build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 25>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Булевар Борис Трајковски (Првомајска)
    Posted: 26-Jan-2008 at 20:09
Тука има еден дел токму измеѓу двете бензински каде што првомајска е три ленти, а на цел друг дел е 4 ленти. Изгледа некој нејќел да даде дел од дворот. ај ако можам и фото ќе постирам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 26-Jan-2008 at 20:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 26-Jan-2008 at 20:47


Или некој стварно направил проблем за земјиштето (затоа што законодавството за жал им е наколонето на таквите), или па надлежните не сакале нешто многу да се потрудат околу целата работа. Зашто да работиш кога можеш да безделничиш?

Roll%20eyes

Edited by Cloverstack - 26-Jan-2008 at 20:48
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 27-Jan-2008 at 01:54
Првомајска е дел од Јужен булевар, така? Радарскиот мерач на брзина што го поставија е веќе расипан, покажува некои random бројки и кога нема коли Bonk

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 27-Jan-2008 at 03:30
Првомајска не е дел од јужен булевар (јужен ќе поминува кај пругите, а со првомајска ќе нема врски).

Ама за радарот си во право. Ај баш ќе го документираме ова во соодветната нишка Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 27-Jan-2008 at 04:10
Овој дел од првомајска се до раскрсницата со бул Србија не е дел од јужен. Официјално дел од јужен е подоле, нешто после раскрсницата со бул србија.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 27-Jan-2008 at 04:22


И тоа нема да е дел од јужен. Навистина во тој дел јужен ќе се двои од пругите и ќе продолжува уз драчевски пат (се до Маркова Река - после тоа пак се двои и го обиколува  Драчево од североисток). Ама стариот пат ќе си остане посебен, за други потреби...

Интересно прашање е во кој профил ќе биде јужен до Драчево и особено после Драчево, ама тоа за сега не е многу битно а ионака не припаѓа во оваа нишка Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 27-Jan-2008 at 04:51
Негде кај охис има на повидок некоја траса, бар мене така ми личи. Ако се држи консантна линија право иде на клучката на е75 кај што се двои за велес, тамо де кај што се врти за аеродром.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 27-Jan-2008 at 05:04
Па не знам дали ќе биде терминален (и да завршува негде кај Зелениково), или ќе се спојува со М1  баш натака некаде, можеби и појужно, кај Катланово (кај што се двои автопатот). Ако во некоја иднина би имало влез во градот и од таа страна, дефинитивно ќе треба барем да се забрани да поминуваат шлепери на некој дел од јужен, затоа што тој ќе биде многу пократок од обиколницата (помеѓу М1 и Сарај) и сите би навалиле низ него. А ако сакавме транзитен сообраќај низ град, макар и по урбани автопати, тогаш џабе ја градевме обиколницата...

Али како што реков ова е за во друга тема, ако сакаш да продолжиме во „урбани автопати“ Smile


Edited by Cloverstack - 27-Jan-2008 at 05:58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 27-Jan-2008 at 05:09
Ок, идеме на урбани автопати.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 30-Mar-2008 at 19:51
има една работа што длабоко ме накурчи со бензинската ЛукОил на Првомајска (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=17&PID=7626#7626)!!! Ај ќе постирам фото за некое време!!!

Edited by lslcrew - 04-Aug-2009 at 15:23
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 30-Mar-2008 at 19:53


Па постирај бе друже срамота е ја вака да сликам објекти што ти се у комшии
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 31-Mar-2008 at 00:15

Не е за бензинската за друго е. Еве што ме искурчи што пишав прееска: Значи со цвено е означена бензинската и влезот и излезот према првомајска. Со жолто се обележани постојните ленти. Веќе зборувавме за инатот магарешки поради кој еден дел од првомајска е со 2 ленти, а не 4. Е сега овие об бензинската или властите, не е битно кој можеа да се потрудат да се реализира и оној зелениот дел, зашто стварно е глупо вака, за да излезеш од бензинска треба да чекаш да нема коли на едната лента, а и онака за 20 метри пак ќе се вратиш во истата. Значи тој зелениот дел не кошта многу, ама вака само е уште една урбана глупост у скопјево. А башка кога ќе се направи продолжението на бул. србија уштетолку многу ќе биде потребно. Многу ќе го растерети семафорот.


