build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 08-Apr-2011 at 19:00
Зашто е подолго а и тешко се прилагодуваат на промени. Очигледно подобро им е да чекаат во гужва и така да трошат повеќе гориво.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 08-Apr-2011 at 19:13
Јас мислам дека треба да се наплаќа влез во Скопје. И да се вадат посебни дозволи за влез во Скопје. Поготово за камионите.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 08-Apr-2011 at 19:30
Pa vo osnova toa voopshto ne e losha ideja. Imeno vo germanija vo zavisnost koja euro klasa e voziloto e dozvoleno da se dvizhi do odrededena dlabochina vo gradot. Isto taka znam deka vo London postoi podolnitelen danok ako nekoj saka so vozilo da se dvizhi niz gradot.
Analogno mozhe da vovedat dopolnitelni povisoki davachki za kamioni za dvizhenje niz gradot so shto brojot na kamioni koi se dvizhat niz gradot kje se namali samo na tie neophodnite.
Nazhalost taka najubavo se proveduva red....koga kje se udri po djebot, neshto shto germancite odamna go praktikuvaat.

Edited by mirakuliks - 08-Apr-2011 at 19:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 08-Apr-2011 at 19:37
Зашто не сватите дека има една работа што ја тупам неколку пати на форум. Тоа е природа на човеково движење. Природно му припаѓа правото на човек да се движи по најкраткиот пат. Делницата од автопатот што ја дуплира врската момин поток Хиподром е подолга за два километра ако е во профил на автопат. Луѓето влагаат само право преку градскиот автопат, кој не би требало да е ништо поразличен од било кој останат пат само што не е. Разликата од 2 километра и навиката се веројатно компромисот што наведува на влегување во Скопје, а и фактот што автопатот кога доаѓа од куманово, не е скопје насоката за која треба да се исклучиш туку право се влегува во градот, а треба да се исклучиш за да продолжиш да се движиш по автопат, што е една глупост. Поставеност на краците од клучката го диктира изгледот на клучката но сепак треба и на тоа во некое догледно време да се мислиме.

Сепак никакво импровизрање со наплатни, со рампи, со што и да е неможе да го промени фактот дека едната делница од автопатот се изгради непотребно и слободно со истите финансиски средства ќе се покриеше доизградба на северен булевар и уште неколку значајни проекти што ќе не поврзуваат со тој булевар, уште многу други внатрешни сообраќајни проекти индиректно зависни од овој.

Може вие колку сакате да си навивате за обиклница зашто тоа ви изгледа како да сме нешто модерен град и демек така било низ европа ајде и ние. Скопје не е град во поле, ниту град што нема планирани градски транзит автопати. Обиколница не се гради на на гоогле еартх да се гледа круг околу градот, него се гради тоа што му дошло ред. Тогаш ред му беше дојден на градскиот автопат. Кога тогаш ќе мораме да го доизградиме, а обиколницата ќе си ја почуаме некоја деценија празна, односно оваа првата делница.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 08-Apr-2011 at 20:20
Да. Ама кога ќе поставиш пункт на кој ќе се плаќа влез во Скопје, или некој знак дека не е дозволено да се влегува со камиони во Скопје, освен ако немаат дозвола за истовар. Односно дека ако се само за транзит пристапот не им е дозволен и дека треба да се насочат по Обиколницата, во спротивно да бидат фатени на камера и застанати од полициска контрола и да си платат казна. Има начини. Ова сега пластично го објаснив. Но има сигурно начини, кои ќе функионираат и ќе бидат од голема корист, и од аспект на сообраќајот, но и од аспект на екологија и квалитет на воздух. Колку толку...

И не само тоа. Сум зборувал и ќе зборувам и за ограничувања и во самиот град, дури и на индувидуални возила (автомобили)... Но за тоа во друга нишка и друг пат.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 09-Apr-2011 at 15:29
Колку што сум запознаен транзитот низ Скопје е забранет за товарни возила. Меѓутоа слабо се контролираат патните налози на компаниите, инаку може брзо да се стави ред, ако се сака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 09-Apr-2011 at 16:26
Originally posted by lslcrew

Подобро би била статистика по делови, па да имаме две бројки да споредиме да видите колку е огромна разликата помеѓу првата делница што е само неуспешна прерана замена за булеварот Карев - Александар Македонски.
Ќе се сложам со тебе дека можноста за изградба на урбаните автопати во Скопје пред обиколницата веројатно требало многу потемелно да се разгледа. А со статистика за сегментите на обиколницата не располагам, како што не располагаш ниту ти. Но мислам дека тотално не си во право дека западниот сегмент имал многу повеќе сообраќај од источниот, огромна разлика како што викаш. Од мое искуство, источниот баш малку подобро се држи. Тоа е секако моја проценка од око. Но тоа не е битно. Битно е дека и двата сегменти имаат мизерен сообраќај и дека не станува никаков збор дека западниот сегмент се покажал во толку подобро светло кога е во прашање статистиката.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 09-Apr-2011 at 17:27
Тоа што имал, а не си ни сигурен, источниот повеќе од западниотпгдс не ти кажува ништо посебно. Провери го пгдс-от на градскиот булевар колку е поголем од источната делница. Тоа е релевантен податок што може да го отслика тоа што го зборував. Источната делница ја добива поддршката само затоа што е инфраструктурен и еден од поретките и сега ајде ќе бидеме за. Тоа е апсолутно излишен и долги години ќе седи така.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 09-Apr-2011 at 18:26
Сега ја измести тезата. Јас едноставно го спорам твоето тврдење дека западниот сегмент имал огромна разлика во сообраќај од источниот. Неосновано тврдење од кое после изведуваш заклучоци.


Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 18:27
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 09-Apr-2011 at 18:51
Edinstveno pgds za gradskiot bulevar i dvete delnici posebno mo\e da ja ras;isti dilemava. Odnosno samo moze da te uveri deka ednata delnica od avtopatot e za sega nepotrebna rabota.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 09-Apr-2011 at 19:04
Originally posted by Cloverstack

Состојбата со осветлувањето е таква уште од самото отварање на обиколницата. Некаде не работат поединечни сијалици, но многу повеќе боде очи тоа што не работат помали или поголеми групи на столбови, па и цели огромни делници. Очигледно има некој поголем проблем. Од кои причини не го решаваат којзнае. Можеби е обична незаинтересираност и неодговорност, можеби е поради заштеда (што е глупаво кога веќе се инвестираше да се осветли обиколницата). Во секој случај, мислам дека осветлувањето е битно да функционира беспрекорно барем во делот кај Шутка и кај Радишани, бидејќи на тој сегмент неретко има опасни отпадоци по коловозот.


Originally posted by N23

Коа возев пред десетина дена негде околу 23:00 ч имаше прилично доста камиони на обиколницата
Ме радува што конечно слушам нешто вакво, се надевам дека не било случајност.


До пред недела дена сеуште беше таква состојбата со сијалиците. Но Вчера и завчера светеа сите а се надевам и во наредниот период ке светат.  


Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 10-Apr-2011 at 11:26
Зошто не им се забрани на камионите да ги користат градските улици?
Изводливо ли е такво нешто? Моја идеа е оние кои немат потреба да влегуват во градот со закон да бидат обврзани да ја возат обиколницата. Образложување: градски метеж и загадување.

Edited by kultuzin - 10-Apr-2011 at 11:27
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 10-Apr-2011 at 11:52
Не може да им се забрани на камионите да возат низ град, но како што спомнав, забрането е да се поминува транзит низ градот (значи за камиони чија дестинација не е Скопје).

Само што таа одлука не се спроведува во пракса.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 10-Apr-2011 at 12:02
Зошто да не би можело? Постојат соодветни забрани за движење по одредени улици во согласност со тежината на возилото. Камиони за достава може да се движат низ центарот, ама шлепери со определена тежина, должина, и оскено оптоварување не. Затоа постојат и такви знаци (тука, тука и тука).

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 10-Apr-2011 at 12:07
Има знаци, има законска регулатива, но во пракса имаме празна обиколница и полн град со камиони кои транзитираат низ Скопје. Очигледно е дека менталитетот ни е таков и дека навиките тешко ги менуваме. Но затоа постои полиција и казни тој процес да се забраза.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 20-Sep-2011 at 07:54

СЕ ЗГОЛЕМУВА ИСКОРИСТЕНОСТА НА НОВИОТ АВТОПАТ ОКОЛУ МЕТРОПОЛАТА

Обиколницата-лезет за Скопје

Расте „популарноста“ на скопската северна обиколница. Годинава искористеноста на овој нов автопат пораснала за 50 отсто споредено со лани, а од Агенцијата за државни патишта очекуваат растот да продолжи. Беше пуштена во употреба во јуни 2009 година и отпрвин немаше значителен проток. Експертите од Градежниот факултет кои работеа на обиколницата велат дека луѓето полека се привикнуваат на неа.

- Јас сум убедена дека со текот на времето граѓаните се' повеќе ќе ја користат. Тој автопат е проектиран за 20 години, односно планирано е сообраќајот постепено да се зголемува во текот на 20 години. Луѓето се' уште немаат навика да минуваат оттаму, иако на пример од Аеродром до Ѓорче Петров побрзо ќе се стигне по обиколницата отколку да се вози низ центарот. Ете ја и економската придобивка - вели Радојка Дончева, професор по патишта на Градежниот факултет.



Околу 7.000 возила дневно

Обиколницата е дел од европскиот Коридор 8, а нејзината домашна улога е да го прибере товарниот сообраќај од центарот на Скопје кој оди кон Косово и дел од товарниот сообраќај што оди кон Тетово, кои инаку претставуваат голем процент во вкупниот сообраќај во Скопје.

- Со камион постојано сум на релација Велес-Тетово и наместо да минувам низ центарот на Скопје, ја користам обиколницата, го избегнувам метежот и стигнувам побрзо - вели еден камионџија.

Според предвидувањата, до 2020 година околу 15.000 возила дневно ќе го експлоатираат автопатот, двојно повеќе отколку сега.

- Податоците добиени при направеното броење на просечниот дневен сообраќај до август 2011 година говорат дека на клучките Хиподром-Арачиново и Волково-Сарај поминуваат 7.044 и 6.088 возила - соопшти Наташа Волкановска, директор на Агенцијата за патишта.

За да биде искористеноста максимална, како и за добрата комуникација меѓу населбите што гравитираат кон автопатот, потребно е општините да ги изградат сите пристапни патишта до осумте клучки. Според Волкановска, најголем дел од нив е готов, освен во Бутел и во Ѓорче Петров, каде што нема асфалтиран пат до клучката Волково.



Градот да се шири во тој правец

Таа е изградена во реони кои се надвор од опфатот на актуелниот Генерален урбанистички план, па поради тоа во околината засега ниту живеат ниту работат луѓе. Скопскиот градоначалник Коце Трајановски летово најави дека со новиот ГУП градот ќе се шири токму кон овој инфраструктурен објект. Но, засега нема ништо конкретно од овие најави.

- Новиот Генерален план е во почетна фаза и не би можеле да кажеме какви содржини ќе предвидува. Неизвесно е и дали со ГУП ќе се опфати обиколницата. Се работат студии кои покриваат 20 области и ќе ја претставуваат документирана основа на ГУП, врз основа што потоа ќе се изработи нацрт-верзијата. Се' уште е рано и од планската програма, која ја работи Архитектонскиот факултет, да се види кои содржини би се предвиделе во тој дел. ГУП би бил готов до средината на наредната година - вели Мирко Андовски, раководител на одделението за урбанизам во Агенцијата за просторно и урбанистичко планирање.

Според општините низ чии територии минува обиколницата, Бутел, Гази Баба и Ѓорче Петров, економските придобивки ќе се почувствуваат со заживување на детаљните урбанистички планови, кои околу обиколницата ќе предвидуваат лесна незагадувачка индустрија. Од Бутел велат дека донеле два урбанистички плана.

- Едниот го опфаќа просторот зад ОУ „Климент Охридски“, кој ќе биде наменет за лесна незагадувачка индустрија. Вториот плански документ се однесува на просторот десно кај Љуботенски пат и ќе биде наменет за индивидуално домување - вели Слободан Невенов, раководител на Секторот за урбанизам.

Најголем дел од обиколницата минува низ територијата на општината Ѓорче Петров, во должина од 8,5 километри.

- Со планот за Стопански Двор е планирана лесна индустрија која нема да загадува и бензинска пумпа, а со дел од планот за Орман се предвидува домување. Со плановите им дадовме можност за градење на сите што се заинтересирани за оваа зона - вели Момо Николовски, портпарол во Ѓорче Петров.

Од Гази Баба велат дека со нивните урбанистички планови покрај обиколницата се предвидуваат лесна индустрија и големи трговски единици, односно трговски центри, како и изложбено-продажни објекти.

 

До 2020 година ќе минуваат 15.000 возила дневно

Се предвидува дека до 2020 година околу 15.000 возила дневно ќе го експлоатираат автопатот, по кој максималната дозволена брзина е 120 километри на час. Вредноста на целиот проект беше околу 130 милиони евра, земени со кредити од Европската инвестициска банка и од Европската банка за обнова и развој. Таа е дел од меѓународниот Коридор 8, односно од патната врска Бугарија-Македонија-Албанија. Долга е 26,8 километри. Беше најавено дека ќе се воведат патарини, но засега возењето по неа е бесплатно.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=85CF6EDF6145AB449AE44BA1DC2E8695
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 20-Sep-2011 at 08:55
Конечно да добиеме малку официјална статистика. Бројките се многу подобри отколку што мислев, да ја пробиеме границата од 10к месечно и мислам дека полека ќе може да почне да се зборува за успешна инвестиција. 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 20-Sep-2011 at 09:59
Originally posted by pbanks

Конечно да добиеме малку официјална статистика. Бројките се многу подобри отколку што мислев, да ја пробиеме границата од 10к месечно и мислам дека полека ќе може да почне да се зборува за успешна инвестиција. 



Потенцијалот не е искористен и заради недостаток на содржини долж автопатот.

Кога би се направиле трговско-индустриски објекти долж трасата, би се зголемил многу кратко протокот. како што се зборуваше за можноста Икеа да отвори на раскрсницата меѓу патот за Блаце и обиколницата, односно таму да се изгради огромен трговски комплекс, и ќе се зголеми не на 10, на 50к месечно.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 05-Oct-2011 at 02:59
Обиколницата почнува околу 3:10

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 05-Oct-2011 at 11:26
И не е само тоа потребно е поврзување на Бутел првенствено и доизградба на Цветан Димов со обиколницава за поголем сообраќај нејзината намена не е само обиколен пат туку и приоди во и од градот.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.