build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 25>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 31-Oct-2012 at 16:54
Новинар не е човек кој работи по нарачки и пренесува селектирани и пристрасни информации! Тоа треба да се луѓе кои ќе постават незгодно прашање, кои ќе истражуваат итн. а информациите ќе бидат објективни. Такво нешто кај нас нема...може беше Alfa до пред некоја недела, но ништо и од тоа...

Денес цел ден имаше градежни активности на улица која вчера беше свечено промовирана со цел државен врв и медуми...а ќе има и во следните денови

Edited by alexsend - 31-Oct-2012 at 16:55
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 21-Nov-2012 at 22:41
За жал морам да констатирам дека освен проблемот со задржувањето на водата на дел од коловозот на Првомајска се јави уште еден проблем - дел од штотуку реконстуираниот тротоар со поавер елементи делумно подпропадна (по трасата каде се поставуваа подземни инсталации) вероатно поради недоволно набивање на земјата пред поставувањето на елементите



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 22-Nov-2012 at 00:37


Се ближат локални избори, па мислам дека има реална надеж барем за ова со тротоарот градските власти да ги повикаат изведувачите да ја оправат ситуацијата на сопствена сметка, за што верувам дека има подлога и во склучениот договор.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 22-Nov-2012 at 01:41
Влатко тоа е нормална работа,кај нас сеуште пропаѓаат коцките на тротоарите павени во 1997-98 година, и секоја година се прередуваат.за жал живееме на Балканот
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 05-Dec-2012 at 08:36
Вчера околу 16:00 комплетно е асфалтиран (прв слој нормално, оној основниот) делот кој се проширува. Друга работа, донесен е и бехатонот за тротоарите.
Верувам дека пред нова година комплетно ќе се пушти во употреба оваа фаза.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 21-Dec-2012 at 01:24
Пак го пробија рокот а Big%20smile
Како што ми изгледа им треба уште најмалку месец дена да ја завршат втората делница со што уште еднаш се покажа старата болка кај нас-пробивање роковиWallbash
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 25-Jan-2013 at 09:49
секој ден го користам булеваров и за жал морам да констатирам дека делумно е постигната целта. Сообраќајот се одвива побрзо од претходно, ама сепак не доволно. Еве ги моите забелешки:

1. Има премногу семафори! Незнам дали имало потреба да се постават семафори на секоја раскрсница. На пример, кај Чешма има доволно широк простор да се направи кружен тек, така што застојот таму би бил минимален. Вака со семафор се сопира сообраќајот за да се овозможи приклучување на една споредна улица (Есенинова) од која дури и ретко кога се вклучуваат само можеби две-три возила. Можеби треба да се постават паметни семафори кои со сензори детектираат возила и само во тој случај кога има возила да се активираат. Кружен тек можело да се изведе и наместо семафорите кај бараките на Општина Кисела Вода, а исто така и кај раскрсницата со улиците Михаил Чаков и Народни Херои. Со тоа ќе се елиминира потребата од семафори. Не ми е јасно како имаше потреба за кружен тек пред влезот на фабриката Титан, а вака прометни раскрсници се оставени да бидат регулирани со семафори.
2. Зелен бран или нема или не функционира како што треба! Кога од Центар се вози во насока кон Кисела Вода, по вклучувањето на зелено светло на семафорот кај Тутунски комбинат, веднаш се наидува на црвено светло на следните семафори кај поранешната фабрика Цветан Димов. И повторно чекање...
3. Најголемиот застој во правец од Кисела Вода кон Центар е на раскрсницата кај Тутунски комбинат. Ова само покажува дека има потреба од поврзување на Општина Кисела Вода со Општина Аеродром на барем уште една точка долж булеварот Борис Трајковски (проект што го најави Општина Кисела Вода, ама чисто сумљам дека ќе го реализираат - мислам дека стои само во програмата за 2013 година колку да има што да се пише). Како и да е, моменталното решение на булеварот Борис Трајковски не ги задоволува потребите на возачите. Потребно е да се обезбеди друг начин на брзо празнење на лентата за вртење во десно на семафорите кај Тутунски, како би имало побрз проток кон населбата Пролет и понатаму кон Аеродром.
4. Квалитетот на изведба на шахти е очаен! Шахтите се пропаднати (особено оние коцкастите), а бидејќи се наместени така што неможе да се избегнат без да се навлезе во соседната сообраќајна лента - мора да се вози преку нив. Пре некој ден веројатно фалеше капак од шахта некаде спроти Тинексот, па возејќи по улицата пред мене видов гранки како и даски како извираат од асфалтот. Некој ги набутал во шахтата за да ја означи, да се види од подалеку и да ја заобиколат возачите.
5. Пропаднат асфалт. Незамисливо е на еден нов, комплетно реконструиран булевар асфалтот да пропадне по толку кратко време. На местата каде е пропаднат, во дождливите денови се собира голема количина на вода која не се одлива во канализацијата, што (поради ефектот на аквапланинг) претставува опасност за возачите, ама и за пешаците.
6. Паркирање на булевар. Омилената дисциплина на џганот скопски возачи. Возачите паркираат на самиот булевар најчесто пред пиљарите кај Чешма. Поради близината на семафорите, оваква возачка некултура предизвикува опасност по сообраќајот. Секако, ова е задача за сообраќајната полиција, која мора да интервенира континуирано на овој потег со цел да се намали ваквото однесување. Џабе булвар кога истиот е блокиран!
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 25-Jan-2013 at 10:30
1 i 2 - mislam deka brojot na semafori voopsto ne igra uloga vo poteknosta na bulevarot, tuku zeleniot bran. dali ke ima kilometar redica pred eden semafor po malce na site e sveedno. znaci zeleniot bran mora da se vovede, kako na partizanska, iako i tamu ne funkcionira bas

3-6 sosema se slozuvam


Edited by xnx - 25-Jan-2013 at 10:30
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 25-Jan-2013 at 20:10
врвот на глупоста е тоа како се подесени да работат семафорите кај Чешма. пропусноста е или во насока кон Центар или во насока кон Драчево. тоа е така бидејќи во исто време е дозволено свртување во лево, заедно со дозволлено движење право. и, на ова дополнитлно има еден период кога во двете насоки е блокирано за да се овозможи приклучување на возилата од Есенинова на лево кон Драчево.
несфатливо е како може булевар со 4 ленти да добие семафорско решение каково случај со тесни еднонасочни улици, па наместо да се стимулира поголем проток, се прави уште поголем застој.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 26-Jan-2013 at 00:18
Originally posted by tonikostov


3. Најголемиот застој во правец од Кисела Вода кон Центар е на раскрсницата кај Тутунски комбинат. Ова само покажува дека има потреба од поврзување на Општина Кисела Вода со Општина Аеродром на барем уште една точка долж булеварот Борис Трајковски (проект што го најави Општина Кисела Вода, ама чисто сумљам дека ќе го реализираат - мислам дека стои само во програмата за 2013 година колку да има што да се пише). Како и да е, моменталното решение на булеварот Борис Трајковски не ги задоволува потребите на возачите. Потребно е да се обезбеди друг начин на брзо празнење на лентата за вртење во десно на семафорите кај Тутунски, како би имало побрз проток кон населбата Пролет и понатаму кон Аеродром.

Во оптек се најави за две такви врски:

1. Поврзување преку улицата Есенинова, проект што беше зацртан за минатата година:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=119729#119729

2. Поврзување од ул Народни херои преку пругите (41°58'51.61"N  21°26'55.86"E) до стар аеродром. Оваа најава датира од уште порано и многу се рециклираше, ама не можам да се сетам дали имало некакво ветување со спомнати конкретни рокови.


Инаку потполно се согласувам со тебе, итно е неопходна ваква врска, особено оваа вторава.



Edited by Cloverstack - 26-Jan-2013 at 00:21
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 26-Jan-2013 at 01:10
Првото мислам дека нема шанси да се исполни поради фактот дека доста голем дел од земјиштето каде што треба да поминува таа улица е на приватни компании (Тутунски Комбинат и Сеавус) а Сеавус мислам дека има зацртано огромни планови за тоа што сака да направи таму ,така да не верувам дека толку лесно ќе го отстапи тоа земјиште.
Друго нешто е дека во таа околија има и ќуќи и некој деловни објекти (помали) кој ќе мора да се срушат.
А за вторава е доста интересна идеја ,може многу лесно да се изработи само со еден подвозник под пругата (нешто слично како на булевар Србија само помало) бидејќи од двете страни колку што се сеќавам има асфалт кој ќе треба само малку да се прошири.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 26-Jan-2013 at 11:48
Clover, во едно од последните интервјуа на Градоначалникот на Кисела Вода минатата година најави дека ќе побараат да се изработи проект за поврзување на К.Вода со Аеродром токму кај Есенинова.

Иако ова беше претставено со тон како да е речиси готово, веќе завршена работа, јас сум убеден дека нема да се реализира ниту во наредните 3-4 години... Особено не ако остане Ѓорчев како Градоначалник...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 26-Jan-2013 at 12:54


Originally posted by daci92

Првото мислам дека нема шанси да се исполни поради фактот дека доста голем дел од земјиштето каде што треба да поминува таа улица е на приватни компании (Тутунски Комбинат и Сеавус) а Сеавус мислам дека има зацртано огромни планови за тоа што сака да направи таму ,така да не верувам дека толку лесно ќе го отстапи тоа земјиште.
Друго нешто е дека во таа околија има и ќуќи и некој деловни објекти (помали) кој ќе мора да се срушат.
Улицата е одамна вцртана и во генералниот урбанистички план, така да во крајна линија компаниите не можат да бидат пречка, доколку постои политичка волја експропријацијата не треба да биде проблем.

Во врска со плановите на Сивус, не знам кое точно земјиште е нивно, но таму има солидан простор и ваљда не правеле планови за изградба на објекти токму врз трасата на сообраќајницата.

Всушност токму за Сивус оваа улица треба да биде полн погодок, со оглед дека единствено со нејзе може да им се обезбеди нормален сообраќаен приод. Сега се речиси отсечени. Плус тоа сегашната (не)поврзаност и опкружувањето на постојните патчиња е проблем за репрезентативноста на фирмата... не знам дали таму одржуваат состаноци со странци на пример и како изгледа тоа кога ги довезуваат...


За рушење колку што гледам трасата не засега ништо освен овој објект:
41°59'14.16"N  21°26'26.44"E
... и едно ситно објектче малку подолу
Нормално, прашање е каква е нивната намена, нивната моментална состојба и нивниот правен статус, но дури и ситуацијата да е најнеповолна од аспект на цената на експропријација, сепак е ситна работа.



Originally posted by daci92

А за вторава е доста интересна идеја ,може многу лесно да се изработи само со еден подвозник под пругата (нешто слично како на булевар Србија само помало) бидејќи од двете страни колку што се сеќавам има асфалт кој ќе треба само малку да се прошири.

Втората локација за поврзување од сообраќаен аспект секако е многу поприоритетна кога зборуваме за потребите на сите граѓани, но е покомплицирана бидејќи треба да се помине под пругите (или евентуално над нив со мост). Тоа всушност и не е некој проблем, но сме го виделе колкав е капацитетот и знаењето на градските и општинските власти за било каков проект покомплициран од кружен тек. Така да за голема жал, не би се кладел дека наскоро ќе се реализира ова поврзување.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 26-Jan-2013 at 13:06
Јас колку што имам знаење за тој простор целиот тој простор околу Сивус до куќите и до насипот е нивни го имаат откупени кога се откупени двете згради.Планот колку што сум запознат е за изградба на целото тоа земјиште.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.180180908738.126428.174850283738&type=3

еве некој рендери на линкот како сивус би требало да изгледа во иднина ,е сега на рендериве гледам дека е зацртана некоја улица но повеќе ми личи на пристапна улица со една лента (еднонасочна) отколку како некоја импровизација за булевар (две ленти по една за секој правец).

Е сега за втората опција си во право ,стручноста и можностите на нашите власти е многу мала.Иначе најдобро решение е подвозник под пругата ,над пругата би било многу грубо.Незнам колку си запознат со структурата на земјиштето таму но јас лично добро го познавам поради моето порано секојдневно движење по козјата патека која сега постои.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 26-Jan-2013 at 13:27

Да, трасата на улицата е испочитувана во плановите на Сивус   Cheers

Не се согласувам дека улицата личи како да е еднонасочна. Всушност нејзината ширина е отприлика колку ширината на зградите (над 20 метри), што значи дека може да се протнат дури и 4 ленти со сите нишани ако има потреба.





Иначе супер фајнд за рендерите на Сивус  Thumbs%20Up
Ќе ги постирам и во нишката кај нив



Edited by Cloverstack - 26-Jan-2013 at 13:27
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 26-Jan-2013 at 13:48
Да испочитуван е ,Сивус има голема визија за тој простор и се надевам дека наскоро ќе почнат да ја остваруваат бидејќи навистина на тој простор му треба средување.Сообраќајот кон Сивус сеуште се одвива по таа малата уличка од рампа и навистина е срамота за таков центар ,но не се они виновни ,колку што можеле инвестирале во пристапната улица.
Е сега улицава не е над 20 м широка бидејќи ни зградите не се толку ,од прилка од око од сликите и во живо што сум ја гледал постојано би рекол дека зградата има нешто помеѓу 9 и 15м широчина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 26-Jan-2013 at 13:52
Originally posted by daci92


Е сега улицава не е над 20 м широка бидејќи ни зградите не се толку ,од прилка од око од сликите и во живо што сум ја гледал постојано би рекол дека зградата има нешто помеѓу 9 и 15м широчина.

Можеш да измериш на google earth, зградите се изгледа точно 20 метри широки, а коридоров за улицата изгледа малку поширок.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 26-Jan-2013 at 14:02
Не му верувам многу на гоогле еарт но доколку случајно дојдам до информации од дуп или од некој градежен проект за тие згради ќе ја знаеме точната големина.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 04-Feb-2013 at 18:30
Штета деновиве што воошто не се работи тука, а толку е убаво времето.

Edited by alexsend - 04-Feb-2013 at 18:30
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 05-Feb-2013 at 16:04
^Не се работи???

Каде и да ќе мора да се работи и тоа турбо - втората фаза мора да доживее сечење лента и тоа непосредно пред локалните.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.