build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: [А2] Деве Баир - Ќафасан
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 823
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 10-Feb-2020 at 14:29
Па и не е баш почнување во зима. додека се организира основна механизација и генерална логистика со сите надзори ќе дојде март еве го за две -три недели тоа се само 15 работни дена, а мартовски слободно може да се каже да се почне изведба.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 10-Feb-2020 at 14:37
Originally posted by Bakica

Nema potreba da bide Avtopat, za sega. Soobrakjajot od Kumanovo do Kriva Palanka e so mnogu nizok intezitet. Ne e isplatlivo da se gradi avtopat. Spored mene odlicno e toa sto ekspresnite patista se proektiraat taka vo idnina mnogu lesno mozat da prerasnat vo avtopat. Za sega tuka e dovolno da se izgradi ekspresen pat, a vo idnina kako kje se zgolemuva intenzitetot na soobrakjaj, prirodno kje dojde potrebata za avtopat. Sepak vo slednive 10-15 god mislam deka nema da ima potreba od toa.
Ocigledno ti ne razbiras sto znaci avtopatsko povrzuvanje!
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 11-Feb-2020 at 00:33
Или ти не знаеш дека од експресен пат лесно може да се премине во Автопат, како што кажа он, ако има огромна потреба за тоа.
Кога се гради се остава простор за во иднина да се може да се смени од експресен пат во автопат.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 11-Feb-2020 at 09:58
Проблемот на оваа делница е заеднички скоро за сите во државава, а тоа е дека има премал интензитет на сообраќај, па наместо 12000 возила, сензорите мерат од 5000 просечно месечно на оваа делница која ќе прерасне во експресен пат, до 8000 месечно на Градско-Фариш која исто така се издигнува на ниво на експресен пат.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 11-Feb-2020 at 12:44
Originally posted by AleksandarTheGreat

Проблемот на оваа делница е заеднички скоро за сите во државава, а тоа е дека има премал интензитет на сообраќај, па наместо 12000 возила, сензорите мерат од 5000 просечно месечно на оваа делница која ќе прерасне во експресен пат, до 8000 месечно на Градско-Фариш која исто така се издигнува на ниво на експресен пат.



Da, ama od druga strana samo vo Skopje do 2014 do denes ima 20 000 vozila povekje. Za edno 15na godini realno kje se javi potrebata za avtopatsko povrzuvanje.

Edited by Bakica - 11-Feb-2020 at 12:45
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 11-Feb-2020 at 15:41
Originally posted by The Wild Boy

Или ти не знаеш дека од експресен пат лесно може да се премине во Автопат, како што кажа он, ако има огромна потреба за тоа.
Кога се гради се остава простор за во иднина да се може да се смени од експресен пат во автопат.
I ti ne razbiras sto znaci avtopat.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 12-Feb-2020 at 08:35
ili ti ne razbiras sto e ekonomska isplatlivost. Ne e samo da se izgradi avtopat, treba realna potreba od toa. Ni vo Germanija ne se gradat avtopatista na mesta kade sto nema soobrakjaj
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 12-Feb-2020 at 14:39
Originally posted by Bakica

ili ti ne razbiras sto e ekonomska isplatlivost. Ne e samo da se izgradi avtopat, treba realna potreba od toa. Ni vo Germanija ne se gradat avtopatista na mesta kade sto nema soobrakjaj
Ako povrzuvanjeto na dva glavni gradovi go klasificiras kako ekonomska neisplatinost ti navistina ne razbiras nekoi raboti. Daj kazi mi te molam, koi sredno-golemi gradovi vo Germanija ne se povrzani so avtopat!?

Edited by Denko - 13-Feb-2020 at 17:29
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 126
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 12-Feb-2020 at 22:04
tuka Denko e nogu u pravo. mnogu sme shuti kako drzava
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 15-Feb-2020 at 15:50
Абе НЕШТО, НЕШТО барем да прават. Ова камионите што се сликаа за почеток... ги нема веќе на терен. Празно е штама. НИШТО НЕМА. Знаете , нели?
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Online
Posts: 63
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 15-Feb-2020 at 18:41
Не е градежна сезона сега освен тоа и предизборно не смеат многу да се експонираат, на пролет по изборите како ке се разработат, ништо не ке може да ги сопре
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 882
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 18-Feb-2020 at 14:38
Кон Бугарија за две години ќе возиме по нов асфалт – потпишан договор и за Куманово – Страцин

Само неколку дена по отпочнувањето на реконструкцијата и проширувањето на делницата Крива Паланка – Деве Баир, Јавното претпријатие за државни патишта објави дека е потпишан договорот за втората фаза од рехабилитацијата на патот Куманово – Страцин. Станува збор за делница долга 16,6 километри, која што ќе ја реконструира скопски „Бетон“. За изведба на овој градежен зафат се издвоени над 7,1 милиони евра, а дополнителни 310.000 евра се наменети за надзор над градежните работи, покажуваат објавените договори на Електронскиот систем за јавни набавки.

Рехабилитацијата на коловозот на делницата од Куманово до Страцин е дел од неколкуте проекти, кои во моментов ги реализира ЈП за државни патишта во функција на модернизација на патното поврзување со Бугарија. На овој дел од Коридорот 8, пролетниве месеци треба да заврши обновата на постојниот пат меѓу Ранковце и Крива Паланка, во должина од 21 километар. Во наредниот период паралелно ќе се работи на делниците Куманово – Страцин и Крива Паланка – Деве Баир, со што меѓу Куманово и Деве Баир ќе може во целост да се вози по обновен пат веќе на почетокот од 2022 година.

Заедно со комплетната обнова на постојниот пат кон Бугарија, во моментов непречено тече и изградбата на експресниот пат Ранковце – Крива Паланка. Оваа патна делница од 25 километри се очекува да биде завршена во 2021 година, а се финансира преку кредит од Светската банка.

https://meta.mk/kon-bugari%d1%98a-za-dve-godini-%d1%9ce-vozime-po-nov-asfalt-potpishan-dogovor-i-za-kumanovo-straczin/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 5071
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 06-May-2020 at 11:06
Китанов: „Се работи на последните 2 км од вкупно 21 км од рехабилитацијата делницата Ранковце – Крива Паланка”

Рехабилитацијата на магистралниот пат А2, делница Ранковце – Крива Паланка е во завршна фаза. Денеска увид во градежните работи изврши директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов кој на лице место се увери дека во моментов се работи на последните 2 км од вкупно 21 км. и ширина од 6 м. во вредност од 2,59 милиони евра.

Во завршна фаза е поставување на комплетна вертикална и хоризонтална сообраќајна сигнализација, како и монтажа на еластична одбојна ограда. Исто така, во моментов се работи на изградба на нови асфалтни риголи со ширина од 75 цм од двете страни на патот, санација на постоечките цевасти и сводести пропусти влезно и излезни глави и поправка на експонираната површина на плочестите пропусти и малите мостови со репарирачки малтер. Се очекува комплетно завршување на активностите до крајот на месецот.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1712
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 06-May-2020 at 12:23
Ova e edno poseriozno "sminkanje" so rok na traenje od 5 godini. Slicno e i od drugata strana na granicata.
Ocigledno nema politicka volja za ekonomski (i bilo kakov drug) razvoj pomegu Makedonija i Bugarija.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 630
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 06-May-2020 at 17:37
Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?

Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер.

Edited by <Fresno> - 06-May-2020 at 17:40
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Online
Posts: 59
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 06-May-2020 at 22:25
Originally posted by <Fresno>

Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?

Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер.

Велес - Штип е обичен двонасочен пат, со половина лента од страните, во случај да се расипе некоја запрежна кола. Далеку е од полуавтопат (експресен пат).
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 07-May-2020 at 08:49
Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 4668
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 07-May-2020 at 09:39
Originally posted by MKDSTRUGA

Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.


Комунистичко патче. А ова сега демократското/демохристијанското/социјалдемократското патче како е? Од кај ги измислувате тие придавки бе...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 630
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 07-May-2020 at 17:57
Имаше некој назив полуавтопат што означува половина автопат, во смисол, во иднина покрај него да се изгради уште еден ист таков со ист профил. Велес-Штип мислам дека го има тој профил.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 158
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 07-May-2020 at 18:57
Не е само профилот, треба многу услови да се исполнат за да може еден пат да се нарече автопат, макар и да може да прерасне во иднина во таков. Меѓу најосновното е да не минува низ населено место, а Велес-Штип минува низ две села, но тука е и геометријата, свиоците, наклоните итн. Велес-Штип ги нема тие каректеристики и кога во иднина би се правел (полу)автопат едвај дали би можела да се искористи половина од сегашната траса, остатокот ќе треба да биде новопробиен пат. Не се сомневам дека сегашната состојба е подобра од пред да се реставрира и прошири, но е далеку од експресен пат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.