Скопска обиколница [A2/A4] |
Post Reply | Page <1 1718192021 24> |
Author | ||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #361 Posted: 08-Apr-2011 at 19:00 | |
Зашто е подолго а и тешко се прилагодуваат на промени. Очигледно подобро им е да чекаат во гужва и така да трошат повеќе гориво.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #362 Posted: 08-Apr-2011 at 19:13 | |
Јас мислам дека треба да се наплаќа влез во Скопје. И да се вадат посебни дозволи за влез во Скопје. Поготово за камионите.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #363 Posted: 08-Apr-2011 at 19:30 | |
Pa vo osnova toa voopshto ne e losha ideja. Imeno vo germanija vo zavisnost koja euro klasa e voziloto e dozvoleno da se dvizhi do odrededena dlabochina vo gradot. Isto taka znam deka vo London postoi podolnitelen danok ako nekoj saka so vozilo da se dvizhi niz gradot.
Analogno mozhe da vovedat dopolnitelni povisoki davachki za kamioni za dvizhenje niz gradot so shto brojot na kamioni koi se dvizhat niz gradot kje se namali samo na tie neophodnite. Nazhalost taka najubavo se proveduva red....koga kje se udri po djebot, neshto shto germancite odamna go praktikuvaat. Edited by mirakuliks - 08-Apr-2011 at 19:32 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #364 Posted: 08-Apr-2011 at 19:37 | |
Зашто не сватите дека има една работа што ја тупам неколку пати на форум. Тоа е природа на човеково движење. Природно му припаѓа правото на човек да се движи по најкраткиот пат. Делницата од автопатот што ја дуплира врската момин поток Хиподром е подолга за два километра ако е во профил на автопат. Луѓето влагаат само право преку градскиот автопат, кој не би требало да е ништо поразличен од било кој останат пат само што не е. Разликата од 2 километра и навиката се веројатно компромисот што наведува на влегување во Скопје, а и фактот што автопатот кога доаѓа од куманово, не е скопје насоката за која треба да се исклучиш туку право се влегува во градот, а треба да се исклучиш за да продолжиш да се движиш по автопат, што е една глупост. Поставеност на краците од клучката го диктира изгледот на клучката но сепак треба и на тоа во некое догледно време да се мислиме.
Сепак никакво импровизрање со наплатни, со рампи, со што и да е неможе да го промени фактот дека едната делница од автопатот се изгради непотребно и слободно со истите финансиски средства ќе се покриеше доизградба на северен булевар и уште неколку значајни проекти што ќе не поврзуваат со тој булевар, уште многу други внатрешни сообраќајни проекти индиректно зависни од овој. Може вие колку сакате да си навивате за обиклница зашто тоа ви изгледа како да сме нешто модерен град и демек така било низ европа ајде и ние. Скопје не е град во поле, ниту град што нема планирани градски транзит автопати. Обиколница не се гради на на гоогле еартх да се гледа круг околу градот, него се гради тоа што му дошло ред. Тогаш ред му беше дојден на градскиот автопат. Кога тогаш ќе мораме да го доизградиме, а обиколницата ќе си ја почуаме некоја деценија празна, односно оваа првата делница. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #365 Posted: 08-Apr-2011 at 20:20 | |
Да. Ама кога ќе поставиш пункт на кој ќе се плаќа влез во Скопје, или некој знак дека не е дозволено да се влегува со камиони во Скопје, освен ако немаат дозвола за истовар. Односно дека ако се само за транзит пристапот не им е дозволен и дека треба да се насочат по Обиколницата, во спротивно да бидат фатени на камера и застанати од полициска контрола и да си платат казна. Има начини. Ова сега пластично го објаснив. Но има сигурно начини, кои ќе функионираат и ќе бидат од голема корист, и од аспект на сообраќајот, но и од аспект на екологија и квалитет на воздух. Колку толку...
И не само тоа. Сум зборувал и ќе зборувам и за ограничувања и во самиот град, дури и на индувидуални возила (автомобили)... Но за тоа во друга нишка и друг пат. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #366 Posted: 09-Apr-2011 at 15:29 | |
Колку што сум запознаен транзитот низ Скопје е забранет за товарни возила. Меѓутоа слабо се контролираат патните налози на компаниите, инаку може брзо да се стави ред, ако се сака.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #367 Posted: 09-Apr-2011 at 16:26 | |
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #368 Posted: 09-Apr-2011 at 17:27 | |
Тоа што имал, а не си ни сигурен, источниот повеќе од западниотпгдс не ти кажува ништо посебно. Провери го пгдс-от на градскиот булевар колку е поголем од источната делница. Тоа е релевантен податок што може да го отслика тоа што го зборував. Источната делница ја добива поддршката само затоа што е инфраструктурен и еден од поретките и сега ајде ќе бидеме за. Тоа е апсолутно излишен и долги години ќе седи така.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #369 Posted: 09-Apr-2011 at 18:26 | |
Сега ја измести тезата. Јас едноставно го спорам твоето тврдење дека западниот сегмент имал огромна разлика во сообраќај од источниот. Неосновано тврдење од кое после изведуваш заклучоци.
Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 18:27 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #370 Posted: 09-Apr-2011 at 18:51 | |
Edinstveno pgds za gradskiot bulevar i dvete delnici posebno mo\e da ja ras;isti dilemava. Odnosno samo moze da te uveri deka ednata delnica od avtopatot e za sega nepotrebna rabota.
|
||
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #371 Posted: 09-Apr-2011 at 19:04 | |
До пред недела дена сеуште беше таква состојбата со сијалиците. Но Вчера и завчера светеа сите а се надевам и во наредниот период ке светат. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #372 Posted: 10-Apr-2011 at 11:26 | |
Зошто не им се забрани на камионите да ги користат градските улици?
Изводливо ли е такво нешто? Моја идеа е оние кои немат потреба да влегуват во градот со закон да бидат обврзани да ја возат обиколницата. Образложување: градски метеж и загадување. Edited by kultuzin - 10-Apr-2011 at 11:27 |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #373 Posted: 10-Apr-2011 at 11:52 | |
Не може да им се забрани на камионите да возат низ град, но како што спомнав, забрането е да се поминува транзит низ градот (значи за камиони чија дестинација не е Скопје).
Само што таа одлука не се спроведува во пракса. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #374 Posted: 10-Apr-2011 at 12:02 | |
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #375 Posted: 10-Apr-2011 at 12:07 | |
Има знаци, има законска регулатива, но во пракса имаме празна обиколница и полн град со камиони кои транзитираат низ Скопје. Очигледно е дека менталитетот ни е таков и дека навиките тешко ги менуваме. Но затоа постои полиција и казни тој процес да се забраза.
|
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #376 Posted: 20-Sep-2011 at 07:54 | |
СЕ ЗГОЛЕМУВА ИСКОРИСТЕНОСТА НА НОВИОТ АВТОПАТ ОКОЛУ МЕТРОПОЛАТА Обиколницата-лезет за Скопје Расте
„популарноста“ на скопската северна обиколница. Годинава искористеноста
на овој нов автопат пораснала за 50 отсто споредено со лани, а од
Агенцијата за државни патишта очекуваат растот да продолжи. Беше
пуштена во употреба во јуни 2009 година и отпрвин немаше значителен
проток. Експертите од Градежниот факултет кои работеа на обиколницата
велат дека луѓето полека се привикнуваат на неа.
До 2020 година ќе минуваат 15.000 возила дневно Се предвидува дека до 2020 година околу 15.000 возила дневно ќе го експлоатираат автопатот, по кој максималната дозволена брзина е 120 километри на час. Вредноста на целиот проект беше околу 130 милиони евра, земени со кредити од Европската инвестициска банка и од Европската банка за обнова и развој. Таа е дел од меѓународниот Коридор 8, односно од патната врска Бугарија-Македонија-Албанија. Долга е 26,8 километри. Беше најавено дека ќе се воведат патарини, но засега возењето по неа е бесплатно. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=85CF6EDF6145AB449AE44BA1DC2E8695 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #377 Posted: 20-Sep-2011 at 08:55 | |
Конечно да добиеме малку официјална статистика. Бројките се многу подобри отколку што мислев, да ја пробиеме границата од 10к месечно и мислам дека полека ќе може да почне да се зборува за успешна инвестиција.
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #378 Posted: 20-Sep-2011 at 09:59 | |
Потенцијалот не е искористен и заради недостаток на содржини долж автопатот. Кога би се направиле трговско-индустриски објекти долж трасата, би се зголемил многу кратко протокот. како што се зборуваше за можноста Икеа да отвори на раскрсницата меѓу патот за Блаце и обиколницата, односно таму да се изгради огромен трговски комплекс, и ќе се зголеми не на 10, на 50к месечно. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #379 Posted: 05-Oct-2011 at 02:59 | |
Обиколницата почнува околу 3:10
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #380 Posted: 05-Oct-2011 at 11:26 | |
И не е само тоа потребно е поврзување на Бутел првенствено и доизградба на Цветан Димов со обиколницава за поголем сообраќај нејзината намена не е само обиколен пат туку и приоди во и од градот.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Post Reply | Page <1 1718192021 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |