build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 16-Feb-2016 at 14:33

Сподели го текстот, не отварам Република од принцип.

Edited by Macedonicus - 16-Feb-2016 at 14:34
ಠ_ಠ
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 16-Feb-2016 at 14:01
http://republika.mk/?p=555871
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Oct-2015 at 17:31
Originally posted by Dexter26

Previous  Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови.  Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. Bash



Немој така за црпките, пошто сега во моментов користам нивни екстракт за воспалени синуси(пошто докторите ме откачија, морам да се снаоѓам)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 09-Oct-2015 at 14:22
Previous
 
Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови.
 
Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. Bash
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 09-Oct-2015 at 13:37
нема потреба од нарачка да делови од лаз, освен нормално предната и задната светлосна група затоа што осовините им се ZF, мењачот исто ZF, моторот е Cummins, инструмент таблата е VDO, клима уредот е мислам Konvecta итн... Значи се ова го користат и другите производители како Мерцедес, МАН ... освен нормално кој од нив си има свои мотори
бидејки ЈСП ги купија нови, ги имаат сите каталошки броеви на деловите вградени во тие автобуси, и набавката на делови нема да им е проблем, барем не би требало да е проблем


Edited by sanos_a - 09-Oct-2015 at 13:39
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-Oct-2015 at 20:39
Previous
 
Точно, ЛАЗ банкротираше во 2014 година, по што беше превземен од страна на City Transport Group (CTG), кои не успеаа да ја спасат фабриката, поради што ја затворија.
 
Но во меѓувреме, CTG во јули 2015 потпиша нов договор за испорака на 289 автобуси за Каиро, што значи дека сепак сеуште функционираат иако фабриката е на продажба.
 
Најверојатно одговорот лежи во фактот дека нашинците не се баш расположени за однапред плаќање за нарачаното. Не му ги платија 4-те двојни нископодни градски автобуси кои ЛАЗ требаше да ги испорача за Скопје, поради што ЛАЗ си најде нов купувач - Киев, кој беше еден од градовите домаќини на Европското Првенство во Фудбал 2012, поради што му требаа нови автобуси за гостите кои доаѓаа од странство за да присуствуваат на првенството.
 
ЛАЗ едвај успеа на крајот да ги наплати испорачаните единечни нископодни градски автобуси за Скопје.
 
Поради банкротот на ЛАЗ, CTG сега бараат однапред да се плати нарачаниот производ, или барем да им се исплати дел од сумата пред да почнат да го составуваат, односно произведуваат нарачаниот производ. Поради ова изгубија нарачка за Чешка и тешко излегуваат на крај.
 
Но сепак, останува фактот дека CTG, односно поранешен ЛАЗ, сеуште постои и ако нашинците се подготвени да го одврзат кесето и да платат однапред, ќе ги добијат потребните резервни делови.
 
Но не мораат ЈСП Скопје да набавуваат резервни делови од ЛАЗ, на помалку од 30 минути пешачење од нив е скопски Санос, кој сигурно може да најде алтернативни резервни делови.
 
Но Мишко поинаку размислува и поинаку функционира, за него новите автобуси треба да се користат за резервни делови, а не многу старите автобуси, како што се градските автобуси од скопски Санос со MAN шасија, произведени во 1990-те години, треба да се користат како билетарници.


Edited by Dexter26 - 08-Oct-2015 at 20:42
Back to Top
Fantom View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Fantom Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Oct-2015 at 19:40
Денес слушнав муабет помеѓу еден возач (кој возеше еден од старите автобуси) и веројатно некој негов познаник, дека неколку од новите автобуси ги демонтирале за да ги користат како делови за останатите, веројатно поради тоа што нема од каде да се набават, откако ЛАЗ Украина банкротира.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 15-May-2015 at 08:54
За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 27-Mar-2014 at 10:13
Originally posted by daci92

Кај повеќето од ЛАЗ овите автобуси тресењето на внатрешните пластики во поголемиот дел е неподносливо ,барем за мене, тие и сега веќе се крш, а не би сакал да коментирам што ќе се случи со нив за 5 години.



И тресењето на пластиките кај кинеските е неподносливо, поготово кога работат во место, односно не се движат.

Инаку, настрана квалитетот, речиси сите автобуси се со оштетена каросеријата (удрени, гребаници), некои помалку некои повеќе. На ништо не личат!
Инаку сите ќе рикнат за неколку години, без разлика на се'.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 26-Mar-2014 at 23:05
А во моментот на набавката на новите автобуси сите се нафрлија на кинеските, додека овие ѓубре-автобуси од Украина никој не ги ни прокоментира. Исто и за мене, многу се полоши отколку кинеските, тресењето, бучењето, недоволното греење/ладење, да не ги спомнувам неколкуте случаи со палење. Единствена предност во однос на кинеските им е нивниот поголем простор за стоење.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 26-Mar-2014 at 22:28
Кај повеќето од ЛАЗ овите автобуси тресењето на внатрешните пластики во поголемиот дел е неподносливо ,барем за мене, тие и сега веќе се крш, а не би сакал да коментирам што ќе се случи со нив за 5 години.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 26-Mar-2014 at 13:31
звуците доаѓаат од гуртните.јас сега пред 2 недели менував задни гуртни и на кочење се јавува тој звук,а тие се нови.звукот значи дека се облогите од поцрвст материјал, а ако се од помек,нема да се слуша ништо но ќе се трошат побрзо.

а за квалитетот општо кажано сте во право.нема да држат долго
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 26-Mar-2014 at 11:10
ЛАЗ-овците се катастрофа. И јас сум бил сведок деновиве на звуците што ги испуштаат кога кочат, но и на тоа дека на многу вакви автобуси не им работат дисплеите и возат со старите табли на кои го пишува бројот на линијата. Јас мислам дека за пет години ќе станат крнтии. Дај боже да не сум во право.
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 26-Mar-2014 at 10:19
Имав вчера случај на кочење на овие автобуси пред мене. Завиваат ко бенгалски тигар, а не поминаа ни три години од нивното купување. Да не кобам, ама според начинот на одржување и состојбата во која во моментов се наоѓаат, нема да поминат ниту 10 години а да треба да купуваме нови автобуси.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-Mar-2014 at 01:09
Кога успеале олку да ги замастат по долниот раб, секоја чест!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 21-Mar-2014 at 00:19
Експресно им се најде нова намена на катанците и жмигавците од старите канти на ЈСП Скопје, за разлика од старите канти, катанците и жмигавците нема да се пензионираат.
 
А можеби во иднина ќе ги видиме и дрвените седишта во новите автобуси. Bash
 
Автобус со оригинален жмигавец и резервоар за гориво.

 
Автобус со жмигавец од старите канти на ЈСП Скопје и со катанец на резервоарот за гориво.


Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 24-Nov-2013 at 12:15
Originally posted by Denko


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A4D16001D6943D4295125B502E53A69D

Прокисна уште еден украински автобус

>Патниците во автобусот „5“ во понеделникот вечерта отворале чадори за да се заштитат од водата што на некои места капела од таванот на автобусот

<p style="color: rgb17, 12, 13; font-family: Tahoma, Arial, Verdana; font-size: 12px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: 16px; orphans: auto; text-align: left; text-indent: 0px; text-trans: none; white-space: normal; widows: auto; word-spacing: 0px; -webkit-text-size-adjust: auto; -webkit-text-stroke-width: 0px; : rgb255, 255, 255;">ДЕСПИНА ТРАЈКОВСКАУкраинските автобуси повторно ги покажуваат своите слабости, се пожалија неколкумина наши читатели. Тврдат дека во понеделникот во попладневните часови во автобусот што сообраќал на линијата „5“ прокиснувало од сите страни. Згора на се', внатре било речиси темница. Од тие причини велат не можеле да направат фотографија како доказ дека во возилото наместа имало вирови вода од дождот кој непрестано паѓаше попладнето.<span ="Apple-converted-space"> </span>„Се возев од Ново Лисиче кон Центар со автобусот што поаѓа десетина минути пред 20 часот. Кога влегов внатре буквално се збунив, наместа лиеше како од кабел. Имаше патници кои за да се заштитат од дождот отворија чадори. Сакав со мобилен да ја сликам атмосферата во автобусот, но бидејќи од дваесетина внатрешни светилки работеа едвај две-три, не успеав да направам квалитетна фотографија. Но, одговорно тврдам дека се' е вистина. Кога се симнав од автобус ја прочитав регистарската табличка. Станува збор за украински автобусот СК-859-УВ“, тврди наша читателка. За неа е потполно несфатливо како е можно нови автобуси да прокиснуваат.„Толку пари се потрошија за автобусите и за толку кусо време еве што се случува. Не ми е јасно дали автобусите се неквалитетни, купивме ли вреќа без дно или што е работата“, коментира читателката, која во понеделникот вечерта се возела со украинската „5“.Од ЈСП „Скопје“ знаат за случајот. Велат дека покривот на автобусот во моментов се санира, а истовремено, превентивно се врши проверка на сите украински автобуси.„За случајот разбравме уште истата вечер и автобусот веднаш беше исклучен од сообраќај. Со оглед на тоа дека двајца Украинци од производителот ’ЛАЗ‘ веќе извесен период се во Скопје, веднаш ги повикавме да го прегледаат возилото и да го отстранат недостатокот“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП.Тој не беше во можност да објасни од кои причини прокиснувало во „петката“, но најави дека механичарите од ЛАЗ гарантирале дека во иднина тоа нема да се повтори.<span ="Apple-converted-space"> </span>Инаку, ова не е прв пат украинските автобуси да прокиснуваат. Досега во два наврата дожд проби во три возила кои сообраќаа најчесто на линијата „24“. Тогаш, како што рекоа од ЈСП, причина за течењето била фабричка грешка. И во тој случај претпријатието ја искористи гаранцијата на возилата и пропустот беше отстранет.

[/QUOTE]

Без нервози, тука е новиот супер херој

Edited by Тркало - 24-Nov-2013 at 12:16
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 04-Nov-2013 at 19:41
Што бидна со замената на изгорениот автобус (на ЛАЗ) кој целосно изгоре после минатогодишните немири на нашите албански сограѓани? нели требаше да се набави нов автобус со парите од осигурувањето на ЈСП?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 04-Nov-2013 at 19:36
Previous
 
Дури и да е проблемот во дисплеите, мислиш дека има желба и волја во ЈСП Скопје за нивно одржување или менување со нови и со квалитетни дисплеи ?
 
Некои од старите канти имаат електронски дисплеи, ако можат некои, зошто не сите ?
 
Одговорот е едноставен:
 
Нема желба и волја за тоа.
 
Не велам дека проблемот не е во ЛАЗ, чии што автобуси се екстремно чувствителни на скопските летни горештини, но одлично знаеме колкав е интересот во ЈСП Скопје за одржување на автобусите на пристојно и задоволително ниво - чиста 0 (НУЛА).
 
И единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг се опремени со електронски дисплеи и со електронски системи за најава на наредната станица на која застанува автобусот, па гледаме веќе 3 години по ред како тоа функционира - не функционира.
 
Па уште и за дисплеите ли ќе треба да се мислиме ?
 
Повеќе од јасно е дека нема интерес во ЈСП Скопје за одржување на автобусите на пристојно и на задоволително ниво.


Edited by Dexter26 - 04-Nov-2013 at 19:46
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 04-Nov-2013 at 18:46
Не знам дали другите Скопјанчишта забележале, ама деновиве видов многу автобуси ЛАЗ-овци со нефункционални дисплеи низ Скопје. Дали тоа значи дека квалитетот на автобусите е под секое ниво, или можеби само дисплеите не ги бива? Мислам дека е срамота сè уште ЈСП да ги користи оние дрвени, одвратни табли за означување на автобуските линии.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.