build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патување низ Европа со воз!

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Jul-2011 at 22:47
Друже, не можат да ти направат никакви проблеми, доколку имаш доволно пари во тебе. Прашај во германска амбасада колку пари треба да носиш за еден ден во текот на патувањето, извади си патничко осигурување, нов пасош се подразбира и резервирај си хостел или сместување во Берлин или побарај лист кај ќе одиш. Ова последново и не ти е потребно доколку имаш пари во тебе. Со овие услови нема сила што може да ти каже зошто си земал карта во еден правец, без разлика со што патуваш.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 27-Jul-2011 at 10:27
Originally posted by N23

Чек чек чек чек чек! Дејв сакаш да кажеш дека од тоа што си разбрал, јас што сакам есеноска да патувам низ Европа и наравно од секаде да земам one way ticket, дека можно е да ми прават проблеми? А баш Париз сакав да го видам....
Париз да го видиш обавезно друже, ама провери ги сите сопки пред да тргнеш...

Не знам дали преувеличувам со муабетов, ама фините луѓе од амбасадата ми кажаа дека ова стои како опција, така да не знам дали е баш наивна информацијата...и да не претерувам уште толку, ама секогаш е отворена опција да те вратат, па и со повратна карта потпишана од Господ - прекрасно!
Е сеа за ова, јас претпоставувам дека треба да си многу сомнителен, што и да значи тоа...
Originally posted by mirakuliks

@ Dave спомна дека имаш фамилија во Берлин ако не се лажам ако е така нека ти пуштат по пошта еден лист хартија со име презиме и број на ЛК (ако им е германска)и адреса на кое ќе стои дека кај нив ќе престојуваш, и битно да е своерачно потпишано. со тоа неможат да ти мрчат на граница
Фала за информацијата, вчера одма излегов и не го видов твојов одговор...и да потврдам дека и во амбасадата ми го кажаа истото - не е гарантно писмо, туку e-mail со тие информации и дека нема фрка...
Страшна држава сме жими се'...не знам зошто, ама имам целосно разбирање за властите на европските земји...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 21-Aug-2011 at 18:57
Има ли некој сознанија колку изнесува карта Будимпешта-Виена, по можност со реилџетот? На интернет најдов неколку верзии за билети, но никаде некоја поточна. Ако имал некој искуство уште подобро.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 21-Aug-2011 at 21:29
Будимпешта-Виена повратна имаш понуди од 25.- до 31,- ЕУР
Или провери сам на MAV:

http://www.mav.hu/english/index.php
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 21-Aug-2011 at 22:20
Уште подобро има специјална повратна карта од околу 20 до 30 евра за патување до Виена со бесплатно користење на градскиот превоз во Виена, под услов да седиш во Виена до максимум 4 дена. Инаку на релацијата Будимпешта-Виена не е дозволено да сообраќаат други директни дневни возови освен Railjet. Исклучок се ноќните возови Букурешт-Виена и Будимпешта-Минхен кои сообраќаат со обични вагони и локомотива.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 22-Aug-2011 at 00:38

Токму на таа станица и барав и ме зачуди што освен реилџет има и други возови (но тоа пред да одберам опција директни возови), а и друго што ме зачуди е тоа што ми покажува некоја цена од 13 евра, што ми изгледа прилично ефтино, па затоа и го поставив претходниот пост. Фала во секој случај!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Sep-2011 at 23:59
Додека не ја средам репортажата за патувањето низ Европа со воз, овде ќе ги објавам само видовите на вагони и електромоторни гарнитури со кои се возев и кои ми беа најблиски за сликање.

Остварување на сонот, вожња со Реилџет. Не би ја мењал за вожња со никаков друг воз.
1.

2.

3.


Екстериер. Фино уредени табли за информирање, со разни анимации, покажување на мапи, каде точно се наоѓа возот во даден момет и моменталната брзина. Максималната брзина која ја достигна на релација Будимпешта-Виена беше 160 км/ч.
4.


Сликите се од Келети Пу - Будимпешта.

OBB City Shuttle (со овој не се возев, го сликнав само на поминуење, гледам дека и италијаните користат доста вакви гарнитури)
5.

6.


Уште една австриска електромоторна гарнитура која се користи за локални потреби.
7.


Со овој тип на вагони, ама спавача кола, се возевме дванаесет саати на релација Виена-Милано.
8.


Eurostar Италија - доказ дека и за стока народ се вакви возови, кои колку и да покушава народот да ги уништи, сепак квалитетот си останува квалитет. Иако не сум нешто посебно одушевен. Плус мониторите им седат само за уметнички доем.
9.


Внатрешноста.
10.


Ова е ICS (InterCity Slovenia). Жално е што имаат вака луксузен воз за релативно лошите словенечки пруги, поради што возот редовно касни. Иако секојдневно има доста луѓе кои работат врз пругата, сепак максималната брзина не пречекоруваше 120-130 и тоа само на одредени делници. (Мислам дека оваа гарнитура ја имам поставено и во некоја друга нишка, но уште една слика не е на одмет).
11.


Една постара дизелмоторна гарнитура во Словенија, која се користи само за кратки приградски дестинации.
12.


Еве какви вагони праќаат Словенците према Загреб и Белград. Овен што се чисти, на дневната релација до Белград се скувавме како во инкубатор.
13.








Edited by N23 - 16-Sep-2011 at 00:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 16-Sep-2011 at 00:26
N23, само напред друже кон опсежна репортажа, едвај чекам. Браво за фотките .

Што се однесува до возот за Љубљана кон Белград, зависи кој си го фатил, обично ноќните возови одат со неклиматизирани вагони, додека во сите дневни возови има бар по некој климатизиран вагон.

Edited by BOJAN - 16-Sep-2011 at 00:27
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 16-Sep-2011 at 14:17
Originally posted by BOJAN

N23, само напред друже кон опсежна репортажа, едвај чекам. Браво за фотките .

Што се однесува до возот за Љубљана кон Белград, зависи кој си го фатил, обично ноќните возови одат со неклиматизирани вагони, додека во сите дневни возови има бар по некој климатизиран вагон.


Благодарам друже. Деновиве ќе има во повеќе нишки репортажи.
Што се однесува за словенечките вагони, на возот што тргнува од Љубљана околу 8 и 15, кој доаѓа од Цирих, се додаваат два словеначки вагони, неклиматизирани, а единствен климатизиран останува швајцарскиот вагон, кој нормално е преполн со луѓе и 2 хрватски вагони, кои се спавачи коли, па се тргаат во Загреб. За тој од Венеција кон Љубљана, Загреб и Будимпешта, кој е ноќен, се праќаат лошо климатизирани унгарски вагони и по некоја спавача кола.

Од 10-дневното искуство, единствена асална композиција, ноќна, е онаа на релација Виена-Милано, каде се праќаат само спавачи коли, плус и услугата од персоналот е одлична. Све останато, како и релацијата Белград-Будимпешта, вечерната, е слична на нашата единствена меѓународна релација, Скопје-Белград, која овој пат се враќаше од Белград само со два вагони, додека паметам во Јуни беа 3 или 4.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 16-Sep-2011 at 19:10
Originally posted by N23

Originally posted by BOJAN

N23, само напред друже кон опсежна репортажа, едвај чекам. Браво за фотките .

Што се однесува до возот за Љубљана кон Белград, зависи кој си го фатил, обично ноќните возови одат со неклиматизирани вагони, додека во сите дневни возови има бар по некој климатизиран вагон.


Благодарам друже. Деновиве ќе има во повеќе нишки репортажи.
Што се однесува за словенечките вагони, на возот што тргнува од Љубљана околу 8 и 15, кој доаѓа од Цирих, се додаваат два словеначки вагони, неклиматизирани, а единствен климатизиран останува швајцарскиот вагон, кој нормално е преполн со луѓе и 2 хрватски вагони, кои се спавачи коли, па се тргаат во Загреб. За тој од Венеција кон Љубљана, Загреб и Будимпешта, кој е ноќен, се праќаат лошо климатизирани унгарски вагони и по некоја спавача кола.

Од 10-дневното искуство, единствена асална композиција, ноќна, е онаа на релација Виена-Милано, каде се праќаат само спавачи коли, плус и услугата од персоналот е одлична. Све останато, како и релацијата Белград-Будимпешта, вечерната, е слична на нашата единствена меѓународна релација, Скопје-Белград, која овој пат се враќаше од Белград само со два вагони, додека паметам во Јуни беа 3 или 4.



Во право си за ноќните возови, не се асални и затоа постепено се укинуваат на целиот европски континент. Ноќниот воз измеѓу Белград и Будимпешта е идентичен по состав со овој нашиов за Белград. Инаку оваа година и србите кубуреа со кушет и спални вагони и затоа кон Скопје летово одеа толку малку вагони.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 01-Oct-2011 at 19:36
Мал апдејт.
Еуростар од внатре.


И од надвор.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 24-Mar-2012 at 18:38
Наскоро, Европа на дланка

Привршуваат преговорите помеѓу Македонски Железници Транспорт АД – Скопје (МЖТ) со Германските Железници (Deutche Bahn AG) за       поврзување со системот за резервации наречен „EPA“ (Electronic Seat Booking Facility of DB).
Овој систем треба да почне да се имплементира од 1 Април 2012 година, а неговата оперативна примена ќе започне после завршувањето на сите тестирања на системот кои се очекуваат да завршат до почетокот на летните одмори.
Преку електронскиот систем „EPA“ нашите корисници на услуги ќе бидат во можност да резервираат место за седење или легло во спална или кушет вагон на дестинации ширум Европа.
Со ова Македонски Железници Транспорт АД – Скопје исполнува уште една цел утврдена во стратегијата за унапредување на нивото на услуги и овозможува дополнителна можност за мобилност низ европските земји за граѓаните на Република Македонија.

Izvor: http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=361%3A2012-03-20-12-15-43&catid=30%3A2011-11-25-14-34-52&Itemid=94&lang=mk
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Mar-2012 at 19:27
Ќе ме извините, но заборавив тотално на моето патување со воз во февруари низ централна Европа. Имено, релацијата Скопје-Белград-Будимпешта-Братислава-Виена-Братислава-Прага ја поминавме со само 130€ по човек за патни трошоци. Кога ќе имам повеќе време ќе образложам, во секој случај, воопшто не е скапо доколку се купува одделно секој билет.

Колку за споредба, само Белград-Прага е 130€. Вака видовме многу локации попатно, и поевтино испадна (30€/35€ е само Скопје-Белград).

Истото го правев за возот Солун-Скопје, ако купував Солун-Гевгелија + Гевгелија-Скопје ми излегуваше 14€, а ако купев директно Солун-Скопје беше 20€.

Ум за понатаму за кој планира да патува, а кога ќе имам време, подетално ќе раскажам и за моето патување.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 24-Mar-2012 at 19:42

Гитар погоди со муабетов. Баш вчера истава маршута ја гледав, без Виена, со Љубљана и цената беше идентична 130 евра. Особено од Белград е многу ефтина повратната за Будимпешта, како и Будимпешта-Братислава.

Иначе не ќе биде лошо сите цени посебно да ги напишеш за и другиве членови да добијат желба за патување.

Back to Top
марионка View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 05-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote марионка Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 05-Apr-2012 at 00:27
Здраво дечки, гледам дека имате познавање околу темава, па сакав да ве прашам... треба летово да патувам до Штудгарт, Германија, што би ми било поисплатливо, воз, автобус или авион? До сега имам одено со директна автобуска линија Скопје-Штудгарт и ме кошташе нешто помалку од 200 евра повратна карта и со авион многу одамна можда пред 12 години. Имате ли некакви информации за некоја комбинација со воз , со некој претовар во Белград или слично и колку би ме чинело? За со авион разгледував нешто, долго време немаше директен лет за до Штудгарт, ама сеа као наводно ќе имало од јуни мислам и горе доле цената ќе била до 70-90 евра во еден правец, пошто нели Мат се споиле со Контики скај и ова се некои евтини билети. Со автобус е најмалку 24 часа патување во еден правец, а со директен авион е околу 2,5 часа. Но...јас барам нешто поевтино, поавантуристички, иако сум малку да не речам исплашена да не се изгубам негде во некој вагон или еирпорт )) help? Поздрав
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 05-Apr-2012 at 02:20
Originally posted by марионка

Здраво дечки, гледам дека имате познавање околу темава, па сакав да ве прашам... треба летово да патувам до Штудгарт, Германија, што би ми било поисплатливо, воз, автобус или авион? До сега имам одено со директна автобуска линија Скопје-Штудгарт и ме кошташе нешто помалку од 200 евра повратна карта и со авион многу одамна можда пред 12 години. Имате ли некакви информации за некоја комбинација со воз , со некој претовар во Белград или слично и колку би ме чинело? За со авион разгледував нешто, долго време немаше директен лет за до Штудгарт, ама сеа као наводно ќе имало од јуни мислам и горе доле цената ќе била до 70-90 евра во еден правец, пошто нели Мат се споиле со Контики скај и ова се некои евтини билети. Со автобус е најмалку 24 часа патување во еден правец, а со директен авион е околу 2,5 часа. Но...јас барам нешто поевтино, поавантуристички, иако сум малку да не речам исплашена да не се изгубам негде во некој вагон или еирпорт )) help? Поздрав


Авантуристички ако сакаш, односно да имаш вистинско патешествие, треба со воз да идеш, ако сакаш ефикасност и исплатливост, со авион. Автобус никако не ти се исплати, бидејчи за само некои 20-30 евра повеќе колку што кошта авионската ката повеќе од автобуската заштедуваш многу време и енергија, генерално за германија автобус не се исплати.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 05-Apr-2012 at 09:37
Марионка, најпрвин да ти пожелам добредојде на форумот . Имаш две поволни опции за да патуваш до Штутгарт. Првата ти е преку Вилах, Австрија, а втората преку Будимпешта, Унгарија. Двете релации водат со воз до Белград, а од таму избираш дали ќе одиш до Будимпешта или Вилах. Будимпешта ти е дефинитивно поевтина, а има и поевтини карти за воз кон Виена и Минхен, така што Унгарија ти е поповолна опција. Втората работа е што од Белград за Будимпешта имаш два воза наутро, така што сигурно еден ќе фатиш ако одиш со вечерниот воз од Скопје. Инаку од Будимпешта има и директен воз за Штутгарт, но е поприлично скап. При патувањето со воз многу важна работа за да поминеш поевтино е да имаш поголем број преседнувања во градовите, бидејќи на блиски релации има специјални попусти за патување. Така купуваш карта Скопје-Белград, па Белград-Будимпешта, па Будимпешта-Минхен и конечно Минхен-Штутгарт. До Минхен нема да имаш проблеми, но за да не плаќаш премногу пари, потруди се купиш карта Минхен-Штутгарт преку интернет сајтот на Германските железници. Како и кај авионите, колку порано купиш, толку поевтина карта ќе добиеш. До Минхен мислам дека можеш да најдеш фиксни цени на повратните карти, Скопје-Белград е околу 33 евра, Белград-Будимпешта 26 евра и околу 30 евра е Будимпешта-Виена, останатите цени не ги знам.

Edited by BOJAN - 05-Apr-2012 at 09:39
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 05-Apr-2012 at 11:23
Ако сакате да ги фатите поевтините цени со DeutscheBahn тие важат за сите врскi ако ги купите најкасно една недела пред патувањето. Рекламата им е всушност ако доволно рано ја купиш картата можеш да најдеш дури и од 29 евра па нагоре.  Има и други финти како поефтино да се патува со воз во германија, само за тоа дефинитивно ви треба познавање на германски. Ако ви требаат некои совети за германија и DB прашајте.
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 05-Apr-2012 at 22:00
dali znae nekoj kako i dali vo opste e vozmozno od skopje do paris so vos,preku koj gradovi kade ima transferi?!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 05-Apr-2012 at 23:04
Јас како главни центри би ги ставил Милано и Минхен. Дедо ми во средината на 60-тите години патувал за Париз токму преку Милано. Денес за жал не постои врска Словенија/Италија, така што Минхен останува најповолна опција. Значи, Скопје, Белград, Будимпешта, Минхен и евентуално од таму за Париз. Третата можна опција е преку Вилах и Штутгарт.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.