build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 424344
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 24-Apr-2018 at 01:01
Originally posted by Clark

" во комбинација со подземна брза железница на местата каде што не е изводлива денивелираната лесна брза железница."

Како изгледа овоа во пракса или пример со слика од некој друг град?

 
Пример за тоа ти е Хановер во Германија.
 
Таму трамвајот е денивелиран, односно си има своја траса која е изолирана од останатиот сообраќај, а таму каде што веќе има постоечки објекти, трамвајот продолжува под земја.
 
За слики добредојден(а) си да побараш на Гугл, а еве ти ги и статијата на Википедија за градскиот шински превоз во Хановер, како и официјалниот веб сајт на јавниот градски превозник Уштра во Хановер.
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Hanover_Stadtbahn
 
https://www.uestra.de/en/


Edited by Dexter26 - 24-Apr-2018 at 01:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 08-Jun-2018 at 13:11
Има ли некаква најава за тоа кога ќе биде објавен тендерот за набавка на новите автобуси за ЈСП-Скопје?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 08-Dec-2018 at 23:28

По медиумите се пишуваше за проблемите и постојаните расипувања кои ги карактеризираат ЛАЗ-овите, но сретнал ли некој поконкретна информација колку од овие украински канти се сеуште употребливи, или колкв процент дневно се во возна состојба и можат да го опслужуваат возниот ред?

Кога се купуваа крајно неадекватните и неефикасни кинески двокатни автобуси, ни на крај памет не ми паѓаше дека ЛАЗ-овите се толку неквалитетни што ќе бидат уште поголемо фијаско, но ете и тоа бидна... Во секој случај корисна би била некоја поконкретна информација/цифра за точниот размер на фијаското.

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 680
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 09-Dec-2018 at 18:48
Најнеодговорното јавно градско претпријатие во претходната власт, продолжува со својата неспособност. Имено, уште првиот ден од воспоспоставувањето на новата власт, требаше прва задача да биде список на употребливи автобуси, список на потребни делови, барање за нови автобуси и сето ова веќе да е завршено.

Бидејќи сум секојдневен патник на градскиот превоз, мислам дека ситуацијата е вратена 15 години наназад. Повторно се појавени во голем број старите „дупли“ автобуси (најмалку по еден на линиите 2, 5, 57, 41), на линиите кои се опслужуваа со ЛАЗ (како 24) се користат „поновите“ Санос, додека на линиите опслужувани со „кинезите“, често се случува автобусот воопшто да не дојде, затоа што се расипал, го пратиле на некое друго место или не знам што.

И да повторам оваа ситуација се влошува секојдневно, а зимата уште не е ни почната.

При тоа, како единствена мерка на новата градска власт при екстремно загадување и препораки од нашето Министерство за животна средина, е граѓаните да користат градски превоз. Градски превоз кој го чекаш на -8 по пола саат.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1384
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 09-Dec-2018 at 20:18
Се лажам или на промоциите во 2011 беше најавено дека ќе купиме и 4 хармоники од ЛАЗ? Што бидна со нив?
___________________________________________

Еве што се случува кога ќе се спојат хронично неспособно претпријатие и испорасипани автобуси:

40 автобуси на ЈСП не се возат низ градот затоа што веќе 6 месеци немаат гуми

Најмалку 40 автобуси на ЈСП стојат без гуми на паркинзите на ЈСП. Не возат низ градот затоа што веќе 6 месеци немаат гуми. Тендерската документација која ја најдовме на сајтот за електронски набавки покажува дека јавното претпријатие во јуни оваа година распишала тендер за набавка на 292 НАДВОРЕШНИ ГУМИ ТУБЕЛЕС произведени по европски стандарди за градските автобуси.

Тоа се гуми за украинските и кинеските автобуси. Во Септември ЈСП ја одбрало фирмата ТДА Трејд ДОО за набавка на гумите за што треба да плати околу 130 илјади евра. Рокот на испорака 5 дена по склучувањето на договорот.

(...)

„Ве информираме и потенцираме дека круцијалниот проблем во ЈСП Скопје не е во недостиг на гуми, туку во возниот парк кој е составен од неквалитетни и непрактични автобуси, тешки и комплицирани за соодветно одржување, поради што голем број на возила не се во возна состојба и се на пат кон расходување“, соопштија од ЈСП.

Од друга страна нашите информации говорат дека само во гаражата Ѓорче Петров 27 автобуси не возат само затоа што немаат гуми. Годишно овие автобуси трошат околу 700 гуми. ЈСП денеска не ни дозволи да ги снимиме автобусите без гуми во Автокоманда и Ѓорче Петров. Ни ги доставија овие 4 фотографии на расклопени кинески панорамски автобуси кои се во ваква состојба затоа што се ваделе делови за други автобуси.

Во меѓувреме жителите на Скопје се возат во автобуси слични на експонатите во музејот на ЈСП во Ѓорче Петров.

Јордан Дуков

https://telma.com.mk/40-avtobusi-na-jsp-ne-se-vozat-niz-gradot-zatoa-shto-veke-6-mesetsi-nemaat-gumi/

Edited by Staro Skopje - 09-Dec-2018 at 20:19
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 424344

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.218 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.