Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1234 44> |
Author | |
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #21 Posted: 16-Feb-2016 at 14:33 |
Сподели го текстот, не отварам Република од принцип. Edited by Macedonicus - 16-Feb-2016 at 14:34 |
|
ಠ_ಠ
|
|
Petar Skopje
Senior Member Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply #22 Posted: 16-Feb-2016 at 14:01 |
http://republika.mk/?p=555871
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #23 Posted: 09-Oct-2015 at 17:31 |
Немој така за црпките, пошто сега во моментов користам нивни екстракт за воспалени синуси(пошто докторите ме откачија, морам да се снаоѓам) |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #24 Posted: 09-Oct-2015 at 14:22 |
Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови. Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. |
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #25 Posted: 09-Oct-2015 at 13:37 |
нема потреба од нарачка да делови од лаз, освен нормално предната и задната светлосна група затоа што осовините им се ZF, мењачот исто ZF, моторот е Cummins, инструмент таблата е VDO, клима уредот е мислам Konvecta итн... Значи се ова го користат и другите производители како Мерцедес, МАН ... освен нормално кој од нив си има свои мотори
бидејки ЈСП ги купија нови, ги имаат сите каталошки броеви на деловите вградени во тие автобуси, и набавката на делови нема да им е проблем, барем не би требало да е проблем Edited by sanos_a - 09-Oct-2015 at 13:39 |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #26 Posted: 08-Oct-2015 at 20:39 |
Точно, ЛАЗ банкротираше во 2014 година, по што беше превземен од страна на City Transport Group (CTG), кои не успеаа да ја спасат фабриката, поради што ја затворија. Но во меѓувреме, CTG во јули 2015 потпиша нов договор за испорака на 289 автобуси за Каиро, што значи дека сепак сеуште функционираат иако фабриката е на продажба. Најверојатно одговорот лежи во фактот дека нашинците не се баш расположени за однапред плаќање за нарачаното. Не му ги платија 4-те двојни нископодни градски автобуси кои ЛАЗ требаше да ги испорача за Скопје, поради што ЛАЗ си најде нов купувач - Киев, кој беше еден од градовите домаќини на Европското Првенство во Фудбал 2012, поради што му требаа нови автобуси за гостите кои доаѓаа од странство за да присуствуваат на првенството. ЛАЗ едвај успеа на крајот да ги наплати испорачаните единечни нископодни градски автобуси за Скопје. Поради банкротот на ЛАЗ, CTG сега бараат однапред да се плати нарачаниот производ, или барем да им се исплати дел од сумата пред да почнат да го составуваат, односно произведуваат нарачаниот производ. Поради ова изгубија нарачка за Чешка и тешко излегуваат на крај. Но сепак, останува фактот дека CTG, односно поранешен ЛАЗ, сеуште постои и ако нашинците се подготвени да го одврзат кесето и да платат однапред, ќе ги добијат потребните резервни делови. Но не мораат ЈСП Скопје да набавуваат резервни делови од ЛАЗ, на помалку од 30 минути пешачење од нив е скопски Санос, кој сигурно може да најде алтернативни резервни делови. Но Мишко поинаку размислува и поинаку функционира, за него новите автобуси треба да се користат за резервни делови, а не многу старите автобуси, како што се градските автобуси од скопски Санос со MAN шасија, произведени во 1990-те години, треба да се користат како билетарници. Edited by Dexter26 - 08-Oct-2015 at 20:42 |
|
Fantom
Newbiе Joined: 08-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #27 Posted: 08-Oct-2015 at 19:40 |
Денес слушнав муабет помеѓу еден возач (кој возеше еден од старите автобуси) и веројатно некој негов познаник, дека неколку од новите автобуси ги демонтирале за да ги користат како делови за останатите, веројатно поради тоа што нема од каде да се набават, откако ЛАЗ Украина банкротира.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #28 Posted: 15-May-2015 at 08:54 |
http://vecer.mk/makedonija/soobrakjajka-go-blokirashe-centarot-na-skopje Edited by Џоле - 15-May-2015 at 08:54 |
|
За сè има вторпат
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #29 Posted: 27-Mar-2014 at 10:13 |
И тресењето на пластиките кај кинеските е неподносливо, поготово кога работат во место, односно не се движат. Инаку, настрана квалитетот, речиси сите автобуси се со оштетена каросеријата (удрени, гребаници), некои помалку некои повеќе. На ништо не личат! Инаку сите ќе рикнат за неколку години, без разлика на се'. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #30 Posted: 26-Mar-2014 at 23:05 |
А во моментот на набавката на новите автобуси сите се нафрлија на кинеските, додека овие ѓубре-автобуси од Украина никој не ги ни прокоментира. Исто и за мене, многу се полоши отколку кинеските, тресењето, бучењето, недоволното греење/ладење, да не ги спомнувам неколкуте случаи со палење. Единствена предност во однос на кинеските им е нивниот поголем простор за стоење.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #31 Posted: 26-Mar-2014 at 22:28 |
Кај повеќето од ЛАЗ овите автобуси тресењето на внатрешните пластики во поголемиот дел е неподносливо ,барем за мене, тие и сега веќе се крш, а не би сакал да коментирам што ќе се случи со нив за 5 години.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #32 Posted: 26-Mar-2014 at 13:31 |
звуците доаѓаат од гуртните.јас сега пред 2 недели менував задни гуртни и на кочење се јавува тој звук,а тие се нови.звукот значи дека се облогите од поцрвст материјал, а ако се од помек,нема да се слуша ништо но ќе се трошат побрзо.
