build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 25>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 24-Aug-2009 at 02:24
Забораив да пишам пред некој ден, еве сега ме потсети со веста.

Конректно за оние дуќаните и трафиките на рампа непосредно каде што треба да почне просширувањево сепак ќе постои една S кривина, но многу многу поблага од сегашнава. Инаку S кривината тука мислам дека не е контра ГУП-от и дека е намерно така испланирана да може во иднина јужниот булевар да се премости полесно и на пократко растојание со Првомајска, но тоа и не е битно сега. Муабетот ми беше околу дуќаните. Имено, нема сите дуќани да бидат целосно урнати. Оние трафиките ќе се отстранат додека оние дуќани во редот кои се малку појужно од трафикиве ќе бидат урнати до пола, односно ќе бидат доведени до големина која всушност им е дозволена од општината, тамо тој ред скоро сите дуќани се непрописно проширени скоро дупло према улицата. Тие доградби не ни е беа некој проблем до сега, односно не сметаа воопшто. Се работи за овој ред тука (41°59'10.40"N 21°26'15.07"E).

На следнава слика може да видите каде ќе биде идната крајна линија на профилот, односно каде ќе завршува тротоарот...


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 24-Aug-2009 at 08:04
Originally posted by lslcrew

...да може во иднина јужниот булевар да се премости полесно и на пократко растојание со Првомајска...



Што конкретно мислиш со тоа? Над Првомајска ќе има надвозник на кој ќе тера јужен? И дали (претпоставувам дека не) ќе има излез од булеварот према Првомајска?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 24-Aug-2009 at 08:28
Еве извадок од ГУП-от! Со црвено е обележано она што со претстојната реализација се вика прва фаза! Она што е со љиљаково е јужниот булевар и во облик на Т се приклучува Крушевска Република! Мислам дека е доволно јасно зашто е едната S кривина!


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 24-Aug-2009 at 09:09
Да, сега се е појасно Фала.

Можеби малце офтопик, ама ме радува што барем во планот стои продолжеток на Народни Херои преку јужен булевар и директно во Мичурин... ова е и тоа како потребно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 26-Aug-2009 at 06:54
Во недостиг од информации сеуште е непознато што конкретно све ќе опфаѓа реконструкцијата на Првомјаска, но ме интересира како планираат во иднина да се изведе оваа ораскрсница со улицата Сава Ковачевиќ односн кај бараките на општина Кисела Вода. Тука според ГУП-от воопшто и нема предвидено парк како што е сега моментално туку е планирано многу поблага кривина за свртување во лево од Сава Ковачевиќ, а профилите за улиците Првомајска и сава Ковачевиќ се дупло пошироки од самите улици што моменатално сега се. Првомајска ќе се прошири но Сава Ковачевиќ ќе оставне во истата состојба*. Паркот на оваа локаицј аколку што се сеќавам од некои поодамнешни најави треба да биде на место на бараките на општината, а општината во старата фабрика Цветан Димов. Останува да видиме како ќе се реализира овој дел тука! Би сакал да се комплетира раскрницава. Може да приметите дека и зеленилото е садено според ГУП-от!


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 17-Sep-2009 at 13:51
...
Во 2010 година тој најави ширење и на Првомајска.
....
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1816&ArticleID=122031[/quote
[quote]Улицата Првомајска ќе има исто четири ленти, од Расадник до општината има само два спорни објекти, и на овој начин улицата ќе биде проширена од Рампа до Драчево.


Нејавено беше од први ноевмври, ама ова вероватно намерно се штелуваат за ноември за да се остави простор временските услови да бидат можно алиби. Ама овие уште сега го презакажале за 2010. А симтоматично ми падна пред некој ден едно интервју на Ѓочев. И кога го прашаа човеков за инфраструктурни зафати се пофали само со два водовода, а Првомајскла никаде не ја спомна. Ама си викам ај ја одма да не бидам до толку параноик.


Edited by lslcrew - 17-Sep-2009 at 13:56
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 23-Oct-2009 at 14:52

Каде има простор за уште лента во првата делница што ја имаат наведено? Зборувам за делот од Стара Рампа па до улицата Народни херои. Навистина не ми е јасно... Иако јас би бил задоволен конечно да започнат со проширувањето на Првомајска од крстосницата со булевар Србија па се до мостот кај Драчево.

Исто така страшно ме интересира зошто на Првомајска од бензинската на Супертрејд па се до бензинската на Лукоил патот се намалува на 1 лента наместо на 2 ленти? Поради тоа намалување има неверојатно долга колона од возила, кои што мора да користат 1 лента без разлика на каде продолжуваат, булевар Србија или по Првомајска накај Драчево. Страшна ситуација во сабајлечкиот rush hour, а да не коментираме во периодот од 15-17h...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 23-Oct-2009 at 14:55
The Man поназад во нишкава имам ја доста зборувано за тој проблем кјај бензинските и успеав да извлечам некој одговор од општина. Наназад низ сите страни го има тоа. А во однос на проширувањето од народни херои до општината ќе има од двете страни по една лента. А од општината до рампа проширувањето ќе биде од десна страна движејќи се према центар, значи од страна на пругата.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 23-Oct-2009 at 15:05
Не ја забележав оваа нишка, се извинувам. Ќе ја прочитам темава сега, отсекогаш ме интригирало.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 28-Oct-2009 at 20:56


Чувствувам потреба оваа раскрсница да се евидентира во нишкава. Одамна немам видено сообраќајна несреќа тука, што навистина ме изненадува имајќи во предвид што се случува на истата.

Возилата кои што сакаат да продолжат право (по Првомајска) или пак лево треба да се во црвената лента. Плавата лента е ИСКЛУЧИВО за возилата кои вртат десно. Жолтиот круг го обележува островот за насочување на сообраќај. Но што се случува (скоро) секој пат.
Има возило во црвената лента и истото сака да сврти налево, но мора прво да ги пропушти возилата од спротивна насока и се разбира мора да чека. Е сега... нашите возачи се секогаш во брзање, па од плавата лента во исклучително тесен простор газат полна линија, го газат островот исто како да не постои и да нема никакво значење, и го заобиколуваат возилото во црвената лента, притоа возејќи со барем 60 km/h. Applause
Колку пати крвта таму ми се замрзнала не можам да избројам. Опис: возам регуларно во црвената лента, бидејќи сакам право да продолжам немам вклучено лев трепкач и од десната лента некоја будала ми го сече патот. Еднаш едвај избегнав судар, ја нагазив кочницата до крај и завртев налево (притоа влегувајќи во лентата за спротивен правец)... среќа што можев тоа да го направам бидејќи немаше возила таму.
Да не ве замарам со лични искуства, сумирано: нека даде Господ, Алах, Зевс, Мевс или во кој и да верувате или не да им умре кучето на сите што го прават ова. Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 28-Oct-2009 at 21:02
The Ман јас шивеам на стина метри одовдека веднаш до тинексот и мене ми се има смрзнато крвта во неколку вакви исти ситуации или па друга зафркната ситуација е со оние возила што доаѓаат од народни херои или од кај технички. Голем број од овие возачи не го почитуваат поравилото да го почекаат тој што доаќа од спротива па после да свртат, па се случува да ти излезе некој пред кола, а ти си возиш право на зелено светло.

Сега со проширувањето тој остров ќе го нема веќе така да овој проблем нем да го има веќе. Но јас дополнително тука би додал и трети ленти на раскрницата само за десно што би биле што многу ќе придонесе и за гужви насабејлке и за намалување сообраќајки.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 28-Oct-2009 at 21:22
Originally posted by lslcrew

The Ман јас шивеам на стина метри одовдека веднаш до тинексот и мене ми се има смрзнато крвта во неколку вакви исти ситуации или па друга зафркната ситуација е со оние возила што доаѓаат од народни херои или од кај технички. Голем број од овие возачи не го почитуваат поравилото да го почекаат тој што доаќа од спротива па после да свртат, па се случува да ти излезе некој пред кола, а ти си возиш право на зелено светло.

Сега со проширувањето тој остров ќе го нема веќе така да овој проблем нем да го има веќе. Но јас дополнително тука би додал и трети ленти на раскрницата само за десно што би биле што многу ќе придонесе и за гужви насабејлке и за намалување сообраќајки.


Ќе бидне и тоа проширување некогаш... од кога ветуваат дека ќе се изврши и никако да им дојде на дневен ред очигледно. Освен ако не најавиле нешто со сигурност, колку што сум запознаен, повторно е одложено проширувањето.
Да напоменам и дека се согласувам со тоа дека гужвите во rush hour се поради постоење на само една лента од оваа раскрсница на сликата па се до раскрсницата кај ЗОИЛ (Кјуби Македонија). А веќе дискутиравме за дополнителниот причинител на гужва во обратната насока, делница од 200м каде што Првомајска се стеснува на една лента. Секоја чест за тоа. Roll%20eyes
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 28-Oct-2009 at 21:51
The Man, забелешка на место. Иако ретко поминувам таму, ова ите како ми упаднало во очи.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 03-Nov-2009 at 18:09


Иако не е поврзано со Првомајска, патот што води кон Марковиот Манастир (надолу на мапата) добива нов асфалт.


Edited by The Man - 09-Feb-2010 at 13:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 03-Nov-2009 at 22:06
Патот што води према Марков е деригонален пат кој е опфатен со владината програма за реконструкција. Всушност Првомајска тука завршува, а тој крак што иде према Драчево исто така е дел од регионалниот пат.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 03-Nov-2009 at 23:49
Originally posted by lslcrew

Патот што води према Марков е деригонален пат кој е опфатен со владината програма за реконструкција. Всушност Првомајска тука завршува, а тој крак што иде према Драчево исто така е дел од регионалниот пат.


На тој пат и те како му требаше реконструкција. Да го оставиме настрана тоа сега, нишката е за Првомајска. Инаку јасно е дека тука Првомајска завршува. Само една работа не ми е јасна. Не знам дали сте возеле до крајот на Првомајска навечер, на делница долга... па би рекол 2км нема воопшто никакво осветлување, а таму е индустриската зона Драчево. Има и 2 остри кривини, во последнава година таму имам забележано 2 тешки сообраќајни несреќи, колку не сум видел не знам.


Edited by The Man - 09-Feb-2010 at 13:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 04-Nov-2009 at 00:16
Осветлување тука е очајно скоро деценија, ако не и пред тоа. А сообраќај доста има, кога на тоа ќе се додадат острите кривини и дупките во тие два киломтра што се најголеми на цел потег на првомајска ја прават заедно една од понебезбедните делници по нашиве улици.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-Nov-2009 at 14:25
Да возиш на Првомајска е како руски рулет

Жителите се жалат дека навечер на улицата возеле на слепо, познавајќи ја насоката на патот и не гледајќи прст пред око, притоа ризикувајќи некого да згазат

Стариот дел на улицата Првомајска, од населбата Пинтија до населбата Драчево во Општина Кисела Вода, со години е во целосен мрак. Граѓаните кои секоја вечер возат на оваа релација велат дека на улицата немало ниту една светилка. Единственото светло доаѓало од фаровите на автомобилите, па велат дека возењето навечер на Првомајска било како опасната игра руски рулет. Автомобилите ги управувале по навика, познавајќи ја насоката на патот, не гледајќи прст пред око и притоа ризикувајќи да згазат некого.
"Секое возење навечер е како ризичната игра руски рулет. Возиме на среќа и по навика. Во најдобар случај дома ќе стигнеме живи и здрави и нема да настрада никој, но досега се случиле и многу трагедии. Бараме под итно надлежните да ни ја осветлат сообраќајницата, бидејќи е многу фреквентна за да не се случи уште некоја несреќа", реагираат жителите на Драчево и околните населби.
Градските власти велат дека се задолжени да ја одржуваат мрежата за јавно осветлување на Првомајска од нејзиниот почеток, па до населбата Пинтија, а натаму уличното осветлување е во надлежност на Општина Кисела Вода.
"Според нашите сознанија нема посериозни проблеми со мрежата до Пинтија. Можно е да има дефект на некоја делница или пак тајмерите за вклучување на осветлувањето да не се усогласени со зимското сметање на времето. Нашите екипи ќе проверат и ќе ги отстранат евентуалните дефекти, а екипите на ЕВН ќе ги усогласат тајмерите за вклучување на светлото", велат од Одделението за односи со јавност на Градот.
Од Општина Кисела Вода велат дека не се одговорни за одржување на уличното осветлување на улицата Првомајска, бидејќи таа од почеток до крај била под надлежност на Градот.

http://vest.com.mk/?ItemID=4D2F3DF5B7CA874094225676EF53172E
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 11-Dec-2009 at 00:10

Напролет стартува проширувањето на „Првомајска“


Улицата ќе се прошири за уште една лента во двата правца

Градот Скопје работи на изведбениот проект за проширувањето на улицата „Првомајска“, што треба да стартува напролет. Во буџетот на Градот се одвоени 20 милиони денари за реализација на булеварско решение по целата должина на улицата, од рампата во Кисела Вода до населбата Драчево. Во Градот засега не одговараат дали и урбаниот и магистралниот дел од улицата ќе се градат истовремено, или, пак, градежните работи ќе се одвиваат фазно. 

Според идејата на Градот, „Првомајска“, во деловите од рампата до раскрсницата со „Народни херои“ и од раскрсницата со булевар „Србија“ до Драчево треба да се прошири за уште една лента во секој правец и да се изедначи со веќе проширениот дел од сообраќајницата кај расадникот во Кисела Вода. Од проектот ќе зависи дали на одредени делови ќе има средишно зеленило или не. 

„’Првомајска’ е во фаза на финално проектирање на изведбениот проект. На почетокот на следната година планираме распишување тендер за избор на изведувач, а градежните работи ќе стартуваат веднаш штом ќе дозволат временските услови“, информираат од Градот Скопје.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6ECCFCE68947E4419DABE55B9CF304F7


Edited by lslcrew - 11-Dec-2009 at 03:58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 11-Dec-2009 at 04:07
Оваа информација за средишно зеленило прв пат ја слушаме. Во однос на делот што е од народни херои до Христо Татарчев (Сава Ковачевиќ) нема простор за редишно зеленило. Зеленило може да се смести во делот Христо Татарчев до пред Тутунски. Е сега сеуште во голема дилема ми е точката на стара чешма односно на раскрницата со Иван Козаров.  Уште стариот градоначалник најавуваше некои си кружни токови. Цело време бев убеден дека зборел за кружен тек кај тутунски, но сега ми се будат сомнежи дека можеби зборел и за оваа локација. Да не створам забуна ќе оставм да го почекаме проектот и да видиме што ќе биде со оваа точка, но доголку сакаат квалитетно да го решат проблемов ќе мора да се експропреиираат една двоспратна куќа и неколку полумонтажни полуцврста градба објекти. Инаку ќе се зафрлаваме со криви линии, кружни токови, раштркани семафори и слични лоши решенија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.178 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.