Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
Post Reply | Page <1234 25> |
Author | |
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #21 Posted: 23-Jun-2021 at 17:02 |
Од секогаш сум се прашувал зашто овој сеприсутен профил на патишта од 2+2 или 3+3 со расрксници го има секаде по свет, а во Македонија го нема освен на потегот Охрид-Горица. Не сум знаел дека има име "stroad". Има некој феномен дека се појавува овакво нешто во Косово и Албанија, а делимично го има низ Грција, Турција и Бугарија. Еве сега Црна Гора гради нешто слично на потезите Подгоричка Обиколница, Подгорица-Даниловград и Подгорица-Тутин(граница со Албанија). Иако се работи за делниици од 20-30 км, сепак официјално ги нарекуваат меѓуградски булевари. На градежната компанија Бемакс од Црна Гора има доста видеа, може да се види за што зборувам да не идам сега тука со многу информации.
Следен чекор на оваквите булевари е ограничување на влезовите/излезите само во правец на свртување десно и додавање кружни текови и полусвиоци на неколку стотини метри заради довибање потполна достапоност во сите правци. Ова е крајно опасно заради тоа што возила се вклучуваат во сообраќај во најлева најбрза лента. Уште побезвезе е со кружните текови на секои неколку метри се создава чвор кој го успорува сообраќајот заради тоа што па сите правци имаат практично еднаква предност на вклучување. Овие "stroads" не се никакво решение, ама па ако нема буџет нема што друго да се прави. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #22 Posted: 22-Jun-2021 at 23:43 |
Точката кадешто сега Борис Трајковски се стеснува на 2 ленти речиси се совпаѓа со точката од која планираната траса на Јужен булевар се раздвојува од трасата на Борис Трајковски. Мислам дека наместо да се проширува оваа катастрофална сообраќајница, многу попаметно ќе беше со овие пари да се пробие сегментот на Јужен Булевар помеѓу Охис и Драчево (2km), за почеток со обичен профил 2х1. И соодветно да се поврзе со Драчево. Покрај тоа што би добиле не баш мала делница од Јужен Булевар, туку тој така би го презел грото од сообраќајот од/кон Драчево и реонот кон исток и југоисток. Со тоа значајно би го растоварил адекватниот сегмент на Борис Трајковски. За разлика од Борис Трајковски ова би била експресна врска без семафори, без милион легални и нелегални странични приклучоци, без потреба за преминување преку двојна полна лента и други небезбедни акробации. Борис Трајковски на делот што засега би останал со две ленти би го опслужувал сообраќајот во сервисната зона што се оформи околу улицата, и сообраќајот од/кон Батинци и понатака кон запад. Борис Трајковски е многу лоша сообраќајница без јасно дефиниран концепт и дефинитивно спаѓа во категорија на "stroads": https://www.youtube.com/results?search_query=stroad И не само што е "stroad", туку е и многу импровизаторски изведена и ниска класа на "stroad". Ќе беше најдобро пред воопшто да се размислува за нејзино проширување, најпрвин соодветно да се трансформираше во контекст на околината. А како таква не може да биде брза транзитна сообраќајница, тоа едноставно не оди едно со друго. Брзата транзитна сообраќајница треба да биде Јужен Булевар. Edited by Cloverstack - 22-Jun-2021 at 23:51 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #23 Posted: 22-Jun-2021 at 21:58 |
Две години!!! По пет метри дневно ќе се прават значи.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19684 |
Quote Reply #24 Posted: 22-Jun-2021 at 12:12 |
ЗА ДВЕ ГОДИНИ ЌЕ БИДЕ ГОТОВ БУЛЕВАРОТ БОРИС ТРАЈКОВСКИ ОД ПИНТИЈА ДО ДРАЧЕВО, КАЖА ШИЛЕГОВ
Градот Скопје денеска почна со проширување во булевар на улицата Борис Трајковски, на потегот од крстосницата во Пинтија до мостот на Маркова река пред Драчево. Сообраќајницата во должина од 2.325 метри наместо две ќе добие четири коловозни ленти, пешачки патеки од двете страни на булеварот и велосипедска патека од едната страна. Kрстосницата пред мостот кај Драчево ќе биде заменета со кружен тек со дијаметар од 20 метри. „Овој булевар е една од артериите во нашиот град, кон него гравитираат педесетина илјади жители и поради тоа сметам дека со изработката на оваа делница и тоа како ќе го олесниме и осовремениме животот во овој дел од градот. Дополнително, на булеварот Борис Трајковски на делот што сега го работиме, ќе биде поставена нова атмосферска и фекална канализација. Изградбата планираме да трае неполни две години, бидејќи овде имаме и експропријација и отстранување на оградите“, рече градоначалникот Петре Шилегов. Изградбата на булеварот ќе чини околу 3,5 милиони евра, средства кои се предвидени во буџетот на Градот Скопје. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/za-dve-godini-ke-bide-gotov-bulevarot-boris-trajkovski-od-pintija-do-drachevo-kazha-shilegov/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19684 |
Quote Reply #25 Posted: 22-Jun-2021 at 11:52 |
ПОЧНА ДА СЕ ГРАДИ БУЛЕВАРОТ ДО ДРАЧЕВО
Градот Скопје денеска го почна проширувањето и реконструкцијата на булеварот Борис Трајковски, на потегот од крстосницата во Пинтија до мостот на Маркова река пред Драчево. На овој потег со вкупна должина од 2.325 метри ќе се изврши целосна замена на стариот асфалт со нов, проширување од две на четири коловозни ленти, изградба на пешачки патеки од двете страни на булеварот и велосипедска патека од едната страна. Kрстосницата пред мостот кај Драчево ќе биде заменета со кружен тек со дијаметар од 20 метри. - Овој булевар е една од артериите во нашиот град, кон него гравитираат педесетина илјади жители и поради тоа сметам дека со изработката на оваа делница и тоа како ќе го олесниме и осовремениме животот во овој дел од градот. Дополнително, на булеварот Борис Трајковски, на делот што сега го работиме, ќе биде поставена нова канализациска мрежа – и атмосферска и фекална. Изградбата планираме да трае неполни две години, бидејќи овде имаме и експропријација и отстранување на оградите. Градежните работи ќе чинат 212 милиони денари без ДДВ, средства кои се предвидени во Буџетот на Градот Скопје - рече градоначалникот Петре Шилегов, на почетокот на градежните работи на овој значаен булевар. Тој додаде дека во текот на оваа градежна сезона ќе се градат или реконструираат 11 градски сообраќајници, во неколку скопски општини. - Ова всушност е почеток на летната градежна офанзива на Град Скопје, па ги замолувам граѓаните да имаат трпение додека се вршат реконструкциите. Ќе бидеме брзи како и секоја година, што всушност стана препознатливост на оваа градска администрација и моја, како градоначалник. Да ги почитуваме сообраќајните режими бидејќи новата и квалитетна инфраструктура е гаранција дека Скопје чекор по чекор станува една поинаква приказна, дека Скопје чекор по чекор заличува на европска метропола – нагласи Шилегов. На почетокот на градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Борис Трајковски, на потегот од крстосницата во Пинтија до мостот на Маркова река пред Драчево, присуствуваше и градоначалникот на Општина Кисела Вода, Филип Темелковски и претседателката на Советот на Град Скопје, Љубица Јанчева. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #26 Posted: 23-Feb-2021 at 22:36 |
делницава никогаш не сум ја видел да има гужви |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #27 Posted: 23-Feb-2021 at 20:30 |
Има доволно место за ширина од 20м (како веќе постоечкиот дел кај Охис), само 2-3 мали објекти ќе треба да се срушат на почетокот на трасата и по некое метро да се откупи. Од тротоар и велосипедска има потреба и профилот кај Охис е доволен за тука, освен ако не урбанизира бившата фабрика.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #28 Posted: 23-Feb-2021 at 19:37 |
Да, делницата од раскрсницата со булевар Србија до Драчево е регионален пат 2134, но на таа делница веќе постојат булевари, така што тоа не е проблем. Проблем е тоа што го кажа Џоле, јасно се гледа дека место за тоа што го најавиле.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #29 Posted: 23-Feb-2021 at 18:27 |
Па, штом овој проект го нарекуваат „продолжување“ на Бул. Б. Трајковски, тогаш мене логично ми е да исполнува барем минимум услови за булевар, што би значело и тротоари (во случајов, поради немање простор, веројатно ќе биде комбиниран за пешаци и за велосипеди).
|
|
За сè има вторпат
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #30 Posted: 23-Feb-2021 at 15:59 |
А има потреба од тротоари на патот? Колку што сфаќам, делот кој води до Драчево е пат, не е ни улица ни булевар.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #31 Posted: 23-Feb-2021 at 14:47 |
Најверојатно ќе го стеснат коловозот, нека излезе документацијата па ќе видиме.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #32 Posted: 23-Feb-2021 at 13:57 |
Одлична вест, само како ќе се изведе тоа? И од фотографиите се гледа дека булеварот би стигнал до оградата на фирмите што се сместени во индустриската зона, што значи, ќе има ли место за тротоари за пешаци и за велопатека? Некако, се чини дека фирмите ќе си ги скратат дворовите „доброволно“ или со откуп на земјиштето од страна на градот.
|
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19684 |
Quote Reply #33 Posted: 23-Feb-2021 at 13:39 |
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ГО ПРОДОЛЖИ БУЛЕВАРОТ БОРИС ТРАЈКОВСКИ ДО ДРАЧЕВО
Советот на Град Скопје денеска донесе Одлука за изменување и дополнување на Програмата за уредување на градежното земјиште на подрачјето на град Скопје за 2021 година, со која се предвидува продолжување со изградбата на булеварот Борис Трајковски до Драчево. Станува збор за капитален инфраструктурен проект со кој ќе се продолжи булеварското решение на потег од влезот во населбата Пинтија до Драчево, во должина од над 2 километри. На овој потег оваа сообраќајница ќе се реконструира и прошири и ќе прерасне во модерен булевар со 4 сообраќајни ленти, пешачки и велосипедски патеки, модерно и енергетски-ефикасно јавно осветлување, како и дополнителна комунална инфраструктура. Со изградбата на оваа фаза од булеварот Борис Трајковски, Скопје ќе добие уште една нова, модерна сообраќајница, што значително ќе ја зголеми безбедноста на сите учесници со сообраќајот, ќе се намали загадувањето и ќе се зголеми проточноста на сообраќајот во овој дел на градот. Овој капитален проект особено ќе биде значаен за околу 70.000 граѓани од Кисела Вода, Драчево, Пинтија, Лисиче, Студеничани и околните населени места кои ќе можат побезбедно и полесно да патуваат, а голем бенефит ќе има и индустриската зона лоцирана во овој дел на градот. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #34 Posted: 21-May-2020 at 20:19 |
Го откупиле тој дел? Одлично.
Преклани отворија и себе-перална таму, ама физички има простор за една уште лента. За годинава е најавено проширување на последниот сегмент, се надевам ќе им текне и на ова, ако не ќе се потрудам да ги потсетам... |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #35 Posted: 21-May-2020 at 20:07 |
Да потсетиме само дека на Првомајска не е изведен во полн профил делот помеѓу Gulf бензинската и раскрницата со булевар Србија непосредно пред стариот влез за цементарница Усје. Ама затоа од кога се правеше тој дел пред 15тина години до денес, за среќа земјиштето е експропреирано и нема потреба повеќе перални и вулканизери да го узурпираат државното земјиште на кое треба да има 4та лента. Шилегов исправија глупоста што уште од времето Пенов/Трифун навака се провлекува.
Edited by user8642 - 21-May-2020 at 20:08 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #36 Posted: 30-Nov-2017 at 20:55 |
Гледајте го знакот во последната слика хаха. Немам коментар, FAIL
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #37 Posted: 30-Nov-2017 at 10:28 |
trotoarov sto ostana za pesaci e ludilo... samo none moze da pomine bez problemi
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #38 Posted: 30-Nov-2017 at 09:45 |
На едно место сеуште нема поставено семафори иако има поставено "бандери" за нив - кај Инженеринг Трејд, Канапе мебел/вртењето за Корни. Тука и имаше сообраќајка пред 3-4 дена од истата причина.
Другите работи генерално се комплетни. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #39 Posted: 30-Nov-2017 at 00:17 |
Ало влегуваме во 2018 а какви семафори има.. ова е ај да си градам набрзина нешто
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #40 Posted: 29-Nov-2017 at 23:55 |
стандард бандери, семафори и знаци на сред пешачка/велосипедска патека... бидејќи тие 10 сантиметри што ги зафаќа бандерата, навистина значат кога некој сака да заработи малку
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Post Reply | Page <1234 25> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |