Урбанистички планови и парцели (општо) |
Post Reply | Page <1 3031323334 64> |
Author | |||||||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #621 Posted: 20-Oct-2011 at 15:52 | ||||||
Ја не знам што е со луѓево, сликари си играат ваква каша да искочи или што е работава. Урбанистички импресионизам и експресионизам во едно. Добиваат бришан простор и го усеруваат. Секоја чест.
|
|||||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|||||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #622 Posted: 20-Oct-2011 at 16:48 | ||||||
Не сте ми јасни. Подобро селата во град да останат отколку да се урбанизираат? Па сигурно планерите од кеиф не формирале прави улици, а и што е па тоа толку битно? Реалната ситуцаија налага окрупнување на парцелите, без содавање на дополнителни имотно-правни проблеми кои само ќе ги одбиваат инвеститорите уште 50 години. Или па ајде да си нацртаме паркови и облакодери во сите ДУП-ови за овие „села“ во Скопје, па да си стојат на хартија уште 100 години.
Одлично е што се формира права градежна линија кон Александар Македонски и Гоце Делчев и одлично е што е задржана трасата на Крушевска република. Формата на некои од внатрешните улици по кои ќе има минимален сообраќај е најмалку битна и целосно прифатлива жртва што треба да се даде за урбанизација на оваа област. |
|||||||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #623 Posted: 20-Oct-2011 at 16:55 | ||||||
Па баш заради тоа што се окрупнуваат парцелите, треба да се добие нешто посодржајно. И кој спомна облакодери тука? А за улиците, па немаше да биде битно доколку имаше некоја цел, ги шарале чисто онака за да изгледа рашарано и поразиграно, демек еве во склоп со објектите ќе се добие на тежина.
|
|||||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|||||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #624 Posted: 20-Oct-2011 at 17:13 | ||||||
Не шарале зашто сакале, туку гледале да има минимално поместување на улици (а со тоа и компензирање на парцели) и пробивање на нови. Погледни ја постоечката ситуација на мапа и ќе сфатиш за што зборам.
|
|||||||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #625 Posted: 20-Oct-2011 at 17:41 | ||||||
Па добар параметар одбрале, минимално поместување на улици. Сегде сонуваат да им се даде ваква прилика, скоро ко на тацна, за да се извади максимална креативност, нас проблем ни е пробивање на нови улици. Па едни улици што се постоечките и онака треба да се прават од почеток. Не знам зошто очекуваш да се задоволам со вакви работи. Можеби да беше ова случај во Ѓорче ќе бев задоволен. Се ќе се сведе пак на станбени згради, со гадни поткровја и проблем за паркирање за едно 10-15 години. Дај Боже да грешам.
|
|||||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #626 Posted: 20-Oct-2011 at 18:19 | ||||||
Заради тоа што некој некогаш влегувал храбро во тие планирања (кои патем излегоа нож со две оштрици), една од "позитивните" придобивки (колку се позитивни што пропаднаа како фабрики е друга работа) e што денес имаме алумина, тоа после алумина, фас кои се бришани простори и затоа сега на нив се градат стамбените типизирани комплекси. дека сум некој фан толку на типизирани монотони комплекси, не сум до толку, но урбанизмот кој го имаат е за почит. Затоа освен формирање градежни линии кон булеварите како минимум критериум, и тоа не целосно, треба малку побулдожерски да се влезе одколку само просто следење на предходните линии. Треба државава да има еден експропријационен фонд, идеја што уште многу оддамна ја имам дадено и да служи за вакво расчистување села и потоа тој фонд да се полни од продажба на локациите кои биле чистени и урбанизирани. За почетен капитал се исплати и кредитирање. Јас многу пати сум рекол, маала не се проектираат за да изгледаат убаво на google earth, туку за од улична перспектива, ама ова на што личи. Па оставаат некои простори помеѓу за да после не се исплати ни тоалет да поставиш, маалска патна мрежа, а непрегледна, па малку осет.
Edited by lslcrew - 20-Oct-2011 at 18:21 |
|||||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #627 Posted: 20-Oct-2011 at 18:47 | ||||||
Па добар параметар е бидејќи за да ја поместат таа малска уличка за 5 куќи ќе платат милион евра (а се далеку повеќе од 5), пари што може да отидат за да речеме реконструкција на 2-3 улици. Од друга страна, плацовите над старата крива улица ќе ги продадат за евро по квадрат. Така да јас, како даночен обрзник, немам никаков интерес да инвестирам во исправање на маалски улички. За експропријација на Крушевска република да, ама за вакви потфати нема логика евентуални експропријациони фондови да бидат ставани во функција.
И што е многу важно додека целиот тој процес започне ќе остане статус кво ситуацијата. А ова решение може да почне со реализација уште по донесување на планот. Како што гледам, ќе треба само некои мали делници да се пробијат, останатото е на инвеститорите. Многу поважно е каква ќе биде архитектурата и бројот на паркинг места по зграда. Тука општината може да помогне со укинување на бесмисленото правило за закосени поткровја и со ригидна контрола на капацитетот на подземните гаражи. |
|||||||
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #628 Posted: 27-Oct-2011 at 23:38 | ||||||
Во новиве урбанистички планови што треба да се донесат гледам дека на раскрсницата кај Нова Македонија е планиран доста голем кружен тек но и на повеќе места во центаров. Еве линкови да не ги ставам сликите, огромни се:
http://www.opstinacentar.gov.mk/resources/internal/file_views/1182/7_DUP%20GolemRing%20ZAPAD.jpg http://www.opstinacentar.gov.mk/resources/internal/file_views/1357/3_PREDLOG-SINTEZEN-METO1-SINTEZEN.jpg |
|||||||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #629 Posted: 28-Oct-2011 at 15:06 | ||||||
Одамна е овој план за гоелм кружен тек кај дом на печат, идејата е под него да поминува јужен булевар и со кружниот тек да се поврзат климент охридски, водњанска, Хаџивасилев Јасмин, и двете улици што излегуваат сега на рескрсницата на почеток на водџаска кај дал фуфо. Со ова ќе се избегне онаа многу кратка делница помеѓу два големи раскрсници со семафори, и во основа јас мислам дека ќе воведе поголема проточност и помалку конфликти од типот кога од голганов вртиш десно кај дом на печат па мораш да сечеш две ленти многу брзо за да се престроиш во лената која врти за накај улица железничка спрема љуц односно МВР. |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #630 Posted: 02-Nov-2011 at 11:08 | ||||||
Утре на увид ДУП-от за Буњаковец 2Општина Центар утре организира јавна презентација по Нацрт Деталниот урбанистички план Буњаковец 2 во основното училиште „Ј.Х. Песталоци“ во 13 часот. Нацрт изманите ќе бидат оставени на увид на граѓаните до 9 ноември, секој ден од 10 до 17 часот. ДУП-от Буњаковец 2 опфаќа површина од 1,57 хектари и се движи помеѓу
булеварите Партизански одреди, улиците Мирче Оровчанец, Иван Милутиновиќ
и Франклин Рузвелт. |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #631 Posted: 03-Nov-2011 at 13:39 | ||||||
Близу Е-75 ќе се гради откупно - дистрибутивен центар за земјоделски производи Гевгелија, 3. ноември 2011 (ИНПРЕС) Урбанистичката планска документација наменета за откупно - дистрибутивниот центар во Гевгелија, со површина од близу девет хектари, беше на јавна расправа со цел да се приврши законската постапка за донесување и за ставање во функција на овој простор. Локацијата е до магистралниот пат Е-75, поточно во близина на постојните оранжерии, каде што поминува регионалниот пат Р10 Гевгелија-Прдејци. Границата на локацијата од југоисток, југозапад и на северозапад е дефинирана со земјоделски површини, а од исток со оранжериите и е во катастарската област Негорци. Инаку, од страна на Владата на РМ се издвоени средства за изградба на неколку откупно - дистрибутивни центри во земјата, меѓу кои се наоѓа и овој во Гевгелија. (Крај) |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #632 Posted: 10-Nov-2011 at 12:07 | ||||||
Усвоен планот за касарната „Илинден“
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1110111032508&id=14&prilog=0&setIzdanie=22427 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #633 Posted: 12-Nov-2011 at 23:36 | ||||||
Најпрвин се извинувам што олку задоцнето реплицирам... премногу отворени табови, премалку време... Ги разбирам твоите ставови, но за пеглање на вакви урбанистички планови не мора да се оди на скапо купување на земјиште, па после тоа евтино продавање. Ако станбено-градежните „тајкуни“ се спремни да даваат по 2-3 стана за некоја бедна парцеличка, тогаш може да претпоставиме дека вишокот на земјиште од некаква хипотетичка експропријација може да се продаде ите како скапо, а како дополнителна алатка за контрола на таквите процеси тука се самите урбанистички планови, кои прилично ефикасно може да диктираат околности во кои општиот интерес и јавните финансии нема да бидат загрозени. Се разбира, помеѓу локалците ќе има и делумно привилегирани и делумно оштетени, но тоа е случај и сега, со вообичаените урбанистички планови, така да нема никаква суштинска разлика на тоа поле. Баш бидејќи тоа е нужно зло, битно е општиот интерес да биде врвниот критериум, наместо таквата нерамноправност да биде креирана од нејасни локални фактори. Друга опција е надлежните да создадат механизми и капацитети за локална „размена“ на квадратура со иста вредност и слични затворени (или речиси затворени) кругови на компензација. Знам дека воспоставување и менаџирање на такви работи нема да биде воопшто едноставно, но ионака имаме вишок администрација, нека работат нешто. На ваков начин никој нема ништо да изгуби, баш напротив. Покрај општиот интерес за сите граѓани, ќе постои и директен интерес на локалците, кои на овој начин ќе оформат подобри градежни парцели и подобра сообраќајна мрежа, со што ќе нарасне и квалитетот на живот во таа идна населба, како и цената на идните недвижности. Се разбира, во секое маало има волови на кои тоа нема да им биде јасно, а исто така има и родени инаетчии што радо јадат вреќа сол. За таквите може да се предвидат правни механизми, дали во склоп на механизмите за експропријација или некако поинаку. Веројатно има и трета и четврта опција, не знам... Но начини мора да има, бидејќи сигурно не сме единствени што се соочуваме со ваков проблем, а сигурно не секаде се помируваат со средновековно нафрлани објекти и рахитични улици, во нови населби. Ние сега на тој простор треба да воспоставиме урбанистичка матрица која ќе опстои можеби 100, можеби 200 години. Дополнително, не треба да испуштаме од вид дека Крњево природно припаѓа на поширокиот центар на Скопје. Ако работите не се средат сега кога таму има шупи, кога ќе се средуваат... кога ќе има 10-катни згради што ќе ги следат контурите на сегашното гето? Мораме да размислуваме подолгорочно (и тоа не само во наредните 10-20 години кои ќе се одразат и врз нас, туку и многу подолгорочно, за идните генерации). За жал се повеќе се множат ваквите урбанистички планови како овој за Крњево, кои се нацртани по линија на најмал отпор, а без трунка долгорочна визија и одговорност. И конечно, во контекст на тезата дека со проста експропријација ќе требало да се потрошат ужасно многу пари за да се подиспегла улицата, а со тоа и самиот план. Колку што гледам на гугл земја, за сообраќајната мрежа дури и ваква каква што е во планот, секако ќе треба многу експропријација. Со оглед на тоа дека ниту трасата на улиците ниту нивната ширина речиси воопшто не одговара на зацртаното во ДУП-от, дури и ако се држиме до твојата теза, процентот на заштеда е сведен на минимум. Тоа е само потврда дека надлежните не се воделе од желба за заштеда на народни пари, туку едноставно им фали воља за подобро решавање на вакви ситуации, бидејќи тоа бара поголем ангажман. Edited by Cloverstack - 12-Nov-2011 at 23:53 |
|||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #634 Posted: 18-Nov-2011 at 22:33 | ||||||
Облакодери ќе се вивнат над Јужниот булевар
Измените во Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“, кои предвидуваат Јужниот булевар наместо магистрална сообраќајница да биде подземен сообраќаен коридор над што ќе се градат објекти со можност да се издигнат во висина и до 70 метри (приземје + 20 ката), денеска Советот на општина Центар повторно ги изгласа, откако, по иницијатива на професорот Мирослав Грчев, Уставниот суд ја укина последната одлука за истиот ДУП, поради скратената незаконска постапка во која што беше донесен. За изградбата на Јужен булевар под земја, најпрво ќе се бара инвеститор, кој за возврат ќе ја добие парцелата над подземната сообраќајница. Првите неколку ката од објектите кои ќе се градат над подземната сообраќајница ќе се користат за паркиралишта, а предвидено е и изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ „Рамстор“, како и изградба на катна гаража зад „Рамстор“. За разлика од претходниот план, со новиот не е зголемена само катноста на објектите, туку и површината за градба од 150.000 на 213.000 метри квадратни. При расправата на Советот, се отвори дилемата за тоа колку идниот инвеститор ќе се придржува кон договорот – прво да ја изгради подземната сообраќајница, па потоа да гради, посочувајќи го примерот со објектот (Старата народна банка) на градскиот плоштад, што е веќе во крајна фаза на изградба, а за што инвеститорот исто така беше обврзан, најпрво да изгради подземна сообраќајница која ќе понира од зградата, а ќе излезе кај хотелот „Холидеј ин“. Тоа, не се случи, иако Советот ја изгласа таа одлука. Забелешки во однос на планот, советниците од СДСМ упатија за можноста за „различна“ намена на содржините на парцелата над подземниот коридор, за, според нив, лошото сообраќајно решение кое е спротивно на Генералниот урбанистички план и висинската разлика на објектите кои ќе се градат на парцелата над подземниот коридор, кои се движат од 16 до 70 метри. Советниците, исто така, посочија и можен проблем што би се појавил поради малиот паркинг простор планиран за тој дел од центарот на градот. Сообраќајниот пристап кон содржините над булеварот ќе биде преку нови сообраќајници од улиците Мито Хаџивасилев Јасмин и Железничка. Објектот на Стара железничка добива можност за доградба. Според планот, на таа парцела ќе се градат и културни објекти и објекти наменети за пазар (локацијата на стариот Цветен пазар). На јавната анкета за ДУП-от „Стара железничка станица“ се доставија само четири анкети со забелешки околу новите измени во планот. Според ГУП, Јужниот булевар е уреден како сообраќаен коридор со две регулациони линии од неговата лева и десна страна и треба да биде експресна магистрала која ги поврзува Тетово со населбата Ѓорче Петров, да поминува низ Центар, низ населбата Кисела Вода, па кон Драчево. Иако, оваа одамна предвидена сообраќајница досега не се изгради, планерите укажуваат дека на неа се темели сообраќајниот план за градот и е од витално значење за регулирање на сообраќајниот метеж по скопските улици. ГМВ/БИ http://www.plusinfo.mk/vest/23257/Oblakoderi-kje-se-vivnat-nad-Juzhniot-bulevar- |
|||||||
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #635 Posted: 21-Nov-2011 at 11:09 | ||||||
Облакодери ќе го сардисаат „Јужен булевар“ Потенцијалниот инвеститор ќе има обврска прво да ја изгради подземната сообраќајница а потоа да гради над неа на отстапените парцели Комерцијално-деловни објекти, во должина од еден километар, високи дури до 20
ката, ќе се вивнат над „Јужен булевар“ зад Старата железничка станица, на делот
што беше предвиден да биде подземна сообраќајница. Ќе се бара инвеститор што ќе
биде обврзан прво да го изгради подземниот булевар, а за возврат ќе ги добие
парцелите за градба што се над него. |
|||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #636 Posted: 21-Nov-2011 at 14:54 | ||||||
Значи пак некој ке го доврши разрушениот дел од старата Железничка станица, жалам што овој објект кој знае како ке се реконструира се надевам во автентичниот изглед, и се надевам дека другиот дел ке стане Железнички музеј,пошто ова е нај соодветното место за таков вид на музеј во Скопје. |
|||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #637 Posted: 08-Dec-2011 at 01:35 | ||||||
ДУП Дел од локалитет „Буњаковец 1“ УМ1, УМ2, УМ3, УМ4, УМ5, УМ6, УМ8, УМ9, УМ10, УМ11, УМ12, УМ13, УМ14, УМ15, УМ18, УМ19, УМ20, УМ21, УМ22, УМ23http://opstinacentar.gov.mk/systems/file_download.aspx?pg=1918&ver=1 |
|||||||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #638 Posted: 29-Feb-2012 at 17:55 | ||||||
Знае ли некој со какво мнозинство се носат ДУП во советите на општините ?
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #639 Posted: 03-Mar-2012 at 03:54 | ||||||
Делува логично да е просто мнозинство
|
|||||||
bobimkd
Newbiе Joined: 12-Mar-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #640 Posted: 12-Mar-2012 at 20:38 | ||||||
Дали некој може да ми покаже нацрт план на општина гази баба, поточно регионот околу стара комуна. Што ке се гради/руши или доколку немате нацрт план а имате било каква информација ве молам споделете фала!
|
|||||||
Post Reply | Page <1 3031323334 64> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |