Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1 3637383940 44> |
Author | |||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #741 Posted: 30-Aug-2011 at 15:47 | ||
Од сајтот на ЛАЗ:
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
BKV
Newbie Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #742 Posted: 30-Aug-2011 at 17:19 | ||
I'm OK For me still non understandable some question of that story LAZ pays penalties (was it officially done or not? Any newspaper highlighted about it that it's namely performed), second one - Skopje ordering articulated buses according to contract a than cancelling it, moreover available unofficial information that one articulated bus already prepared at LAZ... You can't just simply cancel order without penalties... that's why it's an interesting question. Only one could be reasonable - Skopje will buy LAZ trolleybuses, than it makes sens - LAZ pays penalties but at the same time getting a new contract |
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #743 Posted: 30-Aug-2011 at 18:37 | ||
Sounds great about the trolleys, but none of us has ever heard anything about that here in Macedonia. An English-Hungarian company is preparing a study for a tram transport system in Skopje, but we haven't heard anything about trolleys, I hope we'll have them too in Skopje in the next 3 to 5 years. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 18:38 |
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #744 Posted: 30-Aug-2011 at 21:21 | ||
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347
ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:23 |
|||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #745 Posted: 31-Aug-2011 at 00:14 | ||
Ако е така како што е во веста на алфа телевизија тогаш очигледно е дека фали професионализам и од двете страни. Без разлика на динамиката со која државата ги вршела плаќањата ЛАЗ ако сакале да бидат сериозни и професионални ќе ги доставеле сите автобуси на време....како што го направија кинезите. Ваквото нивно каснење само покажува дека или немаат капацитети да превземаат поголеми набавки со одреден ризик на одложено плаќање или им фали професионализам па си играат потегни-повуци со наплаќањето на сметките од страна на однапред познатата непрофесионална и инертна македонска администрација и политички назначени функционери кои некогаш можат да си прават бајрам на паметот и да пробаат да забушаваат.
Како и да е очигледно е дека на крајот и двете страни се задоволни со исходот. |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #746 Posted: 05-Sep-2011 at 23:09 | ||
Од денес автобусите на ЛАЗ почнаа да возат и на приградски линии на ЈСП, јас ги видов на 58 и 66.
|
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #747 Posted: 06-Sep-2011 at 16:09 | ||
Првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е под гаражен број 1085, а гаражните броеви од 1001 до 1080 беа, односно се наменети за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, додека гаражните броеви од 1081 до 1084 беа, односно требаше да бидат наменети за двојните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
Денес, вторник, 6 септември 2011, при пуштањето во употреба на првите 68 двокатни градски автобуси од кинески Јутонг и останатите 39 единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, забележав дека еден од двокатните градски автобуси од кинески Јутонг беше со гаражен број 1084, што говори дека дефинитивно нашинциве се откажале од четирите двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ. Штета, се повозев со двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, и слободно можам да кажам дека тие дефинитивно нема да го решат проблемот со организираниот транспорт на патници низ Скопје. Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:10 |
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #748 Posted: 12-Sep-2011 at 16:29 | ||
Некои навики тешко се менуваат. Или како што вели Ал Гор во неговиот документарен филм Непријатна Вистина, за глобалното затоплување: Стари навики + стара технологија = предвидливи последици Стари навики + нова технологија = драматично сменети последици Па така и ние, со новите автобуси очекуваме современ превоз, но бидејќи сеуште негуваме одредени стари навики, наместо позитивни последици, сведоци сме на драматично сменети позитивни последици, се возиме во нови и удобни автобуси, но превозот не ни е баш на современо ниво согласно со европските и светските стандарди, барем кога ќе ги видиме овие стари идиотски картони, а истовремено електронските дисплеи исклучени, како и старите автомати за поништување на билети. Edited by Dexter26 - 12-Sep-2011 at 16:35 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #749 Posted: 12-Sep-2011 at 21:51 | ||
Лазовите автобуси почнаа да сообраќаат и на приградските автобуси, а овие грди стари табли ги гледам најчесто на приградските линии, не знам зошто.
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #750 Posted: 12-Sep-2011 at 23:57 | ||
жалната реалност на неодговорноста нанашите јавни претпријатија...
инаку, мене многу повеќе ми смета фактот дека во еден автобус во пеколен ден сите се напикани ко сардини и фали уште стаклата да пукнат, навистина ни треба или поголем број на вакви автобуси или серија на барем дваесетина зглобни автобуси |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #751 Posted: 13-Sep-2011 at 01:05 | ||
Кога веќе Владата им подари нови автобуси, треба да отиде и да им ги одземе сите овие картонски табли и шперплочи. Друго чаре за овие аналфабети, нема!
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #752 Posted: 13-Sep-2011 at 11:36 | ||
Кажи и го тоа на актуелната влада на Република Македонија, која не си ги подмируваше редовно обврските кон украински ЛАЗ, поради што на крајот ја откажа нарачката на 4 зглобни нископодни градски автобуси. |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #753 Posted: 13-Sep-2011 at 13:23 | ||
Реално скопскиот сообраќај нема баш широки и проодни и долги булевари во кои зглобните автобуси се подобро решение. Повеќето автобуси сообраќаат по тесни улици со многу свиоци и раскрсници. Едноставно зглобните не се практични за ваков град, со исклучок на Партизанска и во Аеродром, на други места се повеќе проблем, отколку решение.
|
|||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #754 Posted: 13-Sep-2011 at 16:40 | ||
зглобните не се практични за ваков град????
Обајсни како поинаку (без реметење на возниот ред) ќе превезеш 200 патника кои на работното место/ училиштето треба да се во 8 часот, а ја користат автобуската линија која поаѓа во 7 и 30? |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #755 Posted: 13-Sep-2011 at 17:09 | ||
Па најверојатно во товарни вагони... Зглобни и други долги автобуси, се погодни за градови како Киев, со по 12 ленти и праволиниско сообраќање во должина од 30км. Не за градови кои имаат вијуги, и тесни улици. |
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #756 Posted: 13-Sep-2011 at 19:56 | ||
предвидени се и уште многу други кои можат да бидат изградени, и веќе се проширија неколку булевари кои во иднина треба да бидат едни од главните артерии на градот и за крај, не знам зошто збориш за вртење во кривина, кога зглобен автобус тоа го прави пет пати подобро од двокатен автобус, а ги има истите особини како единечниот, затоа и има способност да се свитка на пола, за да може да заврти во остра кривина и тоа може да го аправи и со поголема брзина... и тоа што ти го потенцира влатко е што зглобен автобус собира дупло повеќе луѓе од било кој автобус, а на нас, во нашава ситуација во моментов, најмногу ни се потребни такви автобуси |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #757 Posted: 13-Sep-2011 at 20:24 | ||
Зглобни автобуси се за релации БЕЗ НИКАКВИ кривини, односно по прави булевари, каде дури и ленти не менуваат, или вртат од булевар со 3-4 ленти, во булевар со 3-4 ленти. А не да вртат на детелинката на Битпазар, низ градското јадро, или по водњанска.
Дека Скопје е град со булевариииии ехехее... може да мисли само некој што не излегол од државава. |
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #758 Posted: 13-Sep-2011 at 20:39 | ||
како прво, не постои такво нешто како пушка права релација (кога тогаш треба да сврти мајке му), како второ, има причина зошто автобусите имаат зглоб или пак нешто погрешно си разбрал, бидејќи зглобни автобуси обично се користат на долги релации каде нема многу запирања, на тоа мислеше? и не знам зошто ми го испревртуваш коментарот, никој не рече дека во Скопје има урбани автопати, туку дека има булевари и не се во мал број, наспроти твојот коментар дека Скопје нема слушнато за такво непшто како прав булевар... а и не знам зошто ја водиме дискусијава, во Скопје веќе 40 години врват зглобни автобуси и единствена негативна страна отсекогаш им била што не биле одрѓувани и застареле, а единечните автобуси доааѓаат нешто како потпора... додека двокатните автобуси, како прво ни биле дадени како поклон (не сме ги купиле со цел на развој) и не потрајале повеќе од десет години поради најразни технички причини |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #759 Posted: 14-Sep-2011 at 00:12 | ||
Реков и на другата тема. Не е проблем ВРТЕЊЕТО, него ГУЖВАТА И ЗАКРЧУВАЊЕТО што го прават зглобните автобуси.
На долги булевари тие си возат по своја лента и никому не сметаат. Во Скопје не постојат 200 метри таков булевар, во кој автобусот си вози по своја лента. |
|||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #760 Posted: 14-Sep-2011 at 00:54 | ||
Толку беше од униформирањето на возачите? Колку гледам ,а гледам добро ,не гледам униформа! |
|||
Post Reply | Page <1 3637383940 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |