build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопје преку наши идеи, замисли, решенија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 14-Dec-2009 at 20:38
Алекс ј апланирав за цртам скица, а ти всушнотс и на нацрта, онаа со зелените, истото го мислев, а всупшност и градските улици така и се изпланирани според ГУП-от, а и не верувам дека нешто различно би било во ДУП-от. Само кога би се реализриало ова нешто, зависи од општината и градот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-Dec-2009 at 20:39
Алкес во ГУП-от стои сосема различна варијанта, а тоа е од источната страна на фабриката треба да проаѓа спојувањето преку мост. Веќе се познава некоја контура од маалска уличка.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-Dec-2009 at 20:45
Оваа маалска уличка? Сеедно, се додека бул.Гоце Делчев се спојува со бул.АСНОМ, добро е. А за мостот кон Ќерамидница, моментално е доволен само пешачки. Овој другиов е ИТЕН!


Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 31-Jan-2010 at 13:15


@Cloverstack - во врска со разговорот баш кога си одевме. Ленинова да се спои со Козара, а исто така Народен Фронт (т.е. Јуруј Гагарин како што е грешно означена), да се спои соЈужен булевар со надвозник преку Климент Охридски/Водњанска, со тоа што новава Ленинова-Козара би одела под надвозникот.

Исто и улицава кај што е ПЕКСИМ и Охридска Банка да биде продолжена да излегува на Лола Рибар/Гологанов, со тоа што лево и право ќе бидат забранети правци, а би можело да се продолжи по тој правец откако ќе сврти десно , па ќе изврти кај кружниот тек кај СТАР КАФЕ/Хрватска амбасада.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 31-Jan-2010 at 14:30
Значи вака Народен Фронт не се продолжува кон Тутунска тоа е една голема заблуда!
Јужен булевар се продолжува со тунел под Климент Охридски и над него има голем кружен тек што ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 31-Jan-2010 at 15:00
Ѓорчо хароден фронт треба да биде колектроска улица на идниот јужен булевар, а то значи дека треба да се спои со железничка.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 31-Jan-2010 at 17:06
@supervisor, ај ако не е проблем некако да го видам тоа решение.  Инаку во прилог на тоа е проширување на народен фронт за да има вкупно 6 ленти, од кои 2 за паркирање. Сеа добро - тоа си е мое мислење. Кое што со некој си кружен тек (малку ќе е невозможно решението со оглед на буџетот).

@lslcrew може да нацрташ, ако имаш време како би изгледало и народен фронт Железничка, и јужен кај би одел и Васил Ѓорѓов како би останал ко слеп крак ?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 01-Feb-2010 at 01:54
Ѓорчо извини што доцнам со одговоров, ќе звучам малку како шалтерџија: Отвори го ГУП-от на Скопје го имаме тука во посебна нишка ќе видиш тамо е убаво нацртано да не се дуплирам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 01-Feb-2010 at 05:13
Originally posted by gorco




Предлогот сам по себе е добар, но е во колизија со идните планови за јужниот булевар.

Да се надоврзам на ова што спомнаа дечкиве пред мене, во суштина Јужен Булевар треба да се продолжи (прилично) и да функционира како класичен урбан автопат. Оската Мито Хаџивасилев - Теодосиј Гологанов треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица во негова функција (во правец од центар кон Нерези). Оската Улица Железничка - Народен Фронт - Јуриј Гагарин исто така треба да се претвори во еднонасочна колекторска/дистрибуторска улица (во правец од Нерези кон центар)

Еве како таков концепт изгледа во пракса:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=44626#44626

А еве како е планирано за во Скопје:
http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg

Не знам колку дилеми ќе ти одговори сообраќајниов ГУП, а колку нови ќе ти отвори, но прелистај ја нишкава, има доста инфо и објаснувања:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PN=1

Нормално за дополнителни објаснувања и дискусија повторно сме тука



Инаку што напраиле бе дечкиве што мапираат на google earth?!?  Каква каша...  Doh
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 01-Feb-2010 at 09:40
@ALL

-"Топ им е и на нив планирано". Само освен ако не влеземе во ЕУ - па да ни даваат милијарди и на нас за секакви проекти - тешко дека нешто од ова ќе се реализира во скоро време.

Инаку поентава највеќе ми беше за спојувањето на Ленинова со Козара, како и спојување на таа улицата кај Пексим / Охридска Банка накај Универзална.

Другото онака по мое си го нацртав, бидејки ако вака го направат, многу би ме интересирало каде ќе оди и каков ќе биде планот со Васил Ѓорѓов ???

@lslcrew Горчо е
@Cloverstack - поим немаат овие што мапираат, тоа е едно, а второ е што ја сменија сликава месецов на ГЕ, па има новини - ќе морам да им бришам улици пак
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 01-Feb-2010 at 11:34
Originally posted by gorco


Другото онака по мое си го нацртав, бидејки ако вака го направат, многу би ме интересирало каде ќе оди и каков ќе биде планот со Васил Ѓорѓов ???
Васил Ѓоргов на крајот би се спојувал со ул. Бел Камен. Последната врска со Народен Фронт то ест со системот на Јужен Булевар би бил пролазот што е веднаш западно од ТЦ Зебра.

Со реализиран Јужен Булевар, Васил Ѓоргов многу помалку би се користел за транзит, па мене ми изгледа океј такво решение. Еве единствено ова успеав да го најдам како визуелна поткрепа за планираното:


Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 01-Feb-2010 at 15:18
@gorco
Прво не ми е јасно зошто правиш забуни за Јужен булевар односно за Народен Фронт и за сегашниот Јужен Булевар.
Значи Народен Фронт НЕ се продолжува и НЕ се спојува со Јужен булевар во правецот на НЛБ бидејќи останува маалска и сервисна улица на ДЕНИВЕЛИРАН Јужен Булевар којшто оди од Студентски дом Гоце Делчев и се што сече од раскрсници оди под земја и само има приклучоци надземни тука може со кружен надземен текови (зборам за раскрсниците кај Алумина, Капиштец и Соборна Црква) и потоа се прави еден голем тунел под Климент Охридски којшто ги ја собира и раскрсницата кај Нова Македонија тоа е веќе во Урбанистички план и го имаше на форумов постирано некој од членовиве.
А сегашниот Јужен или Октомвриска останува како сервисна улица на Јужната обиколница односно денивелираниот Јужен Булевар. Ова е страшно добро решение но се плашам оти од импровизации ќе се зауби проектот но битно е да не ги мешаме работите непотребно.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 01-Feb-2010 at 16:50
Originally posted by Supervisor


А сегашниот Јужен или Октомвриска останува како сервисна улица на Јужната обиколница односно денивелираниот Јужен Булевар.
Question Question Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 01-Feb-2010 at 17:01
Јужна обиколница на Скопје е една обична улица планирана на Водно и нема везе со автопат. скопје не е таков тип на град кој би имал автопатен прстен, нема ни потреба. Може би супервизор се збунил, од толку мерак за кружни текови! Wink
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 01-Feb-2010 at 17:11

отсекогаш сум сметал дека најдобро е цел јужен и цела крушевска да бидат под земја.

на следнава слика ја имам претставено клучката на крушевска со автопатот, за да се разгледа нивното поврзување без никакви конфликтни точки со клучката Континентал, или пак дали ќе смета

пс. клучката реално е помала ова е само како претстава како би изгледала. најверојатно колку пола од ова можеби малце повеќе е во реален простор.



Edited by FoSsiL - 01-Feb-2010 at 17:15
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 01-Feb-2010 at 17:37

е сега вака имам неколку слики за ''облакодерите'' во Скопје, како си ги претставувам јас, иако сум против високи згради во Скопје, бидејќимислам дека нема потреба во барем во наредните години. Инаку е на Гоогле еартх.

нјависоката е 460м, следната 360м, третата 300м, четвртата пред олимписки 100м, кај железничка првата 100м, акај вторат највисока точка 150м, тука е и мртв за споредба и плус една кула кај саем со 150м. тука се и зградите на плоштад до 29 м. сите се од различен агол има една и од железничка како доаѓам со воз и добивам слика од Скопје и неговите ''облакодери'' Shake

CrazyCrazyCrazyShakeсе осеќам малце лудBig%20smile

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 01-Feb-2010 at 18:17


Тука е и твојот хотел за на плоштад
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 01-Feb-2010 at 18:39
@lsl мислењето за кружни текови можеш да не го почитуваш но не значи дека ти си тој што секогаш е во право. И тоа со кружните текови и градоначалникот го има изнесено неколкупати како најсоодветно решение кога би се спуштил Јужен булевар.

Е сега Јужен булевар не е обична улица туку денивелиран УРБАН автопат. И јас не сум го кажал туку тие што го внеле во урбанистички план.
Според тоа не е налик партизанска туку токму автопат со излези на сегашните расксници но оди минимално под земја и не е покриен туку само спуштен. Правилниот Јужен булевар оди од Сарај до Драчево и таму и таму се спојува со Автопатот Е-75 и другиот на запад кон Тетово мислам дека беше Е-65.

Моменталната улица може да служи како сервисна улица бидејќи тој претставува АВТОПАТ веднаш до моменталната Октомвриска значи доволно простор иако урбан и ова е правилниот проект претставен и од Коце е сега очигледно има некој што не е добро упатен.

Сите импровизации како ПРОШИРУВАЊЕ на моменталната улица едвај и вреди така да се нарече се со катастрофални последици како привремени решенија!


Edited by Supervisor - 01-Feb-2010 at 18:46
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 01-Feb-2010 at 23:25
Идејава за Јужен булевар е прва лига - не знаев за најточната траса - според мене некои делчиња не се баш, нај нај осмислени али нема врска...

Сакав да кажам дека неговата реализација ме чуди што не ја започнале години-години наназад кога бил испланиран - а како што глеам у последно време градов само се сити од цврсти - диво-квази градби.


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 02-Feb-2010 at 00:17
Originally posted by FoSsiL

е сега вака имам неколку слики за ''облакодерите'' во Скопје, како си ги претставувам јас, иако сум против високи згради во Скопје, бидејќимислам дека нема потреба во барем во наредните години. Инаку е на Гоогле еартх.

нјависоката е 460м, следната 360м, третата 300м, четвртата пред олимписки 100м, кај железничка првата 100м, акај вторат највисока точка 150м, тука е и мртв за споредба и плус една кула кај саем со 150м. тука се и зградите на плоштад до 29 м. сите се од различен агол има една и од железничка како доаѓам со воз и добивам слика од Скопје и неговите ''облакодери'' Shake

CrazyCrazyCrazyShakeсе осеќам малце лудBig%20smile



Се` што би било близу до овие облакодери го сметам за крајно невкусно (од архитектонска гледна точка) и непотребно (од практична). Скопје не е таков град за да фураме облакодери. Во никој случај повисоки од 150 метри. Ова на сликиве од една страна ме престрашува (видете ги другите зградички во споредба), а од друга страна сум мирен бидејќи нема кој да инвестира во нивната изградба (владата едвај 2-3 згради прави во цел мандат, како театарот и музеите...).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.