а за квалитетот општо кажано сте во право.нема да држат долго |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #33 Posted: 26-Mar-2014 at 11:10 |
ЛАЗ-овците се катастрофа. И јас сум бил сведок деновиве на звуците што ги испуштаат кога кочат, но и на тоа дека на многу вакви автобуси не им работат дисплеите и возат со старите табли на кои го пишува бројот на линијата. Јас мислам дека за пет години ќе станат крнтии. Дај боже да не сум во право.
|
|
За сè има вторпат
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #34 Posted: 26-Mar-2014 at 10:19 |
Имав вчера случај на кочење на овие автобуси пред мене. Завиваат ко бенгалски тигар, а не поминаа ни три години од нивното купување. Да не кобам, ама според начинот на одржување и состојбата во која во моментов се наоѓаат, нема да поминат ниту 10 години а да треба да купуваме нови автобуси.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #35 Posted: 21-Mar-2014 at 01:09 |
Кога успеале олку да ги замастат по долниот раб, секоја чест!
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #36 Posted: 21-Mar-2014 at 00:19 |
Експресно им се најде нова намена на катанците и жмигавците од старите канти на ЈСП Скопје, за разлика од старите канти, катанците и жмигавците нема да се пензионираат.
А можеби во иднина ќе ги видиме и дрвените седишта во новите автобуси. Автобус со оригинален жмигавец и резервоар за гориво. Автобус со жмигавец од старите канти на ЈСП Скопје и со катанец на резервоарот за гориво. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #37 Posted: 24-Nov-2013 at 12:15 |
Без нервози, тука е новиот супер херој Edited by Тркало - 24-Nov-2013 at 12:16 |
|
antigona
Groupie Joined: 16-Jan-2012 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #38 Posted: 04-Nov-2013 at 19:41 |
Што бидна со замената на изгорениот автобус (на ЛАЗ) кој целосно изгоре после минатогодишните немири на нашите албански сограѓани? нели требаше да се набави нов автобус со парите од осигурувањето на ЈСП?
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #39 Posted: 04-Nov-2013 at 19:36 |
Дури и да е проблемот во дисплеите, мислиш дека има желба и волја во ЈСП Скопје за нивно одржување или менување со нови и со квалитетни дисплеи ? Некои од старите канти имаат електронски дисплеи, ако можат некои, зошто не сите ? Одговорот е едноставен: Нема желба и волја за тоа. Не велам дека проблемот не е во ЛАЗ, чии што автобуси се екстремно чувствителни на скопските летни горештини, но одлично знаеме колкав е интересот во ЈСП Скопје за одржување на автобусите на пристојно и задоволително ниво - чиста 0 (НУЛА). И единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг се опремени со електронски дисплеи и со електронски системи за најава на наредната станица на која застанува автобусот, па гледаме веќе 3 години по ред како тоа функционира - не функционира. Па уште и за дисплеите ли ќе треба да се мислиме ? Повеќе од јасно е дека нема интерес во ЈСП Скопје за одржување на автобусите на пристојно и на задоволително ниво. Edited by Dexter26 - 04-Nov-2013 at 19:46 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #40 Posted: 04-Nov-2013 at 18:46 |
Не знам дали другите Скопјанчишта забележале, ама деновиве видов многу автобуси ЛАЗ-овци со нефункционални дисплеи низ Скопје. Дали тоа значи дека квалитетот на автобусите е под секое ниво, или можеби само дисплеите не ги бива? Мислам дека е срамота сè уште ЈСП да ги користи оние дрвени, одвратни табли за означување на автобуските линии.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1234 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |