конструкција и крпење на ударни дупки. Извршени се и теренски испитувања (вадење на кернови од асфалтот), со цел да се анализираат постоечките слоеви на асфалтната конструкција.А сега со ова постоечкиот систем за одводнување е подобрен со систем од канавки, риголи, дренажи, каналети, атмосферска канализација и пропусти, кои служат за прифаќање на водата од коловозот и косините и нејзино одведување од трупот на патот. Со проектот се предвидени чистење и санирање на постоечките пропусти, банкини, шахти, сливници и риголи, во согласност со постојните правилници и европските директиви за зголемување на безбедноста во сообраќајот.За рокот на изградба нема да коментирам ништо бидејќи се работи за делница во 2 правци , мора да се земе во предвид дека ќе се работи баш кога е нај големата гужва на туристи кој што транзитираат и дека таа делница е премногу раздвижена , ќе има многу застој и ред други работи , така што единствено ни останува да се надеваме и мислам дека ќе биде изградена така како што треба и во по брз рок од овие 3 години.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 24-Jun-2016 at 12:41
Originally posted by WolfLeader


BOJAN , пријателе на сите ни е јасно и знаеме дека владата касно се сети за реконструкција на дотраените патишта ,


Ajде де? А како навремено се сети да наплаќа патарина на овој квазиавтопат за кој и регионалниот пат Страцин-Кратово изгледа како стаза за Формула 1?

Покрај дупките и крпениците на секој чекор од Куманово до Миладиновци и обратно, си видел ли вклучувањето и исклучувањето за Агино Село на што личи, си видел ли исклучувањето за Романовце кај сепарацијата на што личи и колку е небезбедно, си го видел ли колотрагот од Романовце до Агино Село, со што беше оневозможено возење по десната лента за возење?

А освен патарината, не заборавија ова ругло од автопат претенциозно да го наречат „Александар Македонски“, иако многу посоодветно би му било името „Џон Макадам“.

Edited by phenomenon - 24-Jun-2016 at 12:46
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 24-Jun-2016 at 12:42
Ќе одговара ли некој за автопатот што издржал цели 5-6 години ?- затоа што веќе 5 години е во катастрофална состојба.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.621 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.