Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1 910111213 44> |
Author | ||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #201 Posted: 29-Dec-2010 at 18:11 | |||||||||||||
Натписи на копчињата на македонски! Се надевам дека ќе имаат и резерви!
А за електронските дисплеи на кирилица (украински се, логично е). Се надевам дека ќе ги поддржуваат ѓ, ќ, њ, љ, џ и ѕ. И баш да видиме дали и Јутонг ќе нè удостои со кирилица. Колку е тажно да треба човек да се радува што видел нешто на свое писмо во својата држава... Edited by гитардемон - 29-Dec-2010 at 18:12 |
||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #202 Posted: 29-Dec-2010 at 18:12 | |||||||||||||
Кое време се направени сликиве? - сабајле (околу 11 часот) не беше таму автобусот ...
|
||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #203 Posted: 29-Dec-2010 at 18:28 | |||||||||||||
На кратко, автобусот ми изгледа бонбона. Навистина сум задоволен а ми се допаѓа и нијансата на црвена боја.
Сега на тест ќе ја видиме издржливоста. |
||||||||||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #204 Posted: 29-Dec-2010 at 21:42 | |||||||||||||
Околу изгледот ми изгледаат супер. Мала забелешка за стаклата, требале да бидат многу позатемнети, со оглед на климатските услови кои владеат во лето во Скопје, тоа е една релативно ефтина, а добра инвестиција за удобно возење.
|
||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #205 Posted: 29-Dec-2010 at 21:48 | |||||||||||||
Prvi;nite impresii se dobri. Od pozadi malku izgleda retro, no novo si e novo. Onie za vo sluchaj na pozar shto se krshenje stakla najdobro ke im bide da gi soberat zashto samo ke se kradat i moze i na zafrkancija nekoja budala da go upotrebi.
|
||||||||||||||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #206 Posted: 30-Dec-2010 at 11:16 | |||||||||||||
Топ си е автобусот и ми е криво што сите 300 не се вакви. Ај Аирлија нека е!
|
||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #207 Posted: 30-Dec-2010 at 15:27 | |||||||||||||
Море кој знае дали воопшто ќе ги користат. Некои од автобусите на ЈСП Скопје произведени во 1997 и 1998 ги имаат тие дисплеи со поддршка за македонски јазик, а сепак истите остануваат исклучени. Општо е тажно тоа што дури сега нарачавме нови автобуси, оставајќи ги оние најстари канти од 1970-те и 1980-те и понатаму да поминуваат низ скопските улици. Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 15:28 |
||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #208 Posted: 30-Dec-2010 at 15:50 | |||||||||||||
Епа ја се надевам дека до крајот на 2011 сите канти ќе заминат од скопските улици
|
||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #209 Posted: 30-Dec-2010 at 16:37 | |||||||||||||
Ни под разно, не доаѓа во предвид. 84 единечни автобуси од украински ЛАЗ и првите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг кои треба да стигнат најдоцна заклучно со 31 декември 2011, нема да заменат ни 50% од сегашниот возен парк на ЈСП Скопје. Можеме да се надеваме дека до крајот на 2012 кога треба да стигнат вторите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг, а не до крајот на 2011, не сите канти, туку барем 50% од кантите ќе завршат на продажба како старо железо, тешко дека ќе го дочекаме тоа порано, барем според мене. А сите останати канти, според мене, ќе завршат на продажба како старо железо дури до крајот на 2013. Исто така, треба да се земе во предвид фактот дека ЈСП Скопје ќе ги задржи автобусите произведени во 1997 и 1998, бидејќи прерано е за да бидат продадени како старо железо. Всушност, од Слобода Превоз уште во 2005 спомнаа дека тие автобуси можат да бидат надоградени за да бидат и еколошки и климатизирани истовремено, но ЈСП Скопје во свој стил одговори негативно на советот од Слобода Превоз. Кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, ако се земе во предвид фактот колку само не водат сметка за чистотата на сегашниве автобуси, и ако ЈСП Скопје продолжи вака, новите автобуси за помалку од година дена ќе заличат на канти, благодарејќи на (не)грижата од страна на ЈСП Скопје за истите, како и благодарејќи на нашата скопска (не)култура. Како што реков, кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, а камо ли па да земат да ги модернизираат автобусите произведени во 1997 и 1998. Тешко дека ќе може да им се постават рампи за инвалидизирани патници, бидејќи не се нископодни, но сепак дефинитивно прерано е за да бидат продадени како старо железо. Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 16:40 |
||||||||||||||
Stefano
Groupie Joined: 28-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #210 Posted: 02-Jan-2011 at 11:01 | |||||||||||||
Da se nadopolnam na mislenjeto na lsl, mene kompletno stilot mi izgleda nekako retro ne samo od zadnata strana, no sepak so netrpenie cekam da gi vidam niz Skopje, novi se i se nadevam ke ponudat poveke od toa sto bese prethodno ponudeno od gradskiot prevoz. Voedno se nadevam i deka ke gi odrzuvaat.
|
||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #211 Posted: 04-Jan-2011 at 11:39 | |||||||||||||
Постоеше збрка околу моторот на ЛАЗ автобусите за Скопје, особено што не беа дадени други информации освен дека се работи за Deutz мотор според Еуро4 стандарди, а на сајтот на ЛАЗ таков не фигурираше. Пребарувајќи по нет конечно успеав да поврзам некои точки и верувам дека се работи за овој мотор (барем за едноделните, но претпоставувам истиот ќе биде и за зглобните):
Deutz TCD 2013 L06 4V, Turbo Intercooler Diesel EEV Number of Cylinders 6 (In-line) Engine Volume 7150 cc Max. Rating 213 KW(290 HP) @ 2100 rpm Max. Torque 1200 Nm @ 1050-1650 rpm Euro 4 Чисто за споредба, дали некој ги знае основните податоци за моторите на разните автобуси кои моментално се движат по скопските улици? Ако добро памтам старите Саноси имаа ~ 11-литарски мотори, а табличка со техничките податоци за моторот имаше во предниот дел, некаде блиску кај возачот. Edited by Cloverstack - 04-Jan-2011 at 11:49 |
||||||||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #212 Posted: 04-Jan-2011 at 14:03 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #213 Posted: 04-Jan-2011 at 15:44 | |||||||||||||
Според јачината на моториве се супер,со оглед на дека голем број (застарени) меѓуградски автобуси кај нас имаат отприлика такви мотори и тераат Плетвар,Стража итн.А плочките со податоци почнаа некако да исчезнуваат.Или се плашат да не влегуваме во автобус ако ги прочитаме или ради сообраќајна да не им е чудно на пр.автобус од 89-та со маска од Мерцедес Туризмо шо е почнат со производство негде 2000-та |
||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #214 Posted: 05-Jan-2011 at 12:48 | |||||||||||||
Дали јас добро разбрав или сум грешка, од вкупниот број на украински автобуси единствено 4 ќе бидат дупли! Барем вака пишува во Вечер, а истиот нели прв дознава.
Ова значи дека ќе биде потребен комплетно нов возен ред и поголем број на автобуси или поаѓање на два автобуси истовремено, бидејќи со ова во Скопје ќе останат единствено единечни автобуси. Ако е ова вистина, ова ќе биде најголемата глупост што е можно да ја направат. Замислете си, единечни автобуси на линиите 2, 5, 15, 50, 57... ќе бидат тоа големи гужви. |
||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #215 Posted: 05-Jan-2011 at 12:57 | |||||||||||||
Од кога ги дијагностициравме сите негативни страни и на двете порачки од ЛАЗ и Јутонг... Ама штом одат со глава во ѕид, сега нека си се борат сами со проблемите кои вештачки ги предизвикаа. Жалам само што најголемата жртва на ова безумие и ароганција ќе бидат жителите и гостите на градот.
|
||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #216 Posted: 05-Jan-2011 at 14:39 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #217 Posted: 05-Jan-2011 at 16:27 | |||||||||||||
Од каде сега ова дека во LAZ-овите за Скопје има DEUTZ мотор? Па нели требаше да биде MAN мотор? |
||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #218 Posted: 05-Jan-2011 at 18:46 | |||||||||||||
Уште од почеток официјално беа најавени DEUTZ мотори. Во меѓувреме јас не сум сретнал ни една единствена информација каде се спомнува MAN мотор
|
||||||||||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #219 Posted: 06-Jan-2011 at 02:28 | |||||||||||||
Можда било план за MB мотори,ЛАЗ работат со EvoBus(MB+Setra) или EvoBus имаа нешто акции во ЛАЗ.Ама тешко за манови,сигурно не би користеле конкурентски мотори од NeoMan(Neoplan+MAN).
А место да купуваа кинески преработен нуклеарен отпад ,со тие средства да се набават зглобни ЛАЗ.Али ај да не пишам напамет,после свадба тапани... |
||||||||||||||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #220 Posted: 06-Jan-2011 at 14:25 | |||||||||||||
на официјалната страна на ЛАЗ www.laz.ua воп понудата има опција за ман мотор а мерцедес никаде не се спомнува. инаку лаз не работат со EvoBus а и задниот дел на автобусот е малку сличен со постарите модели на MAN а исто и штоповите се од MAN автобусите
|
||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||
Post Reply | Page <1 910111213 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |