build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: [А2] Деве Баир - Ќафасан
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 5012
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 04-Jun-2020 at 14:42
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов изврши увид во отпочната рехабилитација на државниот пат А2 делница Куманово-Страцин (Фаза 2). Станува збор за делница долга 16,64 км со променлива ширина од 7 до 10 метри, проект финансиран од Буџетот на ЈПДП во вредност од 7,2 милиони евра.
Во моментов во атарот на село Војник екипите го гребат постоечкиот асфалт од десната сообраќајна лента. При увидот директорот Китанов изјави дека конечно во блиска иднина ќе заврши маката и голготата за жителите од оваа регија, и овој пат којшто е стар 30-тина години ќе биде квалитетно рехабилитиран и реконструиран за да биде долговечен бидејќи овде има фрекфенција на тежок соообраќај.
Тој информираше дека минатата недела е завршен и рехабилитиран и реконструиран патот од Ранковце до Крива Паланка во должина од 21 километар и додаде дека очекува наскоро за пет, шест дена да биде завршено и обележувањето.







https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 276
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 06-Jun-2020 at 13:19
Да се потсетиме на едно обеќавање од лани летото за делницата Тетово-Гостивар.


https://a1on.mk/economy/tetovo-gostivar-kje-bide-standarden-avtopat-so-po-tri-lenti-vo-pravec/


Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 13:19
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 881
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 06-Jun-2020 at 18:52
Ова уште во 2018 почна да се зборува по медиуми дека во 2019 ќе почне проширувањето. Потоа испадна во 2019 дека се довршува "проектната задача", за при крајот на 2019 кога излезе програмата за 2020 да видиме дека делницата веќе не е во план.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 08-Jun-2020 at 11:40
Според мене овој пат не треба да се чепка, ами да се изгради автопатска делница Групчин - Гостивар.



Edited by AmyntA - 08-Jun-2020 at 11:41
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 276
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 08-Jun-2020 at 12:06
Originally posted by AmyntA


Според мене овој пат не треба да се чепка, ами да се изгради автопатска делница Групчин - Гостивар.


Погрешно! Исто како што Кловерстак во една друга тема објасни дека добивката од прескапиот Миладиновци-Штип е само 5км, за разлика од потребниот и планиран Отовица-Штип, така тука добивка од такво нешто би била само 7км, а би требало да се гради прескап тунел Ларце-Милетино. Структиурата Скопје-Тетово-Гостивар е сосема добра ако не и одлична. Рачунај дека Гостивар-Тетово во продолжение треба да иде према Косово и да е дел од оската Гостивар-Тетово-Јажинце-Качаник-Приштина.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 08-Jun-2020 at 14:07
Па Групчин Е автопатски поврзан со Гостивар, не разбирам зарем треба права линија да биде автопат од Групчин до Гостивар?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 169
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 10-Jun-2020 at 17:13
3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???
дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1710
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 10-Jun-2020 at 18:38
Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 169
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 11-Jun-2020 at 00:02
Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Edited by The Wild Boy - 11-Jun-2020 at 00:08
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12892
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 11-Jun-2020 at 09:27
Би требало да биде 3+3 ленти (две ленти за сообраќај и една за застанување), ист профил и како Скопје-Тетово.
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 881
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 11-Jun-2020 at 10:01
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Која е потребата од 8 ленти на автопат во Македонија и дали постои таков досега?

Денко сакаше да каже дека 3тата лента за застанување преминува во лента за возење при угорници (има такви секции на А1), а не дека има угорници на Тетово - Гостивар. Профилот на Тетово - Гостивар би бил како на сите други автопатски делници во МК - прочитај ги ширините на лентите во веста што е објавена.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1710
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.
Jas opsto zboruvam. Zarem postoi potreba za 3+1 lenti vo eden pravec?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1710
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39
Originally posted by ironm


Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Која е потребата од 8 ленти на автопат во Македонија и дали постои таков досега?Денко сакаше да каже дека 3тата лента за застанување преминува во лента за возење при угорници (има такви секции на А1), а не дека има угорници на Тетово - Гостивар. Профилот на Тетово - Гостивар би бил како на сите други автопатски делници во МК - прочитај ги ширините на лентите во веста што е објавена.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12892
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 25-Jun-2020 at 16:54
Обновен дел од регионалниот пат, од Ранковце до Крива Паланка во должина од 21 км.







https://www.facebook.com/ljupcho.nikolovski.03

Edited by Cloverstack - 25-Jun-2020 at 21:53
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 57
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 25-Jun-2020 at 17:50
Originally posted by Џоле

Обновен дел од регионалниот пат во должина од 21 км.
Не ќе да е регионален тој, туку главен магистрален кој не поврзува со источната граница (иако тесничок и кривулест по малку).
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 604
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 25-Jun-2020 at 19:09
Ne e regionalniot pat ova , ova e magistralniot pat.. Na regionalniot seuste se raboti intenzivno , ali kako i da e mi se svigja obnovata i vaka treba da lici eden normalen pat.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12892
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 26-Jun-2020 at 09:58
Originally posted by Marxentric

Originally posted by Џоле

Обновен дел од регионалниот пат во должина од 21 км.
Не ќе да е регионален тој, туку главен магистрален кој не поврзува со источната граница (иако тесничок и кривулест по малку).


Во објавата на линкот под фотките беше наведено така, па така и пренесов.

Don't kill the messenger
За сè има вторпат
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 57
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 26-Jun-2020 at 19:00
Originally posted by WolfLeader

Ne e regionalniot pat ova , ova e magistralniot pat.. Na regionalniot seuste se raboti intenzivno , ali kako i da e mi se svigja obnovata i vaka treba da lici eden normalen pat.

На каков регионален се работи? Ова е моменталниот магистрален пат, дел од коридор 8, а се работи на експресниот. Не ги слушајте тутурутките политичари, тие само се сликаат таму напицкани во одела, истресуваат по некоја глупост на соц. мрежи и метла да ги нема, да не добијат боја многу од сонцето.

Edited by Marxentric - 26-Jun-2020 at 19:02
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 604
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 27-Jun-2020 at 11:40
Originally posted by Marxentric

Originally posted by WolfLeader

Ne e regionalniot pat ova , ova e magistralniot pat.. Na regionalniot seuste se raboti intenzivno , ali kako i da e mi se svigja obnovata i vaka treba da lici eden normalen pat.

На каков регионален се работи? Ова е моменталниот магистрален пат, дел од коридор 8, а се работи на експресниот. Не ги слушајте тутурутките политичари, тие само се сликаат таму напицкани во одела, истресуваат по некоја глупост на соц. мрежи и метла да ги нема, да не добијат боја многу од сонцето.


I jas taka go znaev kako sto prenese Dzole , taka e napisano sekade deka se raboti na regionalen pat , A ustvari ova e postoeckiot magistralen pat , a noviot ekspresen pat minuva na ovoj veke postoecki ili e na sosema nova trasa ?? Ne mi e toa jasno svarno
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 57
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 28-Jun-2020 at 23:15
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Marxentric

Originally posted by WolfLeader

Ne e regionalniot pat ova , ova e magistralniot pat.. Na regionalniot seuste se raboti intenzivno , ali kako i da e mi se svigja obnovata i vaka treba da lici eden normalen pat.

На каков регионален се работи? Ова е моменталниот магистрален пат, дел од коридор 8, а се работи на експресниот. Не ги слушајте тутурутките политичари, тие само се сликаат таму напицкани во одела, истресуваат по некоја глупост на соц. мрежи и метла да ги нема, да не добијат боја многу од сонцето.


I jas taka go znaev kako sto prenese Dzole , taka e napisano sekade deka se raboti na regionalen pat , A ustvari ova e postoeckiot magistralen pat , a noviot ekspresen pat minuva na ovoj veke postoecki ili e na sosema nova trasa ?? Ne mi e toa jasno svarno

Нова траса посеверно од постоечкиот магистрален. Штом ќе се изгради експресниот фактички тој ќе стане дел од А2 или коридор 8, а овој на сликите ќе се преиначи во регионален и ќе му бапнат некоја ознака со 5-6 цифри.

Edited by Marxentric - 28-Jun-2020 at 23:16
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.