build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 789
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 04-Jul-2020 at 20:49
Originally posted by Marxentric

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Marxentric

Originally posted by WolfLeader

Ne e regionalniot pat ova , ova e magistralniot pat.. Na regionalniot seuste se raboti intenzivno , ali kako i da e mi se svigja obnovata i vaka treba da lici eden normalen pat.

На каков регионален се работи? Ова е моменталниот магистрален пат, дел од коридор 8, а се работи на експресниот. Не ги слушајте тутурутките политичари, тие само се сликаат таму напицкани во одела, истресуваат по некоја глупост на соц. мрежи и метла да ги нема, да не добијат боја многу од сонцето.


I jas taka go znaev kako sto prenese Dzole , taka e napisano sekade deka se raboti na regionalen pat , A ustvari ova e postoeckiot magistralen pat , a noviot ekspresen pat minuva na ovoj veke postoecki ili e na sosema nova trasa ?? Ne mi e toa jasno svarno

Нова траса посеверно од постоечкиот магистрален. Штом ќе се изгради експресниот фактички тој ќе стане дел од А2 или коридор 8, а овој на сликите ќе се преиначи во регионален и ќе му бапнат некоја ознака со 5-6 цифри.


Aha jasno mi e sega , znaci celosna nova trasa , sigurno i ne e vaka so volku krivini kako postoeckiot , ili istiot pravec go ima ?? Pa da togas veke postoeckiot ke si ostane kako regionalen ili pomosen...
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 04-Jul-2020 at 23:23
Експресните имаат слични карактеристики како автопат, па така и кривините ќе бидат поблаги, за да може да се одвива сообраќајот без нагли кочења за да се фати кривина.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 05-Jul-2020 at 13:19
Na toa i mislev , super togas
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 14-Aug-2020 at 00:25
Еве на тацна еден предлог мини-проект, и тоа директно ќе кажам, за политичарите Албанци. Пошто не ги бива за да изградат автентична политика за да понудат на граѓаните пред кои се легитимираат, еве им на тацна идеја.

5 постоечки надвозници на автопатот Тетово-Гостивар да се пренаменат во клучки. Автопатот Тетово-Гостивар е практично иден градски автопат во метрополитен ареата Тетово-Гостивар и што повеќе има влезови/излези од главната артерија, толку помалку сообраќај по регионалниот пат, и толку повеќе безбедност низ локалните населби/села.

Црвените се постоечки клучки, жолтите се постоечки надвозници кои лесно би се пренамениле во клучки со доизградба на приклучни краци и асфалтирање локални патишта меѓу клучките и селата.

Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-Aug-2020 at 01:12
Прво нека го прошират веќепостоечкиот пат, наместо 2+2 да стане 4+4 ( 3 ленти, плус лента за застанување), оти Тетово - Гостивар е најкористен "автопат" во Македонија, а има најмалце ленти.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 21-Jun-2021 at 13:15
Директорот на јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со вицепремиерот Љупчо Николовски и министрите Оливер Спасовки и Благој Бочварски, како и заменик директорот на ЈПДП Благојче Трпевски извршија увид во работите на делницата Куманово-Страцин која се рехабилитира во две фази.
Јавното претпријатие за државни патишта постојано работи на модернизирање на патнотото поврзување на градовите, населените места, а во случајов овде работиме на модернизирање на патното поврзување со Република Бугарија, значаен правец за кој впрочем имаме барања и од бизнис заедницата за подобрзо поврзување за побрз превоз на услуги и стока.

„Делницата Куманово–Страцин се одвива во две фази. На втората фаза , финансирана од буџет на ЈПДП, се очекува работите со рехабилитацијата комплетно да бидат завршени до крајот на 2021 година. На првата фаза, која е финансирана од IPA 2, се очекува работите да бидат комплетно завршени до средина на 2022 година. Магистралниот пат Куманово-Страцин каде што вршиме увид е во вкупна должина од 15,2 км, а издвоената вредност за реализација на изградбата е 4.74 милиони евра. За новиот експресен пат Страцин–Длабочица–Крива Паланка финансиран од Светска Банка, очекуваме делницата да биде комплетирана и пуштена во сообраќај до крајот на 2022 година, а за делницата Крива Паланка–Деве Баир финансирана од ЕБОР и WBIF, се очекува градежните работи да бидат комплетирани до средина на 2022 година. Исто така, избрани се консултанти за изработка на проектна програма за проектирање на нов експресен пат Романовце–Страцин која што е планирано да се финансира од IPA 3. Нашата цел е сигурни и безбедни патишта кои ќе не поврзуваат со регионот. Токму во таа насока, минатата година беше рехабилитиран и реконструиран патот од Ранковце до Крива Паланка во должина од 21 километар и со отпочнатите други рехабилитации, санации и изградби во овој регион сакаме да добиеме комплетен Коридор 8 кој ќе биде безбеден и сигурен за учесниците во сообраќајот“, изјави по увидот директорот на ЈПДП Ејуп Рустеми.




https://www.facebook.com/drzavnipatista/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 14-Sep-2021 at 16:08
На линкот има видео од досегашниот напредок од реконструкцијата на патот Куманово-Страцин, во должина од 16,6 км

https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/548351459770999

За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 10-Dec-2021 at 17:46
ОГРОМНИТЕ ДУПКИ НА МАГИСТРАЛАТА СТРУГА-ЌАФАСАН СЕ НЕБЕЗБЕДЕНИ, БАРАМЕ ЦЕЛОСНА РЕКОНСТРУКЦИЈА, ВЕЛАТ ЖИТЕЛИТЕ ОД СТРУШКИТЕ СЕЛА КОИ ГО БЛОКИРАА ПАТОТ

Жителите од струшките села Радолишта, Теферич, Франгово, Фиеришта, Шум, Заграчан и Калишта денеска го блокираа магистралниот пат Струга- Ќафасан поради, како што велат, лошата состојба на патот. Со мирен протест побараа итно негово целосно санирање оти оваа магистрала, која води кон Албанија и со години не е реконструирана, е полна со дупки, некои големи и како кратери.

Голема е фрекфенцијата на возила на овој патен правец, вели локалното население, а возењето тука е небезбедно.

„Возењето тука е навистина небезбедно, а ни предизвикува и огромни материјални штети. Може да се случуваат и сообраќајни несреќи па и губење човечки животи. Патот е катастрофа, а поврзува две држави, Македонија и Албанија“, велат револтираните мештани.

Џевдет Даути, претседателот на Месната заедница Радолишта, вели дека блокадите се резултат на празните ветувања на властите.

„Минатата година министерот рече дека се асфалтира патот од Ќафасан до Подмоље, а само се исчистија трњата и ништо друго. Дупките ги полнеа со тампон и по еден месец пак се појавија“, вели Даути.

Жителите од околината се револтирани од површното санирање на оштетувањата на патот оти со секојдневното поминување по крпените дупки и пукнатините на асфалтот им се оштетуваат автомобилите.

„Со години само ги затвараат дупките со тампон и тие се затвараат, срамота. Една дупка кај бензиската пумпа е длабока 32 сантиметри и ако поминиш низ неа може да биде страшно. Секоја година викаат ќе го правиме патот во март, август, септември и ништо. Мора да се реши проблемот пред да има некоја жртва“, вели Шкејзел Арулајсен од село Радолишта.

„Јас лично пропаднав во дупка и двете гуми ми се дупнаа, а кај Радолишта ја удрив колата. Кој ќе плати за тоа? Во полиција ништо не презедоа“, вели Монди Каљоши.

Санација на овој магистрален пат од Министерството за транспорт и врски беше најавена уште во 2018, но предвидената рехабилитација до ден денес не е реализирана. Демонстрантите се заканија дека ќе го блокираат патот сè до негова целосна реконструкција.

Магистралниот пат Струга-Ќафасан, кој ја поврзува Македонија со Албанија, е изграден во времето на поранешна Југославија.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ogromnite-dupki-na-magistralata-struga-kafasan-se-nebezbedeni-barame-tselosna-rekonstruktsija-velat-zhitelite-od-strushkite-sela-koi-go-blokiraa-patot/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 02-Nov-2023 at 14:22
За сè има вторпат
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 11-Dec-2023 at 19:39
Варијантите кои се разгледуваат за границата со Албанија:


Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 12-Dec-2023 at 15:27
Ова е многу паметно со тунел под Јабланица, Радолишта-Бардај.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 23-Jan-2024 at 18:35
Уште еден завршен проект многу значаен за државата, го пуштивме во употреба реконструираниот и проширен државен пат Крива Паланка - ГП Деве Баир.


Станува збор за делница од 13 км:

Премиерот Ковачевски на настан по повод пуштање во употреба на државен пат Крива Паланка - ГП Деве Баир [23.01.2024"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr







https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/?locale=mk_MK
За сè има вторпат
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 25-Jan-2024 at 15:49

Двојна кривина, нит ставиле ознаки-стрелки на банкина, нит се постевени вибрирачки ленти или вградени рефлективни/мачкини очи во лентите од хоризонтална сигнализација...за некој месец нема ќе се рапознаваат ленти, а банкините навечер ќе останат слабо видливи...ова е меѓународен пат од 21 век во МК...важно свртиле, читај испрале некоја пара!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 789

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.