Скопје 2014 |
Post Reply | Page <1 251252253254255 328> |
Author | ||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #5041 Posted: 08-Mar-2015 at 01:59 | |
јас изгубив надеж во општествово уште кога Ск2014 не беше во толкав подем и црквата на плоштад беше главна дискусија ...кај нас цивилизација уште не постои, само да падне крв треба да се постигне нешто јас на форумов доаѓам, како што викаш ти, да кршам клечки, затоа што тука се наоѓаат единствените луѓе со кои можам да дискутирам на овие теми и да споделиме фрустрации и идеи дали ќе се гледаме на кафе, или вака ќе си пишуваме сеедно... кога веќе се препушташ на условите, барем дозволено е да се издуваш малку на соодветно место, се додека е на начин на цивилизирана дебата |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5042 Posted: 08-Mar-2015 at 12:50 | |
за кафето може и поарно е што не го пиеме заедно за случајно да не се отруеме но добро е да се чуе дека народ тука виси за да си олабави стравовите, иако логично е покрај нив да најде и некој начин како да ги надмине истите слично е како кога човек ќе го снајде секојдневна несреќа, имаш луѓе заради истата ќе живејат со години во непребол, имаш други веднаш ќе бараат закрпи, но мислам дека ова што за повеќето изгледа ко несреќа (за мене делумно) е всушност најголемата скопска сречка која во најмала рака ќе им размрда вијуги ако не и стапала, можеби од бес ќе дрмаат во место па да си подоправат циркулација со оглед дека грото сограѓани биле тоа про или контра иницијативава се улежани до болка нормално комфорно во своите фотељи и каучи ~ нејсе, она што верглам претходно дека појава ќе може и треба да се пегла партерно и пејсажно веќе биднува случај, односно тек сега се надѕира дека сето белило кое го имаат зградиве наоколу ќе биде и хоризонтално унифицирано а токму ко такво веројатно ќе треба да ги олабави сите вонземни маркици во мал ринг, просто бела тримфалка со белата фонтана на Алекс ем белиот мавзолеј на ника плус новите мостови и отаде нив кинескиот бел ѕид ќе бидат поврзани хоризотално односно партерно со бел мермер http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=787&PID=191218#191218 а веројатно тоа ќе биде случај и со кејот и со ул.МКД та на крај и до толку нема да биде ифрит ко целина муабетов, иако тоа зицерите ко штампарскиот натпис Македонија на тримфалката, или гаќите на прометеј та и кољопојот на Алексо дефинитивно ќе останат за поука на идните генерации дека монументалност не може и не смее да се тера тендерски, туку чесно и отворено а договорено со највични уметници и архитекти Edited by Џоле - 08-Mar-2015 at 13:09 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5043 Posted: 08-Mar-2015 at 13:23 | |
Само немој после кафето да сте зеле локум, или не ви гине етикетирање како припадници на опозицијата!
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5044 Posted: 08-Mar-2015 at 13:30 | |
јас локум фено со години правам илегално у подрум со оглед дека антиотанизација поинаку неможе ни да се замеси а не па да се спакува, ова нашиве опозиционери во која и да се варијанта ни на пандишпан не мирисаат макар делеле увозен локум по сите прагови ~ друг битен момент за пеглање на мал ринг веројатно ќе биде околу уличното осветлување, многу веројатно и канделабрите ќе ги усогласат секаде околу патинава, но сеуште не ми е јасно како можеа толку тендерски и нив да ги извадат, штета бар тоа можеше да биде уникатен момент во цел калабалак него онаму каде нема простор за улично осветлување нека тераат со фосфоресцентна калкада на пешачките коридори |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5045 Posted: 08-Mar-2015 at 21:51 | |
ако некогаш го завршат целосно проектов, она што на крај ќе им недостасува е пловен вардар, и иако во најава се каскадите со кои би се подигнало нивото на Вардар повторно прашање е дали ќе може да пројде каков и дае сплав заради ова мостовите ето утеха се укотвените бродови, но едно е вожња по Вардар а сосем друго дремење во Вардар ајде бар тоа колекторскиот систем да го завршат до 2018 [1] бар да може народ безопасно да си исплакне нозе, од време на време |
||
mackomk
Senior Member Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #5046 Posted: 08-Mar-2015 at 22:00 | |
Знаеш дека пловен Вардар не би поминувал низ Скопје така ?
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5047 Posted: 08-Mar-2015 at 22:16 | |
зборам хипотетички за постојниов вардар а во туристички цели - не за вардарска долина, бидејќи нели за една туристичка метропола неодминливо е да има пловна панорама доколку има река, може ќе пуштат воздушни глисери [1] таман цело да биде кога ќе има се |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5048 Posted: 08-Mar-2015 at 22:35 | |
Пловен Вардар и нема да поминува низ Скопје. Единствено скопско делче кајшто ќе поминува пловниот Вардар е крајниот јужен дел од атарот на селото Кожле каде се влева Пчиња во Вардар. Затоа ќе ја имате пловна Пчиња, зашто каналот ќе биде Дунав-Морава-Пчиња-Вардар. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #5049 Posted: 09-Mar-2015 at 00:48 | |
всушност, многу битно е да се креираат системски тематски туристички патеки, не само низ градов, туку и низ земјава, со соодветни понуди (кои не мора да подразбираат разгледување на знаменитости) отколку да се |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5050 Posted: 09-Mar-2015 at 11:01 | |
abe Z i balon da stavat pak kje fali neshto, kje da ne me kontash pouka - skopsko i se e mozno... |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5051 Posted: 10-Mar-2015 at 10:48 | |
можеби доколку стои математиката на лу-рид дека во Манчестер 60 метарското панорамско тркало ги чинела 5 милиона (незнам фунти ли евра) а нашето ќе чини 18+ зошто не би ставиле такви 4 на сите поголеми скопски брда, од Кале, Г.Баба, Илинден до Зајчев рид иако пак ќе фалат балони за панормаски екстремисти, таман да се дозаокружи панорамската понуда од сите агли... двокатни, сплавои, тркала, жичници и нормално балони, а можат да ги скројат и во форма на Сонце она да не грејат од сите страни |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5052 Posted: 10-Mar-2015 at 10:51 | |
незнам беше ли тркалово во програмата на дпмне 1. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1116&PID=79299#79299 2. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1116&PID=191352#191352 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5053 Posted: 10-Mar-2015 at 12:09 | |
Ma што знаат тие во Манчестер? Tрошеле пари да станат првиот индустриски град во светот наместо да ги потрошат на некој налудничав проект "Maнчестер 1850", кајшто акцентот би бил ставен на споменици и скулптури од времето на Бригантите до современите локални херои. http://www.grimshaworigin.org/ManchesterIndustrialCity.htm |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #5054 Posted: 11-Mar-2015 at 14:22 | |
21 век сме. Со векови е промашена индустријализацијата. Денеска не вреди да се индустријализира држава. Други вредности обезбедуваат добар живот и развој.
Тоа што некогаш се произведувало во Англија, денес се произведува во Кина, Индија, Пакистан ... |
||
Од чаламот си патиме!
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5055 Posted: 11-Mar-2015 at 15:16 | |
Toчно. Јас не ни кажувам дека денешно Скопје треба да се претвори во Манчестер од XIX век. Но како што Манчестер во тоа време ја одбрал вистинската насока во која ќе се развива, така денес Скопје треба да стави акцент на автоматизирање и информатичка револуција, a пред сè, да го унапреди јавниот превоз, а не да го полни своето централно подрачје и главниот плоштад со панаѓурски реквизити на кои може да се одушевуваат само тешки малограѓани. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #5056 Posted: 11-Mar-2015 at 16:54 | |
Скопје плаче за метро, и една-две добро осмислени подземни улици. Тоа е прво според мене.
А за градење има простор колку сакаш. |
||
Од чаламот си патиме!
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5057 Posted: 11-Mar-2015 at 20:55 | |
Споредба на средствата за јавен превоз што ги поседува Скопје и останатите градови со слична големина во 2015 година:
Скопје (430 000 жители) - има само автобуси Манчестер (431 000 жители) - aвтобус, трамвај, градска железница Taлин (418 жители) - автобус, трамвај, тролејбус, приградска железница Kaлининград (425 000 жители) - автобус, трамвај, тролејбус Шчечин (417 000 жители) - автобус, трамвај Лион (415 000 жители) - автобус, трамвај, тролејбус, метро Kaунас (414 000 жители) - автобус, тролејбус Хаг (441 000 жители) - автобус, трамвај, тролејбус Eдинбург (449 жители) - автобус, трамвај Братислава (449 000 жители) - автобус, трамвај, тролејбус Гдањск (458 000 жители) - автобус, трамвај, брза железница (која ги опфаќа и соседните градови Гдиња, Сопот и Вејхерово) Гетеборг (462 000 жители) - автобус, трамвај, приградска железница Антверпен (468 000 жители) - автобус, трамвај Осло (505 000 жители) - автобус, трамвај, приградска железница, метро Сарајево (529 000 жители) - автобус, трамвај, тролејбус Edited by phenomenon - 11-Mar-2015 at 21:06 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #5058 Posted: 11-Mar-2015 at 21:07 | |
Да не го потцени Скопје малку повеќе во жители ??
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #5059 Posted: 11-Mar-2015 at 21:32 | |
Јас овој податок не сум го измислил. http://www.citymayors.com/features/euro_cities1.html Скопје, според пописот во 2002 имало 507 000 жители (само градот, без селата), а со сите села 669 000 жители. http://skopje.com/page.php?id=48 Скопје на овие градови што ги споредив со него, не им е дораснат, а камоли на градови со големина од 600 до 800 илјади жители, кои што имаат и метро и брза железница и ЛРТ итн. Edited by phenomenon - 11-Mar-2015 at 21:44 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #5060 Posted: 11-Mar-2015 at 22:12 | |
Користи релеватни извори а не некој шкљ сајт. Скопје заедно со Сарај има 507,000 жители на пописот. А овој целиов регион,скопски регион има 578,144 жители. Урбано Скопје без сите села кои подпаѓаат под градот денес нема повеќе од 500,000 жители.Во оваа проценка до 500,000 жители спаѓаат и Волково,Радишани,Драчево.Шутка,Визбегово,Стајковци,Инџиково,Брњарци,Булачани,Идризово,Раштак,Смилковци,Страчинци,Трубарево,Црешево,Јурумлери,Ново Село,Никиштане,Кучково,Орман,Горно Нерези. Без нив и Сарај,Скопје (вистинско урбано Скопје) на пописот има едвај 380,000 жители. На таква поставеност на нештата,да бевме Швајцарија па да имавме метро. Edited by kiriOK - 11-Mar-2015 at 22:36 |
||
Post Reply | Page <1 251252253254255 328> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |