build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Мост Сарај

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 07-Sep-2011 at 11:59

Веќе три месеци се работи на изградбата на новиот мост кај Сарај, кој се изведува паралелно и во непосредна близина на стариот железен мост, кој со години не ги исполнува безбедносните стандарди, а експерти од Градежниот факултет постојано предупредуваа дека треба итно да се санира, бидејќи постои реална можност да се урне. 

Во моментот се работи на ископ на земјените површини, а рокот на изградба е една година.


- Во рамки на земјените работи се поставува и арматура за потпорни еллементи. По завршувањето на земјените работи ќе почне градежниот дел за изведба на овој инфраструктурен објект. Со проектот се предвидени и сообраќајни решенија за пристапување и исклучување од мостот и тоа со нови улици кои ќе бидат приклучени кон постојната сообраќајна мрежа која води кон и од мостот – велат од Градот.

Сообраќајните решенија ќе се изведуваат на крајот од реализацијата на проектот. Според планот, новиот мост ќе биде армирано-бетонски, со вкупна должина од 50 метри, во три распони, а ќе содржи и пешачка и велосипедска патека со ширина од 2,5 метри.
За изградбата на мостот се предвидени околу 96,8 милиони денари, кои ќе се обезбедат од буџетот на градска власт, општината Сарај и Владата.

http://www.time.mk/read/44876ba6cd/da988a8d1a/index.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 16-Sep-2011 at 10:48


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Oct-2011 at 17:41

Конечно потпорни столбови за мостот во Сарај

Полови­ на година откако почнаа градежните работи на новиот мост во Сарај, ко­нечно се подигнати потпорните столбови.

Градежната компанија "Гранит" во наредниот период треба да продолжи со изградба на мост кој ќе биде армирано-бетонски и со вкупна должина од 50 метри во три распони. На него ќе биде изграден коловоз со две сообраќајни ленти со ширина од по три метри и половина, и велосипедска патека во ширина од 2,5 метри, како и пешачки патеки.
Стариот мост ќе се користи како пешачки. Изградбата на новиот мост чини 96,8 милиони денари кои обезбедени од Град Скопје, Општина Сарај и од Владата.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=420D57583835E643B98F5475FA4A407D
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 25-Oct-2011 at 20:19
ЗАТВОРАЊЕ ЗА СООБРАЌАЈ НА МОСТОТ ВО САРАЈ

Градот Скопје ги известува граѓаните дека од утре 26.10.2011 година (среда) од 07 часот се затвора за сообраќај мостот на реката Вардар, во Сарај.

Мостот се затвора поради изградба на новиот мост и сообраќајот ќе се одвива по заобиколниот пат, кој што влегува во Сарај, а може да се користи и обиколницата околу Скопје за влез во Сарај и во продолжение за околните места.

Поради затворање на мостот автобусите што сообраќаат на линиите за Сарај и другите населби ќе бидат пренасочени по околната патна мрежа.

Поради отежнатите услови на патот се известуваат возачите и другите учесници во сообраќајот да бидат крајно внимателни и да ја почитуваат поставената сообраќајна сигнализација за што побезбедно одвивање на сообраќајот.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4580&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 01-Dec-2011 at 19:58
Среда, 30 Ноември 2011 12:00
Сподели 
Споделете ја веста со Вашите пријатели

Поради изградба на новиот мост кој ги поврзува Ѓорче Петров и Сарај, стариот е затворен, а сообраќајот се одвива по заобиколниот пат.

most-za-Saraj500

Жителите на општина Сарај се револтирани поради целосното затворање на мостот и бараат во што поскоро време да се пушти барем едната лента.

-Исправен е револтот на граѓаните на општина Сарај, меѓутоа треба да знаеме дека Градот Скопје смогна сили после 50 години да гради квалитетен мост на реката Вардар, со што ќе им се овозможи на жителите на Сарај и на град Скопје комуникација со општина Сарај, Матка и сл. Јас сум често присутен на изградбата на мостот, по 2-3 пати неделно, за да ги интензивираме работите и за да им овозможиме на граѓаните што помалку да имаат проблеми, вели градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски.

Градоначалникот вели дека сеуште не се знае од кога мостот ќе биде ставен во функција, но апелира до граѓаните на општина Сарај и Град Скопје да имаат трпение.

Мостoт се гради поради дотраеноста на стариот, поради зголемување на безбедноста на учесниците во сообраќајот и намалување на собраќајниот метеж, како и заради целосно растеретување на сообраќајот во овој дел од градот.

