build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопје преку наши идеи, замисли, решенија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 02-Feb-2010 at 15:59

не мислам така. Ако Скопје порасне и ако се појави потреба од високи згради мислам дека овие згради доста добро би се вклопиле со средината и би изгледале убаво (секако со добра реализација). Е сега вака јас не сум архитект и незнам дали може лесно да се изведе толкава висина (што и не е толку застршувачки голема, реално) и дали темелите ќе одговараат тој простор, но колку што знам тоа не би требало да прави проблем, во светот има изградено доста високи згради на специфични подрачја. А од естетска гледаност би изгледале доста добро и би го освежиле центарот. и тоа ако ми текне нешто друго ќе пишам

а да иначе сеа за сеа сум против, но зошто не за после.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 02-Feb-2010 at 16:02
а да околу земјотреси и такви работи. Ако има добра изведба, нема да паднат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 02-Feb-2010 at 16:50

е сега ќе почнам нешто ново. 

!предупредување: потребни се пари и време!

имам уште една идеа за Скопје, што нема само да влијае на сообраќајот туку ќе започне промена и на начинот на живот во ова наше градче. Нешто слично како она на Андреј но и доста различно.

прво, голем љубител сум на паркови и воопшто почиста, олабавена и празна околина.

второ ова повеќе ќе биде на зборови зашто малце сум мрза и не ме бива баш за правење слики на гоогле, секоја чест на Андреј.

значи вака. најпрво ќе пишувам за партизанска и се околу неа. според проектот на андреј партизанска денивелира само на раскрсниците, а трамвајот е под земја по цела партизанска. јас повеќе мислам цела партизанска да биде под земја делот (го имам ова еднаш пишувано) а над земја само да сообраќаат автобуси комбиња и трамвајотBig%20smile и такси евентуално, а под земја коли, и тоа од влае (или карпош 4) до аеродром, вклучувајќи го и тунелот под плоштад, но и посебен тунел за трамвај кој само тука би бил под земја и би искачал негде кај сок банки поделено по една лента од десно. овој за коли пак би искачал после железничка. сеа малце слики.

тунелите под плоштад и станицата за трмвајот која е малку конфликтна ако се градат хотелот и офицерски, но може да се средди и тоа, а ако не па добро е да остане како мало паркче во склоп на плоштадот

продолжение на претходта црнато е грешка

и цела заедно со рекорд кој го сметам на ист принцип но не сум сигурен за трамвај

партизанска со пример за раскрница-клучка

под земја

и над земја

како и кај соборна

тунелот на трамвајот ќе искача пред соборна

уште едно дополнување- потемната црвено- кафеава е експресен тунел под раскрсницата за тие што не вртат. и секоја линија е една лента

и пак се чуствувам малце лудоBig%20smile



Edited by FoSsiL - 02-Feb-2010 at 17:02
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 02-Feb-2010 at 19:57
Логички гледано, на Скопје ниту му треба, ниту пак ќе добие во следните ~10 години зграда повиска од 25 ката (освен таа на g-mall ако се град). Доволни се згради со 20-30 ката во секој случај, цела мака е нема кој да ги гради (бидејќи реално не требаат). Во светот тие згради се повеќе статус симбол. Дали кај нас некоја фирма би се нафатила да си изгради 20-катница? Како прво нема фирма со таков обрт и профит да си дозволи 20-катница сама за себе, а некоја висока зграда каде што ќе има кираџии не гледам кој би ја изградил. Сакам да видам многу 20-30- па и 40-катници арно ама како што гледаме ни десеткатници не се градат (ако имало потреба пазарната економија сама си го налага тоа, ќе се изграделе досега).

Еве во прилог слики, ако веќе сакале 400-метарска зграда карши холидеј ин.





Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 02-Feb-2010 at 23:52
Па мислам дека можам да несатам некој двоен стандард од многу страни, барем моја проценка. Во свет биле статус симболи и е ок, а кај нас е простачка мегаломанија. Сепак би се сложил дека се статус симболи некаде на блиски исток кај што се мерат кој поголем облакодер ќе направи. За западниот капитализам не би рекол дека се работи за таква појава како што и кај нас не би успеал било кој обид да се протне проект како статусен симбол облакодер. Добро е да оставиме можност во урбанистичките планови доколку некој има намера да направи такво нешто. И една маркица во ДУП не е никаква најава и не би требало да се третира толку жестоко како што се третира кај нас во јавноста.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 03-Feb-2010 at 00:56
па некаде е симбол, но се оди во висина и поради недостаток на простор (глејте по светов како се начичкани облакодерите на еден ќош), што во Скопје и не е проблем
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 03-Feb-2010 at 01:01
lsl зошто така викаш? Зградата на мерцедес во Берлин, е на Мерцедес. Мерцедес е јака фирма, има цела зграда. Зградата на ЕВН во Скопје е на ЕВН, ЕВН е јака фирма, има зграда. Grawe е јака фирма, си гради зграда на 5 ката. Да имаше обрт трилиони во Македонија, ќе изградеше 100-катница. На тоа целев. Затоа е статус симбол. Бидејќи јака фирма има потреба од нешто препознатливо и фукнционално, наместо да има под кирија на 30 места канцеларии низ Скопје. А кај нас на кој би му требала 100-катница не можам ни да замислам. А зграда со повеќе кираџии, како Соравиа на пример, кој ќе ја пополни ако има повеќе од 30 ката? Можеби многу ги упростувам работите, ама сега засега далеку од тоа дека ни треба. Треба да донесат некое решение сите згради во центарот да бидат со минимум 20 ката, а не да бараат преку лебот погача - 100 ката.

Edited by гитардемон - 03-Feb-2010 at 01:06
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Feb-2010 at 02:51
Голем проблем би се јавил бидејќи кон Соборна (после клучката) од 5 ленти во кратко растојание би се редуцирале на 3, а и на поголемо растојане е проблем на капацитет кога збирната сообраќајница не го надминува поединечниот капацитет на оние од кои настанува.

Originally posted by FoSsiL





Зошто со толку кривини трамот?

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Feb-2010 at 14:34

Originally posted by lslcrew

Па мислам дека можам да несатам некој двоен стандард од многу страни, барем моја проценка. Во свет биле статус симболи и е ок, а кај нас е простачка мегаломанија. Сепак би се сложил дека се статус симболи некаде на блиски исток кај што се мерат кој поголем облакодер ќе направи. За западниот капитализам не би рекол дека се работи за таква појава како што и кај нас не би успеал било кој обид да се протне проект како статусен симбол облакодер. Добро е да оставиме можност во урбанистичките планови доколку некој има намера да направи такво нешто. И една маркица во ДУП не е никаква најава и не би требало да се третира толку жестоко како што се третира кај нас во јавноста.

знаеш од време на време и јас се чуствувам мегаломан и криво ми е ама знам да се занесам, но на крај знам како е треба правилно да се постапи(со исклучоци)

но поентата ми беше да ја претставам поставеност на овие згради и да дадам една слика која јас ја замислувам во случај да нешто вакво се гради (сметајте ги ако ништо друго како маркички. ги направив така високи да видам отприлика како ќе изгледаат, и мислам дека доста добро би искочиле.

Но свесен сум дека сега нема да биде ништо од тоа поради сите причини кои ги наведовме. Друга работа, јас не ни барам на ни давам признанија, така да во никој случај висока зграда би била статусен симбол облакодер, ништо од тоа. Освен со тек на години се покаже за нешто.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 03-Feb-2010 at 14:48
Originally posted by Cloverstack

Голем проблем би се јавил бидејќи кон Соборна (после клучката) од 5 ленти во кратко растојание би се редуцирале на 3, а и на поголемо растојане е проблем на капацитет кога збирната сообраќајница не го надминува поединечниот капацитет на оние од кои настанува.

Originally posted by FoSsiL





Зошто со толку кривини трамот?

воопшто не би претставувало проблем, по три ленти е доволно, а тоа што викаш за плус по две ленти од 11 октомври, намерно ги ставив за простор (на крајот се една и се спојуваат со третата лента од тунелот), а може и по една тоа само еден вид приклучок на тунелот. од друга страна неможе да има застој поради тоа што има непрекинато движење по целиот тунел (без застанување). Нема семафори или нешто друго што ќе прави застој.

околу клучките-раскрсници. да тука има семафори, но тие се над лентата која е за продолжување .е сега можеби една лента е малку но бидејќи колите ќе се движат побрзо нема да има проблем (и плус тоа е само под раскрсниците, на друго место сегде се по три ленти). и уште една работа е тоа што ќе возат само коли, автобусите и се останато горе по партизанска.

и околу трамот. сликата ми е правена на паинт и не искочи баш најмазно, но во секој случај највеќе испадна вака зашто не бев сигурен за изведбата ако минува скроз право, иначе се согласувам дека се доста кривини, но мислам дека и вака нема да има проблеми тој наш трам, ако кривините се помеки 



Edited by FoSsiL - 03-Feb-2010 at 14:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 03-Feb-2010 at 15:58
Еве како го замислувам централаното сообраѓајно градско подрачје. Нешто според гуп, нешто мои идеи додадено.



Партизанска се денивелира уште пред Соборна со тоа што целата раскрница кај соборно се сместува под земја, горе да се добие ефективна површина односно некој плоштад кој ќе биде како нарачан за празници ќе може да се дадат и доплнителни содржини како споменици на сите македонски архиепископи, фонтаната од пред црквата да се донесе до центарот на плоштадот. И таа фонтана ќе има поента кога ќе биде гледана и од Св. Климент охридски од двете насоки и од Партизанска. Со ова ќе се избегне евентуална глупава кривина како последица на Тифани, пошто тунелот би ибел многу подлабоко. Врските на тунелот со булеварот кај тифани е целосно одкината и тој сообраќај би требало да се преусмери преку околните две раскрниуци меќу илинденска/климентохр и климентохр/ивололарибар. Тука имам и додено можност за нова маркица над тунелот меѓу двете згради од градски ѕид, со тоа што оваа зграда би ја препокрила тифани и би била нова поанета на партизанска, нормално у склоп или без фонтаната. Таа маркица е со плаво бележана. Понатаму тунелот иде под плоштад и тука веќе нема потреба од никакви свиоци зашто всушност раскрстувањето е на две нивоа и многу полагано може да се изведе.



Шински превоз стритно на трета лента, за едно со јавен превоз. затоа всушност и ја скинав врската на тунелов со бувератор кај тифани раскрницата. Да се добие проточен прелаз од партизанска во тунел со слободна целосно поврзана трета лента. Да се вратам на станицата. Тука под плоштад станица со четири пункта со точки е бележано. Со тоа што средните два поради расните нивоа ќе дојдат една врз друга. Излезот према плоштад може да биде дискретен и некако прилемен до работ на плоштадот на неколку разумни метри пред идниот хотел, макар што и не е проблем да бидат апансас на плоштад, и такви случаеви има низ свет и воопшто не е тоа проблем. Воопшто не боде очи.

За да нема забуни жолта значи највисоко, а темнокафева најдлабоко., со една боја измеќу. Мислам дека е доволно јасно.


Edited by lslcrew - 03-Feb-2010 at 16:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 04-Feb-2010 at 00:08
Originally posted by FoSsiL

воопшто не би претставувало проблем, по три ленти е доволно, а тоа што викаш за плус по две ленти од 11 октомври, намерно ги ставив за простор (на крајот се една и се спојуваат со третата лента од тунелот), а може и по една тоа само еден вид приклучок на тунелот. од друга страна неможе да има застој поради тоа што има непрекинато движење по целиот тунел (без застанување). Нема семафори или нешто друго што ќе прави застој.
Нема бегање од тоа дека кога 2 ленти би се споиле со 3 ленти и понатака би продолжиле вкупно 3 ленти, тоа би било огромен проблем и на самото место на приклучување (без разлика на комбинациите при влевањето), а и понатака проблем со капацитетот на збирната сообраќајница. Токму поради тоа што се работи за континуиран сообраќаен тек (без семафори), ќе има проблеми при приклучувањето на таква точка во такви услови.

Доколку би се одело со клучка, во најдобар случај мислам би можело да се изведе со 2х2 булевари од двата источни крака, на кои би им се оставило доволно простор да се прегрупираат во 2х3 булевар накај соборна. Шинскиот превоз се разбира да биде одвоен, а автобускиот да има проширувања на станиците (со комотна должина за да можат автобусите пристојно да забрзаат на нив) и предност при приклучувањето.

Доколку пак се оди на опција со 2х3 ленти на било кој од источните краци, мислам дека семафори се неизбежни, што според мене воопшто не би било трагедија, како што имам илустрирано на оваа скица:
(ова е само груба скица, на пример одвојувањето од западниот крак према 11 октомври би било порано, за да не дојде до ситуација да им попречат возилата што чекаат на семафор)




Originally posted by FoSsiL

околу клучките-раскрсници. да тука има семафори, но тие се над лентата која е за продолжување .е сега можеби една лента е малку но бидејќи колите ќе се движат побрзо нема да има проблем (и плус тоа е само под раскрсниците, на друго место сегде се по три ленти). и уште една работа е тоа што ќе возат само коли, автобусите и се останато горе по партизанска.
Една лента за оска со толкава важност во секој случај е премалку. Едноставно не би имала капацитет да се справи со интензитетот на сообраќај, а дури и кога би имала, самото престројување од три ленти во една би предизвикало вистински хаос. Дали си размислувал во правец да се одвои и денивелира шинскиот превоз, наместо на две нивоа да се одвојат лесните возила од автобуси и комбиња?

Инаку што те поттикна конкретно за размислување во правец на такво одвојување и која сметаш дека би била економската логика во однос на поконвенционални приоди?


------------------------------------------------------------

Originally posted by lslcrew

Врските на тунелот со булеварот кај тифани е целосно одкината и тој сообраќај би требало да се преусмери преку околните две раскрниуци меќу илинденска/климентохр и климентохр/ивололарибар. Тука имам и додено можност за нова маркица над тунелот меѓу двете згради од градски ѕид
Идејата тунелот да понира како што велиш и кај соборна да се оформи големо плато ептен ми се допаѓа. Но не би се сложил со делот што се однесува на отсекувањето на врската со малиот ринг. Мислам дека малиот сообраќаен прстен има преголемо значење за да биде откината неговата директна врска со Партизанска. Јас наместо таа нова маркица што ја предлагаш сепак би оставил од тунелот да има врски што ќе излегуваат на површина и што ќе се поврзат со прстенот.
И мене ме нервира што Партизанска челно завршува со таква грдотија како Тифани, но Тифани доколку се најде воља може да се разубави. Плус тоа Тифани треба да се оправи малце ради целиот центар, а не само ради Партизанска, така да во никој случај не би форсирал нејзино „скривање“ со нова маркица од тој правец.


Edited by Cloverstack - 04-Feb-2010 at 00:08
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 04-Feb-2010 at 00:17
@lsl браво што си се потрудил да го објасниш булеварот под плоштад. Отсекогаш се прашував како би го средиле за да нема застој во протокот. Не ми текна дека може да се изведе во 2 спрата. Само една забелешка: тие што одат од 11 октомври накај партизанска не би требало да може да се приклучуваат во левата (најбрза) лента. Би требало да помине под Партизанска и да се спои од десна страна. Мислам дека така е поарно. А за станиците под плоштад доаѓа доста добро, особено кајшто двете се преклопуваат. Едноставно таа за накај Партизанска ќе биде на 2ви спрат подземје, а таа накај комплексот банки на 1ви (над другата, а под плоштадот) подземје.

Се прашувам дали вака е решено во ДУП-от?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 04-Feb-2010 at 00:32
Originally posted by alexgizh

Се прашувам дали вака е решено во ДУП-от?

Во графичкиот дел немаат ништо прецизирано, а не верувам дека и во текстуалниот има нешто повеќе.


Инаку дечки имав грешка во скицата, сега ја поправив па направете си reload за да не се чудите што сакал да каже поетот Smile
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Jul-2010 at 15:18
Od sekogas sum sakal da go vidam Bul. Krste Petkov Misirkov dobro urbaniziran. Koga ke projdam pokraj Bit-pazar kosa mi se kreva, ona sutot sto e tamu e uste od tursko. Skopski pazar ima li namera da go sredi? Ili do vekova ke go gledame takov? Gledajki go Istanbul na Google Earth go vidov Buyukdere Cad. i na prvo sto mi tekna bese Bul. Krste Petkov Misirkov. Misla deka e dobra idea da Pit-pazar kako sto e sea da se razrusi i na toa mesto da se napravat golemi hali vo koi ke se smesti pazarot so razlada i site drugi potrebni uslovi, a nad niv da se gradat visokokatnici od 20-30 kata, kako i da se prosiri bulevarot. Sepak ova bi se ostvarilo ako Skopski pazar raboti zaedno so stranski firmi. I vo ovaa idea spagjaat i site objekti po dolzina na bulevarot ( mislev da se butnat i tie  kukicki i poniski zgradicki, cii stanovnici ke kompenziraat za sprat ili slicno za vo 20-30 katnicite. Povtorno ke kazam za ove ke treba dobri investitori. Mislam dfeka e dobra idea. Kse se dobie edna celina od moderen bulevar i Skopska carsija.
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Jul-2010 at 15:24
Eve go Buyukdere Cad.
 
http://i25.tinypic.com/23jlngk.jpg
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 10-Jul-2010 at 15:25
http://i29.tinypic.com/4shcur.jpg
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 10-Jul-2010 at 15:43
A eve go Bit-pazar Ohno
 
http://i26.tinypic.com/121sopw.jpg
 
 
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 10-Jul-2010 at 15:44
http://i32.tinypic.com/2yzbfvc.jpg
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 10-Jul-2010 at 15:45
http://i27.tinypic.com/1qml1s.jpg
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.