Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
Post Reply | Page <1 23456 25> |
Author | |
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #61 Posted: 13-Oct-2014 at 16:53 |
Темава малку ја заборавивме...но изгледа дека и од Град Скопје ја заборавија...
Проширувањето во прв план до Пинтија па понатаму и до Драчево како и кружниот тек на влезот од Драчево не се споменуваат подолг период. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #62 Posted: 28-Jan-2014 at 08:41 |
KРУЖЕН ТЕК ВО ДРАЧЕВО
Во населба Драчево, пред мостот на Маркова Река, во иднина сообраќајот ќе биде регулиран со кружен тек. Изработката на идеен и основен проект за инфраструктура на улицата Борис Трајковски, на потегот од стакларницата до мостот, со вклучена ревизија, ќе го работи „Геинг Kребс унд Kифер интернешнл“. Град Скопје со нив склучи договор во висина од 5,6 милиони денари. Станува збор за изведба на третата фаза од проектот за реконструкција и за проширување на улицата Борис Трајковски, која од Kисела Вода со стакларницата во изминативе години беше оформена како булевар. http://dnevnik.mk/?ItemID=ED26BFCC8196DB49BA1B3159F08C815F |
|
За сè има вторпат
|
|
najdobro
Newbiе Joined: 05-Sep-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #63 Posted: 05-Sep-2013 at 11:28 |
на сегашната улица има многу влезови и излези
најдобро е да се изведе нова траса која ќе поминува низ локацијата на охис позади објектите на прототип, бујото и другите кои се северно од постоечката улица и ќе се вклуќи точно во правец со улицата кај населба драчево треба нов мост на маркова река и одкуп на ѕемјоделско земјиште од локации кои наеднаш ќе излезат на нова улица така ќе се избегне тешкиот сообраќај (товарни возила кои доставуваат материјали, бетономешалки од батинци и ...)кој создава проблеми замисли товарно возило на булевар со четири лоенти кое застанато и чека да прегази две полни раделни линии и две ленти за движење за да влезе во локација |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #64 Posted: 03-Sep-2013 at 12:03 |
Ова е дефинитивно најпаметно решение, и така имотот на ОХИС е мамутски, а соработката меѓу Владата и Градот Скопје знаеме каква е па проблеми нема да има воопшто.
Само сум видно изненаден за должината на следната фаза, 2км би било рекорд за Градот во изминативе години. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #65 Posted: 03-Sep-2013 at 08:08 |
Датум: 02.09.2013, 16:33
ГРАДОТ СО ОПЦИЈА ЗА ПОМАЛИ ТРОШОЦИ Булеварот Борис Трајковски ќе земе дел од ОХИС Во процес на изработка е проектот за изведба на третата фаза од проширувањето на булеварот Борис Трајковски (поранешна Првомајска), овој пат од фабриката ОХИС, па с` до населба Пинтија, рече градоначалникот Kоце Трајановски на последната седница на Советот на Скопје, запрашан за кога е планиран почетокот на овој зафат. Делницата, предмет на проширување, ќе добие плус две ленти во должина од два километра. Трајановски на седницата, на која на дневен ред беа советнички прашања, информира дека во моментов прават проекции дали и колку ќе се навлезе во приватни имоти, односно дали е потребно нечие обесштетување. Улицата треба да се прошири за сметка на десната страна каде што се наоѓа таканаречената индустриска зона. Доколку проектот покаже дека се навлегува во приватни имоти, тогаш улицата, најверојатно, ќе се прошири за сметка на левата страна. - Во тој случај ќе ја користиме страната на фабриката ОХИС. Имаме согласност од Владата, при што договоривме дел од земјиштето да не влезе во тендерската постапка за продажба на фабриката. На тој начин Градот ќе нема и финансиски издатоци - рече градоначалникот уште еднаш потенцирајќи ја важноста на овој зафат. Според него, станува збор за важна артерија меѓу приградските населби и градот -Драчево, Студеничани, Зелениково, Батинци и други. С` на с`, оваа сообраќајница опслужува приближно 150.000 жители, а изградбата на две нови ленти е од исклучително значење за растоварување на досегашниот сообраќај. Оваа улица долго време беше тесно грло, а проточноста - мислена именка. Во својата предизборна кампања Трајановски најави дека за оваа намена предвидени се околу 120 милиони денари. Првите две фази, кои се одвиваа лани и преклани, опфатија реконструкција и проширување на улицата во булевар во два наврата. Првата фаза се одвиваше од Рампа до Расадник, во должина од 1,3 километар, а потоа се продолжи на друга делница - од булевар Србија, па с` до стакларница. Освен нови коловозни ленти, за пешаците беа изградени и тротоари, а за велосипедистите - патеки, нешто што претходно го немаше. Меѓу другото, беше изведен и поширок профил на атмосферска канализација во должина од 1,1 километар. Целосно беше реконструиран и мостот над Усјански канал. Изведбата чинеше четири милиони евра, пари обезбедени од Европската банка за обнова и развој и средства од буџетот на Град Скопје. Јорданка Ивановска |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #66 Posted: 22-Jul-2013 at 18:43 |
Aleks,сликата ти ја `дрпнале` од За Се
ФОТО: Како се вози на Првомајска во Скопје ! ОД ТЕРЕН, ПРОБЛЕМИ | 22.07.2013, 19:01 Пред некое време ја проширија Првомајска во Скопје, по што од двете страни доби две нови ленти. Но џабе е и десет нови ленти да стават, пак ќе има такви кои ќе возат во спротивен правец Погледнете http://zase.mk/foto-kako-se-vozi-na-prvomajska-vo-skopje/ |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #67 Posted: 18-Jul-2013 at 10:06 |
Вакви сељачишта се секојдневна слика на Првомајска!
Штета што не стигнав порано да го сликнам да се фати и таблицата. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #68 Posted: 11-Jun-2013 at 15:54 |
Вака изгледаше денес првомајска (делот каде не е сеуште проширен, веднаш после бензинската до каде завршуваат 4-те ленти) |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #69 Posted: 10-May-2013 at 08:33 |
За Велигден имав прилика да го извозам новиот дел од булеварот Борис Трајковски. Еден збор: катастрофа! Асфалтот е толку нерамен што е просто несфатливо за булевар кој е штотуку пуштен во употреба.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #70 Posted: 07-May-2013 at 15:45 |
Сега е ред на критики:
Левата лента во правец накај Пинтија од почеток (семафорите) па до крај (бензинската) е лошо изведен, не научија овие како се асфалтира и после толку работење изминативе години. Возиш 60, а автомобилот буквално потскокнува... Истото се случува и во правец накај Кисела вода, лева лента од вторите шини па до крај (семафорите Усје). Истово беше случај и на бул.Србија Edited by alexsend - 07-May-2013 at 15:46 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #71 Posted: 03-May-2013 at 17:42 |
Без разлика дали ќе прошируваат или не понатаму во блиска иднина ова им е многу глупаво решено. Има место и за пешачки и не пречи на бензинската...не ми е јасно зошто вака
А доколку прошируваат кога и да е ова ќе мора да се санира |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #72 Posted: 03-May-2013 at 12:35 |
Со оглед на тоа дека при кампањата градоначалникот на Скопје ја потенцираше само втората фаза веројатно понатамошното проширување не е во план за блиска иднина. Моја претпоставка е дека само ќе го обноват асфалтот за делот кој остана нереконструиран ...
Edited by vlatko.mk - 03-May-2013 at 12:35 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #73 Posted: 02-May-2013 at 15:51 |
Доколку немаа(т) намера наскоро да продолжат со проширување кон Драчево, јас не гледам никаков проблем во решението. Едноставно ова е точката каде што сообраќајницата се проширува, но воедно таму има и бензинска пумпа, па полниот профил на булеварот почнува после бензинската, а пред нејзе има само кратка лента за исклучување, што не гледам зошто би пречело.
Но како што кажав, проблемот ќе настане кога ќе треба да се продолжи со проширување кон Драчево. Тогаш ќе треба островчето да се отстрани, а уличното осветлување да се помести. Со тоа се наметнува прашањето дали ова е уште еден пример на кусогледо и неодговорно планирање, или свесно е вака направено затоа што проширување на булеварот кон Драчево во наредните години не е во план? |
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #74 Posted: 02-May-2013 at 10:45 |
Кога се прават вакви тешки глупости на наједноставните проекти кои градот ги реализира, што останува за оние другите од типот на Јужен Булевар, Крушевска Република и слично?
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #75 Posted: 02-May-2013 at 00:15 |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #76 Posted: 01-May-2013 at 23:22 |
Ова ниту на мене не ми е јасно...
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #77 Posted: 01-May-2013 at 22:18 |
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #78 Posted: 01-May-2013 at 22:17 |
Супер е направено, единствената забелешка ми е за семафорите.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #79 Posted: 01-May-2013 at 19:28 |
Денес имав прилика да поминам и можам да кажам дека на прв поглед добро е завршена работата
01.05.2013, 15:09 Пуштена во употреба втората делница од „Борис Трајковски“ Завршија зафатите за реконструкцијата на втората фаза од булеварот „Борис Трајковски“ (бивша „Првомајска“) во општина Кисела Вода. Од денеска и официјално беше пуштен потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“. Делницата е долга 1.126 метри, а проширувањето и реконструкцијата значеше и поставување нова атмосферска канализација, осветлување и тротоари. „На новиот булевар од десната страна на коловозот е изграден тротоар покриен со бекатон плочки во ширина од 2 метри, а од левата страна на коловозот е изграден тротоар со велосипедска патека со ширина од 4 метри“, изјави градоначалникот Коце Трајановски на денешното пуштање на делот од „Борис Трајковски“. Градските власти во ланскиот октомври официјално ја отвори за сообраќај првата дел, кој се градеше на потегот од Рампа до крстосницата со улицата „Народни херои“ во должина од 1.380 метри. Со проширувањето постојната тесна улица се трансформираше во булевар со четири коловозни ленти, широки по 3,5 метри. (Б.Ш.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2770A9DD7B1DE9438615E1994FEF68B7 |
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #80 Posted: 29-Apr-2013 at 00:51 |
токму на тоа место можеби состојбата најубаво ќе се решеше со кружен тек наместо крстосница - и што е најважно пак ќе имаа простор каде да го постават коњаникот
|
|
Post Reply | Page <1 23456 25> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |