build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 28-Feb-2008 at 20:31
Во оваа колекција недостасуваат слики од пределот помеѓу клучката Стајковци и клучката Стенковец, затоа што тој дел беше скоро готов уште лани и нема некои побитни измени од претходната репортажа.

Сликиве од 1 до 11 се сликани пред еден месец (помеѓу Хиподром и Стајковци). Останатите се од вчера (од западниот сегмент).

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19
Овие прскаа во многу тенок слој некаква смрдлива зелена течност врз конопести мрежи (како на сл.30). Дали некој знае каква е оваа постапка?


20


21


22


23


24


25


26


27


28


29


30


31


32


33


34

Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 28-Feb-2008 at 22:41
Cloverstack сликиве ти се ТОП, 5 ѕвезди! Многу ме израдуваа, прв пат толку добро ја согледувам обиколницава. Од своја рака сум возел само на едно мало делче во 2006 година, кај бутел, тука имаше клучка но не сум доволно запознаен да кажам поточно каде. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Feb-2008 at 09:27
Топ слики Thumbs%20Up

Обиколницава изгледа одлично и покрај сите неповолни модификации во однос на трасата и клучките. Стварно ќе биде милина да се вози на неа.

Него една работа не сконтав од твоите постови. Кај Сингелич се гради или не се гради?? Рокот и за другите делови веројатно ќе биде пробиен, барем така личи од тоа што го имаме на сликите. Но ако не тргнала работата кај Сингелич се е џабе.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 29-Feb-2008 at 11:11
Добро е што цела е осветлена. Навечер од водно ќе се гледа како прстен околу Скопје.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 29-Feb-2008 at 14:33
Originally posted by pbanks


Него една работа не сконтав од твоите постови. Кај Сингелич се гради или не се гради?? Рокот и за другите делови веројатно ќе биде пробиен, барем така личи од тоа што го имаме на сликите. Но ако не тргнала работата кај Сингелич се е џабе.


Кога брев пред ~ месец чепкаа нешто и кај Сингелиќ, ама ми изгледаше доста заостанато (слики 6 и 7). Кај фармата уште немаа ништо пипнато. Исто и делот Сингелиќ-Стајковци не ме импресионираше со напредокот, но барем се имаше почнато со работа. Да дадам прогноза за овој дел навистина не можам... Ама за остатокот мислам неоправдано си песимист - нема зошто остатокот да не биде готов уште во април. Нормално тоа многу малку ќе вреди во пракса ако не е цела обиколница готова :(
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 29-Feb-2008 at 14:39
Originally posted by Cloverstack


Кога брев пред ~ месец чепкаа нешто и кај Сингелиќ, ама ми изгледаше доста заостанато (слики 6 и 7). Кај фармата уште немаа ништо пипнато. Исто и делот Сингелиќ-Стајковци не ме импресионираше со напредокот, но барем се имаше почнато со работа. Да дадам прогноза за овој дел навистина не можам... Ама за остатокот мислам неоправдано си песимист - нема зошто остатокот да не биде готов уште во април. Нормално тоа многу малку ќе вреди во пракса ако не е цела обиколница готова :(


абе април е за месец дена... на многу места видов по некои недостатоци кои некако не ми личат дека ќе се завршат до април, барем не според македонската динамика на градба. Но далеку од тоа дека би ми сметало каснење од неколку месеца. Проблемот лежи во последната реченица, без Сингелич ништо не правиме. Ohno
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 03-Mar-2008 at 00:06
Да се надеваме дека оптимизмов е издржан Cheers

Привршува изградбата на обиколницата на Скопје


На трасата има неколку вијадукти од кои најдолгиот е 630 метри

Доколку се' се одвива според зацртаната динамика, автопатот треба да биде завршен до јули годинава

Билјана Ангеловска

Се наѕира крајот на изградбата на обиколницата на Скопје. Автопатот речиси комплетно ја има финализирано својата траса, која веќе е асфалтирана во над 90 проценти. Низ Скопската Котлина змијулесто се протегаат 26,5 километри сообраќајница со вкупна широчина од 22 метра, со девет приклучувања кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села.

Ако се' се одвива според планот и не се појават некои непредвидени проблеми, има реални шанси обиколницата да биде комплетно завршена уште во јули годинава. Оперативите на двете градежни компании кои работат на изградбата, скопски „Гранит“ и грчка „Терна“, се подготвени да финишираат секој во својот дел од автопатот. Нашата компанија работи на првата фаза од обиколницата, на делницата од Хиподром до Оризари, во вкупна должина од 14,7 километри, додека „Терна“ ја гради втората фаза, 11,8 километри долга делница од Оризари до Сарај.

Засега, единствено мали проблеми се' уште има на одредени делови од првата фаза каде што работи „Гранит“. Поради нерешена експропријација и натаму не се работи на околу 500 метри кај земјоделското стопанство „Сингелиќ“. На дел кај селото Стајковци, исто така, има неколку помали неекспроприрани парцели каде што оперативата не може да влезе во работа, како и кај Инџиково. Не може да се работи и кај Кучевишка Бара, поради високонапонскиот далновод Скопје - Вруток, бидејќи се чека тој да биде исклучен од страна на МЕПСО. Но, поради имотноправни проблеми, неговата дислокација и натаму се пролонгира.

Во „Гранит“ велат дека последниве денови е направен чекор напред во преговорите, во надминување на проблемите се вклучило и Министерството за транспорт и врски, па се очекува сите пречки конечно да бидат надминати. Доколку Фондот за магистрални и регионални патишта на Македонија го исполни својот дел од обврските и конечно ја заврши експропријацијата, „Гранит“ е подготвен до крајот на јуни да го комплетира објектот, што значи првата фаза од обиколницата да биде целосно завршена.

На оваа делница има вкупно пет клучки: Хиподром, Сингелиќ, Бутел, Оризари и Стајковци. На клучката Сингелиќ моментално се монтираат носачите, по што ќе се бетонира коловозната плоча. Клучките Бутел, Оризари и Хиподром веќе се готови, преостанува уште да се бојосаат и да се постават сообраќајните знаци. Другиот дел од трасата е комплетно завршен, електрифициран и треба само да се обележи, да се постави сигнализацијата и да се пушти во сообраќај.

Втората фаза од обиколницата, од Оризари до Сарај, е изградена повеќе од 90 проценти. Тука преостанува да се постави последниот, завршен слој асфалт, и да се изведат завршните работи, како што е поставување огради, хоризонтална и вертикална сигнализација, да се доврши оградата во средина и да се посипе хумус. Деновиве почна да се затревува средишниот дел.

На оваа делница има три вијадукти што ги градеше оперативата на „Бетон“ од Скопје, која учествуваше како подизведувач на „Терна“. Најголем е вијадуктот кај селото Орман, кој е долг 630 метри со најголема височина на столбовите од 19 метри. Вијадуктот Кондово е со должина од 435 метри, а оној кај Волково 368 метри. И двата објекта имаат висина од 12 метри.

Главниот надзор на изведбата на втората фаза од обиколницата, Бранко Стефановски, од Градежниот институт „Македонија“ потенцира дека изградбата на оваа делница се одвивала без проблеми и на задоволство на главниот изведувач - грчка „Терна“, која нема никакви забелешки ниту на работата на подизведувачот - скопски „Бетон“, ниту пак на Фондот за патишта.

Обиколницата на Скопје ќе биде долга вкупно 26,5 километри. Има автопатско решение со широчина од 10,75 метри во секој правец, со по две возни ленти и плус една за застанување. Ќе има вкупно девет клучки и нема да се плаќа патарина. Се гради со кредит од Европска инвестициона банка и ќе чини повеќе од 85 милиони евра.



Извор: Утрински весник
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Mar-2008 at 05:42
Одлични вести! Останува да чекаме до крајот.
А сега ги гледам вијадуктиве и ме потсети на нешто.. во Торонто има еден вијадукт што минува во центарот на градот крај сите висококатници. Тој е во голема корист (неколку стотици илјади возила на ден минимум, од мали коли до големи камиони) и е во очајна состојба. Се ронат големи бетонски делови итн, а градот најавува дека е можно да го срушат целиот вијадукт бидејќи било прескапо за нив да се оддржува. не знам колку им држи тоа води, зашто политичар е политичар дали во МКД или Канада сите лажат, па се надевам нема да имаме ние такви проблеми со оддржување!
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 673
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Mar-2008 at 09:04
Taman
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 03-Mar-2008 at 15:45
Па не би требало, тој вијадукт во Торонто што ти го збориш, исто како во Бостон, биле градени во 60-тите и биле највероватно со послаб квалитет, а згора не се биле 40 години стари и се многу пофреквентни. А нивната должина е во километри, додека вијадуктот Орман кој е најдолг е 627 м не би бил проблем да се одржува. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 13-Mar-2008 at 17:50
Денеска пројдов од кај бутел и веќе се работи на поместување на улица бутелска, она парчето што е обечежано со бела линија на слика 5. Истампониран е и делот од 100-200 метри што ги спојува двете делници. Вчера не беше тампонирано. Се работи прилично брзо одкако пред месец дена се започна овдека. Веќе е трасиран новиот дел од бутелска.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 13-Mar-2008 at 18:00
Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 21-Mar-2008 at 09:04
Незнам на што се должи оптимизмов кога на 3 месеци до наводното отварање сеуште се зборува за експроприација макар останале уште само 10% од првата делница.

Северната обиколница готова во јуни

На автопатот ќе се преселат возилата што сега транзитираат низ Скопје, па се очекува значително да се намали метежот, бучавата и загадувањето во главниот град

Капиталниот државен проект, северната обиколница околу Скопје, е речиси готова. Свеченото пуштање на автопатот, како што најавуваат од Фондот за патишта, се очекува кон крајот на јуни. Ова значајно сообраќајно решение, чија изградба почна во 2002 година, се очекува значително да влијае врз намалувањето на сообраќајниот метеж, бучавата и загадувањето во главниот град. Се работи за класичен автопат долг 26 километри, со четири ленти, односно по две во обете насоки. Крајниот рок за завршување на двете фази на обиколницата и нејзино пуштање во употреба е 30 јуни. Изградбата на овој автопат значително ќе го намали транзитниот сообраќај низ градот Скопје во правец исток-запад и обратно - вели Катерина Панова-Илиевска, шеф на кабинетот на директорот на Фондот за патишта. Обиколницата е дел од европскиот Коридор 8 исток - запад, што треба да минува низ Албанија, Македонија и Бугарија како и од Коридорот 10 север -југ.

- Првата фаза од изградбата на обиколницата почна во 2002 година. За нејзината изградба, од клучката кај Хиподром до Шуто Оризари, беа предвидени 36,5 милиони евра, пари обезбедени со кредит од Европската инвестицска банка (ЕИБ). На оваа делница завршени се околу 80 отсто од работите, како и над 90 отсто од експропријацијата на приватен имот. За изградбата на втората фаза, од Оризари до Сарај се издвоени 48,8 милиони евра. Дел од овие пари, односно 28 отсто се обезбедени со кредит од ЕИБ, а 72 отсто се од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД). Досега во оваа фаза се завршени околу 70 отсто од предвидените работи како и над 97 отсто од експропријацијата - велат во Фондот.  Парите за експропријација на приватното земјиште низ кое минува обиколницата и за надзорниот орган на изградбата се обезбедени од државниот буџет.  Наскоро треба да биде завршена и изградбата на приклучните патишта, по кои жителите на повеќе скопски населби ќе може да се приклучат на обиколницата. Предвидени се девет пристапни патишта, од кои два се готови. Вакви клучки ќе има во Хиподром, Синѓелиќ, Стајковци, Оризари, Бутел, Стенковец, Орман, Волково и Сарај. Досега се комплетно завршени клучките кај Бутел и Оризари. Оние кај Стенковец, Илинденска и Волково се готови, но во крајната фаза треба да се постави уште еден завршен слој асфалт. Градежните работи за пристапниот пат кај Сарај и кај Хиподром се при крај, останува уште асфалтирањето. Клучките кај Синѓелиќ и Стајковци не се готови - рече Панова-Илиевска.Со пуштањето во употреба на обиколницата се очекува сообраќајот од центарот да се пренасочи кон автопатот, затоа што транзитните товарни возила и автомобили, кои одат, на пример, од Куманово кон Тетово веќе нема да мора да минуваат низ Скопје. Со оваа сообраќајница бучавата и загадувањето ќе се намалат до 30 отсто. Сепак, се очекува обиколницата да ја зголеми бучавата во Ѓорче Петров, Кондово и Волково. За заштита на населението, ќе се градат високи ѕидови покрај патот.

Јорданка Ивановска



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E1C806F3FE9D74439F8219E9AC5C96F0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 21-Mar-2008 at 10:59
За ова со екпропријација зборевме. Јас уште тогаш изнесов идеја кај ваквите случаи да се примени национализација. Неможе некои шарлатани да се заебаваат со цела држава. Бараат преку леб погача!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 21-Mar-2008 at 12:17
@ pbanks

Не знам што е финтата со експроприацијата, пошто трасата е пробиена комплетно и работите се сегде во напредната фаза освен делот кај фармата во Сингелиќ. Тој сигурно не е ни приближно 10%.  Е сега едино ако можат по некој основ да работат и на делови каде што не е комплетирана експропријацијата, тогаш би поверувал дека така стојат работите. Како и да е, не гледам зошто да не би завршоле до Јуни, ако они предвидуваат така. Штета што не се оствари Април, како што лани најави Валкановска.


Edited by Cloverstack - 21-Mar-2008 at 12:19
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 319
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 27-Mar-2008 at 02:02

ПРИВРШУВА ИЗГРАДБАТА НА СКОПСКАТА ОБИКОЛНИЦА


Од јули ќе се вози по автопат


Од Фондот за магистрални и регионални патишта велат дека изградбата на овој автопат значително ќе го намали транзитниот сообраќај низ Скопје


Привршуваат работите на скопскиот обиколен автопат. Над 90 проценти од трасата е готова и ако не се јават некои непредвидени проблеми, како што уверуваат од Фондот за магистрални и регионални патишта, се очекува до средина на летово автопатот да биде ставен во функција. Двете компании што работат на изградбата на обиколницата - скопски Гранит и грчката Терна ги приведуваат кон крај работите на својот дел од трасата. Гранит од септември 2002 година ја гради делницата од Хиподром до Оризари во должина од 14,7 километри, додека Терна почна со работа две години подоцна на вториот дел од обиколницата долг 11,8 километри што се протега од Оризари до Сарај. Од Фондот велат дека изградбата на овој автопат значително ќе го намали транзитниот сообраќај низ Скопје кој се движи во правец исток-запад.

По должината на целата траса се поставуваат еластични и мрежни огради, се озеленуваат депониите кај Волково и Кондово, како и пределот кај Брезданска Река, дел од автопатот е електрифициран, а речиси 90 проценти се асфалтирани. И покрај тоа, и натаму не е решен проблемот со сопствениците на земјоделското стопанство Сингелиќ, бидејќи Фондот не може да се договори со нив околу цената за експропријација на земјиштето. Од Фондот очекуваат во текот на идната недела оваа пречка, која ја кочи изградбата, конечно да биде надмината. На оваа траса има и неколку неекспроприрани парцели кај скопските села Стајковци и Инџиково.

- Во 2006 година затекнавме над педесетина предмети со нерешена експропријација. Голем процент успеавме да ги решиме што овозможија работите на терен да се одвиваат со забрзано темпо - велат од Фондот.
Автопатот со вкупна должина од 26,5 километри ќе има по две ленти за возење и една за застанување во двете насоки, три вијадукти и девет натпатници. За возење по него нема да се наплатува патарина. Изградбата чини над 85 милиони евра и се финансира од кредит земен од Европската инвестициона банка.
http://vecer.com.mk/?ItemID=4B9873F9DF269843A0B9162FC24463EE
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 27-Mar-2008 at 03:05
Што мислите за тоа дека ќе ставале штитови против бучава, дали ќе се реализира? Според мене тешко... ако не го направат пред да биде пуштен патот во употреба, тешко.. а и дали е потребно не знам. Во многу странски метрополи минуваат автопати низ главни/големи градови па нема такви работа, а се разбира и на некој места има. Мислењето зависи каде живееш Big%20smile


Edited by ProMKD - 27-Mar-2008 at 03:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 27-Mar-2008 at 10:31


Нема дилема дека на одредени места се потребни и не гледам зошто не би се поставиле ако се дел од проектот.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4668
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 27-Mar-2008 at 13:36
интересниот дел е шо македонија за северен сосед ја има и грција (освен југославија)

видете ја картата
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 27-Mar-2008 at 14:13
Која карта?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.