build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 04-Nov-2007 at 00:36
Иначе и јас сум за да се собереме Cheers

Викенд би ми бил ОК. Клучно ми е да се договориме 2-3 дена пред тоа, да не биде во последен момент...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 04-Nov-2007 at 00:36
 
abe znam, normalno deka nema potreba na zaobikolnicata od takvi objekti, cisto se iznenadiv deka kaj nas se zapazilo na takvo detal.
 
@Akademik ti prativ privatna poraka Cheers
Back to Top
AKADEMIK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AKADEMIK Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Nov-2007 at 00:59
Ех,абе не се запазило од наша страна, него дојде тип од ЕУ да ни каже, а смееш ли да му кажеш не Инаку, на обиколката постои специјален проект за екологија подготвен од професори на ПМФ одделот за биологија мислам.
Исто таков проект е спремен и за Кожуф од страна на професори и студенти од катедрата за биологија на ПМФ.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 10-Nov-2007 at 18:59
Вчера поминував кај Хиподром и застанав да видам до кај се. Работите напредуваат, ама дефинитивно се уверив дека и со оваа клучка импровизираат (и тоа изгледа ова е конечно решение за подолго време). Работата е во тоа што ја прават клучката некомплетна, односно фали еден правец. Не ми е јасно зошто си играат со оваа клучка кога таа ќе биде од многу аспекти најважна клучка во државава.

На првата скица се гледа логично и комплетно решение (бев убеден дека токму така ќе ја направат, зашто тоа е наједноставното решение кое нема недостатоци). На втората скица е клучката каква што се гради. Со вакво решение од правец на Скопје нема да можете да се вклучите кон обиколницата (а ова е сепак централната и најголемата клучка на целиот проект). Значи ако од источниот дел на градот сакате да се вклучите на обиколницата, ќе мора да возите долго по разноразни улички низ градов и да се вклучите на некоја од помалите клучки (на пример Сингелиќ или Стајковци Roll%20eyes). Или па да возите понатака на исток до клучката кај Белви и таму да свртите 180° па да се вратите од спротивен правец накај Хиподром и да свртите десно... Nuts

Дополнително ме нервира фактот што според мостовите јасно е дека ова ќе биде конечно решение за долго време, то ест нема надеж дека клучкава ќе се комплетира во некоја блиска иднина. Премногу коштаат тие надвозници и насипи за туку така да се рушат и да се преправа клучкава. Wallbash

1


2


Bash Bash Bash Bash Bash


Edited by Cloverstack - 10-Nov-2007 at 18:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Nov-2007 at 19:08
Друга работа што ме буни (плус на некој начин е во спротивност со претходното), е дека од правец север кон југ решението е изведено прилично скромно, а во обратен правец многу повеликодушно (од технички сообраќаен аспект)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 16-Jan-2008 at 02:39
Глупо е што неможе да се иде од излз на скопје према обиколница. Не е многу разллика у пари да се направи како предлогот горе.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Jan-2008 at 19:42
Клучка Кондово од пред некој ден (Кловер не згрешив така се викаше нели?). Фотките повторно ги сликав додека возам така да ова е најдобро што можеше

1

2

3

4

5

6

7

8

9



Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 19-Jan-2008 at 22:48
Дали обиколницава напредува брзо? Ќе стигнат ли да ја завршат оваа година?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 19-Jan-2008 at 23:40
Ја сум од киселва вода, ама скоро секој ден патувам до радишани и гледам деновиве почнато е да се работи на поместувањето на патот кон радишани кај пресекот со обиколницата. Треба да се помести едно 10 метри десно (гледано од бутел кон радишани) за да проаѓа под мостот кој е дел од обиколницата. Ај после ќе постирам фото.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 20-Jan-2008 at 01:57


таму е баш спојката на делот што го гради Гранит со оној на Терна... Јас сум скептик дека ќе се отвори во Април како што се најавуваше но 99% ќе биде завршена. Сепак тој 1% е страшно проблематичен и може само да нагаѓаме дали и кога ќе се реши.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 20-Jan-2008 at 02:02
Зашто проблематичен, ако се знае есапот, кој да каде и нема шо тука спор.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 20-Jan-2008 at 02:05


епа глеаш дека има, има делови, мислам дека се кај живинарската фарма Белимбегово што воопшто не се почнати. Тие ќе се решат сигурно некој ден ама кога може да нагаѓаме, и пред 2-3 години зборуваа дека еве секој момент ќе се најде решение па...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 20-Jan-2008 at 02:50


За овој дел мислев.

Жутата линија е новиот пат што ке проага под мостот.
Ај ако знае некој нека пише кај ќе води новиот пат и што ќе биде со стариот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 20-Jan-2008 at 03:50
@ pbanks

Да, си ја погодил, тоа е клучката кондово Smile
Ама не си го сликал баш делот што највеќе ме интересираше Bash Big%20smile


@ lslecrew

Тоа е најверојатно таканаречена „девијација“, то ест поместување на кратка делница. Најверојатно нема да има никаков нов пат и оваа кратка делница ќе се вклучува на стариот пат многу блиску.



Јас имам многу коментари околу обиколницава, ама нема сега да навлегувам, затоа што се надевам дека наскоро ќе направам една опсежна репортажа (последна пред нејзиното отварање), па тогаш ќе кажам се што имам.

Во меѓувреме кој сака нека ја разгледа мојата репортажа од пред скоро година. Има доста информации, неколку скици и стотина слики:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=454153





Edited by Cloverstack - 20-Jan-2008 at 03:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 28-Feb-2008 at 12:41
Вчера бев да го извидам западниот дел од обиколницата. Додека ги спремам сликите и мапите, си викам не е лошо да ги префрлам сликите од старата репортажа на ССЦ тука. Нека бидат и овде документирани.

Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 28-Feb-2008 at 12:54
Овие фотки се од првата половина на март 2007

Опфатена е целата обиколница, во правец од исток кон запад.


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


21


22


23


24


25


26


27


28


29


30


31


32


33


34


35


36


37


38


39


40


41


42


43


44


45


46


47


48


49


50



Продолжение во наредниот пост

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 28-Feb-2008 at 12:54
51


52


53


54


55


56


57


58


59


60


61


62


63


64


65


66


67


68


69


70


71


72


73


74


75


76


77


78


79


80


81


82


83


84


85


86


87


88


89
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 28-Feb-2008 at 17:57
Bravо кловер. Ова уствари кога треба да биде готова цела?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 28-Feb-2008 at 18:56
Требаше да биде одавна готова (мислам 2005), ама по обичај касниме и тоа многу... По деблокирањето пред околу две и пол години, рокот се постави за јуни годинава. Се најавуваше и пуштање порано - во април. Но ме плаши застојот особено кај фармата во Сингелич. Академик ти спомна некаква огромна сума што ја барал газдата. Ако го прочиташ ова ај сподели го тоа што го знаеш околу таа работа.
Останува да видиме дали ќе има нешто од најавите за порано отварање и дали воопшто ќе се запази рокот...


BTW, еве неколку дополнителни стари фотки, од почетокот на декември 2005:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=10834223&postcount=156
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 28-Feb-2008 at 20:30
Северната скопска обиколница е дел од Пан-Европскиот Коридор 8 и од Македонскиот М-4. Западниот дел на обиколницата исто така се поклопува и со Е65. Вкупната должина изнесува приближно 26km. Главна задача на обиколницата е да го превземе транзитниот сообраќај во правец исток-запад, а и транзитниот сообраќај накај Косово.

Профил: 2x10,75m, медиан 4,00m и „рамења“ 2x1,00m

Клучки - 9
- Хиподром - голем „кловерстак“, но за жал некомплетен во оваа фаза
- Сингелиќ - дијамант
- Стајковци - минијатурна парцијална детелинка („паркло“)
- Бутел - дијамант
- Оризари - парцијална детелинка („паркло“)
- Стенковец - требаше да биде цела детелинка, ама во оваа фаза ќе биде само парцијална
- Волково? (Орман/Лепенец) - требаше да биде труба, ама колку што можев да видам ја направиле дијамант
- Стопански Двор - дијамант
- Ѓорче Петров (Кондово) - требаше да биде да биде класичен „semi directional T“, но го модифицираа

Дополнително на клучките има околу 30 денивелирани сообраќајни премини.

Има 3 големи вијадукти:
- Орман 627m
- Волково 368m
- Кондово 435m
и бројни други помали премостувања

Рокот на изградбата е Јуни 2008


Инаку од градежен аспект обиколницата е поделена на два сегменти:

1. Источниот сегмент Хиподром-Оризари кој почна да се гради уште во август 2002 и беше оптоварен со хронични проблеми околу експропријација, па на големо ги проби роковите. Во главно поминува низ рамничарски предел, со неколку мали ридчиња. Проектот е на Мавровопроект и Балкан Консалтинг. Изведувач е Гранит.

2. Западниот сегмент Оризари-Сарај(во суштина Кондово) кој почна да се гради во октомври 2005 и нема посериозни имотно-правни проблеми, па се гради според планираната динамика. Добар дел од овој сегмент поминува низ тежок терен, па е поспектакуларен од источниот. Проектот е на Балкан Консалтинг а главен изведувач е Терна. Голем подизведувач е Бетон.


На времето располагав со доста податоци за обиколницава (иако во нашата институционална нетранспарентност и интернет мрак беше тешко да се дојде до нив), но проектот има претрпено толку многу измени, што нема никаков резон да се спомнуваат тие податоци. Најлошо е што во целата турли-тава и за некои понови информации на кои сум наишол не знам дали се веродостојни и се уште актуелни. Поради ова не би сакал да изнесам дури ни податок за цената. Само ќе кажам дека оргиналната проекција изнесуваше 120 милиони евра.


Инаку вреди да се спомне дека обиколницата се гради по високи еколошки стандарди. Ќе има и неколку километри акустични бариери.



1. Оргиналната и конечната траса на обиколницата.



2. Тука е одбележан опфатот на петте детални мапи кои следуваат подолу.



3. Мапа бр.1
Клучка Хиподром - источната крајна точка на обиколницата. Тука се вкрстуваат М-3 и М-4. Под клучката поминува локален пат и пругата спрема Куманово. Како што беше веќе спомнато, клучката сега за сега ќе биде некомплетна - и недостасува една „петелка“.



4. Мапа бр.2
Тука се најпроблематичните делови - имотноправни спорови и други опструкции.



5. Мапа бр.3
Најголем дел од оваа секција е одамна завршен.



6. Мапа бр.4
Тука има доста измени. Со црвено ги имам одбележано промените во трасата. Исто така има една дополнителна клучка - Стопански Двор (која е несиметричен дијамант). Клучката Волково колку што можев да видам според веќе извршените земјени работи нема да биде труба како на планот, туку повторно дијамант. А на клучката Стенковец сега за сега ќе и недостасуваат сегментите 1 и 3, така да ќе биде доста проблематично на патот кон Косово (М-3).



7. Мапа бр.5
Клучка Кондово - западната крајна точка на обиколницата. И оваа клучка беше значително редизајнирана, а крајниот впечаток е дека се запоставени некои стандарди. Под клучката поминува Р-403 и пругата кон Тетово.



Edited by Cloverstack - 31-Jul-2008 at 03:18
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.146 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.