Edited by lslcrew - 04-Aug-2009 at 15:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 14-Apr-2008 at 13:40
Originally posted by lslcrew


Не е за бензинската за друго е. Еве што ме искурчи што пишав прееска: Значи со цвено е означена бензинската и влезот и излезот према првомајска. Со жолто се обележани постојните ленти. Веќе зборувавме за инатот магарешки поради кој еден дел од првомајска е со 2 ленти, а не 4. Е сега овие об бензинската или властите, не е битно кој можеа да се потрудат да се реализира и оној зелениот дел, зашто стварно е глупо вака, за да излезеш од бензинска треба да чекаш да нема коли на едната лента, а и онака за 20 метри пак ќе се вратиш во истата. Значи тој зелениот дел не кошта многу, ама вака само е уште една урбана глупост у скопјево. А башка кога ќе се направи продолжението на бул. србија уштетолку многу ќе биде потребно. Многу ќе го растерети семафорот.



пбанкс ја реактуелизираше темава па еве да повторно да покренам протест поради една аномалија на лукоил бензинската. Тогаш кога го постирав коментаров никој не издискутира, па ме интересеира сега мислењето околу оваа глупост!


Edited by lslcrew - 04-Aug-2009 at 15:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 14-Apr-2008 at 23:41
Нема што многу да се коментира, во право си... Но уште потрагичен е фактот што иако ова само по себе е голема глупост, тотално е безначајна во споредба со бројни други работи што ни се случуваат во градов...

Wallbash Wallbash Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 15-Apr-2008 at 02:02
Прееска на СкајНет гледав некоја емисија за Скопје. Една типка кажа една многу убава реченица: "Скопје е град на недоречености"! Така е, скоро во секој смисол!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 19-Apr-2008 at 23:48
лсл денес баш го возев овој дел на Првомајска за кој што збориш и стварно е заебанција. Знаеш ли кој ја блокирал таа работа видов зграда на Continental и на Beda таму. Веројатно некој од нив тера инает. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 20-Apr-2008 at 00:32
Порано имаше еден сервис се викаше АЦО-ПОП. Мислам дека беше он тој инаетот. Ама не сум сигурен. Како и да е, стварно некој ептен ја заеба работата. Мислам дека надлежните треба да се осврнат на овој проблем да се реши. Првомајска треба да се додефинира, а не вака да остане.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 22-Apr-2008 at 12:15
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=BA68E26F6A4B924C99345D567CD8BFED

ИЗВЕШТАЈ НА СВР СКОПЈЕ ЗА БЕЗБЕДНОСТА ВО СООБРАЌАЈОТ ВО 2007 ГОД

Партизанска и Првомајска најнебезбедни улици

Главни причини за сообраќајните несреќи се брзо возење, непочитување на првенство на минување, неправилното свртување и возење наназад и неправилното движење на пешаците. Булеварот Партизански одреди и улиците Илинденска и Првомајска се најнебезбедните сообраќајници во Скопје и важат за црни точки. Тројца граѓани загинаа на „Првомајска“, каде што се случија 34 несреќи, а 49 лица беа повредени - се вели во извештајот.

БРЗО ВОЗЕЊЕ И БАВНИ ОРГАНИ

Улицата Првомајска со години важи за една од поопасните улици во градот. Особено откако пред неколку години беше обновена и проширена во делот на населбата Кисела Вода. Таму се вози брзо и непрописно се претекнува, исто како и на делот од „Првомајска“ кон Драчево. Овој дел остана необновен, темен и тесен.  Несовесните возачи престигнуваат на полна линија, возат со расипани фарови, а чести причинители на незгоди се и многуте запрежни коли и велосипедистите, кои возат без светла. Со години бараме Градот Скопје да изгради улично осветление на улицата кон Драчево - вели Ц.З., жителка на Драчево.



Edited by lslcrew - 04-Aug-2009 at 15:11
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 22-Apr-2008 at 23:34
За првомајска можам да потврдам со сигурност дека е дифинитивно најопасната. Често има сообраќајќи, а има и доста трки. А па за да биде трагедијата поголема трките се возат паралелно со три коли во три ленти. И тогаш ја фаќаат едната лента у спротивен правец.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.