build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 25>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 13-Oct-2014 at 16:53
Темава малку ја заборавивме...но изгледа дека и од Град Скопје ја заборавија...
Проширувањето во прв план до Пинтија па понатаму и до Драчево како и кружниот тек на влезот од Драчево не се споменуваат подолг период.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 28-Jan-2014 at 08:41
KРУЖЕН ТЕК ВО ДРАЧЕВО

Во населба Драчево, пред мостот на Маркова Река, во иднина сообраќајот ќе биде регулиран со кружен тек. Изработката на идеен и основен проект за инфраструктура на улицата Борис Трајковски, на потегот од стакларницата до мостот, со вклучена ревизија, ќе го работи „Геинг Kребс унд Kифер интернешнл“. Град Скопје со нив склучи договор во висина од 5,6 милиони денари.

Станува збор за изведба на третата фаза од проектот за реконструкција и за проширување на улицата Борис Трајковски, која од Kисела Вода со стакларницата во изминативе години беше оформена како булевар.

http://dnevnik.mk/?ItemID=ED26BFCC8196DB49BA1B3159F08C815F
За сè има вторпат
Back to Top
najdobro View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Sep-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote najdobro Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 05-Sep-2013 at 11:28
на сегашната улица има многу влезови и излези
најдобро е да се изведе нова траса која ќе поминува низ локацијата на охис позади објектите на прототип, бујото и другите кои се северно од постоечката улица и ќе се вклуќи точно во правец со улицата кај населба драчево
треба нов мост на маркова река и одкуп на ѕемјоделско земјиште од локации кои наеднаш ќе излезат на нова улица
така ќе се избегне тешкиот сообраќај (товарни возила кои доставуваат материјали, бетономешалки од батинци и ...)кој создава проблеми
замисли товарно возило на булевар со четири лоенти кое застанато и чека да прегази две полни раделни линии и две ленти за движење за да влезе во локација
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 03-Sep-2013 at 12:03
Ова е дефинитивно најпаметно решение, и така имотот на ОХИС е мамутски, а соработката меѓу Владата и Градот Скопје знаеме каква е па проблеми нема да има воопшто.
Само сум видно изненаден за должината на следната фаза, 2км би било рекорд за Градот во изминативе години.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 03-Sep-2013 at 08:08
Датум: 02.09.2013, 16:33

ГРАДОТ СО ОПЦИЈА ЗА ПОМАЛИ ТРОШОЦИ

Булеварот Борис Трајковски ќе земе дел од ОХИС



Во процес на изработка е проектот за изведба на третата фаза од проширувањето на булеварот Борис Трајковски (поранешна Првомајска), овој пат од фабриката ОХИС, па с` до населба Пинтија, рече градоначалникот Kоце Трајановски на последната седница на Советот на Скопје, запрашан за кога е планиран почетокот на овој зафат. Делницата, предмет на проширување, ќе добие плус две ленти во должина од два километра.

Трајановски на седницата, на која на дневен ред беа советнички прашања, информира дека во моментов прават проекции дали и колку ќе се навлезе во приватни имоти, односно дали е потребно нечие обесштетување. Улицата треба да се прошири за сметка на десната страна каде што се наоѓа таканаречената индустриска зона. Доколку проектот покаже дека се навлегува во приватни имоти, тогаш улицата, најверојатно, ќе се прошири за сметка на левата страна.

- Во тој случај ќе ја користиме страната на фабриката ОХИС. Имаме согласност од Владата, при што договоривме дел од земјиштето да не влезе во тендерската постапка за продажба на фабриката. На тој начин Градот ќе нема и финансиски издатоци - рече градоначалникот уште еднаш потенцирајќи ја важноста на овој зафат.

Според него, станува збор за важна артерија меѓу приградските населби и градот -Драчево, Студеничани, Зелениково, Батинци и други. С` на с`, оваа сообраќајница опслужува приближно 150.000 жители, а изградбата на две нови ленти е од исклучително значење за растоварување на досегашниот сообраќај.

Оваа улица долго време беше тесно грло, а проточноста - мислена именка. Во својата предизборна кампања Трајановски најави дека за оваа намена предвидени се околу 120 милиони денари.

Првите две фази, кои се одвиваа лани и преклани, опфатија реконструкција и проширување на улицата во булевар во два наврата. Првата фаза се одвиваше од Рампа до Расадник, во должина од 1,3 километар, а потоа се продолжи на друга делница - од булевар Србија, па с` до стакларница. Освен нови коловозни ленти, за пешаците беа изградени и тротоари, а за велосипедистите - патеки, нешто што претходно го немаше. Меѓу другото, беше изведен и поширок профил на атмосферска канализација во должина од 1,1 километар. Целосно беше реконструиран и мостот над Усјански канал.

Изведбата чинеше четири милиони евра, пари обезбедени од Европската банка за обнова и развој и средства од буџетот на Град Скопје.

Јорданка Ивановска
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 22-Jul-2013 at 18:43
Aleks,сликата ти ја `дрпнале` од За Се

ФОТО: Како се вози на Првомајска во Скопје !

ОД ТЕРЕН, ПРОБЛЕМИ | 22.07.2013, 19:01

Пред некое време ја проширија Првомајска во Скопје, по што од двете страни доби две нови ленти. Но џабе е и десет нови ленти да стават, пак ќе има такви кои ќе возат во спротивен правец Погледнете


http://zase.mk/foto-kako-se-vozi-na-prvomajska-vo-skopje/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Jul-2013 at 10:06
Вакви сељачишта се секојдневна слика на Првомајска!

Штета што не стигнав порано да го сликнам да се фати и таблицата.

Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 11-Jun-2013 at 15:54


Вака изгледаше денес првомајска (делот каде не е сеуште проширен, веднаш после бензинската до каде завршуваат 4-те ленти)
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 10-May-2013 at 08:33
За Велигден имав прилика да го извозам новиот дел од булеварот Борис Трајковски. Еден збор: катастрофа! Асфалтот е толку нерамен што е просто несфатливо за булевар кој е штотуку пуштен во употреба.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 07-May-2013 at 15:45
Сега е ред на критики:
Левата лента во правец накај Пинтија од почеток (семафорите) па до крај (бензинската) е лошо изведен, не научија овие како се асфалтира и после толку работење изминативе години. Возиш 60, а автомобилот буквално потскокнува...
Истото се случува и во правец накај Кисела вода, лева лента од вторите шини па до крај (семафорите Усје).

Истово беше случај и на бул.Србија

Edited by alexsend - 07-May-2013 at 15:46
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 03-May-2013 at 17:42
Без разлика дали ќе прошируваат или не понатаму во блиска иднина ова им е многу глупаво решено. Има место и за пешачки и не пречи на бензинската...не ми е јасно зошто вака

А доколку прошируваат кога и да е ова ќе мора да се санира
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 03-May-2013 at 12:35
Со оглед на тоа дека при кампањата градоначалникот на Скопје ја потенцираше само втората фаза веројатно понатамошното проширување не е во план за блиска иднина. Моја претпоставка е дека само ќе го обноват асфалтот за делот кој остана нереконструиран ...

Edited by vlatko.mk - 03-May-2013 at 12:35
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 02-May-2013 at 15:51
Доколку немаа(т) намера наскоро да продолжат со проширување кон Драчево, јас не гледам никаков проблем во решението. Едноставно ова е точката каде што сообраќајницата се проширува, но воедно таму има и бензинска пумпа, па полниот профил на булеварот почнува после бензинската, а пред нејзе има само кратка лента за исклучување, што не гледам зошто би пречело.

Но како што кажав, проблемот ќе настане кога ќе треба да се продолжи со проширување кон Драчево. Тогаш ќе треба островчето да се отстрани, а уличното осветлување да се помести.

Со тоа се наметнува прашањето дали ова е уште еден пример на кусогледо и неодговорно планирање, или свесно е вака направено затоа што проширување на булеварот кон Драчево во наредните години не е во план?



Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 02-May-2013 at 10:45
Кога се прават вакви тешки глупости на наједноставните проекти кои градот ги реализира, што останува за оние другите од типот на Јужен Булевар, Крушевска Република и слично?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 02-May-2013 at 00:15
Originally posted by gjoko

????????????



 
На мене ми мириса на споменик. Doh 

Edited by Dexter26 - 02-May-2013 at 00:15
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 01-May-2013 at 23:22
Ова ниту на мене не ми е јасно...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 01-May-2013 at 22:18
????????????


Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 01-May-2013 at 22:17
Супер е направено, единствената забелешка ми е за семафорите.
ಠ_ಠ
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 01-May-2013 at 19:28
Денес имав прилика да поминам и можам да кажам дека на прв поглед добро е завршена работата


01.05.2013, 15:09
Пуштена во употреба втората делница од „Борис Трајковски“

Завршија зафатите за реконструкцијата на втората фаза од булеварот „Борис Трајковски“ (бивша „Првомајска“) во општина Кисела Вода. Од денеска и официјално беше пуштен потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“. Делницата е долга 1.126 метри, а проширувањето и реконструкцијата значеше и поставување нова атмосферска канализација, осветлување и тротоари.

„На новиот булевар од десната страна на коловозот е изграден тротоар покриен со бекатон плочки во ширина од 2 метри, а од левата страна на коловозот е изграден тротоар со велосипедска патека со ширина од 4 метри“, изјави градоначалникот Коце Трајановски на денешното пуштање на делот од „Борис Трајковски“.

Градските власти во ланскиот октомври официјално ја отвори за сообраќај првата дел, кој се градеше на потегот од Рампа до крстосницата со улицата „Народни херои“ во должина од 1.380 метри. Со проширувањето постојната тесна улица се трансформираше во булевар со четири коловозни ленти, широки по 3,5 метри. (Б.Ш.)
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2770A9DD7B1DE9438615E1994FEF68B7
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 29-Apr-2013 at 00:51
токму на тоа место можеби состојбата најубаво ќе се решеше со кружен тек наместо крстосница - и што е најважно пак ќе имаа простор каде да го постават коњаникот
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.224 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.