Ќе биде со вкупна должина од 50 метри во три распони. На него ќе биде изграден коловоз со две сообраќајни ленти со ширина од по три метри и половина и велосипедска патека во ширина од 2,5 метри, како и пешачки патеки.

http://kurir.mk/republika/skopje/51708-Intenzivno-se-raboti-na-mostot-vo-Saraj
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 20-Jun-2012 at 14:49
Pred nekoj den koga izlagav od Skopje zaprimetiv deka noviot most sto vodi nakaj Saraj se realizira vo brzo tempo, koj e od toj del na Skopje neka napravi nekolku sliki Smile
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 02-Jul-2012 at 21:23
Привршува изградбата на новиот мост кај Сарај

Изградбата на новиот мост на реката Вардар кај Сарај [»мапа] е во завршна фаза и се очекува истиот да биде комплетиран во текот на септември годинава. „Изградбата на мостот е при крај, завршена е комплетната конструкција и поставена е плочата на коловозот. Останува да се дооформат пешачко – велосипедските патеки на мостот, да се изгради оградата и да се постави осветлувањето. По завршувањето на овие работи ќе се асфалтира коловозот на мостот со два слоја на асфалт. Паралелно со ова се работи на изградба на пристапните улици кон и од мостот во двете насоки со чие спојување ќе се заврши изградбата на овој голем инфраструктурен објект“, истакнуваат за „Билд“ од одделението за односи со јавност на Град Скопје.

Армирано – бетонскиот мост што во моментов се гради на западниот излез од Скопје ќе биде со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри. Како заштитна ограда е предвидено да се постават челични столбови. За решавање на сообраќајниот метеж, ќе се реализира пристапна сообраќајница од двете страни на мостот во должина од 650 метри. Вкупната инвестиција во овој проект изнесува 96,8 милиони денари, при што средствата се обезбедени од Град Скопје, општина Сарај и Владата на Р.М. Изведувач на градежните работи е компанијата „Гранит“ од Скопје, додека изведбениот проект за новиот мост го изработи фирмата „Прима инженеринг“. 

 

  Новиот%20мост%20кај%20Сарај          Новиот%20мост%20кај%20Сарај          Новиот%20мост%20кај%20Сарај


  Новиот%20мост%20кај%20Сарај          Новиот%20мост%20кај%20Сарај          Новиот%20мост%20кај%20Сарај



#
Објавено на 02.07.2012 во категорија Вести.

Тагови: Градска инфраструктура, Гранит, Инфраструктура, Мост Сарај, Мостови, Прима Инженеринг, Сарај, Скопје


http://www.build.mk/?p=16231
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Jul-2012 at 12:37
Мислам дека ќе биде порационално новиот мост да се искористи исклучиво за сообраќај 2х2, додека стариот мост да се користи за пешаци и велосипеди. Така барем ќе се добие поголема проточност...
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Jul-2012 at 13:57

Одлична идеја, која би допринела и за поголема безбедност. Единствен проблем би бил доколку некој веќе испланирал да го продаде железниот мост во отпад за старо железо..
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 03-Jul-2012 at 16:01
не ја пратам оваа тема баш добро,ама како да се сеќавам дека имаше најави дека железничкиот мост ќе остани како пешаки мост.барем така ми се чини ако не се лажам
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 10-Jul-2012 at 22:22

ПРИВРШУВААТ РАБОТИТЕ СО ИЗГРАДБАТА НА НОВИОТ МОСТ


Мостот кај Сарај добива финален изглед


Новиот армирано-бетонски мост е со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри

Новиот мост кај Сарај ќе биде готов до крајот на септември. Неговата изградба е во завршна фаза и се очекува конечно да биде пуштен во употреба за околу три месеци. Последните градежни активности кои се комплетирани е поставената целосна конструкција на мостот како и плочата на коловозот. Оваа вест посебно ќе ги израдува жителите на Сарај како и возачите што минуваат низ овој реон, кои повеќе нема да возат по 3 до 6 километри по обиколниот пат, односно автопатот кон Тетово за да стигнат до Сарај и Матка. Стручната експертиза на сообраќајните инженери, покажала дека стариот железен мост е исклучително фреквентен, но е во сериозна состојба, а оштетувањата не можат да се отстранат само со повремено санирање. Токму поради оваа причина, на стотина метри од местото на стариот, градските власти одлучија да изградат нов модерен мост со бетонска конструкција. Надлежните од град Скопје најавуваат дека мостот ќе биде готов до крајот на месец септември, за кога се очекува да финишираат градежните активности и да биде ставен во функција.
- Завршена е и поставена целосната конструкција, како и плочата на коловозот. Следно на кое што ќе се работи се пешачко - велосипедските патеки на мостот и поставување на оградата и осветлувањето. По комплетирањето на овие работи, ќе се започне со асфалтирање на коловозот на мостот со два слоја на асфалт. Паралелно со ова ќе се работи на изградба на пристапните улици кон и од мостот во двете насоки, со чие спојување ќе се заврши изградбата на овој капитален објект, информираат од Град Скопје.

Новиот армирано-бетонски мост кој се гради на западниот излез од градот ќе биде со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри. Како заштитна ограда предвидено е да се постават челични столбови. За решавање на сообраќајниот метеж, ќе се реализира пристапна сообраќајница од двете страни на мостот во должина од 650 метри. Вкупната инвестиција за овој проект изнесува 96,8 милиони денари, средствата обезбедени од Град Скопје, општина Сарај и Владата на Р.М. Изведувач на градежните работи е компанијата Гранитт од Скопје, додека изведбениот проект за новиот мост го изработи фирмата Прима инженерингг, а по изградбата на новиот мост, стариот железен ќе се користи како пешачки.

(Гр.З)

вечер
Back to Top
Faciste View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Jun-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Faciste Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 10-Jul-2012 at 22:56
Зарем ќе го собере двокатнион автобус да помине на тој мост на сликава?!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 10-Jul-2012 at 22:57
Originally posted by Faciste

Зарем ќе го собере двокатнион автобус да помине на тој мост на сликава?!
истото го помислив и јас LOL
ама многу побитно е тоа што требааше да го сопрат прометот на тешки возила на мостот и очигледно не го направија тоа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 12-Jul-2012 at 05:03

Новиот армирано-бетонски мост кој се гради на западниот излез од градот ќе биде со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри. Како заштитна ограда предвидено е да се постават челични столбови. За решавање на сообраќајниот метеж, ќе се реализира пристапна сообраќајница од двете страни на мостот во должина од 650 метри. Вкупната инвестиција за овој проект изнесува 96,8 милиони денари,, средствата обезбедени од Град Скопје, општина Сарај и Владата на Р.М. Изведувач на градежните работи е компанијата Гранитт од Скопје, додека изведбениот проект за новиот мост го изработи фирмата Прима инженерингг, а по изградбата на новиот мост, стариот железен ќе се користи како пешачки.

(Гр.З)

вечер


Интересно е што цел нов мост од нула изграден чини 1,6 милиони евра додека реконструкција (ограда) на друг мост на истата река ама на друго место чини 1,3 милиони
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 24-Oct-2012 at 13:15

ФОТО) Пуштен новиот мост на Вардар кај Сарај

ФОТО: Киро Попов

Новиот мост на реката Вардар што ги поврзува населбите Ѓорче Петров и Сарај кој ќе овозможи безбедно одвивање на сообраќајот, поголем проток на возила и одлична врска со омилените рекреативни места на скопјани - езерото Треска и кањонот Матка, денеска официјално е пуштен во употреба. 

Новиот мост, капитална инвестиција вредна 96,8 милиони евра, е со вкупна должина од 50 метри, паралелно е поставен на постоечкиот Железен мост над реката Вардар во Сарај кој е изграден пред повеќе од 50 години.


Пред присутните се обратија премиерот Никола Груевски, вицепремиерот задолжен за спроведување на Рамковниот договор Муса Џафери и градоначалникот на Скопје Коце Трајановски, како и градоначалниците на Сарај и на Ѓорче Петров, Беким Мурати и Сокол Митревски, кои го подвлекоа значењето на мостот за унапредување на развојот на двете општини и за побезбеден сообраќај со поголема проточност. 

На мостот е изграден коловоз со две сообраќајни ленти со широчина од по 3,5 метри. Има и велосипедска патека широка 2,5 метри, како и пешачка патека со ширина од 1 метар. Мостот е осветлен со канделабри. Во текот на неговата изградба асфалтирани се и пристапните улици од страната на Ѓорче Петров и на Сарај, како и дел од магистралниот пат од Скопје кон Тетово.




http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 24-Oct-2012 at 14:30
Ихааа викате 96,8 милиони евра за мостов а? Пу бре мајку му, како Бугарија и Романија го премостија Дунав за 270 милиони не ми е јасно, според нашава сметка требаше да им излезе минимум по 100 милиона за 50 метри мост!
Аман бре новинариве, толку ли да немаат грам памет во главите, да се замислат малку а не да шлапаат се што им лиферувале!?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 24-Oct-2012 at 15:04
Според мене се направи голема глупост што не ја искористија ширината на новиот мост за да го направат 2х2, наместо по една лента во секој правец. Мислам дека ќе беше многу порационално и сугурно за пешаците/велосипедистите стариот мост да се оспособеше за нив, а новиот само за моторен сообраќај. Вака имаме два моста, од кои само едниот е за моторен сообраќај и само по една лента по правец!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 24-Oct-2012 at 15:09
96,8 milioni evra... hahahaaa... ova samo vo mak. mediumi mozes da go procitas ili slusnes
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 24-Oct-2012 at 15:23
Kako sto mislev taka ispadna. Se raboti za 96,8 miloni DENARI.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 24-Oct-2012 at 16:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.143 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.