build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А1] Табановце - Богородица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4668
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 18-Jul-2010 at 18:22
Од кои 790.000 дневно одат за плата на службеници во министерството за транспорт врски, како и во Македонија пат

Ама за тоа во друга тема.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 18-Jul-2010 at 18:29
Не само што е малку, туку си е направо смешно! Тоа е над 10000 евра, што за најоптоварен автопатски систем во една држава и тоа во текот на најголемиот летен шпиц е поразително. Впрочем погледни имаме нишка за статистики на сообраќајот и спореди ги нашите бројки со останатите во регионот. Далеку најзатапена во сообраќаен аспект држава сме.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 26-Sep-2010 at 12:21
Вчера се погоди да се возам по патов и ќе прокоментирам само колку е небезбеден во случај на дожд или олуја... секаде помеѓу с. Удово и Демир Капија имаше одрони на карпи, буквално на секој рид/ридче и никаде немаше заштитна ограда.

Имаше барем 4-5 автобуси и кампери со приколки кои стоеа буквално на патот со 4-жмигавци, зашто претпоставувам не беа во состојба да возат.

А најинтересното е се беше, кога ќе ми пројдеше камион од другата страна, кој поминуваше низ "пругите", кои се редовна појава на коловозот на скоро цел Е-75.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Dec-2011 at 19:51
Сликава ја извадив од една студија за повардарскиот регион. Дали некој може да го идентификува местово?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Dec-2011 at 21:58
Србија, судејќи по банкината на десната страна. Тие имаат ваква остра, квадратна форма на банкините, додека ние имаме малку поблаги бранови на оградите. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 03-Jan-2012 at 12:35
Со автомобил удрила крава и загинала



Скопјанка загина во сообраќајка, откако автомобилот во кој била удрил, во крава која се движела по автопат.

Алмина М. ( 36 год) трагично го загуби животот вчера попладне околу 16,30 часот на автопатот Велес – Скопје, во близина на приклучокот од Штип, откако автомобилот рено лагуна управувано од сопругот на починатата Е.М.(35) удрил во крава која ја минувала коловозната лента.
http://www.time.mk/read/a0094fcb66/3a9fe0b6c6/index.html

Незнаев каде да ја ставам веста , барав црна хроника на патиштата но ненајдов.
Како и да е и мене ми се има случено во тунелите помеѓу Скопје и Велес да налетам на Крави на сред автопат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 03-Jan-2012 at 15:23


Пред малку ја слушнав веста на ТВ и нормално прва реакција ми беше - што бара крава на автопат?!? За жал по медиумиве кои ја пренеле веста не гледам забелешка околу тој факт. После долги години навикнување дека на автопат може да има и добиток, продавачи на лубеници и што ли уште не, очигледно станало редовна состојба каде што веќе не заљбележуваме аномалија.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Jan-2012 at 15:32
па неразбирате бе луѓе,му потребало некому жица и си ја зел за дома,не е тој крив што му поставиле жица одма неговата нива.

шала на страна мислам дека сеуште нема тхнички прием на автопатот,кога се направи комисијата баш поради оваа забелешка за немање на жица по целата траса не го потпиша записникот(била поставувана,но одма мештаните ја ваделе).дали одпосле е направен технички прием,незнам,но ме си верува

пред 8-9 години и мене ќе ми се случеше истото кога големо куче ми излезе од банкина пред кола,и среќе со брзо реагирање(правев осмици на 100 км/ч) ја избегнав судбината на оваа жена
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 17-Feb-2012 at 21:53
овој шлепер што возеше пред мене низ тунелот кај Демир Капија со неговата висина ги кршеше најголемите мранѕули низ тунелот така што паднатите парчина мраз беа голема опасност за тие што возат назад.крајно време е Македонија Пат да се погрижи редовно да се отстрануваат мранзулите од сводот на тунелот


Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1163
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 17-Feb-2012 at 23:10
Некаде прочитав дека појавата на мразлци доаѓа до недобра изградба на објектот и каде објектот не е добро изолиран , топлината се крева горе ги поти ѕидовите олуците немаат капацитет, температурата и ладниот воздух ги ладат и ги формираат. Колку е ова изведливо во тунел незнам, али за згради можно е 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 17-Feb-2012 at 23:28
кај овој тунел нема ништо од тоа,само карпа е како што е пробиена и толку,ни бетон ни изолација,ништо.само на влезовите има бетонска обвивка во должина од 2-3 метри
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1163
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 17-Feb-2012 at 23:46
Нема вентилација нешто за гасови, трансформатор агрегатор за струја? некоја врата ? нешто...  али ипак пак гасовите од автомобилите колку толку го затоплуваат воздухот, ама како и да е ај сега не ќе се расправаме за тоа како се формираат мразулци 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 01-Dec-2012 at 01:22

Еве едно одлично клипче (+ добра музика во позадина)    Cheers

Скопје - Велес за 4 минути 

Најголем дел се вози по М-1 па затоа го ставам во оваа нишка


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 06-Dec-2012 at 13:42


Kolku neprofesionalno se obezbedeni mestata kade sto se izveduvaat nekoi sitni gtadezni zafati ili sanacii. Bez soodvetna i navremena signalizacija i ona najvaznoto bez znaci za ogranicuvanje na brzinata. Inaku od patarinata se primetuva znacitelno namaluvanje na soobrakajot. Pozitivno e toa sto sepak se samiraat dotraenite mesta i celosno se rekonstruira delnicata Katlanovo-Veles. Mene posebno me interesira konecniot izgled na tunelot, bidejki bese vo ocajna sostojba.
Toa sto ovaa delnica ne gi ispolnuva kriteriumite za da bide avtopat e druga tema koja e veke debatirana, no ete, sega barem ke bide vo top forma.
Back to Top
zdravozivo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2012
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote zdravozivo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 06-Dec-2012 at 19:19
Вчера го возев Катланово-Велес,неможев да сликам но еве ќе ви кажам дека има нови странични стобчиња за сигнализација,на острите кривини има нови стрелки за насока на кривината веднаш над банкините (се изненадив дека им текнало да ги стават)
Пред тунелите на асфалтот пишува Тунел
Тунелите се фарбани бело-црвена боја на влезовите (не изгледа лошо)
Патарината кај Велес има нова светлосна сигнализација и е фарбана на некои делови со бело-црвени стрелки
Мислам дека има уште некои новини кој не ги забележав,но уште се работи на случајот како и да е

Edited by zdravozivo - 06-Dec-2012 at 19:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 06-Dec-2012 at 22:33
Originally posted by zdravozivo

има нови странични стобчиња за сигнализација,на острите кривини има нови стрелки за насока на кривината веднаш над банкините (се изненадив дека им текнало да ги стават)
Пред тунелите на асфалтот пишува Тунел
Тунелите се фарбани бело-црвена боја на влезовите (не изгледа лошо)
Патарината кај Велес има нова светлосна сигнализација и е фарбана на некои делови со бело-црвени стрелки
Мислам дека има уште некои новини кој не ги забележав,но уште се работи на случајот како и да е
  Cheers


Originally posted by Denko


Toa sto ovaa delnica ne gi ispolnuva kriteriumite za da bide avtopat e druga tema koja e veke debatirana, no ete, sega barem ke bide vo top forma.
Се согласувам, најбитно е да биде во топ форма. Инаку неоспорен факт е дека не ги исполнува стандардите за автопат, но со оглед на ниското ниво на сообраќај, уште долго може задоволително да си ја врши работата и убеден сум дека многу поголем приоритет ни е да градиме нови автопатски делници (каде што имаме многу полоша сообраќајна поврзаност), отколку средствата да ги насочиме во докомплетирање на вториот коловоз по новата траса на овој автопат, барем во некоја догледна иднина.

За утеха, не сме единствени со ваква ситуација. Еден поекстремен пример има во Италија. Се работи за Autostrada A7 која ги поврзува Милано и Џенова и која во најголем дел е комбинација како нашата - во еден правец е современ вистински автопат, а во другиот правец е прилагоден стар пат.

Овој италијанскиов всушност во поглед на кривините стои и далеку полошо од нашиот, а поминува и низ населени места, кои секако се прописно одвоени и изолирани од коловозот. Она каде што А7 стои далеку подобро од нашиов Катланово-Велес е токму опсегот на ваквите мерки кои значително ја подигнуваат безбедноста. Да се надеваме дека после реконструкцијата и нашиов ќе биде значително подобар и побезбеден за возење. А ако во Италија (и тоа на пат со далеку погуст сообраќај од нашиот М-1) можеле вака да тераат со децении, можеме и ние да се помириме дека барем засега, инвестиција во дооформување на М-1 не би бил баш најрационален избор.

Еве го примерот од Италија:



Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 06-Dec-2012 at 22:48


Se soglasuvam. Inaku Italijancite se slicni so nas, taka sto ne me iznenaduva slicnoto resenie

Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo). Prasuvam bidejki e vo ocajna sostojba a ne veruvam deka e postara od 25 godini?! Inaku mozele (zboruvam za Veles-Katlanovo) vo tunelot da dodadat i treta lenta, koja e od golemo znacanje za sigurnosta vo soobrakajot. Patem, koga se plarira pocnuvanje so rekonstrukcija na ovaa delnica?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 06-Dec-2012 at 22:57
Originally posted by Denko


Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo).
Според моите бледи сеќавања од детството, би требало да е некаде кон средината на 80-тите. Во секој случај постар е од 25 години барем малку, а можда има и 30-тина.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 06-Dec-2012 at 23:03
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by Denko

Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo).
Според моите бледи сеќавања од детството, би требало да е некаде кон средината на 80-тите. Во секој случај постар е од 25 години барем малку, а можда има и 30-тина.
Fala.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 12-Dec-2012 at 16:07
Ste go primetile li ovoj znak, nekade na 2-3km od pocetokot na Avtopatot kaj D.Kapija kon Tabanovce? Matematikata nesto ne mi izgleda tocna?!

http://img688.imageshack.us/img688/8712/skopjekumanovo.jpg
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.