build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 25>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Булевар Борис Трајковски (Првомајска)
    Posted: 20-Feb-2024 at 22:38
Некни поминав и гледам дека веќе се оформува кружниот тек кај вртењето за Драчево.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 24-Nov-2023 at 18:18
(Видео) Проширувањето на булеварот „Борис Трајковски“ стои во место, машините не работат, граѓаните гневни



Повеќе од две години булеварот „Борис Трајковски“ стои нечепнат од страна на Град Скопје.

Претходниот градоначалник Петре Шилегов, го започна проширувањето во јуни 2021 година,кое е во делот од крстосницата кај населбата Пинтија до мостот на Маркова река пред населбата Драчево во должина од 2.325 метри.

По преземањето на власта, актуелната градоначалничка на Град Скопје, Данела Арсовска неколку пати вршеше увид во проектот, најавуваше негова брза реализација, но и ден ден оваа клучна сообраќајница е нефункционална.

За причините за доцнењето на изградбата, Арсовска се правда со наводно неплански почеток на градбата, нерешавање на имотно-правни односи и други предизвици, кои таа како што рече ги решавала.

Но, иако имаше две години да ги надмине предизвиците, овој проект стагнира и предизвикува отежнато движење на околу 50.000 граѓани кои го користат булеварот.

Денеска, 24инфо.мк направи обиколка на локацијата, пред влезот во Драчево и глетката е иста како и во последните десеттина месеци.

Раскопани улици, песок, машини на кои никој не работи и отсуство на работници.

Автомобилите, комбињата, камионите со тешкотии се пробиваат низ раскопаните делници, прашина се крева од сите страни и се вози крајно небезбедно.

Огради долж трасата што треба да се прошири се уште стојат, а изведувањето на подземната инфраструктура воопшто и не е започнато. Се на се, булевар „Борис Трајковски“ е во речиси иста состојба како што Арсовска го наследи кон крајот на 2021 година.

Сето тоа предизвикува револт кај граѓаните што ја користат оваа сообраќајница.

„Ние веќе се навикнавме да возиме по ваква крш улица, ама срамота е во 21 век со години да се чека за километар два нов асфалт“ вели Мирослав, кој работи како дистрибутер и секојдневно минува по овој булевар.

„Најлошо е кога ќе заврне, тогаш еден километар го возиме и по пола саат“ кратко ни одговори граѓанка која побара да биде анонимна.

https://24info.mk/2023/11/24/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BE%D1%82-%D0%B1/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 27-Sep-2023 at 17:11
Мета факт: И по повеќе од две години, нема абер од проширувањето на булевар Борис Трајковски кон Драчево



Градот Скопје и по повеќе од 26 месеци од почетокот на градежните работи на терен, нема абер да го заврши проширувањето на булеварот Борис Трајковски меѓу населбите Пинтија и Драчево. Првиот рок зададен од претходниот градоначалник Петре Шилегов и Град Скопје, дека изградбата на оваа сообраќајница ќе трае неполни две години, не успеа да ја доврши во зададениот рок неговата следбеничка Данела Арсовска односно ова ветување не е исполнето во зададениот рок.

„Овој булевар е една од артериите во нашиот град, кон него гравитираат педесетина илјади жители и поради тоа сметам дека со изработката на оваа делница и тоа како ќе го олесниме и осовремениме животот во овој дел од градот. Дополнително, на булеварот Борис Трајковски на делот што сега го работиме, ќе биде поставена нова атмосферска и фекална канализација. Изградбата планираме да трае неполни две години, бидејќи овде имаме и експропријација и отстранување на оградите“, изјави претходниот градоначалник Петре Шилегов на почетокот на изградбата на булеварот на 22 јуни 2021 година.

Изградбата на овој булевар е во делот од крстосницата кај населбата Пинтија до мостот на Маркова река пред населбата Драчево во должина од 2.325 метри, при што проектот предвидува сообраќајницата да има во иднина четири коловозни ленти, пешачки патеки од двете страни на булеварот и една велосипедска патека.

Во меѓувреме, на локалните избори во октомври 2021 година во Скопје победи градоначалничката Данела Арсовска, која ја презеде функцијата на 8 ноември 2021 година од претходникот Петре Шилегов. Потоа, новата градоначалничка Арсовска во два наврати беше на терен на увид во изградбата на булеварот Борис Трајковски.

На 8 октомври 2022 година, градоначалничката Данела Арсовска при посетата на терен рече дека Градот Скопје ги решавал наследените проблеми, при што за помалку од една година успеале да решат бројни имотно-правно проблеми со кои бил блокиран проектот. Таа тогаш тврдеше дека проектот за изградба на булеварот Борис Трајковски бил блокиран, бидејќи бил започнат без претходно завршување на неопходните постапки, поради што била предизвикана времена стагнација на реализацијата.

„Затоа реформите кои сега ги имплементираме во градот, се за секој нов проект сите постапки да бидат однапред завршени како реализацијата би се одвивала без застој, ефикасно и во најкратки можни рокови за изведба“, истакна градоначалничката Данела Арсовска на 8 октомври 2022 година.

Неколку месеци подоцна, градоначалничката Арсовска на 27 март 2023 година повторно изврши увид во работата за изградба на булеварот Борис Трајковски.

„Работиме активно на решавање на сите предизвици кои произлегуваат од непланскиот почеток на работата на овој булевар. До сега оваа администрација на градот Скопје реши предмети за експропријација во вкупна површина од 37.047 м2, а во тек е експропријацијата на останатите 10.988м2.“, информираше градоначалничката Арсовска на 27 март 2023 година.

За да добие информации во однос на тоа до каде е изградбата на булеварот Борис Трајковски, Мета.мк во четири наврати на 1, 5, 7 и 15 септември 2023 година преку електронска пошта испрати прашања до Градот Скопје за да добие информации кои градежни активности во моментов се реализираат за изградба на булеварот Борис Трајковски, кога се очекува завршувањето на овој проект и кои се причините поради кои доцни завршувањето на изградбата на оваа сообраќајница. Одговори од Град Скопје не добивме на поставените прашања.

Мета.мк на 3 септември беше во обиколка на терен на булеварот Борис Трајковски, кој во моментов се гради. Од состојбата на лице место може да се увиди дека најголемиот дел од трасата од над 2,3 километри воопшто не е пробиена до денешен ден. Оградите од објектите долж трасата не се срушени за да се овозможи проширување на трасата, а не е започната во целост ниту подземната инфраструктура.

Делумно асфалтирање на четирите коловозни ленти е извршено единствено по крстосницата кај населбата Пинтија и кај трансформаторската станица „Пинтија“ во должина од стотина метри. На останатиот дел од трасата асфалтот е стар, нерамен и преполн со дупки, а за велосипедистите и пешаците улицата е исклучително опасна за движење, бидејќи нема никаква велосипедска и пешачка патека. Всушност, од она што можевме да го видиме на терен, најголемиот дел од градежните работи за изградба на булеварот Борис Трајковски допрва треба да се реализираат, иако поминаа 26 месеци од почетокот на изведбата на овој проект.

Следствено на ова, ветувањето на Градот Скопје дадено од претходниот градоначалник Петре Шилегов дека изградбата на булеварот Борис Трајковски меѓу населбите Пинтија и Драчево ќе биде завршена за неполни две години е неисполнето. Од вкупно 26 месеци, Шилегов беше на функцијата градоначалник околу 4 месеци, додека во преостанатите 22 месеци одговорна за завршување на реализацијата на овој проект е градоначалничката Данела Арсовска.







https://meta.mk/meta-fakt-i-po-povekje-od-dve-godini-nema-aber-od-proshiruvanjeto-na-bulevar-boris-trajkovski-kon-drachevo/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 09-Apr-2023 at 15:46
od fb



Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15002
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 12-Mar-2023 at 17:40
Ситуација од денес... Мал дел е проширен, другото е хаос.



За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 26-Nov-2022 at 16:20
Бавно?!   Воопшто не одат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 25-Nov-2022 at 08:19
Бавно оди проширувањето на бул.„Борис Трајковски“ кон Драчево



Бавно се одвиваат работите на проектот за проширување на булеварот „Борис Трајковски“, од крстосницата во Пинтија до мостот на Маркова река пред Драчево.

Жителите реагираат и сметаат дека активностите треба да се одвиваат со забрзана динамика, со оглед на тоа што се работи за важна сообраќајна артерија во која се влева и сообраќајот од населбите Студеничани и Зелениково. При тоа, наведуваат дека си тоа важноста на зафатот станува уште поголема.

Од Град Скопје велат дека булеварот „Борис Трајковски” е во фаза на реализација.

-Тековно се одржуваат градежните активности и се решаваат споровите по однос на експропријација – наведуваат градските власти.

Проширувањето на овој дел започна пред еден месец.

Инаку, оваа сообраќајница во должина од 2.325 метри ќе добие четири наместо две коловозни ленти, кружен тек наместо крстосницата пред мостот кај Драчево, како и нова пешачка и велосипедска патека.

Како дел од проектот се гради и нова атмосферска и фекална канализација, а се реконструира и дел од водоводната мрежа. Инаку, според Град Скопје низ овој булевар транзитираат 50.000 жители.

https://www.vecer.press/бавно-оди-проширувањето-на-бул-борис/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 22-Oct-2022 at 17:29
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 08-Oct-2022 at 10:33
Градот Скопје продолжува со проектот за проширување во булеварско решение Борис Трајковски, на потегот од крстосницата во Пинтија до мостот на Маркова река пред Драчево. Оваа сообраќајница во должина од 2.325 метри добива четири наместо две коловозни ленти, кружен тек наместо крстосницата пред мостот кај Драчево, како и нова пешачка и велосипедска патека.



https://www.facebook.com/ArsovskaDanela
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-Aug-2022 at 17:38
ПОЧНА ДА СЕ ПРАВИ НОВ ПОТПОРЕН ЅИД НА БУЛЕВАР БОРИС ТРАЈКОВСКИ ВО ПИНТИЈА ОТКАКО СТАРИОТ СЕ УРНА



Екипите на ЈП „Улици и патишта“ почнаа да прават нов потпорен ѕид на булеварот Борис Трајковски кај населбата Пинтија. Во мај годинава потпорниот ѕид кој беше направен во време на ексградоначалникот Коце Трајновски при проширување на улицата Првомајска, по врнежи од дожд се урна и целата земја се излизга на булеварот. Оттогаш делот на булеварот беше заграден, а деновиве почна да се отстранува стариот и оштетен бетонски потпорен ѕид кој остана.

Од „Улици и патишта“ велат дека до сега не се интервенирало оти се правело проектно решение со кое долгорочно ќе се реши овој проблем.

„Откако ќе се расчисти теренот и ќе се загради просторот на градилиштето, ќе следува ископ на земја на потпорната конструкција. Потпорниот ѕид има променлива висина, а вкупната должина е 152 метри. Откако ќе бидат изведени армирачко бетонските работи на потпорниот ѕид ќе се постави дренажниот систем кој се состои од дренажна цевка, филтерски материјал и барбакани“, велат од „Улици и патишта“.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-da-se-pravi-nov-potporen-zid-na-bulevar-boris-trajkovski-vo-pintija-otkako-stariot-se-urna/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 11-Aug-2022 at 17:33
Потпорниот ѕид кај Пинтија стои разрушен – земјиштето на околните куќи се свлекува, жителите стравуваат од уште полошо



https://mk.tv21.tv/potporniot-zid-kaj-pintija-stoi-razrushen-zemjishteto-na-okolnite-kuki-se-svlekuva-zhitelite-stravuvaat-od-ushte-polosho/
Carpe diem
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 30-May-2022 at 18:43
значи населбата е типска,
тука до улицата или сегашниот булевар се бараките кои се основата на населбата...
Потпорниот ѕид очигледно не е соодветно изграден + ако беше виновна "дивоградба" и таа ќе беше сега на улица

Edited by Leo - 31-May-2022 at 08:57
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 30-May-2022 at 17:15
Originally posted by Leo

Ќуќите и бараките си беа пред да го направат булеварот т.е. потпорниот ѕид, не мешајте баби и жаби.
Тоа кое било прво у физичкиот простор уопште не е мерило за легалноста. Битно е дека булеварот е тука веќе 50 години во планови, без разлика колку институциите биле агилни да го изградат. Секој што боцнал дивоградба свесно, треба да е спремен дека и овакви работи може да се случат.
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 30-May-2022 at 00:06
Ќуќите и бараките си беа пред да го направат булеварот т.е. потпорниот ѕид, не мешајте баби и жаби.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 29-May-2022 at 18:04
А да го остаиме вака, па да се свлечат тоа дивоградбите на сред пат, за 1-евро м2-квадрат легализирани?!



Edited by Џоле - 29-May-2022 at 20:45
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 29-May-2022 at 17:06
На булеварот ,,Борис Трајковски” во населбата Пинтија, поради силното невреме кое го зафати овој дел на општината, падна голем потпорен ѕид кој е под надлежност на градот Скопје.
Првично ќе се делува на заштита на населението кое транзитира тука, односно ќе се затвори еден дел од булеварот, а потоа веднаш почнуваме со расчистување и санација на ѕидот.
Во наредните денови, сето ова ќе биде вратено не во првобитната состојба, туку во уште подобрена за да не ни се случуваат повеќе вакви работи и да го нарушуваат мирот, но и безбедноста на граѓаните.





https://www.facebook.com/photo?fbid=551416863278274&set=pcb.551417039944923
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 12-Jan-2022 at 11:44
Се продолжува булеварот Борис Трајковски: Над 70.000 граѓани побрзо ќе стигнуваат на посакуваната дестинација

Градежните активности околу продолжувањето на булеварот Борис Трајковски до населбата Драчево во Општина Кисела течат во полн ек, информираат од оваа скопска општина.

Градоначалникот Орце Ѓорѓиевски, заедно со претставник од Градот Скопје кој е директно задолжен за изведбата, во координација со Кисела Вода, извршија увид во динамиката на активностите на терен. На овој потег кој води од населбата Пинтија до влезот на Драчево, пред мостот на Маркова река, се изведува модерно булеварско решение во должина од над два километри, кое е продолжение на булеварот кој води низ Кисела Вода – објаснуваат од Општина Кисела Вода.

Инаку, во моментов, се работи на процесот на експропријација на приватното земјиште, кое во најголем процент е во сопственост на деловни субјекти.

– Очекуваната временска рамка за завршување на овој голем инфраструктурен проект е до крајот на оваа година. Истиот, ќе го намали метежот, ќе ја зголеми безбедноста и ќе го олесни сообраќајот за преку 70 000 лица од Кисела Вода, Драчево, Пинтија, Лисиче, Студеничани и околните населени места кои секојдневно ја користат оваа делница, а дополнително, бенефит ќе имаа и за индустриската зона лоцирана во овој дел на градот – информираат од Општина Кисела Вода.

Како што информираа градските власти на почетокот на изградбата на ова сообраќајно решение, станува збор за капитален инфраструктурен проект со кој ќе се продолжи булеварското решение на потег од влезот во населбата Пинтија до Драчево, во должина од над два километри.

– На овој потег оваа сообраќајница ќе се реконструира и прошири и ќе прерасне во модерен булевар со четири сообраќајни ленти, пешачки и велосипедски патеки, модерно и енергетски-ефикасно јавно осветлување, како и дополнителна комунална инфраструктура – соопштија тогаш градските власти.

https://www.slobodenpecat.mk/se-prodolzhuva-bulevarot-boris-trajkovski-nad-70-000-gragjani-pobrzo-kje-stignuvaat-na-posakuvanata-destinacija/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 10-Dec-2021 at 18:12
Во Македонија пред 10-15 години се создаде специјален Управен Суд и Виши Управен Суд на кои една од задачите им беше да ги превземат и да се специјализираат за овие предмети, со цел што побрзо да се одглавуваат, зашто основните судови ги имаа завлечкано со децении случаевите. Од тогаш навака не гледаме дека нешто е значително помрднато, ама дефинитивно ни треба поголема агилност во одлучувањето.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 10-Dec-2021 at 17:40
Исто е и за булеварот „Борис Трајковски“ отпочнат е и таму има 179 предмети, само 61 се во сопственост на РМ, а останатите се на физички и правни лица. Има процена дека треба да им се исплати по пазарна вредност што е навистина голема сума, а сеуште и нема нивна согласност – рече Арсовска.

https://www.vecer.press/мостот-во-аеродром-сега-завршува-во-не/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 23-Jun-2021 at 20:13
Делот кој сега ќе се проширува би требало да се искористи за продолжување на БРТ-то до идниот кружен тек, со што булеварот би бил улица со по една лента во правец. Пат треба да биде продолжување на Јужен булевар, но негова изградба сега само од крајот на Охис до почетокот на Драчево (делот од БТ кој сега ќе се шири) би било нефункционално решение зашто би го изместило природниот тек на сообраќајот, не би имало добра врска со Драчево, а од другата страна патот би завршувал во регионален со по една лента на запад и евентуално нов булевар на југ со кој би се споил со Борис Трајковски. Подолго и неекономично решение. За подобро поврзување на југоисточниот дел од Скопје со центарот треба:

Фаза 1: Проширување на БТ до Драчево (~2km).
Фаза 2: Изградба на Јужен (доволно би било 2+2) од почеток на Драчево (2 од 4 источни клучки на сликата подолу) (~5.3km) со продолжување на ул. Славка Динкова (~0.5km) со 3 подфази, и тоа: 1 (Изградба на Ј.Б. од Драчево до почетокот на регионалниот пред Охис, ~2.1km) и продолжување на ул. Славка Динкова (~0.5km), 2 (Проширување на регионалниот во булевар од почетокот на Охис до влезот во Горно Лисиче, ~1.1km) и 3 (Изградба на Јужен од Горно Лисиче до бул. Србија,а ~ 2.1km).
Фаза 3: Продолжување на БРТ до Драчево (~3.5km), со тоа што ова би било продолжување на веќе постоечки систем врз тогаш веќе постоечка инфраструктура, со купување на 2-3 нови возила (поради продолжувањето на времетраењето на патување) и намалена употреба на автобуси, но намалено користење на трасата од Пинтија до ЖС Лисиче, па цената би била драстично помала.

Со ова веќе би имало добро поврзување на Драчево со Скопје. Во иднина би останале уште 2 фази за негово комплетирање:

Фаза 4: Продолжување на Јужен до патот за Долно Лисиче (~1.8km) и од бул. Србија до Тутунски Комбинат (~2.5km), поделено во 2 подфази: 1 (бул. Србија-ул. Михаил Чаков, ~1km) и 2 (ул. Михаил Чаков-Тутунски, ~1.5km)
Фаза 5: Продолжување на Јужен до ЖС Драчево (~1.2km) и изградба на улица од ЖС Драчево до ул. Драчевска (долж каналот, ~1.5km), изградба на улица од кружниот тек на влез во Драчево до Јужен (~1.7km), продолжување на ул. Ратко Митровиќ до оваа улица (~0.7km) и продолжување истата улица до патот за Горно Лисиче (~0.8km) и изградба на улица од ул. БТ до Јужен кај каналот во Лисиче (~0.8km).

Тука е и продолжувањето на ул. Михаил Чаков преку пругите до Аеродром, а тука релевантениот сегмент е ~0.7km.

Се работи за вкупно 10.8km Јужен, 6.7km улици и 3.5km БРТ. Бројот на куќи на трасите не е поголем од 20, но има многу ниви. Под претпоставка дека 1km булевар од 25м (2+2+3.5+3.5+3+3.5+3.5+2+2), кој може да се скрати и на 23м (2+1.5+3.5+3.5+2+3.5+3.5+1.5+2) чини 2.5 милиони евра (бул. ХТБ чинел 2.3м по km, тука да земеме многу повеќе по m ширина за експропријација), а 1km улица 1.3 милиони евра (цена пресметана од цената на Есенинова, намалена за 2.18м поради бунарите и краткиот сегмент од 4 ленти на Есенинова), а 1km БРТ не повеќе од 1.5 милиони евра (БРТ линија 1 3.6м, линија 2 2.2м, а ова продолжување уште помалку), тогаш вкупната цена на овој проект би била 41 милиони евра, и тоа 27 милиони евра за Јужен, 8.7 милиони евра улици и 5.3 милиони евра БРТ. Со тоа што БРТ може да биде доста поевтино, а цените на ЈБ и улиците многу зависат од експропријациите. Фаза 1 веќе започна и не ја бројам.

Цена по фази:
Фаза 2: ~14 милиони евра
Фаза 3: ~5.3 милиони евра
Фаза 4: ~10.8 милиони евра
Фаза 5: ~10.2 милиони евра

Без БРТ и некои улици, цената би била 32 милиони евра. Може да се изведе за 6-7 години.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.157 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.