Скопска обиколница [A2/A4] |
Post Reply | Page <1 1617181920 24> |
Author | |||||||||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #341 Posted: 14-Oct-2010 at 03:37 | ||||||||
Sega koga ke napravat patarina na obikolnicata uste poveke ke ja izbegnuvaat, treba da se kaznuvaat kamionite i avtobusite koj ne idat vo Skopje i samo go zagushuvaat gradot so ne potreben saobrakjaj. |
|||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #342 Posted: 03-Jan-2011 at 15:26 | ||||||||
Обиколницата брза и празна инвестиција
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=131171329&id=10&prilog=0&setIzdanie=22173 |
|||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #343 Posted: 03-Jan-2011 at 17:15 | ||||||||
Такаааа! Многу ме нервираат вакви целосно површни текстови, особено кога во нив е вклучена и домашната 'експертска' јавност. Прво оваа делница беше најприоритетна за изградба затоа што несомнено го изведува тежкиот транзит од главниот град и тоа доста далеку од истиот, со што исклушително позитивно влијае над целокупната еколошка состојба во Скопје. Кој ни е крив што сообраќајот на сите делници низ државава е мизерен? Ако е така навистина ниедна нова делница не заслужува да има автопатско решение. Но, автопатите не се градат само да го следат развојот, но истите се и најголем стимул за иден развој и раст во регионите каде минуваат и дравата како цело. Нека Македонија да го види растот на Бугарија во последниве неколку години и нека се намали колосалната безработица и ќе видите колку повеќе ќе има движење на нашите патишта.
Не само што се работи за дел од К8, но и ги поврзува сите 4 насоки на патишта кои се влеваат во Скопје. Поразително е дека од Агеницјата за патишта немаат конкретни и ажурни бројки за движењето во Македонија, тоа е навистина базичниот податок со кој мораат да располагаат! Многу од ракав ми изгледаат прогнозиве со кои се расфрлаат при изградбата на новите објекти (убаво се сеќавам вакви големи проценти околу растоварувањето на сообраќајот во Скопје имаше и пред отворањето на новиот мост кај Транспортниот Центар и бул. Словенија, но од небо се гледа дека неможе еден ваков мал зафат да растовари еден цел град). Експертите кажуваат дека ова била промашена инвестиција, но никој не посочи каде е грешката! Тоа дека внатрешните тангенти и тунели во Скопје мора да се реализираат доколку сметаме градот да се развива во иднина, мислам дека за никого не е тајна. Но, внатрешниот систем на градски магистрали и тангенти е сосема друга категорија на решение од една автопатска обиколница на еден град, така што е многу несериозно да се споредуваат овие две решенија меѓусебно. Така, можеби ќе се сложев дека обиколницата можеше да биде повнатре во Скопје (односно да поминува низ периферните населби), при што би делувала и како внатрешен носител на сообраќајот. Но, тоа е еден половично решение според мене, затоа што кога Скопје ќе ги добие Јужен, Северен и Крушевска, тогаш обиколницата ќе служи само за транзит, не за внатрешниот сообраќај, односно нема да има потреба да се излегува од градот за истиот да се помине во должина. Градските магистрали ќе нудат брз и комфортен превоз внатре во Скопје. И само тогаш ќе излезат на јаве позитивните ефекти, осносно илјадниците ТИРови (кои следува да минуваат околу еден развиен град од големината на Скопје, кога Македонија ќе достигне еден одреден степен на развој каков што има на пример сега една Хрватска), ќе минуваат многу далеку, не предизвикувајќи додатна бука и загадување на жителите на градот. Дел од причините зошто обиколницата е толку малку искористена е и фактот што не сите клучки се завршени, а и не сите булевари кои треба да водат до неа се изградени (на пример важниот бул. Илинден). И пак ќе повторам дека не може да се очекуваат на пример 20 000 возила на ден заради фактот што Македонија тоне во економски план, севкупната раздвиженост на земјата е мизерна, но и самата цел на оваа обиколница не е да го намали метежот во самиот град, туку да го олесни неговото преминување. Еден ден кога Охрид ќе биде силен туристички центар и кога цела Софија, Ниш и Приштина ќе сакаат да летуваат таму, ите како ќе се покаже дека ова беше правилна и долгорочна инвестиција, која за да ги даде целосните ефекти треба да се дозаврши за да биде дополнување на остатнатите решенија кој еден град го прават транспортен јазол во вистинска смисла на зборот. |
|||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #344 Posted: 04-Jan-2011 at 04:36 | ||||||||
Токму така, под итно нека ги доизградат сообраќајните врски до обиколницата и веднаш ќе има осетно поголем сообраќај (а помалку сообраќај на некои места во градот каде што сега има премногу). Дополнително, тие сообраќајни врски ќе го анимираат и развојот во околината на обиколницата, ќе почнат да се пополнуваат парцели со објекти кои ќе привлекуваат уште повеќе сообраќај и ако не се влечкаме, веќе за 2-3 години би можеле да очекуваме драстично поинаква слика.
Се разбира, сето тоа под услов да се откажат од максимално дебилната идеја да се плаќа патарина на обиколницата. Ако ја спроведат таа идеја, тогаш се е џабе... Е тогаш навистина обиколницата ќе остане да зјае празна без разлика на се и тогаш ќе може навистина да зборуваме за „празна инвестиција“ како што инсистира текстот. Долгорочно да се жртвуваат сите придобивки од обиколницата (кои сеуште не сме почнале да ги чуствуваме ни 10%), за некој концесионер да цеди профит и од таму, е тоа е врв на неодговорна политика. Кој лудак смислил на ваков начин да се дестимулира пренасочување на сообраќајот кон обиколницата? Штетата е толку лесно предвидлива, а ќе биде толку многу голема, што навистина не ми е јасно зошто за оваа работа не се крева голема врева. Наместо статии како последната, би сакал да видам новинарите сериозно и темелно да се зафатат со таа тема и надлежните да почуствуваат заслужен притисок. Edited by Cloverstack - 04-Jan-2011 at 04:48 |
|||||||||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #345 Posted: 04-Jan-2011 at 08:20 | ||||||||
Иако се сметав и сеуште сметам дека како Обилколница можеше да се искористи комплетно друга траса, како на пример, автопатот на влез на источно Скопје, бул. Александар Македонски и бул. Никола Карев и после да оди меѓу Злокуќани и Бардовци, да продолжи меѓу населба Даме Груев и Ново Село и да излезе онаму баш над Кондово/Волково.
Ќе морам да се согласам дека за да биде фукнционална сегашнава траса на Обилколницата, т.е. да биде користена, неопходно е барем 3-4 градски булевари да излегуваат на Обилконицата. Така на пр. доколу Шарпланинска се поврзе со Илинденска, јас кога ќе влегувам од Тетово или Охрид за дома, ќе си ја користам дефинитивно оваа траса да побрзо да стигнам до дома. Оној кој би живеел во Чаир, секако ќе му биде од корист клучката во Бутел и продолжениот бул. Христијан Тодоровски-Карпош, итн... мислам дека ми ја сфаќате поенатава. |
|||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #346 Posted: 04-Jan-2011 at 09:16 | ||||||||
Добри ви се забелешкиве и се' држи вода...со тоа што, неискористеноста на обиколницата е резултат на утепаната економија. Ваквите сообраќајници имаат за цел (во најголем процент) да го ослободат градот од тежок сообраќај, кој што би го имало кога би имале некаква поголема економска активност, некакво производство. Во вакви услови, врши работа само ако некој српски турист иде накај Охрид и нешто слично што е од минорен карактер. Ние имаме генерално мизерна искористеност на патиштата, ама и мизерна индустрија и мизерна економија воопшто, само што на тие теми е забрането да се мудрува во вакви весници.
|
|||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #347 Posted: 04-Jan-2011 at 13:50 | ||||||||
Мислам дека без автопат кон Софија и Тирана оваа обиколница нема да види поголем проток на возила. Без целосно изграден Коридор 8 колку и да се градат приклучоци ќе бидат џабе.
|
|||||||||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #348 Posted: 04-Jan-2011 at 14:34 | ||||||||
Обилколницата е и за транзит патниците/транспортот, но не треба да се заборави дека е и за Скопјани, без разлика на место на живеење. |
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #349 Posted: 05-Jan-2011 at 01:47 | ||||||||
<< кликнете за резолуција 1321x1057 Најголем приоритет според мене треба да е поврзувањето на булеварот Х.Т.Карпош на клучката Бутел (42° 2'27.38"N 21°27'17.56"E). Се разбира треба да се среди приодот кон клучката и од другата страна, бидејќи моментално се работи за обично селско патче, но сепак апсолутен приоритет е булеварот. Понатака од огромна важност е продолжувањето на Илинденска се до клучката кај Лепенец (42° 3'11.96"N 21°21'52.13"E), не само од аспект на обиколницата, туку и за внатрешниот сообраќај во градот. И повторно како во претходниот случај, иако второстепено, не треба да се заборави приодот кон клучката и од другата страна. Исто така оваа клучка ја направија згужвана (сигурно ради имотно-правни проблеми), што не смееше да се случи, но уште помалку смее да биде оставено така откако на нејзе би се поврзала сообраќајница од рангот на Илинденска. Тој југозападниот крак на клучката мора да се исправи! Клучката Стопански Двор (42° 2'17.08"N 21°20'8.57"E) моментално од двата правци е поврзана со земјени патчиња Многу важно е да биде што побргу солидно поврзана барем од источна страна, бидејќи од/кон источен правец може да генерира значаен сообраќај. Овој надвозник (42° 1'56.94"N 21°29'8.44"E) е планиран да се надгради во клучка: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=44021#44021 Иако таа клучка ја нема во ГУП-от, се сретнува во друга урбанистичка документација и веројатно е зацртана за внесување во новиот ГУП. Но според мене тоа поврзување не спаѓа во приоритетите, туку чисто да го спомнам во овој преглед... Има проблем и со врските на големата клучка Хиподром. Имено, не е можно вртење од излезот на Скопје кон обиколницата. Со изградба на планираната клучка кај новата населба што треба да никне кај Хиподром (41°59'50.24"N 21°30'53.66"E) и со планираната надградба на сегашниот надвозник кај стадионот во Ченто (41°59'57.63"N 21°30'4.07"E), проблемот ќе стане далеку поизразен и ќе треба да се дооформи клучката Хиподром, за која ми е навистина нејасно зошто не ја направија каква што треба кога имаа идеална можност, при нејзината надградба и поврзување со обиколницата, кога ионака беше отворен голем градежен фронт и ваква интервенција ќе беше прилично ситна работа: Edited by Cloverstack - 05-Jan-2011 at 01:51 |
|||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #350 Posted: 05-Jan-2011 at 02:53 | ||||||||
Вака од назад да почнам. Ова и јас го имам како дилема со поврзувањето и да може од секој кон секој правец да се врти во клучката но го имам приметено и кај многу поголеми градови дека не сите клучки се целосна достапност. Очигледно дека има некое сообраќајно дебело оправдување зашто е тоа така иако не би дошло лошо едно такво поврзување. Иако со внатрешната мрежа клучка Хиподром клучка Арачиново тоа е достапбо сепак автопатско е автопатско. И некои други работи во врска со искористеноста. Пред се некои поголеми градови што ги гледате имајте во предвид дека немаат индустриска зона во центар на град како онаа на 3-та Мак. Бригада или Усје во центар на три километра или онаа зоната од Ќерамидница до Хиподром, или па железничко депо на километар од центар. Сите тие индустриски зони или се развивани на рабовите во градовите или се постепено дислоцирани. Ако биле предходно развиени обиклоницата е пробивана низ нив да им биде од директна корист, а не на толку прилично раздалечено од рабовите на градот. Изградабата на обиклницата од булдерски аспект секако дека и давам поддржка но прашање е колку беше потребна делницата од Визбегово до Хиподром. Слободно на среднорочен рок тоа можеше да се надомести со внетрешниот северн булевар кој е градски автопат без семафори. Ние со обиклоницата си го одложивме репавањето на тесното грло Пластичарска и тие што одлучија веројатно не сакаа политички поени да губат на ова прашање кое во тоа време чисто етничко-политички проблем а не урбанистички. Со парите од делницата ВизбеговоХипордром слободно можеше да се пробие, и аза помалку пари северниот булевар целосно со се клучките кај Кале и Момин поток. Е тоа е од директен интерес и одгаварање на постојните проблеми. И други работи е што обиклоницата нема колекторски регионални ли како и дасе рангираат патишта покрај обиколниоцата каде ќе има сервисни услужни индустриски дејности. Затопа се чудиме кога во Букурешт се гради обиколница а е прилично внатрешно поставена. Обиколница не е за да изгледа на круг или во Скопје на полугруд околу, туку за да стави на кантар транзит сообраќај и количината население и дејности што ќе ги опслужи. Тоа во скопје не е пресметано. Сега е најпаметно не да се зафаќаме со забранување товарни возила по градски автопати што сами по себе се автопати и не со насилни решенија за казни и глупости туку што побрзо да се пробие северн булевар, а делницата Визбегово Хиподром ќе си ја имаме за на готово за во следни години кога потребата ќе донессе да се искористи. Тоа е одговор на реалните проблеми, а не да создавдадеме решние за непостоечки проеблем па после да треба да создадаеме проблем за да се покаже решениево како успешно. А реалиот проблем на битпазар никој не го чепка. особено со веќе започнати подговтовнки за мост преку вардар кај Влада и поврзување со овој северне булевар автопат. Ова потсеќа на онаа смешна изјава во врска со Влајко дека ќе ја преместеле раскрницата , дека намерно ќе се стврои проблем за решението да се покаже за успешно. Сега сме ја направиле обиуоклницата целосно и ќе ја имаме но искористеноста на источната половина ќе си почека малку.
Нормално за рпбоивање на булеварите до клучките не станува збор тука се сложувам, тоа секако дека ќе има влијание позитивно во секој случај. |
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #351 Posted: 06-Jan-2011 at 01:00 | ||||||||
Edited by Cloverstack - 06-Jan-2011 at 01:01 |
|||||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #352 Posted: 20-Jan-2011 at 01:26 | ||||||||
Луѓе што ја возат секојдневно обиколницата говорат дека е празна.Навечер дури и морбидна за возење.И покрај неплаќањето патарина камиони нема ни за лек.
|
|||||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #353 Posted: 08-Feb-2011 at 16:53 | ||||||||
Коа возев пред десетина дена негде околу 23:00 ч имаше прилично доста камиони на обиколницата, што ме зачуди, спрема тоа што порано на раце се броеја тие што ќе поминат. Иначе секое чудо за три дена, вечерта кога возев сигурно 60% од сијалиците не функционираа, но најверојатно се работеше за некаков дефект, затоа што во низа повеќе светилки не светеа на одделни места.
|
|||||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #354 Posted: 08-Feb-2011 at 17:36 | ||||||||
Јас пред нова година кога ја возев обиколницата, состојбата беше идентична. 60%-70% сијалиците не работеа, возила ни за лек. Значи надлежните не смениле сијалици и не отклониле дефкет барем месец и пол.
|
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #355 Posted: 08-Feb-2011 at 22:52 | ||||||||
Состојбата со осветлувањето е таква уште од самото отварање на обиколницата. Некаде не работат поединечни сијалици, но многу повеќе боде очи тоа што не работат помали или поголеми групи на столбови, па и цели огромни делници. Очигледно има некој поголем проблем. Од кои причини не го решаваат којзнае. Можеби е обична незаинтересираност и неодговорност, можеби е поради заштеда (што е глупаво кога веќе се инвестираше да се осветли обиколницата). Во секој случај, мислам дека осветлувањето е битно да функционира беспрекорно барем во делот кај Шутка и кај Радишани, бидејќи на тој сегмент неретко има опасни отпадоци по коловозот.
|
|||||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #356 Posted: 09-Feb-2011 at 00:14 | ||||||||
И јас бев прилично изненаден, иако поголем дел од нив беа турски камиони и по некој странски, сепак бројката од дваесетина а можда и повеќе, кои ги видов за 15-тина минути колку што возев, радува, можеби и тоа што се појавија камиони на тв низ ск како возат, па ги натерало на вакво нешто.
|
|||||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #357 Posted: 14-Mar-2011 at 18:36 | ||||||||
Вчера возев,се враќав од Маврово,обиколницава е пак пуста.Влезовите за Скопје се сеуште со жолти траки(не функционираат).
|
|||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #358 Posted: 08-Apr-2011 at 11:51 | ||||||||
ПАТОТ ОКОЛУ СКОПЈЕ МАЛКУ СЕ КОРИСТИ
Обиколницата празна, градот врие од камиони
Роза Петкова |
|||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #359 Posted: 08-Apr-2011 at 16:02 | ||||||||
Подобро би била статистика по делови, па да имаме две бројки да споредиме да видите колку е огромна разликата помеѓу првата делница што е само неуспешна прерана замена за булеварот Карев - Александар Македонски.
Edited by lslcrew - 08-Apr-2011 at 16:03 |
|||||||||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #360 Posted: 08-Apr-2011 at 18:57 | ||||||||
Само не ми е јасно зошто би им било попрактично да одат по пластичарската кога се за транзит низ Скопје ? Да не не се упатени или информирани добро за обиколницата ?
|
|||||||||
Post Reply | Page <1 1617181920 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |