build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 41424344>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 27-Mar-2014 at 10:13
Originally posted by daci92

Кај повеќето од ЛАЗ овите автобуси тресењето на внатрешните пластики во поголемиот дел е неподносливо ,барем за мене, тие и сега веќе се крш, а не би сакал да коментирам што ќе се случи со нив за 5 години.



И тресењето на пластиките кај кинеските е неподносливо, поготово кога работат во место, односно не се движат.

Инаку, настрана квалитетот, речиси сите автобуси се со оштетена каросеријата (удрени, гребаници), некои помалку некои повеќе. На ништо не личат!
Инаку сите ќе рикнат за неколку години, без разлика на се'.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 15-May-2015 at 08:54
За сè има вторпат
Back to Top
Fantom View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Fantom Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 08-Oct-2015 at 19:40
Денес слушнав муабет помеѓу еден возач (кој возеше еден од старите автобуси) и веројатно некој негов познаник, дека неколку од новите автобуси ги демонтирале за да ги користат како делови за останатите, веројатно поради тоа што нема од каде да се набават, откако ЛАЗ Украина банкротира.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 08-Oct-2015 at 20:39
Previous
 
Точно, ЛАЗ банкротираше во 2014 година, по што беше превземен од страна на City Transport Group (CTG), кои не успеаа да ја спасат фабриката, поради што ја затворија.
 
Но во меѓувреме, CTG во јули 2015 потпиша нов договор за испорака на 289 автобуси за Каиро, што значи дека сепак сеуште функционираат иако фабриката е на продажба.
 
Најверојатно одговорот лежи во фактот дека нашинците не се баш расположени за однапред плаќање за нарачаното. Не му ги платија 4-те двојни нископодни градски автобуси кои ЛАЗ требаше да ги испорача за Скопје, поради што ЛАЗ си најде нов купувач - Киев, кој беше еден од градовите домаќини на Европското Првенство во Фудбал 2012, поради што му требаа нови автобуси за гостите кои доаѓаа од странство за да присуствуваат на првенството.
 
ЛАЗ едвај успеа на крајот да ги наплати испорачаните единечни нископодни градски автобуси за Скопје.
 
Поради банкротот на ЛАЗ, CTG сега бараат однапред да се плати нарачаниот производ, или барем да им се исплати дел од сумата пред да почнат да го составуваат, односно произведуваат нарачаниот производ. Поради ова изгубија нарачка за Чешка и тешко излегуваат на крај.
 
Но сепак, останува фактот дека CTG, односно поранешен ЛАЗ, сеуште постои и ако нашинците се подготвени да го одврзат кесето и да платат однапред, ќе ги добијат потребните резервни делови.
 
Но не мораат ЈСП Скопје да набавуваат резервни делови од ЛАЗ, на помалку од 30 минути пешачење од нив е скопски Санос, кој сигурно може да најде алтернативни резервни делови.
 
Но Мишко поинаку размислува и поинаку функционира, за него новите автобуси треба да се користат за резервни делови, а не многу старите автобуси, како што се градските автобуси од скопски Санос со MAN шасија, произведени во 1990-те години, треба да се користат како билетарници.


Edited by Dexter26 - 08-Oct-2015 at 20:42
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 09-Oct-2015 at 13:37
нема потреба од нарачка да делови од лаз, освен нормално предната и задната светлосна група затоа што осовините им се ZF, мењачот исто ZF, моторот е Cummins, инструмент таблата е VDO, клима уредот е мислам Konvecta итн... Значи се ова го користат и другите производители како Мерцедес, МАН ... освен нормално кој од нив си има свои мотори
бидејки ЈСП ги купија нови, ги имаат сите каталошки броеви на деловите вградени во тие автобуси, и набавката на делови нема да им е проблем, барем не би требало да е проблем


Edited by sanos_a - 09-Oct-2015 at 13:39
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 09-Oct-2015 at 14:22
Previous
 
Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови.
 
Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. Bash
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 09-Oct-2015 at 17:31
Originally posted by Dexter26

Previous  Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови.  Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. Bash



Немој така за црпките, пошто сега во моментов користам нивни екстракт за воспалени синуси(пошто докторите ме откачија, морам да се снаоѓам)
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 16-Feb-2016 at 14:01
http://republika.mk/?p=555871
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 16-Feb-2016 at 14:33

Сподели го текстот, не отварам Република од принцип.

Edited by Macedonicus - 16-Feb-2016 at 14:34
ಠ_ಠ
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 16-Feb-2016 at 15:49
Вчера во 9.20 часот во автобус на ЈСП, кој се движел, настанало пукање на ладилникот за вода при што со повреди (изгореници во пределот на стомакот) се здобил А.А. (23) , како и други четири лица – патници од автобусот, соопшти денес МВР.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 17-Mar-2017 at 20:16
Ме интересира, има ли прецизни бројки за тоа колку исправни автобуси од марката ЛАЗ се наоѓаат во сообраќај? Или уште попрецизно, колку се расипани - трајно или привремено? Деновиве низ Скопје гледам дека стари САНОС автобуси доста често можат да се забележат во сообраќај во споредба со овие новиве.

Инсајдери од ЈСП се удираат во глава кога ќе ги прашам за состојбата во која се наоѓаат украинските автобуси.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 18-Mar-2017 at 23:29


„Целосно е обновен возниот ред на ЈСП Скопје“

Нешто не гледаш ти добро, да си ги смениш наочарите Еве јас исто приметив и се возев, ама наочари носам и знам дека до тоа, бидејќи нема стари автобуси, тоа е се оптичка илузија и комуњарска лага поддржана од Сорос и Бејли
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 02-Jan-2018 at 10:44
Колку што разбрав, Град Скопје планира да даде 100 милиони денари на електрични автобуси во новава година. Колку зглобни автобуси можат да се купат со овие пари?

Колкава е разликата во цена помеѓу зглобните автобуси на електричен погон наспроти оние на гориво што одат?

Поентата ми е - што во суштина ќе решиме ако набавиме електрични автобуси во Скопје? Ќе бидеме ли тренди?
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 02-Jan-2018 at 14:28
Зглобни автобуси со поголема фреквенција на најоптеретените градски рути (во правците север - југ и исток -запад) би можеле да дозволат реобмислување на градските линии. Придобивки би било растеретувањето на гужвите кои се создаваат со пренатрупаните линии на едни исти релации (Партизанска, Јане Сандански, Бит Пазар...).

Тоа е мое мислење. Би било на еден начин супститут (или вовед, дај боже) за некогаш да размислуваме за трамвајски транспорт.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 03-Jan-2018 at 15:58
Previous
 
Никакви автобуси, ниту класичен трамвај, нема да ги растеретат сообраќајните метежи кај Бит пазар или на Партизански Одреди или кај Железничка Станица Скопје, Народна Банка, ГТЦ Скопје и Рекорд.
 
Токму автобусите и камионите се главните виновници за градскиот сообраќаен метеж низ Скопје.
 
Трамвајот е долгорочно решение, но само ако се применува моделот на денивелирана лесна брза железница која ќе биде изолирана од останатиот сообраќај, во комбинација со подземна брза железница на местата каде што не е изводлива денивелираната лесна брза железница.


Edited by Dexter26 - 03-Jan-2018 at 16:00
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 05-Jan-2018 at 10:25
Dexter26, се сложувам со тебе дека никакви нови автобуси нема да го решат проблемот со метежот и јавниот превоз во Скопје. И од новото градско раководство не слушаме ниту зборови за алтернативен јавен превоз. Барем да зборуваат како што тоа го правеше Трифун Костовски.

Сите се фатиле за онаа девиза дека автобусот е доволно превозно средство за Скопје. Тоа било така предложено од урбанистите по земјотресот, но за град со максимум 350.000 жители. Но, не и за 700.000.

Искрен да бидам, јас повеќе очекувам од проектот за градско-приградска железница. Тоа е ветување на оваа влада и можам да ветам дека ова прашање ќе биде постојано поставувано како тема во наредниот период.
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 05-Jan-2018 at 10:44
Многу пати дискутирана тема за трамвајот на форумов и целосно се согласувам со изнесениот концепт. Но, прашањето беше каде ќе се користат електричните зглобни автобуси.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 11-Mar-2018 at 17:44
Вакви такви украинските автобуси се користат доста, а со неодамнешното „да го заживееме ГТЦ момент“ и префрлањето на 50ка под ГТЦ, а со тоа користење само на ЛАЗ, предизвикува други моменти, односно недостиг на истите автобуси на другите линии кои најмногу зависат од овие автобуси, а тоа се приградските автобуски линии. Автобусот 65в до Раштак знам дека има укинат еден автобус, а воедно граѓаните на Хиподром бараат да не се возат со ЛАЗ, бидејќи се претесни.

Јас навистина ја разбирам идејата за автобуската станица под ГТЦ и навистина е ок, НО доколку претходно имаш автобуси. Затоа нека купат нови автобуси, нека се зголеми возниот парк, па после вакви „проекти“.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 11-Mar-2018 at 19:14
Previous
 
Бараш нешто што никогаш не било карактеристика на плавите жолтици.
 
Плавите жолтици беа на власт од 2002 до 2006 година, нивен коалиционен партнер - имено Ристо Пенов од ЛДП - беше градоначалник на Скопје од 2001 до 2005 година, и воопшто ни со прст не мрднаа за да набават нови градски автобуси за ЈСП Скопје.
 
Да не беа пвеводбениците на власт и да не ги набавеа новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, ЈСП Скопје ќе продолжеше како и досега да сонува нови автобуси. Не дека пвеводбениците го направија вистинскиот избор - бидејќи не го направија, требаше да набават двојни нископодни градски автобуси за јавниот градски превоз, а двокатни градски автобуси требаше да набават само за туристичките обиколки - но плавите жолтици по природа се луѓе кои заработуваат од работи кои не се нивни и се китат со туѓи перја.
 
Ете го откажаа карго аеродромот во Штип уште пред да завршат теренските истражувања на воздушните струи за да се констатира дали воопшто е изводливо и исплатливо да се гради карго аеродром во тој регион, ама затоа со брзина на светлината си ги присвоија парите наменети за теренските истражувања за да најават дека ќе ги трошат на канализации, како и дека турскиот концесионер ТАВ ќе треба да плати пенали бидејќи аеродромот нема да се гради - иако во пракса неизградбата на карго аеродромот не е по вина на ТАВ, туку по вина на плавите жолтици кои го откажаа уште пред воопшто да добијат позитивен или негативен одговор за (не)изводливоста и (не)исплатливоста за изградба на карго аеродром во тој регион.
 
Истото е и со ЈСП Скопје и со ГТЦ Скопје, се китат со туѓи перја, пуштиле стара автобуска постојка која не е наменета за високи автобуси, со најидиотското можно оправдание - дека автобуската постојка ќе го заживеела ГТЦ Скопје. Наместо да им текне да го реструктуираат ГТЦ Скопје, да престанат да им наплаќаат на кираџиите за услуги за одржување кои не ги користат, и да им понудат цена на кираџиите кои повеќе од 10 години имаат изнајмено деловен и/или трговски простор во трговскиот центар, за да го откупат својот деловен и/или трговски простор, плавите жолтици измислуваат топла вода со пуштање во употреба на стара автобуска постојка.
 
Не очекувај нови градски автобуси за ЈСП Скопје додека се плавите жолтици на власт, со исклучок на набавката на електричните автобуси кои и онака ги набавуваат за љубителот на батерии и акумулатори кого го имаат ставено за министер без ресор и вицепремиер за економски прашања да си собере провизија од јавната набавка.


Edited by Dexter26 - 11-Mar-2018 at 20:01
Back to Top
Clark View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Clark Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 23-Apr-2018 at 19:49
" во комбинација со подземна брза железница на местата каде што не е изводлива денивелираната лесна брза железница."

Како изгледа овоа во пракса или пример со слика од некој друг град?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 41424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.