build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 27-Dec-2011 at 11:29
@ Андреј

Фала на пофалбите и издржаната критика. Свесен сум дека ова решение е дефинитивно поскапо за изградба и одржување, но сепак и другото си има трошоци: вијадукт над ранжирното депо и подолга траса на автопатот. Тоа што најмногу ми пречи во таа варијанта е што ја извлекува трасата во исклучиво рурално подрачје, со сите понатамошни последици меѓу кои и фактот дека воопшто не би се користела како алтернатива за некои градски сообраќајници. За хоризонталните радиуси на кривините останува истото: најмалите се веќе присутни во клучката, истото се однесува и на наклоните.

@ Кловер

Благодарам на возвишениот епитет и уште повеќе на доработката на решението, јас размислував како наједноставно да го претставам, а ти го направи токму тоа. Во врска со лентите: секогаш има место за проширување, но овој размер е непрецизен за истото да се планира. На крај, веројатно најпроблематичен е правецот Велес > Драчево бидејќи се одвојува на незгодно место и има вкопана траса (стварно незнам кој е ризикот од поплавување на ова место..) Алтернативата би била негово извлекување појужно, на ниво +3, со остро завртување, истото важи и за Куманово > Драчево, со што се одбегнува вкопување, но се зголемуваат должините на издигнатите секции.

Што се однесува до новиот ГУП и неговата изработка, сум начул дека некои од областите навистина се редефинираат, но многу од ангажираните фирми (преку тендер со главен критериум цена, секако) само ги превземаат нивните делови од стариот ГУП. Во врска со поврзувањето што тука го дискутираме, свој збор би имал и Фондот за маг. и рег. патишта, бидејќи на крај ова ќе биде во нивна надлежност, ако нешто не се промени во регулативата. Според размерот на ГУП, оваа скица може комотно да се внесе во истиот, што единствено ќе предизвика промени во можностите за градба јужно од клучката, до пругата.

А бидејќи се зафаќа доста земјиште, јас би предложил и лоцирање на некои содржини во него - како на пример пунктот за одржување на патишта, кој сега се наоѓа на наплатната рампа Петровец. Размислував и за П+Р, но малку е далеку..

Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 11:34
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 15-Mar-2012 at 08:14

ПАТНИЦИТЕ ШТО ТРАНЗИТИРААТ ПОКРАЈ СКОПЈЕ ЌЕ ИМА КАДЕ ДА ОДМОРАТ


Автокамп ќе се гради кај железарските езера


Според планската документација на општината Гази Баба во автокампот е планирано да има хотелски капацитет и спортски терени



Автокамп за транзит-патниците ќе се гради покрај скопската обиколница на територија на општината Гази Баба кај селото Смилковци и железарските езера во комплексот Железара. Целта на овој автокамп е да им овозможи на сите патници кои транзитираат покрај Скопје по обиколницата да може да имаат место каде да се одморат и да преноќат по пат. Според урбанистичкиот план на општината, на потегот кај селото Смилковци е планирано на земјиштето, на кое ќе биде лоциран автокампот, да се изгради хотелски капацитет и спортски терени. Планската документација која треба да покаже како треба да изгледа уредено ова подрачје во општината велат дека веќе е при крај. Она што во моментов се чека е Министерството за земјоделство и шумарство да даде согласност за пренамена на земјиштето од земјоделско во градежно, по што од општина Гази Баба ќе распишат и тендер за заинтересираните компании.
- Целта за изградба на овој автокамп е да може сите патници што транзитираат низ земјава да најдат место за одмор и рекреација бидејќи на Македонија и недостига еден модерен транзитен автокамп, а тој потег сметам дека е одличен за прифаќање на попатните патници. Планската документација за овој потег веќе е готова само се чека на пренамената на земјиштето во градежно, кое во најголем дел овде се користи за садење на едногодишни земјоделски култури. Порано постапката за пренамена на земјиштето одеше многу побавно, но сега со носење на новиот Закон за пренамена на земјиштето постапката е забрзана и очекуваме наскоро да ја добиеме согласноста од Министерството за земјоделство - вели градоначалникот на Гази Баба, Тони Трајковски.

Од општината истакнуваат дека со реализација на овој проект конечно ќе се реши проблемот со недостиг од објекти, поради што патниците коишто само поминуваат низ нашата земја нема каде да се одморат и најчесто воопшто не застануваат. Иако Коридорот 10 кој поминува низ Македонија, а ги поврзува Србија и Грција е еден од најфреквентните, странските државјани што го користат нема каде да застанат за да купат нешто за јадење или да одат во тоалет. Иако досега за ваква намена се најавуваше изградба на бензински станици во должина на автопатиштата засега нема никакви активности на терен. Со изградба пак на попатни престојувалишта и развивање на транзит-туризмот што одамна е присутен во Европа, но не и кај нас, општините и државата ќе може да се финансираат и од патниците кои се само на поминување низ земјава.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 26-Apr-2012 at 17:48
Од Водно

1.

2.
23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 19-Jun-2012 at 23:43
Обиколницава од влезот во Скопје од страна на Велес, па се до излезот кај Радишани е осветлена едвај од 10 посто од светилките. Ама битно си стојат пандури и лепат казни.
А знае ли некој зашто кај Бутел и даље делот не е асфалтиран целосно, туку е асфалтиран само оној за Радишани?

23ka.wordpress.com
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 20-Jun-2012 at 09:05
Завчера поминав, за греота! Сам се возев
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 14-Oct-2012 at 10:41
Сликиве ми се земени од факултет по предметот Градежни објекти и животна средина, пред се мало инфо за предметот од 2-3 зборови се однесува како еден објекти од инфраструктурата влијае на околината и што треба тој објект да запази да изгради за да живиот свет во тој дел не се промени.
Не сум уште стручена алии еве некој заштитни мерки или како земјиштето се одвојува од асфалтот


Еве некои водоводни цевки за истечни водии за да не се поплавува околното земјиште



Еве сега и од самата обиколница неколку слики




Уште еден друг тип како да се истекуваа водата при врнежи







Еве  како е решено свивувањето со водата


Заштитата на птиците и на некој инсекти и други животни е решена со оваа проѕирна и бојна пластична постава


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 14-Oct-2012 at 13:35
плавата ограда повеќе служи како звучна изолација како заштита од бучава на куќите околу автопатот
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 14-Oct-2012 at 16:38
Previous Да така е плавата е за звучна изолација 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 16-Nov-2012 at 01:20

ВОЗАЧИТЕ ГО ИЗБЕГНУВААТ АВТОПАТОТ

Обиколницата празна, камионите во центар

И по три години од пуштањето во употреба на скопската обиколница, таа не е дел од мапата на возачите од скопските населби, особено на тешки товарни возила. Предвидувањата дека до 2020 година по неа ќе се движат околу 15.000 возила дневно изгледа како недостижна, ако се извози автопатот како што направи екипата на „Дневник“. За еден час може да се видат како поминуваат едвај десетина возила, но затоа пак среде центар и по булеварите ги има на претек. Тој факт и не е така наивен ако се земе предвид дека уништувањето и оштетувањето на градските коловози од тешки камиони се голем проблем и чинат пари. Тоа ја натера градската власт летово да воведе едномесечна забрана за движење на камиони во Скопје. 

Обиколницата спојува два краја на градот - Хиподром и Сарај. Беше изградена за растоварување на метежот во центарот на Скопје, а и општо на улиците што водат кон населбите. Еден вид алтернатива за возачите да не транзитираат низ центарот, особено оние што одат кон Тетово, Kосово и обратно - Kуманово, Велес, Грција. Заклучокот од слабата фреквенција која може да се види на терен, десетина возила на еден час, од кои само половината товарни, е дека обиколницата е нешто што сите гледаат да го заобиколат. 

Екипа на „Дневник“ го помина целиот автопат со четири ленти. Од Хиподром до Сарај, со возење од 100 километри на час, се стасува за 15-ина минути. Нешто незамисливо ако истата релација ја возите низ метежот што владее по градските улици. Патот е уредно обележан со табли и патокази, а јасно се изведени клучките и надвозниците. Онаму каде што патот се приближува до куќи од населени места поставени се табли за заштита од бучава. 

И додека состојбата на терен е очајна, извештаите, бројките и податоците на Агенцијата за државни патишта говорат нешто друго. Од Агенцијата вршат мерење на густината на сообраќајот, на влезот и излезот од обиколницата. Уверуваат како дневниот просечен сообраќај на автопатот е во постојан пораст.

- Според податоците од годинава, вкупниот сообраќај во однос на 2010 година е дека сообраќајот кај Сарај се зголемил за 46,1 отсто, а кај Хиподром за 29,3 отсто. Тоа зголемување во најголем дел се должи на автомобилскиот сообраќај, додека бројот на тешки камиони и автобуси горе- долу се движи во истите рамки - изјавија задолжените за односи со јавноста од Агенцијата.

 

Нема осветлување - украден бил бакарот

Возењето по обиколницата навечер на моменти ужаснува - нема осветлување. Освен само на неколку места (кај клучката за Мирковци). Притоа, фреквенцијата на возила е до толку намалена, што може да се случи по должината на целиот автопат, од 26,8 километри, да поминат само две-три возила. Луѓето што патуваат во тој целосен мрак мора да се многу внимателни - ем за да се исклучат од автопатот навреме ем да не им се случи незгода. 

Од Агенцијата за државни патишта изјавија дека проблемот со осветлувањето трае веќе неколку месеци поради украдениот бакар од неколку трафостаници по должината на обиколницата. Нивната поправка е во надлежност на „Македонијапат“, која имала неколку неуспешни тендери.


Всушност проблемот со осветлувањето трае со години, што е добро документирано во нишкава.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 16-Nov-2012 at 15:25

Ovaa igra so procenti e redovna disciplina za manipulacija so graganstvoto. Demek soobrakajot se zgolemil za 46,1%, a nikako da napisat koja e osnovata i zatoa nemame nikakva predstava kolku vsusnost se zgolemil soobrakajot, zatoa sto 46,1% od 100 vozila se 46 vozila, od 1000 se 460 a od 10000 se 4600, taka sto procentualnoto prikazuvanje bez realna brojka (osnovica) ne dava nikakva slika za zgolemuvanjeto na vozilata.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 16-Nov-2012 at 15:53
Previous
 
Е па Дневник подетално ги опишува тие проценти.
 
Колку се 46% од 10 возила секој час ?
 
Ако се 4.6 возила, односно 3 самостојни возила и 1 возило со приколка, тогаш значи дека досега се возеле 5.4 возила, односно 4 самостојни возила и 1 возило со приколка секој час. Doh
 
Rollin
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 16-Nov-2012 at 16:00
Многу ми е жал што обиколницата не може да се користи од страна на жителите на Скопје. Може мал % кој живее во непосредна близина, но сепак пр. за патување Ѓорче-Аеродром е нелогично да се користи.
Јас еднаш од Капиштец решив да одам преку неа до аеродромот но сепак за исто време стигнав како и низ Скопје. Далеку е, неповрзана е, тоа сите го знаеме.
Едино им служи на Кумановци кога одат за Охрид
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 16-Nov-2012 at 16:05

Jas go komentiram izvestajot na agencijata za drzavni patista.

So edno vozenje ne se pravi tocen izvestaj, tuku momentalna sostojba kako sto izvestuva "Dnevnik". Ete npr. jas lani ja vozev obikolnicata (od ljubopitnost, prv i posleden pat), negde okolu 23h i sretnav se na se 3-4 vozila.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 16-Nov-2012 at 16:43
Последните 3-4 поминувања на обиколницата ми биле иста ситуација без разлика на ситуациите.Возена во 5 сабајлето после настанот во Смилковци и двапати околу 4 попладне, максимум 30 возила од Сарај до Хиподром.Особено ноќно време е толку пуста, имаш претстава како да возиш низ некоја пустина во Ирак или ненаселен сибирски регион

Edited by Тркало - 16-Nov-2012 at 16:44
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 16-Nov-2012 at 20:34
место обиколницава можеа да направт 30 км автопат...ама ајде секој има различни приоритети...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 14-May-2014 at 00:23




Со добар апарат од мостов што води према Црешево, Раштак и Булачани можат да се напраат поприлично квалитетни слики од обиколницава.
23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 20-Oct-2014 at 01:36
Вака од сликиве сеуште е во добра кондиција
1.


2.


3.


4.


5.


Edited by jyvation - 20-Oct-2014 at 01:36
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 20-Oct-2014 at 01:37
6.


7.


8.


9.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 20-Oct-2014 at 16:45
Автопат на духови
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 24-Oct-2014 at 21:08
Се возам често последниве 20тина дена по обиколницата и можам да кажам дека во целата должина е во добра состојба ,но сепак како што кажа тегларот ,тоа е Автопат на духови.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.