build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбанистички планови и парцели (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 64>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 20-Nov-2009 at 13:01
Еден тон гаражи во општина Центар

Катна гаража повторно се предвидува во општина Центар, овојпат до поранешната зграда на „Нова Македонија“, од страната каде што сега се наоѓа ИК банка. Ова е измената на дел од деталниот план „Буњаковец 1“, кој вчера беше ставен на јавна презентација во месната заедница „Мирче Ацев“, а Советот на Центар во понатамошната процедура ќе треба да го усвои. Гаражата за околу 140 возила ќе биде висока колку банката, со приземје и три ката, на површина од 860 квадратни метри, а постојниот план предвидува и хотел на местото на Клубот на пратениците, кој би се користел примарно како резиденција. Веднаш до катната гаража ќе се пробие нова улица, со коловоз широк седум метри и тротоари од по четири метри, која всушност ќе биде продолжение на улицата Ленинова и ќе ги поврзува Мито Хаџивасилев-Јасмин со Митрополит Теодосиј Гологанов. На прашањето зошто се планира гаража на оваа локација, од „Инпума“, која го изработи планот, одговараат дека имало многу барања од државните институции сместени во „Нова Македонија“. Инаку, преку улица, пред поликлиниката „Идадија“ веќе се гради катна гаража, за повеќе паркинг-места за административците се прошири и паркиралиштето на последна 23-ка, а во непосредна близина е деловно-комерцијалниот објект „Зебра“ на компанијата „Тинекс“, кој, исто така, има катна гаража. Освен тоа, по целата должина на улицата Народен фронт, на местото на сегашните паркинзи, ќе се поставува монтажен паркинг на катови, кој беше најавен како предизборно ветување на градоначалникот на Центар, Владимир Тодоровиќ

Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 21-Nov-2009 at 02:57
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=6FBE434BA07EF343A6541709EFDCEA
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 21-Nov-2009 at 02:58
Nuts
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 21-Nov-2009 at 03:18
GIJoe за што е линков?! Нешто нејќе неработи!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 21-Nov-2009 at 03:22

Катни гаражи врз Јужен булевар

Oколу Старата железничка станица ќе се догради објект за исклучиво комерцијална намена, кој ќе ја има истата фасада како сегашната

Доградба на објектот на Старата железничка станица за комерцијални намени, две нови катни гаражи над Јужен булевар, кружен тек спроти зградата „Нова Македонија“ и две ротонди предвидува предлог-детаљниот урбанистички план за локалитетот Стара железничка станица. Изготвувачот „Тајфа план“ вчера го презентира урбанистичкиот документ пред јавноста, кој е дел од Програмата на Владата за усвојување на приоритетни планови.

Презентерката на планот, Лидија Андреевска, вели имала задача да направи приоритетен предлог-план, во кој приоритетот се однесува на Јужен булевар, односно булеварот Македонија.

- Најважно е да се спомене дека централно, низ средината на планот, минува булеварот Македонија. Тоа е експресен булевар, по кој ќе биде дозволена брзина повеќе од 60 километри на час. Уште во Основниот план од 1985 година е предвидено булеварот Македонија да биде вкопан пет метри во земја. Се нарекува Јужен зашто треба да го премости сообраќајот од исток до запад, кон излезите од градот. Овој булевар, вака вкопан, треба да го растовари сообраќајот и е од исклучително значење за градот - вели Андереевска.

Надземно над булеварот, како што вели Андреевска, поради тоа што земјиштето е многу скапо, се предвидуваат и нови градби.

- Над булеварот се предвидени две катни гаражи од кои едната има капацитет од 860, а другата од 990 возила, со висина приземје плус пет ката. Овие две гаражи ќе ги примаат сите возила што ќе сообраќаат во овој дел - вели Андреевска.

Таа објаснува дека со планот е направено посебно сообраќајно решение, кое е усвоено од Градот и од Министерството за транспорт и врски.

- Во западниот дел, во близина на поранешниот Дом на печат, ќе се слеваат улиците Водњанска, Железничка и булеварите Митрополит Теодосиј Голаганов, Мито Хаџивасилев Јасмин и Климент Охридски. За нивното вкрстување ќе се изгради голем кружен тек со пет коловозни ленти. Се очекува движењето на моторните возила да биде многу брзо и нема да има застој во сообраќајот. Слични, но помали, две ротонди ќе се градат кај сегашниот подвозник во близина на „Симпо“, кој ќе биде урнат. Овие ротонди ќе го прифатат сообраќајот од улиците Бухаќка , Кочо Рачин, Мито Хаџивасилев Јасмин, Огњан Прица и уште една новопроектирана улица - вели планерката.

За овој план е направена конзерваторска основа за објектот на Старата железничка станица, кој е заштитен од втор степен. Предвидено е околу објектот на Старата железничка станица да се догради објект за исклучиво комерцијална намена, кој ќе ја има истата фасада како сегашната.

На местото на Цветен пазар е предвиден комерцијален објект и пазар. Поради новите сообраќајни решенија е предвидено да се затвори новата сервисна уличка кај „Рамстор“, која ги поврзува Јужниот булевар и „Јасмин“. На дел од паркингот на „Рамстор“ треба да се направат две нови сервисни улици.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=9E9B40159738CC428EA05BDC94ACF520

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 21-Nov-2009 at 03:23
Наздравје фазатва во која влагаме на институциаонално узурпирање на тарсите за градските булевари. И што е со ова круговиве?! Вероватно некој обие да се воведат т.н. traffic circle, некој вид веле-кружни токови!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 21-Nov-2009 at 03:29
e da. koj slusa eksperti denes vo makedonija !!!? mene sram mi e , neznam niv kako ne mu e od vakvi resenija
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 21-Nov-2009 at 03:57
spored koja nova studija resija gi izostavat 4te ulici koi sluzea za vlez i izlez od bulevarot bas me interesira.
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 21-Nov-2009 at 11:00
Ова ти е нешо као, некој ти се нуди да ти напраи семинарска за дипломирање, ти ја дава, значи нема утка и ти пак праиш корекции, идеш ја браниш и паѓаш!!! ич не ми е јасно, значи некој веќе напраил веле план а овие праи глупости !!! боже сачувај
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 21-Nov-2009 at 11:03
Сите детали на страна (знам дека Кловер ќе го дисецира планов и ќе ги исплука сите маани, кружни текови и сл.).

Како се спојува Јужен Булевар со околните улици? Очигледно е дека тој се движи под големиот кружен тек што е добро (во несреќа среќа). Но сепак неможам да ги идентификувам неговите врски со МЈ Јасмин, Железничка итн...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 22-Nov-2009 at 11:21

Јужен булевар под земја, а над него трговски центар

Со измените на деталниот план „Стара железничка станица“ се предвидува подземен сообраќај, нови катни гаражи и три кружни тековиСпоред проектот, на земјиштето што се протега на околу 20 илјади квадратни метри се предвидени пет маркички, кои се споени во две згради, а на горните катови ќе има базен, фитнес-центри, како и ротирачки ресторан од 600 квадрати

 
 
%20  
Пет метра под земја ќе се вкопа Јужниот булевар, за над него да се изгради нов трговски центар. Ова се предвидува со предложените измени во деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“ на општината Центар, кој е поставен на јавна анкета во урбаната заедница „Боро Петрушевски - Папучар“. Планот го опфаќа просторот меѓу улиците Мито Хаџивасилев Јасмин (покрај Старата железничка станица) и Железничка (кај Мала станица). Го изработи проектантската куќа „Тајфа план“.

Новопланираниот трговски центар над сегашниот коловоз треба да има приземје и два ката. Освен тој објект, има и други што се предвидуваат, како двете нови катни гаражи, едната кај Домот на печатот што ќе собира 860 автомобили и другата на новопроектираната улица Бихачка, со капацитет од речиси 1.000 возила. Катните гаражи ќе бидат поставени на тој начин што од нив посетителите ќе можат директно да влезат во трговскиот центар. Сообраќајот според новиот детален урбанистички план ќе се решава со кружни текови, а во планот се предвидени вкупно три. Најголемиот кружен тек е предвиден на местото кај што се спојуваат улиците Мито Хаџивасилев Јасмин, Климент Охридски, Теодосиј Гологанов и Водњанска, а останатите два треба да се направат кај подвозникот пред влезот во населбата Црниче. Во нацрт-планот се вцртани и многу објекти од претходните детални планови за овој простор. Така, ќе има катна гаража и деловни објекти на местото каде што порано беше маркетот на „Тинекс“.

Јавната анкета за планот ќе трае десет работни дена. Во овој период жителите на планскиот опфат ќе можат да се информираат за новопредвидените содржини во просториите на урбаната заедница и да даваат свои забелешки со пополнување анкетни листови на самото место. За тоа ќе им треба документ за идентификација. Откако ќе заврши јавната анкета и проверките во градската управа и во Министерството за транспорт и врски, изменетиот детален урбанистички план „Стара железничка станица“ ќе биде поставен за усвојување пред советот на општината Центар.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 23-Nov-2009 at 17:02
Алелуја!

Од Општина Центар конечно почнале да поставуваат ДУП-ови на нивниот сајт. Требаше уште многу одамна, но сепак да ги пофалам за чекорот и да дадам подршка.
Би апелирал во иднина да не се ограничуваат само на ДУП-овите кои допрва ќе се носат, туку да ги постават сите ДУП-ови. Исто така да обратат внимание на големината на фајловите во споредба со квалитетот на графичкиот приказ.

Еве го планот кој сигурно буди најголем интерес - ДУП Стара Железничка Станица:

http://opstinacentar.gov.mk/images/DUP/predlog-plan_zeleznicka-sintezen.jpg

Моите забелешки во врска со планов дополнително. Не се баш мали...
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 23-Nov-2009 at 19:05
Ве молам да ме просветлите во врска со ДУПов...



Дали 1 е таа доградба на постојната стара железничка, која би претставувала некојси трговски, и ако да, што со почнатите градби таму?

Дали 2 и 3 се катни гаражи од кои наводно директно ќе се влегува во трговскиот?

Дали 4 е затворениот пазар кај сегашниот Тинекс?

Што е под број 5?

Дали паркот (број 6) ќе си остане каков што е?

Дали бараките што се кај број 7 (заедно со тој кафичот на ќош) ќе станат некое паркче?

Фала.
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 23-Nov-2009 at 19:57

Во Бардовци има простор за стотина фирми


 

Општината Карпош го усвои деталниот урбанистички план за зоната за лесна и незагадувачкаиндустрија во близина на оваа населба

 
 
%20 
На површина од 36 хектари, поделена на 94 парцели, ќе почне да се гради новиот стопански комплекс за лесна индустрија во Бардовци. Според деталниот урбанистички план што го усвои советот на општината Карпош, на секоја парцела ќе може да се изградат по неколку објекти, кои проблемот со паркирањето ќе треба да го решат во рамките на својот имот. Планот доживеа неколку измени предложени од градоначалникот Стевчо Јакимовски и независниот советник Ранко Петровиќ, кои беа прифатени од советот. Јакимовски предложи викенд-населбата, која се наоѓа во непосредна близина на овој комплекс, да се оддели со зеленило. 

- Според сегашниот план, индустриската зона ќе биде одделена од викенд-населбата со само една улица. Затоа предлагам одделувањето да биде со зеленило, кое ќе се протега на најмалку 50 метри - истакна Јакимовски. 

Петровиќ побара измените да се направат во ширината на улиците, како и да се додадат одредени делови каде што вработените во оваа зона ќе може да се релаксираат. 

- Просторот е наменет за магацини, стоваришта, фирми, фабрики за лесна индустрија и затоа сметам дека оваа широчина на улиците од седум метри е премала и таа треба да се зголеми на девет метри, бидејќи јасно ни е дека тука најчесто ќе се движат камиони, а за нив е потребен поголем простор. Забелешка имам и за сервисните улички што се широки шест метри. Од истата причина треба да се зголемат на осум метри и од страните да се предвиди и тротоар за да имаат каде да се движат луѓето. Предлагам и во средишниот дел на овој комплекс да се предвиди изградба на полујавен паркинг простор, плоштад со парк, како и некое кафуле каде што вработените од овој дел ќе можат да се одморат и да се релаксираат од напорната работа - побара Петровиќ. 

Со сите измени, стопанскиот комплекс ќе има по неколку објекти на 94 парцели кои ќе овозможат паркирање на 4.868 возила. Предвидена е изградба на плоштад со парк во средишниот дел на комплексот, главни улици широки по девет метри со тротоари, како и сервисни улици широки по осум метри. Висината на објектите е ограничена на 19,4 метри, односно приземје, два ката и поткровје. Намената на овој простор е лесна и незагадувачка индустрија, а предвидена е изградба на сервиси, стоваришта, магацини, како и на една бензинска пумпа. Деталниот план е во согласност со Генералниот урбанистички план, а проектот го изработи акционерското друштво за урбанизам, архитектура и инженеринг „ЗУАС“-Скопје. 




Следната година ќе се донесат 35 урбанистички плана 

Општината Карпош има мошне амбициозни планови кога станува збор за урбанистичкото планирање за наредната година. Според програмата за работа на општинскиот совет, треба да се усвојат дури 35 детални урбанистички плана, од кои најголем дел сé уште не почнале ниту да се изработуваат. Законските процедури предвидуваат еден план прво да се изработи до најситни детали, па да се усвои како нацрт во советот, да помине на јавна анкета и на проверка во други институции, па дури потоа да се гласа за него во советот и да стане важечки. Постапката вообичаено трае една до две години. 

- Оваа програма е мошне амбициозна и за да се исполни, би биле потребни премногу пари. Можеби треба да се направи акциски план со рокови - рече советникот Емил Угриновски. 

Најатрактивен урбанистички план ќе биде тој што ќе предвиди какви сé објекти ќе се градат во касарната „Илинден“, чија изработка, според градоначалникот Јакимовски, ќе почне уште на 20 декември годинава. Се најавуваат и планови за конечна урбанизација за делот од булеварот Илинден до реката Вардар во Карпош 3 и 4, за Тафталиџе, во делот кај Средното градежно училиште „Здравко Цветковски“, како и делови од Долно Нерези, Злокуќани, Жданец, Козле, Трнодол и од други месни заедници.
 
  
Автор: Б.С.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=112391026155&id=14&setIzdanie=21844
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 23-Nov-2009 at 20:11
Петровиќ побара измените да се направат во ширината на улиците, како и да се додадат одредени делови каде што вработените во оваа зона ќе може да се релаксираат. 

- Просторот е наменет за магацини, стоваришта, фирми, фабрики за лесна индустрија и затоа сметам дека оваа широчина на улиците од седум метри е премала и таа треба да се зголеми на девет метри, бидејќи јасно ни е дека тука најчесто ќе се движат камиони, а за нив е потребен поголем простор.
Clown

Шо им е бе на луѓево на лице место усвојуваат стандарди за ширина на улици. Браво бе браво легенди на 7м улица ќе немало место за камиони па да биле по 9м широки улиците пошто камионите се гооооолеми. А шо праиме со фактот што ширината на било какво возило е ограничена на 2,55м а????? Ако не веруе типот нека сурфа малце по каталозите на Ман, Мерцедес, Сканиа, Волво,,,,, За три камиони ли ќе ги праат улиците у Бардовци??????


Не знам зошто не излезе сликата горе у текстот али еве го планот у микро резолуција  Crazy


Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 23-Nov-2009 at 21:25
DUP-ot za stara zaleznicka stanica e nejasen. ima potpisnici na planot a ne pisi PLANERI.  kaj sorabotnici nigde ne gledam dipl. soobrakjaen inzener, gradezen itn.  dali ova znaci deka planer mozebi e ekonomist , pravnik , lekar ili pa politicar ?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 23-Nov-2009 at 21:51
не ми се допаѓа што планираат доградба на железничката, а сите објекти ми се некако напикани на тој простор без врска
и нели таму каде што се кружните текови е подвозникот/надвозникот меѓу Бихачка и Железничка?
а за Јужен булевар некако ми личи ко да не им одело да ја расчистуваат трасата, па сега ај под земја
многу ми е амбициозен некако проектов и доста нејасен

чекам кловер да не просветли Big%20smile
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 23-Nov-2009 at 21:55
@  G.I. Joe
Кои и да се се гледа дека баш ги заболе за градов

Сообраќајните решенија УЖАС!!!!! Кај се пристапите и излезите за јужен булевар? ги забораиле?
и шо е со кружниве текови? Nuts  изглеа на плоштад им снемало више простор за споменици

Срдечни честитки до ТАЈФА-ПЛАН Nuts  Crazy   Шо да се очекува од фирма која се изродила од „славната“ ИНПУМА. На овие луѓе треба да им се забрани у живот више и некоја сервисна уличка да испланираат а не па урбанистички планови да прават. Мал ринг, голем ринг, стара железничка и што све не. Стварно мора да се признае дека се агилни, не остана ќоше кај што не се стигнаа да се посерат  Applause    Puke



Originally posted by lslcrew

Наздравје фазатва во која влагаме на институциаонално узурпирање на тарсите за градските булевари. И што е со ова круговиве?! Вероватно некој обие да се воведат т.н. traffic circle, некој вид веле-кружни токови!
Па добро сеа не може да кажеме дека трасата е узурпирана ако тунелот за булеварот се гради пред објектите врз него, али овие не се нормални така да ништо чудно да си у право. Се глеа дека у планов јужен булевар го третирале без везе, па ептен се плашам да не се спремаат комплетно да го збришат ко ќе го донесат новиот гуп. Со големиот кружен тек не се чуди јасно што им е филмот, Париз, Arc dr Triomphe, батко Ѓорѓија синдром  Crazy  Бар да функционираше ко што треба таму па да се угледаме.


Edited by Cifra - 23-Nov-2009 at 22:03
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 23-Nov-2009 at 21:56


Originally posted by alexgizh

Дали 1 е таа доградба на постојната стара железничка, која би претставувала некојси трговски, и ако да, што со почнатите градби таму?
Да нешто као деловен центар ваљда. А за тоа што ќе биде со објектите што веќе се градат не ми е јасно, може не ги засега до толку Dunno
Иначе у вест прочитав дека стара железничка ќе се надоградела во ист таков стил и фасада и дека доградбата ќе била трговски центар, ама не знам дали тоа е само за делот непосредно до старата железничка или таков ќе биде и цел оној дел што лежи врз јужен булевар

Дали 2 и 3 се катни гаражи од кои наводно директно ќе се влегува во трговскиот?
да

Дали 4 е затворениот пазар кај сегашниот Тинекс?
Не туку демек катна гаража. У табелата е заведена исклучиво со намена за паркирање со 169 паркинг места

Што е под број 5?
деловен објект

Дали паркот (број 6) ќе си остане каков што е?
според планов да

Дали бараките што се кај број 7 (заедно со тој кафичот на ќош) ќе станат некое паркче?
исто според планов да



Edited by Cifra - 23-Nov-2009 at 22:02
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 24-Nov-2009 at 12:36

Поздрав дечки

Ова е мојот прв пост.

Морав да се регистрирам, за да ви укажам дека сте грешка околу неколи толкувања.

Имено, она што на сликата е обележано како број 1 воопшто не е маркичка за стара железничка. Тоа е јужниот булевар. Маркичката за стара железничка е погоре, она што сега постпои е со сива боја, а до него и зад него, се споено, ќе биде трговски центар.

 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 64>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.363 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.