Урбанистички планови и парцели (општо) |
Post Reply | Page <1 1920212223 64> |
Author | ||
redsonja
Newbiе Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #401 Posted: 24-Nov-2009 at 12:42 | |
Натаму, на почетокт и крајот од она што сега е изградено од јужен булевар има катни гаражи. Тие во планот се обележани со сина боја.
Некој праша што ќе биде со подвозникот кон Симпо. Тој ќе се урива за да се изградат двете ротонди.
За големиот кружен тек има посебен урбанистички проект, кој веќе е одобрен. Не знам каде успееја да го сместат, овде не се гледа јасно на овој ДУП.
Инаку, многу ми се допаѓа форумов. И ентузијазмот што се чувствува низ редовите.
Поздрав до сите
|
||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #402 Posted: 24-Nov-2009 at 13:18 | |
toa sto namnogu me zagrizuva e menvanjeto na soobrakajnoto resenie napraveno od eksperti po planot na kenzo tange , pristapite i izlezite za juzen bulevar . ne mi e jasno kako mozi 2 arhitektki preku nok da smenat soobrakajno resenie koe e vo plan vekje 40tina godini . go vikaat ''posebno soobrakajno resenie'' . pak ke recam ne gledam da pisi vo planot sorabotnici gradezni inzeneri i soobrakjani inzeneri za go potvrdat ova resenie da dadat soglasnost . da ne pocnam so drugiot del i postavuvanje objekti nad bulevar samo zatoa sto bilo skapo zemjisteto. emi ajde site ulici da gi naprajme pod zemja i na nivno mesto objekti posto skapo e zemjisteto
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #403 Posted: 24-Nov-2009 at 17:17 | |
Добредојде redsonja и благодарам за убавите зборови за форумов.
Дали можеби знаеш нешто повеќе околу изгледот на трговскиот што ќе се гради околу стара железничка (маркичките 2.3 и 2.4). Дали е точно ова што наведе cifra дека практично треба да очекуваме реконструкција на надворешниот изглед на старата железничка станица? Што се однесува до делот што лежи на трасата на Јужен Булевар помеѓу двете катни гаражи, таму сепак има два објекти (маркички 2.6 и 2.12) со шифра Б и максимална висина до 16m. Планот ми е нејасен (и самиот план, а лош е и квалитетот на сликата што ја имаат поставено на сајтот) па не сум сигурен дали овие маркички го опфаќаат цел простор врз Јужен Булевар помеѓу катните гаражи. Но нешто дефинитивно е предвидено, само прашање е колку. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Иначе дечки, за планов во кратки црти моето мислење е: Многу работи се веќе видени, меѓудругото и „обработени“ на форумов, само ни се повторуваат, па мора и ние да се повторуваме. Сообраќајот продолжуваат да го третираат тотално паушално и да наметнуваат бизарни сообраќајни решенија без за нив да понудат никаква вистинска анализа/студија. Наместо тоа ни нудат флоскули. Не знам со кој памет ги избришале врските на Јужен Булевар со неговите колекторски улици (М.Х.Јасмин и Железничка) и го оставиле отсечен токму на овој најважен сегмент. Ова може делумно да се компензира со директна врска на булеварот со капацитетите за паркирање (што се надевам дека би било изведено, иако на планов не се гледа), но само делумно, бидејќи изнудениот транзит долж колекторските улици за добар дел од останатиот сообраќај сепак останува како проблем. За кружните текови одамна е јасно дека се форсираат со комплетно изобличена логика. За овие три во планов е тешко да се коментира нешто поконкретно, со оглед на тоа што не се претставени целосно и не е јасно на какви други сообраќајни решенија се надоврзуваат. За оние двата помалите, доколку претпоставиме дека кон „десно“ се е коректно, можам да имам разбирање. Ама за оној големиот, не можам да се изначудам. Очигледно е дека го вцртале со тотално игнорирање на сообраќајната логика. Дополнително, неговата екцентрична поставеност укажува дека е вцртан изнасилено и импровизирано, за по секоја цена да имаме еден мега кружен тек во градов, пошто (во главите на некои) тоа е многу „кул“ работа и предуслов да станеме метропола Впрочем, поборниците за „кружни текови секогаш и секаде“ воопшто не кријат дека се водат од ваква логика. Само некој од овие експерти нека ми објасни што станува со ваквиот конфликт кај НЛБ (не дека долу е многу подобро, а којзнае тек што се крие на делот кој не се гледа во ДУП-ов). Ова ли е начин на кој што треба да функционира кружен тек: Гледам дека и покрај хипертрофираната јавна администрација, во мода е најмување на консултанти за се и сешто. Па би ги повикал надлежните да ангажираат консултант со меѓународен углед во оваа сфера, да ги разгледа сообраќајните решенија и да видиме што ќе ни каже. Сепак се работи за огромни инвестиции и за огромни сеопфатни ефекти што овие клучни сообраќајни решенија ќе ги имаат врз градот и тоа долгорочно. Кај нас овие работи се цртаат со невидена леснотија, а ова е прашање за кое дефинитивно треба да важи: три пати мери, еднаш сечи. Очајно ни треба независно мислење од страна, темелно да ги протресе работите, затоа што кај нас некои лоши тенденции се веќе зацементирани. Edited by Cloverstack - 25-Nov-2009 at 03:31 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #404 Posted: 24-Nov-2009 at 17:24 | |
Заборавив да искоментирам за катните гаражи... Се надевам добро ги димензионирале, ама да не испадне иста приказна како со Тинексот во Капиштец и НЛБ Тутунска. Ради криминалот со тие објекти, еве денеска измислуваме нови катни гаражи, монтажни паркинзи во Капиштец и сл. И изгледа ќе треба да бидеме среќни доколку остане на тоа, доколку циклусот не продолжи Па господа, гледајте овие маркици навистина да останат катни гаражи! |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #405 Posted: 24-Nov-2009 at 17:40 | |
Доколку навистина има економска логика за врз булеварот да има објекти, тогаш не гледам проблем, напротив тоа го поздравувам. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #406 Posted: 24-Nov-2009 at 17:41 | |
Пред неколку месеци се побунив за овој наплив на катни гаражи. Воопшто не ми се допаѓа што ги има волку многу зацртано во централно градско подрачје. Се работи за исклучително скап и атрактивен простор, наместо да си го прошириме централното јадро ние ќе правиме комплекс на катни гаражи? Секој објект треба во најголема мерка да си го има решено прашањето за паркинг. Еве да го земеме Рамстор како пример, постоечката подземна гаража и уште една со толкава површина на едно ниво подоле е предоволна. Значи 70-80% од паркинг потребите да си ги решаваат самите објекти а неколку катни гаражи низ центарот да дојдат како суплемент. Еве се буниме за Зебра што имала намален паркиг капацитет на сметка на комерцијални содржини. Но дали навистина ќе беше користен тој објект доколку беше скроз гаражен и 0 комерцијален? Дали навистина верувате дека граѓаните од околните згради ќе дадеа по 6000-7000ЕУР за паркинг место во тој објект (толку чини сега, не гледам зошто би чинело помалку доколку се работи исклучиво за катна гаража). Не ја оправдувам пренамената на тој просто од стана на Тинекс, но голем скептик сум дека една катна гаража таму ќе правеше било каква логика. Подземните паркинзи на пример кои ги најавија скоро во Центарот се спрема мене полн погодок. Мислам и дека се сосема доволни за почеток. Не ми се случило во последно време да барам место во центар, секогаш има слободно место или на зонско или карши Холидеј ин. Кој тогаш побогу ќе паркира во сите овие катни гаражи кои ќе генерираат илјадници слободни места? |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #407 Posted: 24-Nov-2009 at 18:15 | |
Прво што ми упадна во очи е она горе конфликтната точка кај големиот кружен ток. Кога веќе се иде на вакво "модерно" решение подобро да склепале два кружни токови како од другата страна. Колку и да фураме филм дека ете мора у градов да има голем кружен ток, па и да речеме дека ете така да мора ид а прогледаме низ прсти на инфантилноста, пак ова што е избрано е тотално неможно кружен ток да функционира кај што се прекрстуваат шест битни артерии.
Од другата страна двата мали кружни токови може и ќе функционираат, иако семафоризацијата тука е доволно добро решение. Во однос на објекти врз трасата, ќе го поздравам потегот ако имавме малку поитивни примери со катни гаражи па да не треба да се сомневам. Со ова искуство што го имаме имам основано право да се сомневам. И уште една работа што очигледно е јасна и пазарната логика има премногу логика во Македонија и мора малку да се заузда, а тоа е што паркинг просторот во Скопје сеуште е ефтин. И тоа неможеме да го негираме. И џабе ни е еда оекуваме дека рпиватен капитал така лесно ќе инвестира во тешко повратна инвестиција. Кога ќе снема доволно простор и кога паркирање во центар ќе стане луксуз тогаш дури и маркици за трговски ќе се претвораат во катни гаражи, обратно од сега. Не дека ги оправдувам потезите на тинекс, НЛБ и сличните, напротив! |
||
redsonja
Newbiе Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #408 Posted: 25-Nov-2009 at 12:50 | |
Поздрав друштво.
Околу Стара железничка ќе се гради трговски центар со фасада како на Стара железничка. Ќе се преслика фасадата, за да потсетува на некогашниот објект. Е сега како точно ја замислиле работата не знам.
Планот е во програмата приоритетни планови на Владата и се носи на инсистирање на Владата. Значи за таа локација има некој заинтересиран инвеститор, веројатно некој нивен близок.
Во врска со маркичките 2.6 и 2.12 тоа се мислам трговските центри веднаш до катните гаражи. Имено, од катните гаражи ќе се влегувало директно во трговските центри. Во планот не се нацртани преку цел јужен булевар, но можно е подосна со посебен урбанистички проекрт тоа да го предвидат така и над целата улица да има еден гооолем трговски центар, хе,хе...
Што има врска тоа што не е во согласниост со ГУП. Па и пропширувањето на Илинденска од Влада до парк не е во согласност со ГУП, не беше ни клучката кај Континентал, па они сепак си направија што си замислија.
Поз
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #409 Posted: 25-Nov-2009 at 23:04 | |
веќе колку толку го расклопивте проектов, главно се согласувам со кловер и пбанкс
но ме интересира и железничката, нели е чудно да се дава доградба на еден монументален објект, па уште и тоа да биде обичен трговски центар, без разлика на изгледот? и ме интересира како ќе се изведе сето ова за да се изгради? па едвај асфалтираат една улица а за вакво нешто треба огромен труд (особено со сообраќајните решенија, кружните текови и булеварот) |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #410 Posted: 26-Nov-2009 at 12:09 | |
еј види детален урбанистички план, ај ќе си играме. тука катна гаража тука исто ај и тука, е тука може подземна а тука паркинг..... а да деловни центри, тука може еден така голем, и тука еден па и тука и тука....еј чекај а старата железничката....е со таа,со ти е гајле за неа со ако е споменик на културата... а јужен булевар...е знаеш де со испрекинати линии за под земја да е....да бе....друго што ни останува....уште 3 круга нешто зелено ќе ставиме и готово сте приметиле колку е мала зележничката и дека се е споено со неа |
||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #411 Posted: 28-Nov-2009 at 05:56 | |
koga vekje se prat kruzni tekovi mozebi podobro estetsko resenie bi bilo da ima 4 kako davanje na nekoja stabilnost balans na ovaj dup , no i balans simetrija vo odnos na soobrakjajnite resenija za ringovite i slicno.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #412 Posted: 28-Nov-2009 at 15:35 | |
GIJoe види, зашто воопшто бараш логика у тој големиот вцртан круен ток, кога основна намена му е да се смести нешто после во центар на тој кругот. Зашто воопшто размислуваш за сообраќајна логика, кога нема грам таква во планов. Кога некој размислува детски како у случајов планерите, следат и вакви планови. Виделе у странство споменик во среде кружен ек и сега сакам и јас дома. Само што се заборава основната работа зашто во странство има тамо таква комбинација. Прво имало споменик, па логично решение било да се забоиколи, за разлика од овде кај што градиоме лошо решение па да сместим е нешто у него. Всушност добро вака сите што размислуваме за сообраќајни решенија, само што и ти мислам дека почна од лоша почетна позиција, односно да има симетрија. Сообраќајна мрежа не се гради за никаква симетрија, и за никако да изгледа добро од сателит. Се гради за сообраќчајн потреби и ефективно задоволување. Така да симетријава уопште не е битна.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #413 Posted: 28-Nov-2009 at 18:36 | |
Се слагам со лсл, не треба да се форсираат симетрични решенија само со цел да бидат симетрични. Но во случајов веројатно сепак два добро димензионирани кружни текови е помалку лошо решение од оној огромниот, екцентрично поставен кружен тек, кој е очигледно дека е со сила набутан, сам заради себе, а не заради сообраќајна логика.
Добра скица G.I.Joe Edited by Cloverstack - 28-Nov-2009 at 18:36 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #414 Posted: 28-Nov-2009 at 18:44 | |
Јас гледам некакви линии за пристапите и излезите за јужен булевар (онакви какви што ги знаеме од порано) и се прашувам да не случајно планираат и таму под земја да оди движењето (пошто тоа им е решение за се во последно време). |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #415 Posted: 28-Nov-2009 at 18:58 | |
Апсолутно! Но сепак како најдобро ми изгледа синхронизирана семафоризација. |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #416 Posted: 29-Nov-2009 at 10:28 | |
neka gledat vlastite malku po regionov (beograd) kruzen tek so kat
vakov kruzen tek mu treba na skopje
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #417 Posted: 29-Nov-2009 at 16:15 | |
А зошто на Скопје му треба ваков кружен тек??? Која е причината?
(инаку и кружните текови што сега ги зацртаа на јужен булевар се слични по концепт, односно главниот правец логично дека е денивелиран, ама сепак сум убеден дека има далеку подобри решенија него кружни текови) |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #418 Posted: 03-Dec-2009 at 16:43 | |
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #419 Posted: 05-Dec-2009 at 01:04 | |
Тера Edited by гитардемон - 05-Dec-2009 at 01:05 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #420 Posted: 06-Dec-2009 at 15:03 | |
Пример како кај нас се гради Планот во Тафталиџе во делот кај Архивот и МиДа Каналот се затвара, следи најавената пешачка патека. Каналот е века затрупан, една од зградите веќе финишира Механизација припрема терен Симнуваќи ја оградата се отвара простор Бидејќи просторот што е предвиден за пристапна улица (пред тоа беше најавена ко пешака патека) можете да видите што се е испречено пред нејзе
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page <1 1920212223 64> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |